پر فروش ‌ترین یخچال فریزر در فروردین 1402 | افشین کالا

قطعا وقتی قصد خرید لوازم خانگی یا جهیزیه را داریم، اولین وسیله‌ای که فکرمان درگیرش می‎شود، یخچال و فریزر است. این کالا یکی از گران‌ترین لوازم برقی خانگی بوده که جزو اقلام اصلی برای تشکیل خانه و آشیانه محسوب می‌شود؛ بنابراین باید در حین خرید این محصول دقت و حساسیت خاصی را به خرج دهیم تا بهترین مدل را خریداری کنیم.

اما هنگامی که جهت خرید این محصول به بازار مراجعه می‌کنیم، شاهد مدل‌ها و برندهای مختلف هستیم که این موضوع باعث شده تا کمی دچار سردرگمی شویم و انتخاب بهترین یخچال فریزر برایمان سخت باشد. به همین علت ما در افشین کالا با معرفی پر فروش ‌ترین یخچال فریزر در فروردین 1402 قصد داریم تا راهنمای مشتریان گرامی در خرید این کالا باشیم؛ بنابراین همراه افشین کالا باشید.

کدام برند یخچال و فریزر را بخریم؟

قبل از هرچیز، ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که کدام برند یخچال فریزر را خریداری کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که عموما برند یا شرکت خاصی به عنوان بهترین کمپانی وجود ندارد و تمامی محصولات بازار دارای نقاط قوت و ضعف مختلفی هستند.

برای انتخاب بهترین شرکت تولید کننده یخچال فریزر، ابتدا باید به ویژگی‌های محصول مورد نظر توجه کنید تا به صورت کامل، نیازتان را برطرف کند. پس از عبور از این مرحله باید به خدمات پس از فروش شرکت تولید کننده توجه کنید؛ زیرا محصولاتی که بدون گارانتی و خدمات پس از فروش درون بازار هستند، ممکن است کیفیت مطلوبی نداشته و در مدت زمان بسیار کوتاه، دچار نقص شوند.

اما اگر کماکان میان چند محصول با کمپانی‌های مختلف دچار تردید بودید، باید نظرات مصرف کنندگان درباره این کالای خانگی را مطالعه کرده و مورد بررسی قرار دهید. در کنار آن می‌توانید از متخصصین و فروشندگان این حوزه مشاوره دریافت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. لازم به ذکر است که مطالعه مطالبی مثل پر فروش ‌ترین یخچال فریزر در فروردین 1402، می‌توانید راهنمای انتخاب بهترین خریدتان باشد.

پر فروش ‌ترین یخچال فریزر در فروردین 1402

اما بدون فوت وقت به سراغ اصل مطلب خواهیم رفت، شناخت و آشنایی با پر فروش ‌ترین یخچال فریزر در فروردین 1402 می‌تواند بهترین کمک و راهنما برای مشتریان گرامی باشد. در ادامه ما 5 یخچال پرفروش بازار را معرفی خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.

1.     یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل ES23 سری یونیک پلاس

 

قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل ES23 سری یونیک پلاس | افشین کالا

 

رتبه اول پر فروش ‌ترین یخچال فریزر در فروردین 1402، متلعق به محصول نام شرکت Electro Steel است که نام آن یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل ES23 سری یونیک پلاس است. این محصول جزو جدیدترین محصولات تولیدی شرکت الکترواستیل است که با نام یخچال دوقلو درون بازار به فروش می‌رسد.

این یخچال الکترواستیل به صورت دستگیره مخفی طراحی شده و دارای موتور ACC ایتالیا است. اصلی‌ترین دلیل محبوبیت این محصول، کیفیت ساخت و قطعات باکیفیت آن بوده و خیال مصرف کننده از این کالا راحت است. شرکت Electro Steel درون این محصول از تکنولوژی نوفراست بهره برده است و دیگر نباید نگران برفک محصولتان باشید. قیمت یخچال الکترواستیل ES23 یونیک پلاس در فروردین ماه 1402 بین 50 الی 54 میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

2.     یخچال فریزر دوقلو کلور مدل روسو پلاس

 

قیمت یخچال فریزر دوقلو کلور روسو پلاس | افشین کالا

 

اما پس از محصول ناب الکترواستیل، رتبه دوم پر فروش ‌ترین یخچال فریزر در فروردین 1402 متعلق به برند نام آشنایی کلور است. شرکت Clever زیر مجموعه گروه صنعتی ایران شرق است که محصولات باکیفیت را تحت عنوان یخچال کلور روانه بازار می‌کند.

نام این محصول پرفروش، یخچال فریزر دوقلو کلور مدل روسو پلاس است. این محصول با رده مصرف انرژی A+ روانه بازار شده که مصرف برق بسیار پایینی دارد. شرکت Clever درون این محصول از آبسردکن و یخساز اتوماتیک استفاده کرده است. شرکت ایران شرق این یخچال دوقلو کلور را همانند سایر محصولات، به مدت 30 ماه گارانتی کرده و تا 10 سال خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان گرامی ارائه می‌دهد. قیمت یخچال کلور روسو پلاس در فروردین 1402 حدود 57 الی 62 میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

3.     یخچال 9 فوت ایستکول مدل  TM-1919

 

خرید یخچال 9 فوت ایستکول مدل TM-1919 | افشین کالا

 

اما رتبه سوم پر فروش ‌ترین یخچال فریزر در فروردین 1402، مربوط به یک یخچال کوچک هتلی بوده که نام آن یخچال 9 فوت ایستکول مدل TM-1919 است. این محصول به عنوان یخچال مجردی نیز درون بازار شناخته می‌شود و معمولا درون خانه‌ها با افراد یک یا دو نفر، هتل، مسافرخانه، مکان‌های اداری وغیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت ایستکول به طور مداوم حدود 20 سال است که در زمینه تولید یخچال فریزر هتلی فعالیت داشته و متخصص این حوزه شناخته می‌شود. این یخچال ایستکول در سه رنگ سفید، نقره‌ای و مشکی تولید شده و گنجایش آن 9 فوت است. مصرف انرژی پایین بوده و دارای دستگیره مخفی و پایه‌های قابل تنظیم است. شرکت تکران مبرد این محصول را به مدت 18 ماه ضمانت کرده و 5 سال تضمین قطعات به مصرف کننده گرامی ارائه می‌دهد. قیمت یخچال 1919 ایستکول در فروردین 1402 حدود 6 الی 8 میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

4.     یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آلفا پلاس

 

خرید یخچال دوقلو هیمالیا مدل آلفا پلاس | افشین کالا

 

رتبه چهارم پر فروش ‌ترین یخچال فریزر در فروردین 1402، یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آلفا پلاس است. این محصول زیبا متعلق به شرکت خوش آوازه هیمالیا بوده و دارای طراحی بی‌نظیر است. رده انرژی این یخچال هیمالیا A بوده که مصرف برق آن بسیار پایین است. علاوه بر آن شرکت Himalia درون این یخچال از تکنولوژی نوفراست بهره برده است تا مصرف کننده نگرانی بابت وجود برفک درون فریزر کالا نداشته باشد.

این محصول به موتور بسیار کم صدا و باکیفیت اینورتر تجهیز شده و دارای یخساز و آبسردکن اتوماتیک است. علاوه بر آبسردکن، بر روی درب این محصول یک عدد هوم بار جهت قرار گیری بطری آب یا سایر نوشیدنی‌ها قرار گرفته است. شرکت هیمالیا این محصول را به مدت 30 ماه ضمانت کرده تا مصرف کننده نگرانی بابت خرابی یا بروز نقص درون محصول نداشته باشد. قیمت یخچال هیمالیا آلفا پلاس در فروردین 1402 حدود 46 الی 48 میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

5.     یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس

 

خرید یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس MAX | افشین کالا

 

اما به آخرین محصول از مقاله پر فروش ‌ترین یخچال فریزر در فروردین 1402 می‌رسیم. در گذشته نه چندان دور، محصولاتی با برند Depoint روانه بازار شدند که در سطح محصولات جهانی قرار داشته و سطح کیفیت بسیار بالایی دارند. برند دیپوینت محصولاتش را در کشورمان تولید کرده و تمامی کالاهای این برند تحت نظر متخصصان ایرانی تولید می‌شوند.

یکی از محصولات فوق العاده این برند، یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس است. این محصول که به عنوان یخچال دوقلو درون بازار به فروش می‌رسد و از بهترین متریال روز بازار تولید شده است. این کمپانی اعلام کرده است که در این یخچال دیپوینت از موتور باکیفیت و کم صدا اینورتر استفاده کرده است و به مدت 30 ماه کلیه قطعات یخچال را ضمانت می‌کند. قیمت یخچال دیپوینت مکس در فروردین 1402 حدود 46 الی 50 میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با پر فروش ‌ترین یخچال فریزر در فروردین 1402 آشنا شدید. همانطور که مطالعه اکثریت این رتبه بندی را یخچال فریزر دوقلو شامل شده و مصرف کنندگان اغلب به دنبال خرید این نوع یخچال فریزر هستند. قبل از انتخاب محصول ابتدا مشخصات و ویژگی‌های کالای مورد نظرتان را مورد بررسی قرار دهید و پس از آن به مشخصه‌های دیگر مثل شرکت تولید کننده یا غیره توجه کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان، می‌توانید با شماره 09196017478 تماس حاصل کرده و با کارشناسان افشین کالا ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...