پرفروش‌ترین لباسشویی در فروردین 1402 | افشین کالا

شست‌وشو لباس‌ها در گذشته، یکی از مشکل‌سازترین فعالیت‌های روزمره به حساب می‌آمد. اما همه دشواری‌ها و مشکلات با پیشرفت تکنولوژی روز به روز در حال رفع هستند. یکی از اقلام اصلی درون تمام خانه‌ها، ماشین لباسشویی است. این کالای پر کاربرد در تمام خانه‌ها مشاهده شده و جزو اقلام ضروری برای خانه محسوب می شود. امروزه محصولات متنوعی در این حوزه روانه بازار خواهند شد و شرکت‌های متفاوتی اقدام به تولید آن خواهند کرد. این محصولات بر اساس امکانات، آپشن‌ها و کیفیت ساخت با یکدیگر متفاوت هستند و به صورت کلی نمی‌توان گفته که کدام برند یا محصول برترین است. اما در ادامه قصد به پرفروش‌ترین لباسشویی در فروردین 1402 بپردازیم و با آن‌ها آشنا شویم؛ پس همراه فروشگاه افشین کالا باشید.

چرا ماشین لباسشویی تبدیل به یکی از اقلام ضروری در خانه شد؟

پاکیزگی و آراستگی، مهم‌ترین ارکان برای شروع زندگی و یک روز خوب است. اگر روزی لباس ما کثیف باشد و یا بدون آراستگی به محل کار یا کوچه و خیابان برویم، قطعا شخصیت‌مان زیر سوال رفته و اطرافیان ارزشی برای ما قاعل نخواهند شد.

همه انسان‌ها در گذشته به دنبال راهی بوند تا لباس‌های آلوده را تمیز و پاکیزه کنند. سرانجام با تولید محصولی به نام ماشین لباسشویی این معضل رفع شد. حال این محصول با پیشرفت تکنولوژی روز به روز کارآمدتر شدو امکانات بیشتری مثل بخارشوی یا آبکشی به آن اضافه شد.

امروزه همه ما برای شست‌وشو لباس‌ها از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنیم و کمتر کسی را مشاهده می‌کنیم که برای شست‌وشو از روش‌های سنتی و قدیمی استفاده کند. حال ما قصد داریم مشتریان را در خرید ماشین لباسشویی یاری کنیم که در این محتوا پرفروش‌ترین لباسشویی در فروردین 1402 را معرفی خواهیم کرد.

پرفروش‌ترین لباسشویی در فروردین 1402قطعا شناخت لباسشویی‌های پرفروش بازار کمک بسزایی در خرید این کالای خانگی به شما خواهد کرد و می‌توانید به راحتی و بدون دردسر محصول مورد نیازتان را خریداری کنید. در ادامه به لیست پرفروش‌ترین لباسشویی در فروردین 1402 خواهیم پرداخت.

1.     ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L870 ظرفیت 8 کیلوگرم

 

خرید ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L870 ظرفیت 8 کیلوگرم | افشین کالا

 

ابتدا به سراغ رتبه اول پرفروش‌ترین لباسشویی در فروردین 1402 خواهیم رفت. این محصول ساخت شرکت جی پلاس بوده که توسط گلدیران ضمانت می‌شود. ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L870 ظرفیت 8 کیلوگرم یکی از محصولات باکیفیت شرکت Gplus بوده و رتبه اول لیست پرفروش‌ها قرار گرفته است. همانطور که مطالعه کردید، ظرفیت این لباسشویی 8 کیلوگرم بوده و دارای 14 برنامه شست‌وشو و 6 برنامه کمکی است که جزو پرفروش ترین لباسشویی 8 کیلویی قرار گرفته است.

یکی از نکات مثبت این محصول، مصرف انرژی A+++ است که باعث شده تا این محصول از سایر ماشین‌های لباسشویی متمایز شود. سرعت موتور این ماشین لباسشویی جی پلاس 1200 دور در دقیقه بوده و نوع موتور آن گیربکسی است. شرکت گلدیران این کالا را همانند انواع محصولات جی پلاس، به مدت 24 ماه ضمانت کرده و 10 سال گارانتی موتور به مصرف کننده ارائه می شود.

2.     ماشین لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما مدل  TFU-66100

 

خرید لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما مدل TFU-66100 | افشین کالا

 

اما به سراغ رتبه دوم پرفروش‌ترین لباسشویی در فروردین 1402 خواهیم رفت. نام این محصول، ماشین لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما مدل TFU-66100 است. این محصول با قیمت بسیار استثنایی روانه بازار شد و جزو پرفروش‌ترین لباسشویی 6 کیلویی قرار گرفت. این لباسشویی پاکشوما در دو رنگ سفید و نقره‌ای روانه بازار شده است که دارای 15 برنامه شست‌وشو است.

رده مصرف انرژی این محصول A++ است که این میزان مصرف برق در ماشین‌های لباسشویی بسیار مناسب است. سرعت موتور این محصول 1000 دور در دقیقه بوده و نوع موتور آن تسمه‌ای است. شرکت پاک سرویس که انواع محصولات پاکشوما را گارانتی می‌کند، این محصول را نیز 24 ماه ضمانت کرده است.

3.     ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی مدل DWK-8415 سری کاریزما

 

خرید ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی مدل DWK-8415S سری کاریزما | افشین کالا

 

اما رتبه سوم پرفروش‌ترین لباسشویی در فروردین 1402، متعلق به ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی مدل DWK-8415 سری کاریزما است. همانطور که مطالعه کردید، شرکت Daewoo این محصول با ظرفیت 8 کیلوگرم و با دو رنگ سفید و تیتانیوم روانه بازار کرده است. این لباسشویی دوو دارای سیستم بخارشوی و فناوری نانو سیلور بوده که از جزو برترین محصولات این روزهای بازار محسوب می‌شود. رده مصرف انرژی این محصول نیز A+++ بده که مصرف بسیار پایینی داشته و نگرانی بابت مصرف برق نخواهید داشت. این کالا دارای 15 برنامه متنوع شست‌وشو بوده و در جلوی آن یک عدد نمایشگر LED قرار گرفته است. سرعت موتور این کالا 1400 دور در دقیقه بوده و با موتور دایرکت درایو روانه بازار می‌شود. این محصول همانند انواع محصولات دوو را شرکت انتخاب الکترونیک به مدت 24 ماه ضمانت کرده تا مصرف کنندگان از کیفیت ساخت و قطعات این محصول اطمیمان حاصل کنند.

4.     ماشین لباسشویی 7 کیلویی ایکس ویژن مدل TG72-BS/BW

 

خرید ماشین لباسشویی 7 کیلویی ایکس ویژن مدل TG72-BS/BW | افشین کالا

 

اما آخرین محصول از رتبه بندی پرفروش‌ترین لباسشویی در فروردین 1402، با نام ماشین لباسشویی 7 کیلویی ایکس ویژن مدل TG72-BS/BW شناخته می‌شود. این محصول توسط شرکت نام آشنای X-vision با ظرفیت 7 کیلوگرم روانه بازار شده و دارای طراحی فوق العاده زیبایی است. این لباسشویی ایکس ویژن دارای 16 برنامه شست‌وشو بوده و قابلیت‌های متنوعی را دارا است. رده انرژی این محصول A+++ بوده که مصرف بسیار پایینی داشته و مورد توجه مصرف کنندگان جهت خرید لباسشویی 7 کیلویی قرار گرفته است. شرکت ایکس ویژن این محصول را با موتور گیربکسی Universal تولید کرده که سرعت موتور آن 1200 دور در دقیقه است. این محصول همانند انواع محصولات ایکس ویژن دارای 36 ماه گارانتی شرکت مادیران بوده و از کیفیت و طراحی بی‌نظیری برخوردار است.

سخن آخر

در این محتوا با پرفروش‌ترین لباسشویی در فروردین 1402 به صورت کامل آشنا شدید. همانطور که مطالعه کردید، در این لباسشویی 6 کیلویی، 7 کیلویی و 8 کیلویی نیز قرار گرفته است. این محصولات تولید برندهای مطرح و نام آشنایی بازار مثل دوو، پاکشوما، ایکس ویژن و جی پلاس است. در هنگام خرید ماشین لباسشویی ابتدا باید به حجم آن توجه داشته و پس از آن به برنامه‌های شست‌وشو، نوع موتور، ضمانت نامه وغیره توجه کنید. کارشناسان فروشگاه افشین کالا به صورت 24 ساعته آماده ارائه مشاوره رایگان و خدمت رسانی به مشتریان محترم را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...