سوالات متداول

آیا فروشگاه لوازم خانگی افشین مجوز دارد ؟

بله ، فروشگاه ما دارای مجوز معتبر از وزات صنعت ، معدن و تجارت می باشد ، شما می توانید جهت مشاهده این مجوز اینجا کلیک کنید.

امکان خرید حضوری هم وجود دارد ؟

بله ، شما می توانید با مراجعه به استان کرمان ، خیابان خواجو کرمانی ، بین کوچه ۱۷ و ۱۹ ( روبروی کوچه ۲۰ ) ، لوازم خانگی افشین ، خرید خود را انجام دهید.

جهت دریافت پشتیبانی و مشاوره خرید چه اقدامی لازم است ؟

شما جهت دریافت مشاوره و پشتیبانی ، کافیست با شماره ۰۳۴۳۲۵۳۱۵۸۰ و ۰۹۱۲۸۶۱۸۶۰۷ تماس حاصل فرمائید ، همچنین جهت دریافت مشاوره در واتس اپ و اینستاگرام بر روی نام آن ها کلیک کنید.

محصولات پس از چند روز به دستمان می رسد؟

پس از ثبت سفارش شما ، محصولات ابتدا به بخش فنی رفته و تست های سلامت بخ صورت تخصصی بر روی آن ها انجام خواهد شد . پس از تاییدیه فنی ، محصولات به شرکت ملی پست ایران سپرده خواهد شد . پس از آن بارکد پستی جهت رهگیری مرسولات پستی برای مشتریان گرامی ارسال خواهد شد . بازه احتمالی ارسال کالا بین 4 تا 7 روز کاری می باشد.

در صورت مغایرت محصول ارسال شده با سفارش ثبت شده چه اتفاقی رخ می دهد ؟

در صورت ارسال محصول اشتباه با خرید شما ، محصول پس گرفته شده و کالا مورد نظر شما ارسال می شود . این اتفاق بسیار نادر بوده و احتمال آن 0/1 % می باشد.
هزینه بازگشت محصول و ارسال مجدد ، بر عهده فروشگاه می باشد.

محصولات شما دارای گارانتی است ؟

برخی از محصولات دارای گارانتی شرکتی بوده که کارت ضمانت درون بسته بندی آن ها قرار گرفته است . محصولاتی که بدون گارانتی به فروش می رسد دارای ضمانت اصالت و سلامت تا 7 روز کاری از فروشگاه ما می باشد .

چگونه محصولات دارای گارانتی را شناسایی کنیم ؟

محصولاتی که شامل گارانتی شرکتی باشند ، درون توضیحات و اطلاعات آن ها درج خواهد شد.

اگر محصول ثبت شده ما ناموجود شود چه اتفاقی رخ می دهد ؟

تیم پشتیبانی ما به صورت 24 ساعته موجودی محصولات را بروز خواهد کرد اما در صورت رخ دادن این اتفاق ، مبلغ نهایتاً تا 48 ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده می شود .

توجه فرمائید که مبلغ تنها به حسابی که با آن چرداخت را انجام داده اید عودت داده شده و به حساب های دیگر به هیچ عنوان واریز نخواهد شد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...