پرفروش‌ترین یخچال الکترواستیل در فروردین 1402 | افشین کالا

گروه صنعتی الکترواستیل با تولید محصولات با کیفیت در زمینه یخچال و فریزرهای خانگی توانسته بازار را در دست بگیرد و در این فضای پر رقابت، بدون نقص عمل کند. این برند محصولاتش را با بهترین کیفیت ممکن روانه می‌کند تا رضایت حداکثری مصرف کنندگان را جلب کند. در سالی که گذشت، این شرکت توانست روز به روز تکنولوژی و کیفیت محصولاتش را افزایش دهد که خوشبختانه این موضوع باعث محبوبیت دوچندان کالاهای این برند شد.

در ماه‌های پایانی سال 1401 این برند محصولاتش را با پسوند پلاس روانه بازار کرد که فقط در طراحی آن‌ها شاهد تغییراتی بودیم. این تغییرات بر محببیت و فروش بالای یخچال الکترواستیل افزود و باعث شد تا محصولات این برند بر فراز بازار فروش جای بگیرند. در ادامه قصد داریم با پرفروش‌ترین یخچال الکترواستیل در فروردین 1402 آشنا شویم تا در راستای خرید یخچال الکترواستیل بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید؛ پس همراه افشین کالا باشید.

محصولات جدید الکترواستیل چه تغییراتی داشته‌اند؟

اما قبل از آشنایی با پرفروش‌ترین یخچال الکترواستیل در فروردین 1402، ابتدا به سراغ شناخت محصولات جدید این کمپانی خواهیم رفت. همانطور که در مقدمه این محتوا بیان کردیم، گروه صنعتی Electero Steel در ماه‌های پایانی سال 1401، محصولات جدیدی را با پسوند پلاس روانه بازار کرد. این محصولات در واقع نسخه جدید کالاهای قبلی بوده و تغییرات جزئی را شاهد هستیم. نام این یخچال‌ فریزر ها همانند قبل بوده و فقط یک سوند پلاس به آن‌ها اضافه شده است. به طور مثال سری یونیک تبدیل به یونیک پلاس شده یا سری پریام تبدیل به پرایم پلاس شده است.

در مشخصات فنی و قطعات این محصول هیچگونه تغییراتی را مشاهده نکرده‌ایم و از لحاظ مشخصات فنی، هیچگونه تفاوتی در آن‌ها حس نمی‌شود. تنها تغییرات سری‌های یخچال با پسوند پلاس در دستگیره‌های آن بوده و مدل‌هایی که با این نام درون بازار شناخته می‌شوند، دستگیره مخفی هستند و در برخی مدل‌ها مثل یونیک پلاس، محل قرارگیری پنل‌ تنظیمات نیز تغییر کرده است. فراموش نکنید که تمامی محصولات Electero Steel به موتور ACC ایتالیا تجهیز شده‌اند که کیفیت و طول عمر بسیار بالایی دارد. در کنار کیفیت بالای قطعات، این کمپانی تمامی محصولاتش را به مدت 40 ماه گارانتی کرده و 5 سال موتور محصولاتش را تضمین می‌کند.

پرفروش‌ترین یخچال الکترواستیل در فروردین 1402

اما به مهم‌ترین بخش این محتوا خواهیم رسید. همانطور که تا به اینجای محتوا مطالعه کردید، هدف از ارائه لیست پرفروش‌ترین یخچال الکترواستیل در فروردین 1402، راهنمای خرید بهترین یخچال الکترواستیل است.

1.یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل ES23 سری یونیک پلاس

 

قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل ES23 سری یونیک پلاس | افشین کالا

 

صدر جدول پرفروش‌ترین یخچال الکترواستیل در فروردین 1402، محصول فوق العاده باکیفیت کمپانی Electero Steel است که جزو پرفروش‌ترین و بهترین یخچال فریزر بازار قرار دارد؛ نام این محصول یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل ES23 سری یونیک پلاس است. همانطور که از نام این محصول پیداست، از مدل‌های جدید این شرکت بوده و طبق بیانات قبل، دستگیره مخفی است. شرکت الکترواستیل بردهای هوشمند لمسی این کالا را روی دستگیره‌ها نیز طراحی کرده و جلوه زیبایی به این کالای خانگی داده است.

این محصول همانند سایر یخچال‌های این کمپانی دارای موتور باکیفیت ساخت اروپا است. یخچال و فریزر یونیک پلاس الکترواستیل دارای تکنولوژی نوفراست است و دیگر خبری از برفک درون این کالا مشاهده نمی‌شود. با توجه به کیفیت بالای موتور، صدای آن بسیار پایین بوده و طول عمر بسیار بالایی دارد. از ویژگی‌های این یخچال دوقلو می‌توانیم به هوم بار، برد هوشمند لمسی، یخساز اتوماتیک و آبسردکن نیز اشاره کنیم. لازم به ذکر است که الکترواستیل این محصول را در دو رنگ سفید چرمی و تیتانیوم تولید می‌کند.

2.یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل ES24 سری پرایم پلاس

 

قیمت یخچال الکترواستیل مدل ES24 سری پرایم پلاس | افشین کالا

 

اما در رده دوم پرفروش‌ترین یخچال الکترواستیل در فروردین 1402، یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل ES24 سری پرایم پلاس نیز قرار گرفته است. این محصول همانند مدل قبلی جزو جدیدترین محصولات این شرکت محسوب شده و سهم زیادی از بازار فروش را در دست گرفته است. یخچال پرایم پلاس الکترواستیل از تکنولوژی نوفراست برخوردار بوده و برفکی درون این محصول مشاهده نمی‌شود.

این یخچال دوقلو الکترواستیل دارای یک عدد آبسردکن بوده و برخلاف مدل قبلی، بدون هوم بار طراحی و روانه بازار شده است. سایر ویژگی‌های این محصول می‌توان به برد هوشمند لمسی، کندانسور مخفی، فیلتر تصفیه آب وغیره اشاره کرد.این محصول نیز همانند سایر کالاهای این کمپانی با دو رنگ سفید چرمی و تیتانیوم روانه بازار خواهد شد.

3.یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES32 سری رومی پلاس (هوم بار)

 

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES32 رومی پلاس | افشین کالا

 

ردیف سوم رنکینگ پرفروش‌ترین یخچال الکترواستیل در فروردین 1402، مربوط به یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES32 سری رومی پلاس (هوم بار) است. این محصول به عنوان یخچال کمبی یا بالا پایین شناخته می‌شود که فریزر در بالا و یخچال در پایین قرار دارد. فریزر این کالا از تکنولوژی نوفراست برخوردار بوده و بدون برفک فعالیت می‌کند. همانطور که از نام این محصول پیداست، دارای یک عدد هوم بار است که مدل آبسردکن دار آن نیز تولید و روانه بازار می‌شود.

رده مصرف انرژی این محصول A بوده که مصرف برق بسیار پایینی داشته و از سایر یخچال فریزرها متمایز است. این کالا نیز همانند سایر محصولات این برند در دو رنگ سفید چرمی و تیتانیوم روانه بازار شده است.

4.یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35 سری ساب زیرو پلاس

 

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35 پرستیژ پلاس | افشین کالا

 

اما در رده سوم پرفروش‌ترین یخچال الکترواستیل در فروردین 1402، محصولی به نام یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35 سری ساب زیرو پلاس قرار گرفته است. این محصول نیز همانند مدل قبلی با نام کمبی یا بالا پایین شناخته می شود که فریزر با تکنولوژی نوفراست (بدون برفک) در بازار و یخچال در پایین قرار دارد. روی درب این کالا یک عدد هوم بار داشته و کندانسور آن مخفی است. علاوه بر آن، این محصول به یک عدد یخساز اتوماتیک داخلی تجهیز شده است که از سایر یخچال‌های کمبی نیز، متمایز است.

همانطور که می‌دانید، این یخچال Electero steel دارای 40 ماه گارانتی و 5 سال ضمانت موتور است و در دو رنگ سفید چرمی و تیتانیوم درون بازار به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است که گنجایش این محصول 25 فوت است. لازم است بدانید که مدل مشابه این کالا، یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35 سری پرستیژ پلاس است که یخساز آن دستی بوده و مدل معرفی شده یخساز اتوماتیک دارد.

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با پرفروش‌ترین یخچال الکترواستیل در فروردین 1402 آشنا شدید. همانطور که مشاهده کردید درون این لیست دو یخچال دوقلو الکترواستیل و دو یخچال کمبی قرار گرفته است. این محصولات با قطعات بسیار باکیفیت و موتور فوق العاده کم صدا تولید می‌شوند که خیال مصرف کننده از کیفیت بالای آن راحت است. فراموش نکنید که تمامی این محصولات بیان شده با گارانتی اصلی و بهترین قیمت در افشین کالا خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...