شناخت بهترین یخچال دوقلو الکترواستیل | افشین کالا

یخچال و فریزر نه‌تنها برای هر خانه و کاشانه‌ای بسیار ضروری و مهم است، بلکه نقش بسیار پررنگی در زیبایی و جلوه آشپزخانه شما ایفاء می‌کند. به همین دلیل، بهتر است در ارتباط با انتخاب این لوازم برقی خانگی بسیار دقیق و محتاطانه عمل کنید. همین موضوع دلیلی بر آن شد تا ما بهترین یخچال‌ دوقلو الکترواستیل را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید برای کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در طول این محتوا با افشین کالا همراه شوید.

مهم‌ترین مزیت‌های بهترین یخچال دوقلو الکترواستیل!

 

مزیت‌های بهترین یخچال دوقلو الکترواستیل |‌افشین کالا

 

پیش از آن که ما بهتر و بیشتر یخچال الکترواستیل دوقلو را به شما معرفی کنیم، مایل هستیم در ارتباط با مزیت‌های بسیار مهم انواع محصولات الکترواستیل با شما سخن بگوییم. در واقع برند ایرانی الکترواستیل از دیرباز تا به امروز در زمینهٔ تولید و عرضه انواع گوناگون یخچال‌های خانگی و صنعتی فعالیت نموده است. با استناد به قدمت دیرینه این برند، تا به اکنون تغییرات مثبت به‌سزایی در مدل‌ها و کیفیت یخچال و فریزرهای تولیدی آن رقم خورده است. اگر که ما بخواهیم راهنمای کامل و جامعی در خصوص خرید بهترین یخچال‌ دوقلو الکترواستیل برای شما باشیم، بایستی مزیت‌های مهم و شایان یخچال دوقلو این برند را بیان داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید!

از جمله مزیت‌های یخچال و فریزر تولیدی برند الکترواستیل عبارت است از:

  • بهره‌گیری از فناوری نانو.
  • وجودِ تنوع در طرح و رنگ.
  • سیستم خُنک کننده با یون سبز.
  • داشتن سیستم گردش هوای چندگانه.
  • برخورداری از لاستیک دور درب ضد باکتری.
  • مصرف انرژی بسیار مناسب در محصولات الکترواستیل.
  • برخورداری از ویژگی ســـیستم انجماد سریع مواد غذایـــی.
  • وجودِ چراغ اِل‌اِی‌دی جهتِ روشنایی درون یخچال و فریزر‌.
  • قـــیمـــت مناســب نسبت به نمـــونه‌های خارجی هم‌رده خود.
  • برخورداری از کمپرسور خطی که منجر به کاهش صدا و افزایش طولِ عمر یخچال خواهد شد.

بهترین یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل

اکنون ما می‌خواهیم چندی از یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل را به شما معرفی نماییم. این‌گونه با نگرشی دقیق‌تر می‌توانید جهتِ خرید اقدام کرده و بهترین‌ها را تجربه کنید.

  • یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل ES23 سری یونیک

     

    آشنایی با یخچال فریزر الکترواستیل ES23 یونیک | افشین کالا

یونیک اسم جدید یخچال‌ فریزر الکترواستیل es23 می‌باشد. این اسمِ طی سالِ 1399 برروی این مدل گذاشته شد‌. دلیل نام گذاری یا کد گذاری‌های گوناگون به علّت راحتی در به خاطر سپردن می‌باشد. ما نام را بهتر از کد حفظ خواهیم کرد. به همین دلیل می‌باشد که نام یخچال فریزر دوقلو یخ‌ساز الکترواستیل به اسمِ یونیک تغییر پیدا کرد. البته هنوز نام این محصول در بازار لوازم خانگی با کد es23 ارزیابی و شناخته می‌شود.

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل ES23 سری یونیک از نوع طرح ساید بای ساید است و تمامی امکاناتی که در یک یخچال ساید حرفه‌ای وجود دارد را در اختیار دارد. با این تفاوت که شما با پرداخت یک مبلغ معین ساید کوچک می‌توانید تهیه کنید ولو قیمت یخچال دوقلوی الکترواستیل بسیار مناسب بوده و با همان وجه قابل تهیه خواهد بود. این محصول ارائه شده یکی از بهترین یخچال دوقلو الکترواستیل بوده و شما می‌توانید در آن شاهد وجود فناوری جدید گردش هوای اجباری باشید. یعنی آن‌که در هر منطقه‌ای از یخچال برحسب نیاز همان منطقه سرما هدایت می‌گردد به همین دلیل مواد شما دیرتر خراب خواهد شد. دیجیتال روی درب حاوی دکمه‌هایی لمسی است که با روشن نمودن آن یخ‌ساز وارد عمل می‌شود و با خاموش نمودن وارد فاز آب‌ریز خواهد شد.

پنل یخ‌ساز این محصول، ساختِ کشور ایتالیا است و به این زودی‌ها خراب نخواهد شد. از سویی دیگر چون فیلتر تصفیه آب دارد، عمر دستگاه یخ‌ساز افزایش پیدا می‌کند. انجماد سریع، قفل کودک، نُه کِشو فریزر، هفت طبقه درون یخچال، برخورداری از فیلتر بوگیر، زنگ باز ماندن درب از سایر امکانات جانبی این محصول است.

  • یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل Es24 سری پرایم

     

    آشنایی با یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل ES24 سری پرایم | افشین کالا

در واقع الکترواستیل از بهترین تولیدکنندگان یخچال و فریزر در انواع مختلف می‌باشد. الکترواستیل به تولید کننده یخچال‌ و فریزرهایی عظیم‌الجثه‌ شهرت دارد. ولی این دلیلی بر عدم تولید یخچال و فریزر کوچک نیست! تنوع و گستردگی محصولاتِ بزرگ در الکترواستیل بیشتر از دیگر برندهای ایرانی است. مردم ایران به علّت تغییرات مصرفی که طی سال‌های گذشته داشته‌اند به دنبال یخچال فریزرهای بزرگ می‌باشند‌. پرایم هم از القاب جدید یک نوع یخچال و فریزر یخ‌ساز دوقلو الکترواستیل است. تغییراتی که در اسم محصولات رُخ داده است منجر شده تا خرید برای شما دوستان عزیز راحت‌تر شود.

در واقع یخچال سری پرایم چندی پیش با کد es24 شناخته می‌شد. اگر که شما به دنباله خرید یک بهترین یخچال دوقلو الکترواستیل هستید که دارای ابعاد استاندارد، صدایی بسیار کم باشد سری پرایم می‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای شما باشد. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل Es24 سری پرایم دارای دو دستگاه بوده که یکی یخچال‌ و دیگری فریزر است که در کنارهٔ همدیگر چهل و هشت فوت را تشکیل می‌دهند. جالب است بدانید که آن نیز دارای درب سفید چرمی و تیتانیوم است که هر دو دارای گارانتی چهل ماهه می‌باشند. بخش یخچال‌ دارای آب‌ریز بوده و قسمتِ فریزر دارای یخ‌ساز دستی است.

گارانتی و خدمات پس از فروش یخچال دوقلو الکترواستیل

قطعاً اطلاع از گارانتی و خدمات پس از فروش برای شما نیز حائز اهمیت است. در ارتباط با یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل بهتر است بگوییم که دارای گارانتی چهل ماهه است. پس تا حد بسیاری خیال شما مصرف کنندگان عزیز راحت خواهد شد. شرکت الکترواستیل در کلّیهٔ نقاط ایران دارای نمایندگی است تا خدمات پس از فروش، هرچه زودتر و بهتر به مصرف‌کنندگان ارائه گردد. همچنین شما باید در صورت بروز هرگونه مشکل برای محصول به نمایندگی و سرویس‌کاران معتبر شرکت مراجعه بنمایید. زیرا به هنگام تعمیر و سرویس به واسطهٔ یک فرد غیرعادی، تعهد شرکت سلب خواهد گردید.

از آن سوی که یخچال الکترواستیل در کشور ایران تولید می‌شود، به هنگام تهیه محصولات این کمپانی نه‌تنها از برندی داخلی حمایت خواهید کرد، بلکه می‌توانید اطمینان خاطر کسب کنید که در صورت بروز کوچک‌ترین و جزئی‌ترین مشکل و ارور، به آسانی رفع خواهد شد. کیفیت محصولات شرکت الکترواستیل را می‌توان از تقاضای بالای این محصول در بازار درک کرد. بدون تردید این ضمانت نامه بلند مدّت و باکیفیت می‌تواند دلیلی برای ترغیب مشتریان به خرید بهترین یخچال‌ دوقلو الکترواستیل باشد.

قیمت بهترین یخچال دوقلو الکترواستیل چقدر است؟

حال آن‌که قیمت نیز یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی است که به هنگام خرید توسط مصرف‌کنندگان مورد توجه قرار می‌گیرد. نخست آن‌که ما قیمت یخچال دوقلو الکترواستیل را در وب‌سایت خود قید نموده‌ایم. بنابراین شما می‌توانید با خیالی آسوده اطلاعِ کامل از قیمت‌ها به جهتِ خرید اقدام نمایید. حال موضوع دیگر این است که اگر شما کمی تلاش نموده و قیمت بهترین یخچال دوقلو الکترواستیل را با نمونه‌های خارجی مقایسه نمایید، متوجه می‌شوید که بسیار مقرون به‌صرفه و مناسب است. با توجه به کیفیتی که محصولات شرکت الکترواستیل دارد، قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای داشته و می‌تواند قطعاً پاسخ‌گوی تمامی نیازهای شما باشد.

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این نوشتار از خود سعی نمودیم شما را با محصولات شرکت الکترواستیل در نوع دوقلو آشنا بنماییم. هم کیفیت هم گارانتی و همچنین قیمت محصولات این شرکت را بیان داشتیم. این شما هستید که بایستی تصمیم‌گیری کرده و به جهتِ خرید محصول موردنظر خود اقدام بنمایید. حال آن‌که ما در افشین کالا این امکان را فراهم نموده‌ایم تا شما دوستان عزیز در صورت وجود سؤالات بیشتر با ما در ارتباط بوده و سؤالات خود را از کارشناسان ما بپرسید. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در این نوشتار از افشین کالا برای شما عزیزان مفید و مؤثر بوده باشد‌‌ و بتوانید بهترین یخچال دوقلو الکترواستیل را برای خرید انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...