• با توجه به سقف ۵۰ میلیون تومانی درگاه پرداخت اینرنتی، برای خرید محصولات بالای 50 میلیون تومان با شماره ۳۰۰۰-۷۴۵ داخلی ۰۷۷ تماس بگیرید.
  • بازگشت کالا در فقط در صورت بازنشدن پلمب کالا امکان‌پذیر است.

امروزه پوشیدن یک لباس پاکیزه و نو نشانگر سبک زندگی و شخصیت افراد است. به همین دلیل کسانی که در فکر خرید لباسشویی هستند، همواره با یک چالش بزرگ روبه‌رو بوده که کدام یک از لباسشویی‌ها علاوه بر میزان پاکیزگی بالا کیفیت و بافت لباس را نیز حفظ کند. اگر شما این انتظارات را از محصول موردنظرتان دارید، ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40906 را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول باتوجه‌به کیفیت بسیار بالایی که دارد می‌تواند تمام خواسته‌های شما را از یک محصول باکیفیت برطرف کند؛ زیرا این لباسشویی ضمن پاکیزگی لباس‌هایتان کیفیت آن‌ها را نیز حفظ خواهد کرد.

 این محصول دارای موتور تسمه‌ای BLDC بوده که دارای طول عمر بسیار بالاست. این موتورها با آخرین فناوری‌های روز دنیا تولید شده که بسیار کم‌مصرف هستند. این کالا دارای 16 برنامه اصلی برای شست‌وشو و 5 برنامه تکمیل کننده شست‌وشو بوده که می‌توانید متناسب با نیاز و نوع پارچه و لباستان از پلن‌های متنوع آن بهرمند شوید. این لباسشویی باتوجه‌به پلن‌هایی که دارد برای اکثر مصرف‌کنندگان مناسب بوده و پیشنهاد می‌شود که از ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40906 در منزلتان استفاده کنید و خیالتان بابت حفظ لطافت و پاکیزگی لباس‌هایتان راحت باشد. با افشین کالا همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را بررسی کرده و با آن آشنا شویم.

آشنایی با قابلیت‌های ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40906

 

خرید ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40906 ظرفیت 9 کیلوگرم | افشین کالا

 

قطعاً همه ما آوازه محصولات باکیفیت برند PAKSHOMA را شنیده‌ایم. بی‌درنگ به سراغ معرفی یکی از محصولات باکیفیت این کمپانی خواهیم رفت. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40906 دارای آپشن‌های متعددی برای شست‌وشو بوده که بسیار کاربردی است. یکی از آپشن‌های کاربردی این محصول قابلیت افزودن لباس در حین شست‌وشو را بوده که برای استفاده از این قابلیت کافی است که آپشن موردنظر را انتخاب کنید، با انتخاب این آپشن سطح آب درون محصول کاهش‌یافته و در نتیجه می‌توانید درب لباسشویی را برای افزودن لباس باز کنید. یکی دیگر از کاربردی‌ترین آپشن‌ها در این ماشین لباسشویی قابلیت تنظیم دمای آب است. زیرا هر لباسی بسته به نوع پارچه به یک نوع دمای آب متناسب با جنس خود نیازمند بوده و استفاده از هر دمایی از آب برای شست‌وشو نتایج متفاوتی می‌دهد. به عنوان مثال برای شست‌وشوی لباس‌های تیره، لباس زیر، ملحفه و غیره بهتر است که از آب سرد استفاده کنید. آب گرم نیز برای لباس‌ها ضخیم بیشتر استفاده می‌شود و همچنین برای از بین بردن لکه‌ها مخصوصاً لکه‌های روغنی بهتر است که از آب گرم استفاده کنید.

این کالای خانگی دارای سنسور اندازه‌گیری لباس است به همین دلیل این لباسشویی را می‌توانید حتی برای شست‌وشوی یک لباس نیز روشن کنید؛ زیرا این لباسشویی متناسب با وزن و مقدار لباس میزان آب قابل استفاده را اندازه‌گیری می‌کند و دیگر نیازی نیست نگران مصرف بالای انرژی و هدر رفتن آب باشید. همچنین ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40906 دارای قابلیت شست‌وشو با قابلیت اتوکشی آسان است که این پلن با کوتاه کردن عمر دوره و یا کاهش دور موتور از چروک‌های لباس می‌کاهد که این پلن را بسیار مفید و کاربردی می‌کند. قیمت لباسشویی پاکشوما 40906 باتوجه‌به این قابلیت‌ها و آپشن‌هایی که دارد بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و با آسودگی می‌توانید این محصول را خریداری کنید.

در قلب لباسشویی پاکشوما 40906 چه میگذرد؟

 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40906 سیلور | افشین کالا

 

لباسشویی جزء کالاهای اصلی آشپزخانه محسوب می‌شود به همین دلیل دوام و کیفیت قطعات استفاده شده در آن بسیار مهم است. این لباسشویی 9 کیلویی از باکیفیت‌ترین قطعات و بهترین متریال روز استفاده شده که بسیار بادوام است. این محصول دارای موتور تسمه‌ای بوده که بسیار بادوام است و می‌توانید در طولانی مدت از ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40906 بدون اینکه آسیبی به موتور آن وارد شود استفاده کنید. همچنین این موتور دارای فناوری BLDC بوده که باعث شده صدا و لرزش این لباسشویی به مقدار قابل‌توجهی کاهش یابد. همچنین موتور تسمه‌ای موجود در این محصول می‌تواند بدون آسیب‌دیدگی به بیشترین سرعت خود برسد.

 این لباسشویی پاکشوما دارای دیگ الماسه بوده که سطحی برآمده دارد به همین علت باعث افزایش سطح چنگ زنی به لباس می‌شود. این دیگ باعث کاهش سطح تماس لباس‌ها می‌شود و در نتیجه لباس‌ها کمتر چروک خواهند شد. با استفاده از این دیگ دیگر لازم نیست نگران اتوکردن لباس‌هایتان باشید؛ چون با استفاده از آن می‌توانید لباس‌هایتان را حتی بدون اتوکشی نیز استفاده کنید. قیمت لباسشویی پاکشوما 40906 نسبت به مدل‌های مشابه خود بسیار مقرون به صرفه است و کمپانی PAKSHOMA سعی کرده در این محصول از قطعات باکیفیت استفاده کند. این ماشین لباسشویی ظرفیت دیگ این لباسشویی 9 کیلوگرم بوده که برای خانواده‌هایی با جمعیت 5 نفر به بالا بسیار مناسب است.

جذابیت بی‌انتها با لباسشویی 40906 پاکشوما 

 

لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40906 سیلور | افشین کالا

 

علاوه بر کارایی بالای یک لباسشویی باید به ظاهر آن هم توجه کنید؛ زیرا پوشش و ظاهر لباسشویی نشانگر سلیقه شما بوده و به زیبایی منزلتان کمک خواهد کرد. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40906 به نسبت انواع محصولات پاکشوما دارای زیبایی و طراحی منحصر به فرد است. همچنین این محصول در دو رنگ بسیار کاربردی تولید شده که می‌توانید به راحتی با سایر محصولات آشپزخانه ست کنید. این ماشین لباسشویی دارای پنل لمسی است که کار با آن بسیار راحت‌تر بوده و می‌توانید با استفاده از آن به راحتی آپشن‌های موردنظر خود را تنظیم کنید. همچنین این پنل دارای طول عمر بسیار بالایی بوده و دیگر لازم نیست نگران نقص در دکمه‌های پنل باشید.

روی قسمت جلوی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40906 یک ولوم چرخشی نیز طراحی شده که با استفاده از آن می‌توانید برنامه شست‌وشوی مورد نظرتان را انتخاب کنید. در جلوی این لباسشویی یک درب بزرگ به رنگ مشکی طراحی شده که بر زیبایی و جذابیت این محصول افزوده است. همچنین این درب علاوه بر اینکه جنبه زیبایی دارد، کاربردی هم هست؛ زیرا با وجود آن دیگر نیازی نیست نگران سرریزی و خروج آب و کف که موجب کثیفی آشپزخانه می‌شود، باشید. این لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما یکی از پر طرفدار ترین و زیباترین محصولات پاکشوما بوده که بسیار موردتوجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. شما هم می‌توانید با خرید این محصول زیبایی را مهمان منزلتان کنید.

سخن آخر

همان‌طور که تا کنون متوجه شده‌اید ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40906 یکی از محصولات پر طرفدار پاکشوما بوده که دارای زیبایی و جذابیت خارق‌العاده بوده و از بهترین قطعات موجود در بازار تولید شده است. همچنین این محصول دارای موتور پر قدرت و بادوام بوده که بسیار کم‌مصرف است. این محصول باتوجه‌به برنامه‌های متنوعی که دارد برای عموم مردم بسیار مناسب است؛ زیرا پاسخگوی نیازهای اکثر مردم است. همچنین این محصول دارای ظرفیت دیگ 9 کیلوگرم بوده که برای خانواده‌های پر جمعیت بسیار مناسب است. فراموش نکنید که محصولات برند پاکشوما دارای 24 ماه گارانتی معتبر پاک سرویس بوده که خدمات بسیار خوبی را به سرتاسر ایران ارائه می‌کند. همچنین قیمت لباسشویی پاکشوما  40906 باتوجه‌به کارکرد و کیفیت آن بسیار مناسب بوده و پیشنهاد می‌شود که این محصول زیبا و پر طرفدار را خریداری کنید.

 

مشخصات ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 40906 | افشین کالا

0.0
رای دهندگان : 0 نفر
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

  • لطفا پیش از ارسال دیدگاه، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید :

    سعی کنید از تعصب به یک برند در دیدگاه خود پرهیز کنید. با بیان مزایا و معایبی که از تجربه و استفاده خود از این کالا داشتید، به دیگران در انتخاب و تصمیم گیری برای خرید و انتخاب مناسب کمک کنید.

    در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در پروسه‌ی خرید یک محصول توسط ایشان است؛ به همین منظور از درج نظرات گمراه‌کننده یا نظراتی که جنبه‌ی تبلیغاتی برای سایر محصولات یا فروشندگان داشته باشند یا منافع سایر کاربران را تحت الشعاع قرار دهند، خودداری کنید.

    از ارسال دیدگاه های چند کلمه ای پرهیز کنید. سعی کنید متن دیدگاه شما به نحوی باشد که برای سایر کاربران مفید و رسا باشد.

    نظرات کاربرانی که دارای نام کاربری (نام و نام خانوادگی در حساب کاربری) نامناسب هستند مورد تایید قرار نخواهد گرفت.

    به دیدگاه و تجربیات دیگران احترام بگذارید. چنانچه دیدگاه شما شامل محتوای توهین آمیز یا کلمات نامناسب باشد، تایید نخواهد شد.

نقد و بررسی

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

0

لیست مقایسه خالی می باشد

مقایسه 0