اسپیکر مکسیدر مدل AL 1015 دارای 2 ساب 10 اینچ (شارژی برقی)

نمایندگی فروش مکسیدر
(0)
  • ابعاد و تعداد ساب ووفر:2 عدد ساب ووفر 10 اینچی
  • منبع انرژی:باتری قابل شارژ و برق مستقیم شهری
  • قابلیت حذف صدای خواننده:دارد
  • قابلیت TWS:دارد
  • ورودی میکروفون:2 عدد
  • قابلیت تنظیم اکولایزر:دارد
  • توری محافظ:دارد
  • گارانتی و خدمات پس از فروش:12 ماه گارانتی شرکت گاندو سرویس
پاک کردن

لطفا یکی از گزینه های محصول را انتخاب کنید.

اسپیکر مکسیدر مدل AL 1015 از دسته محصولات برقی و شارژی کمپانی مکسیدر است که این محصول را با استفاده از برق شهری و یا باتری می‌توانید استفاده کنید. همچنین این محصول از 2 عدد ساب ووفر 12 اینچ و رقص نورهای بسیار جذاب در قسمت ساب ووفرها و پنل محصول برخوردار است.
  • مشتری گرامی درخواست مرجوع کردن کالا تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط پلمپ اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا اصلا نباید باز شده باشد).
  • مشتری گرامی، لطفا جهت دریافت مشاوره پیش از خرید با شماره 09196017478 و یا 09357174778 تماس حاصل فرمائید.
  • کالای اورجینال ضمانت اصالت کالا

  • پرداخت در محل بعد از دریافت کالا

  • پشتیبانی 24 ساعته در روز های کاری

  • ارسال به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن

  • بسته بندی ایمن سلامت فیزیکی کالا

  • ارسال فوری برای شهر تهران

مقایسه با محصولات مشابه

امتیاز مشتریان
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
مشخصات کلی اسپیکر
ابعاد ساب ووفر

10 اینچ

10 اینچ

10 اینچ

10 اینچ

10 اینچ

اقلام همراه

ریموت کنترل – میکروفون

ریموت کنترل – میکروفون

ریموت کنترل – میکروفون

ریموت کنترل – میکروفون

ریموت کنترل – میکروفون

پنل DJ

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

تعداد تیوتر

دارد

دارد

دارد

دارد

-
تعداد ساب ووفر

2 عدد

2 عدد

2 عدد

2 عدد

2 عدد

کشور سازنده

ایران

ایران

ایران

ایران

ایران

منبع انرژی

باتری قابل شارژ – برق شهری

باتری قابل شارژ

باتری قابل شارژ

باتری قابل شارژ

باتری قابل شارژ

درگاه‌های ارتباطی اسپیکر
بلوتوث

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

خروجی USB CHARGE

دارد

----
رادیو FM

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

ورودی AUX

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

ورودی SD CARD

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

ورودی USB

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

ورودی اپتیکال

دارد

----
ورودی کواکسیال

دارد

----
ورودی میکروفون

دارد

دارد ( 2 عدد )

دارد ( 2 عدد )

دارد ( 2 عدد )

دارد ( 2 عدد )

تنظیمات صوتی
تنظیم BASS

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

تنظیم TREBLE

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

تنظیم اکو میکروفون

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

تنظیم اکولایزر

دارد

----
تنظیم صدای موسیقی

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

تنظیم صدای میکروفون

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

امکانات باند
قابلیت TWS

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

قابلیت اتصال به تلویزیون

دارد

----
قابلیت اولویت میکروفون

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

توری محافظ

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

قابلیت تغییر فولدر

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

کارائوکه

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

امکانات رقص نور
قابلیت تنظیم رقص نور

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

رقص نور RGB

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

رقص نور ساب ووفر

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

اصالت و ضمانت
خدمات پس از فروش

سراسر کشور

سراسر کشور

سراسر کشور

سراسر کشور

سراسر کشور

گارانتی

12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس

12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس

12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس

12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس

12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس

مشخصات کلی لباسشویی
نمایشگر LED

دارد

----

بدون شک شما تا کنون نام برند مکسیدر به گوشتان خورده است یا محصولات این برند را در فروشگاه‌های صوتی و تصویری مشاهده نموده‌اید. این کمپانی از دسته
برندهایی است که از میزان تجربه بالایی در حوزه تولید اسپیکر برخوردار بوده و موفق شده است تا محصولاتی بسیار جذاب و منحصر به فرد را در اختیار شما قرار دهد. یکی از باکیفیت‌ترین محصولات این برند، اسپیکر مکسیدر مدل AL 1015 بوده که این محصول بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. این اسپیکر دارای طراحی بسیار خاص و شیک است و از رقص نورهای بسیار جذاب و منحصر به فرد برخوردار بوده که میزان زیبایی و جلوه این محصول را چندین برابر نموده است.

همچنین این کالای صوتی و تصویری از قابلیت بسیار ویژه برقی و شارژی برخوردار است که شما به سبب آن می‌توانید تا این مکسیدر مدل AL 1015 خود را هم به صورت اتصال به برق شهری و هم بدون نیاز به برق شهری آن را روشن نموده و از این اسپیکر استفاده نمایید.اسپیکر مکسیدر مدل AL 1015 از 2 عدد ساب ووفر 10 اینچ برخوردار است که سبب شده تا میزان صدایی که از این اسپیکر مکسیدر دریافت می‌نمایید از بیس و پرتاب صدای فوق العاده‌ای برخوردار شود. در قسمت جلوی ساب ووفرهای مکسیدر مدل AL 1015 از توری محافظ نیز استفاده شده است که سبب شده تا میزان دوام و طول عمر ساب ووفرهای این محصول جندین برابر شود. اسپیکر مکسیدر AL 1015 دارای قابلیت‌های بسیار جذابی است که در این محتوا شما را با برخی از آن‌ها آشنا خواهیم کرد، پس در ادامه این مطلب با افشین کالا همراه شوید.

آشنایی با قابلیت‌های جذاب در قلب اسپیکر مکسیدر مدل AL 1015

خرید اسپیکر مکسیدر مدل AL 1015 دارای 2 ساب 10 اینچ | افشین کالا

همانظور که می‌دانید برند خوشنام مکسیدر یکی از پرطرفدارترین برندهایی است که در حوزه کالای صوتی و تصویری فعالیت می‌کند. قابلیت‌های بسیار جذابی که کمپانی مکسیدر درون محصولات خود استفاده نموده است بسیار منحصر به فرد و متنوع است که سبب شده تا محصولات برند مکسیدر در میان برترین محصولات موجود در بازار قرار بگیرد. اسپیکر مکسیدر مدل AL 1015 یکی از محصولات برند مکسیدر است که از قابلیت‌های بسیار جذاب برخوردار بوده و به طور کامل می‌تواند تا تمامی نیازهای مصرف کنندگان را رفع نماید.

  • زیبایی بی‌نظیر
  • بدنه بسیار مقاوم اسپیکر مکسیدر مدل 1015
  • مجهز به توری جهت محافظت از ساب ووفرها
  • دارای 2 عدد ساب ووفر 10 اینچ
  • مجهز به رقص نورهای RGB بر دور ساب ووفرها
  • دارای ورودی اپتیکال
  • مجهز به قابلیت حذف صدای خواننده
  • دارای قابلیت TWS
  • مجهز به قابلیت بسیار ویژه برقی و شارژی
  • دارای چرخ برای حمل و نقل آسان
  • محهز به قابلیت اولویت میکروفون

قدرت صدایی بی‌نظیر

برای بسیاری از مصرف کنندگان میزان قدرت صدا و کیفیت صدای محصولی که خریداری می‌کنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و یکی از معیاری بسیار مهم برای آن‌ها است؛ به همین سبب برند مکسیدر در اسپیکر مکسیدر مدل AL 1015 از 2 عدد ساب ووفر 10 اینچ طراحی نموده و این اسپیکر را از بیس و تریبل بسیار قدرتمند و فوق العاده‌ای برخوردار نموده است. همچنین این اسپیکر ساب 10 مکسیدر به دلیل وجود توییتر در آن صدایی بسیار باکیفیت با کمترین میزان نویز را در اختیار شما قرار می‌دهد. با وجود صدای بسیار شفاف و باکیفیت این اسپیکر مکسیدر مدل 1015 شما در طی ساعت‌های طولانی در مهمانی‌ها و مراسمات خود می‌توانید به موسیقی گوش داده و لذت ببرید.

جلوه بسیار ویژه و منحصر به فرد

اسپیکر مکسیدر مدل AL 1015 یکی از جذاب‌ترین محصولاتی است که امروزه در بازار می‌توانید مشاهده کنید. این اسپیکر شارژی مکسیدر دارای طراحی بسیار جذاب و خاص بوده که توجه تمامی بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب می‌نماید. همچنین این اسپیکر ساب ووفر 10 اینچ دارای رقض نورهای RGB جذاب در قسمت دور ساب ووفرها است که هماهنگ با آهنگ تعییر نموده و زیبایی و جذابیت این محصول را چنذین برابر نموده است. این اسپیکر به سبب رقص نورهای بسیار زیبایی که در قسمت پنل خود دارد سبب شده تا میزان جلوه و جذابیت پنل این اسپیکر مکسیدر AL 1015 چندین برابر شده و توجه تمامی مصرف کنندگان را به سوی خود جلب نماید.

پنل بسیار مجهز اسپیکر مکسیدر مدل AL 1015

پنل اسپیکر مکسیدر مدل AL 1015 در قسمت بالای آن قرار گرفته است که شما توسط ولوم‌های قرار گرفته بر روی آن می‌توانید تا میزان بیس، تریبل و ولوم صدای این اسپیکر شارژی را تنظیم نمایید. همچنین به سبب وجود ورودی اپتیکال و کواکسیال در این مکسیدر مدل AL 1015 سبب شده است تا شما بتوانید این اسپیکر را به تلویزیون متصل نموده و صدای آن را از این اسپیکر مکسیدر خارج کنید. همچنین مکسیدر مدل AL 1015 دارای ورودی میکروفون است که شما با استفاده از آن می‌توانید اسپیکرهای سیمی را به این کالای صوتی و تصویری متصل نمایید. بلوتوث قرار گرفته شده در این اسپیکر به شما این امکان را می‌دهد تا تلفن همراه خود را بدون نیاز به سیم به اسپیکر متصل نموده و حتی از فاصله چند متری نیز بتوانید موسیقی پخش کنید. البته ورودی‌های AUX، USB و SD CARD سبب شده تا شما بتوانید رم، فلش و تلفن همراه خود را بر روی پنل این محصول متصل کنید.

قابلیت بسیار جذاب TWS

یکی از قابلیت‌های بسیار جذابی که در اسپیکر مکسیدر مدل AL 1015 قرار گرفته است، قابلیت بسیار کاربردی TWS است. این قابلیت کاربردی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید این اسپیکر شارژی مکسیدر را به اسپیکر مشابه خود بدون نیاز به اسپیکر و با استفاده از وای فای به اسپیکر مشابه خود متصل نموده و میزان حجم صدای دو برابر را دریافت نمایید. این قابلیت بسیار خاص و جذاب سبب شده تا شما بتوانید دو موسیقی را به صورت همزمان از این اسپیکر مکسیدر مدل 1015 دریافت نمایید. با وجود این قابلیت می‌توانید مهمانی‌ها و مراسمات خود را با خیال آسوده سپری نموده و از پرداخت هزینه بیشتر صرفه جویی نمایید.

قابلیت برقی و شارژی در اسپیکر مکسیدر مدل AL 1015

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل AL 1015 دارای 2 ساب 10 اینچ | افشین کالا

بسیاری از مصرف کنندگان در هنگام خرید اسپیکرهای تکی مناسب برای باغ و منزل همواره از شارژی بودن آن می‌نالند و معتقد هستند که محصولات شارژی از دوام و طول عمر پایینی برخوردار هستند. برند خوش آواره مکسیدر از یک قابلیت بسیار ویژه و خاص به نام قابلیت برقی و شارژی در این اسپیکر مکسیدر قرار داده است. این قابلیت بسیار جذاب برقی و شارژی را امروزه در کمتر محصولی می‌توانید مشاهده کنید.

این قابلیت بسیار ویژه سبب شده تا شما بتوانید از اسپیکر مکسیدر مدل AL 1015 هم در مکان‌هایی که به برق شهری دسترسی ندارید استفاده نمایید و هم در مکان‌هایی که به برق شهری دسترسی دارید نیز استفاده کنید. همچنین این قابلیت بسیار جذاب و کاربردی سبب شده تا باتری این محصول از میزان دوام و طول عمر بالایی برخوردار شده و به این ترتیب شما می‌توانید در مدت زمان بیشتری از این اسپیکر در منزلتان استفاده نمایید. به این ترتیب شما می‌توانید از اسپیکر مکسیدر مدل AL 1015 در هنگام مسافرت، دورهمی و غیره بدون آنکه وجود برق شهری مهم باشد، استفاده نمایید.

سخن آخر

همانطور که تاکنون در این محتوا درباره اسپیکر مکسیدر مدل AL 1015 مطالعه نمودید، این محصول دارای طراحی بسیار جذاب و زیبا است که مورد توجه تمامی مصرف کنندگان قرار گرفته است. همچنین این محصول به واسطه رقص نورهای بسیار جذاب و RGB که دارد سبب شده تا میزان زیبایی و جذابیت این اسپیکر به میزان قابل توجهی افزایش بیابد. اسپیکر مکسیدر مدل AL 1015 دارای 2 عدد ساب ووفر 10 اینچ بوده و از قدرت صدای بسیار بالا و کیفیت فوق العاده برخوردار است. این امر سبب شده تا شما بتوانید از کیفیت بسیار بالای این اسپیکر نهایت لذت را ببرید.

البته این اسپیکر مکسیدر به سبب قابلیت برقی و شارژی که دارد سبب شده تا شما بتوانید هم به صورت اتصال به برق شهری و هم با استفاده از باتری این اسپیکر را دریافت نمایید. البته اسپیکر مکسیدر AL 1015 دارای ورودی اپتیکال و کواکسیال است که شما به سبب آن می‌توانید تا این اسپیکر را به تلویزیون متصل نمایید. همچنین وجود قابلیت کارائوکه در اسپیکر مکسیدر مدل 1015 سبب شده تا شما بتوانید صدای خواننده را از روی موسیقی درحال پخش به طور کامل حذف نموده و خودتان با این موسیقی همخوانی کنید. البته اسپیکر مکسیدر مدل AL 1015 دارای 12 ماه گارانتی معتبر شرکت گاندوسوریس است و در صورت کمترین مشکل آن را برای شما رفع می‌کند.

مشخصات کلی اسپیکر
ابعاد ساب ووفر

10 اینچ

اقلام همراه

ریموت کنترل – میکروفون

پنل DJ

دارد

تعداد تیوتر

دارد

تعداد ساب ووفر

2 عدد

کشور سازنده

ایران

منبع انرژی

باتری قابل شارژ – برق شهری

درگاه‌های ارتباطی اسپیکر
بلوتوث

دارد

خروجی USB CHARGE

دارد

رادیو FM

دارد

ورودی AUX

دارد

ورودی SD CARD

دارد

ورودی USB

دارد

ورودی اپتیکال

دارد

ورودی کواکسیال

دارد

ورودی میکروفون

دارد

تنظیمات صوتی
تنظیم BASS

دارد

تنظیم TREBLE

دارد

تنظیم اکو میکروفون

دارد

تنظیم اکولایزر

دارد

تنظیم صدای موسیقی

دارد

تنظیم صدای میکروفون

دارد

امکانات باند
قابلیت TWS

دارد

قابلیت اتصال به تلویزیون

دارد

قابلیت اولویت میکروفون

دارد

توری محافظ

دارد

قابلیت تغییر فولدر

دارد

کارائوکه

دارد

امکانات رقص نور
قابلیت تنظیم رقص نور

دارد

رقص نور RGB

دارد

رقص نور ساب ووفر

دارد

اصالت و ضمانت
خدمات پس از فروش

سراسر کشور

گارانتی

12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس

مشخصات کلی لباسشویی
نمایشگر LED

دارد

0.0
رای دهندگان : 0 نفر
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

  • لطفا پیش از ارسال دیدگاه، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید :

    سعی کنید از تعصب به یک برند در دیدگاه خود پرهیز کنید. با بیان مزایا و معایبی که از تجربه و استفاده خود از این کالا داشتید، به دیگران در انتخاب و تصمیم گیری برای خرید و انتخاب مناسب کمک کنید.

    در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در پروسه‌ی خرید یک محصول توسط ایشان است؛ به همین منظور از درج نظرات گمراه‌کننده یا نظراتی که جنبه‌ی تبلیغاتی برای سایر محصولات یا فروشندگان داشته باشند یا منافع سایر کاربران را تحت الشعاع قرار دهند، خودداری کنید.

    از ارسال دیدگاه های چند کلمه ای پرهیز کنید. سعی کنید متن دیدگاه شما به نحوی باشد که برای سایر کاربران مفید و رسا باشد.

    نظرات کاربرانی که دارای نام کاربری (نام و نام خانوادگی در حساب کاربری) نامناسب هستند مورد تایید قرار نخواهد گرفت.

    به دیدگاه و تجربیات دیگران احترام بگذارید. چنانچه دیدگاه شما شامل محتوای توهین آمیز یا کلمات نامناسب باشد، تایید نخواهد شد.

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نقاط قوت

  • قابلیت برقی شارژی
  • قابلیت اولویت میکروفون
  • مجهز به توری محافظ
  • دارای ورودی اپتیکال و کواکسیال

نقاط ضعف

  • ندارد

99

کیفیت صدا

95

کیفیت ساخت

97

کیفیت بدنه

96

کیفیت قطعات

98

رضایت مشتری

94

خدمات پس از فروش
0

لیست مقایسه خالی می باشد

مقایسه 0