اسپیکر مکسیدر مدل CN8E02

نمایندگی فروش مکسیدر
(0)
  • تعداد ساب ووفر:2 عدد
  • ابعاد ساب ووفر:8 اینچ
  • قابلیت کارائوکه:دارد
  • ریموت کنترل:دارد
  • گارانتی:گارانتی 12 ماه گاندوسرویس
  • نحوه ارسال:ارسال فوری به سراسر کشور
پاک کردن

لطفا یکی از گزینه های محصول را انتخاب کنید.

اسپیکر مکسیدر مدل CN8E02 دارای باتری قابل شارژ بوده و شما می‌توانید در نواحی که به برق شهری دسترسی ندارید از این اسپیکر استفاده کنید. همچنین این اسپیکر دارای طراحی بسیار منحصر به فرد و 2 عدد ساب ووفر 8 اینچی است.
  • مشتری گرامی درخواست مرجوع کردن کالا تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط پلمپ اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا اصلا نباید باز شده باشد).
  • مشتری گرامی، لطفا جهت دریافت مشاوره پیش از خرید با شماره 09196017478 و یا 09357174778 تماس حاصل فرمائید.
  • کالای اورجینال ضمانت اصالت کالا

  • پرداخت در محل بعد از دریافت کالا

  • پشتیبانی 24 ساعته در روز های کاری

  • ارسال به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن

  • بسته بندی ایمن سلامت فیزیکی کالا

  • ارسال فوری برای شهر تهران

مقایسه با محصولات مشابه

امتیاز مشتریان
(0)
(0)
(0)
مشخصات کلی اسپیکر
ابعاد ساب ووفر

8 اینچ

8 اینچ

8 اینچ

اقلام همراه

ریموت کنترل – میکروفون

ریموت کنترل – میکروفون

ریموت کنترل – میکروفون

پنل DJ

دارد

دارد

دارد

تعداد تیوتر

دارد

دارد

دارد

تعداد ساب ووفر

2 عدد

2 عدد

2 عدد

تولید کننده

مکسیدر

مکسیدر

مکسیدر

کشور سازنده

ایران

ایران

ایران

منبع انرژی

باتری قابل شارژ

باتری قابل شارژ

باتری قابل شارژ

نمایشگر وضعیت

دارد

دارد

دارد

درگاه‌های ارتباطی اسپیکر
بلوتوث

دارد

-

دارد

رادیو FM

دارد

دارد

دارد

نسخه بلوتوث

5.0

5.0

5.0

ورودی AUX

دارد

دارد

دارد

ورودی SD CARD

دارد

دارد

دارد

ورودی USB

دارد

دارد

دارد

ورودی گیتار

دارد

دارد

دارد

ورودی میکروفون

دارد

دارد ( 2 عدد )

دارد ( 2 عدد )

تنظیمات صوتی
تنظیم BASS

دارد

دارد

دارد

تنظیم TREBLE

دارد

دارد

دارد

تنظیم اکو میکروفون

دارد

دارد

دارد

تنظیم صدای موسیقی

دارد

دارد

دارد

تنظیم صدای میکروفون

دارد

دارد

دارد

تنظیم صدای گیتار

دارد

دارد

دارد

امکانات باند
قابلیت TWS

دارد

دارد

دارد

قابلیت اتصال به اپلیکیشن هوشمند

دارد

دارد

دارد

قابلیت اتصال به تلویزیون

دارد

دارد

-
افکت دیجی

دارد

دارد

دارد

قابلیت اولویت میکروفون

دارد

دارد

دارد

توری محافظ

دارد

دارد

دارد

چرخ

دارد

دارد

دارد

ضبط صدا

دارد

دارد

دارد

قابلیت تغییر فولدر

دارد

دارد

دارد

کارائوکه

دارد

دارد

دارد

امکانات رقص نور
قابلیت تنظیم رقص نور

دارد

دارد

دارد

رقص نور RGB

دارد

دارد

دارد

رقص نور ساب ووفر

دارد

دارد

دارد

اصالت و ضمانت
خدمات پس از فروش

سراسر کشور

سراسر کشور

سراسر کشور

شرکت خدمات پس از فروش

گاندو سرویس

گاندو سرویس

گاندو سرویس

گارانتی

12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس

12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس

12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس

امروزه اسپیکر عضو ثابت تمامی مهمانی‌ها و مراسمات بوده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ به همین سبب امروزه بیش از ده‌ها برند در بازار هستند که در حوزه تولید کالای صوتی و تصویری فعالیت نموده و اسپیکرهای خود را به بازار روانه کرده‌اند. یکی از باکیفیت ترین برندهایی که امروزه در حوزه تولید اسپیکر فعالیت می‌کند، برند معتبر مکسیدر است. این برند بسیار خوشنام محصولات خود را از بهترین متریال‌ها و فناوری‌های موجود در بازار تولید نموده و در اختیار شما قرار می‌دهند. یکی از محصولات شارژی بسیار باکیفیت و پرطرفدار برند مکسیدر، اسپیکر مکسیدر مدل CN8E02 است.

این محصول دارای طراحی بسیار خاص و خارق العاده بوده و از نظر بسیاری از مصرف کنندگان انتخاب بسیار مناسبی برای خرید است. همچنین این اسپیکر از توری محافظ برخوردار است که سبب شده تا میزان دوام و طول عمر این محصول چندین برابر شده و از این اسپیکر در برابر ضربه و اجسام تیز حفظ می‌کند. اسپیکر مکسیدر CN8E02 دارای 2 عدد ساب ووفر 8 اینچ بوده و از میزان قدرت صدای بسیار بالا و بیس و تریبل قوی برخوردار است. این اسپیکر مکسیدر مدل 8E02 دارای باتری بسیار قدرتمند و قوی است که سبب شده تا شما بتوانید در ساعات طولانی از این محصول بسیار جذاب با میزان ولوم بالا استفاده نمایید. اسپیکر مکسیدر مدل CN8E02 دارای قابلیت‌های بسیار جذاب و متنوعی است که قصد داریم تا شما را با برخی از آن‌ها آشنا کنیم، پس در ادامه مطلب با افشین کالا همراه شوید.

گذری با قابلیت‌های بی‌نظیر اسپیکر مکسیدر مدل CN8E02

خرید اسپیکر مکسیدر مدل CN8E02 | افشین کالا

یکی از برندهای بسیار موفق که امروزه در حوزه تولید کالای صوتی و تصویری فعالیت بسیار موفق داشته و محصولاتی با بالاترین کیفیت‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد؛ بدون شک برند مکسیدر است. اسپیکر مکسیدر مدل CN8E02 یکی از محصولات شارژی برند مکسیدر بوده که قابلیت‌های آن براساس تمامی نیازها  خواسته‌های مصرف کنندگان طراحی شده و در این اسپیکر قرار گرفته است. همچنین این محصول دارای طراحی بسیار جذاب با بهترین و به روزترین قابلیت‌ها است که این امر سبب شده تا توجه  تمامی مصرف کنندگان به سوی این محصول بسیار جذاب و دیدنی جلب شده و آن را انتخاب بسیار مناسبی برای خرید بدانند.

  • طراحی بسیار خاص و جلوه ویژه
  • رقص نورهای RGB بسیار جذاب
  • بدنه بسیار مقاوم اسپیکر مکسیدر مدل 8E02
  • پنل دی چی بسیار مجهز
  • مجهز به ورودی گیتار برقی
  • مجهز به توری محافظ در قسمت جلوی ساب ووفرها
  • دارای باتری بسیار قدرتمند و قابل شارژ
  • دارای 2 عدد ساب ووفر 8 اینچ
  • دارای 2 ورودی میکروفون سیمی
  • مجهز به قابلیت حذف صدای خواننده
  • دارای قابلیت TWS

طراحی بسیار زیبا و خاص!

بدون شک طراحی محصولاتی که موجود در بازار تاثیر بسیاری بر روی نظر بسیاری از مصرف کنندگان داشته و توجه مصرف کنندگان را به سوی خود جلب نموده است، به همین دلیل برند خوشنام مکسیدر درون محصولات خود از جذاب‌ترین طراحی‌ها استفاده نموده است. اسپیکر مکسیدر مدل CN8E02 یکی از محصولاتی بوده که از طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد برخوردار است. همچنین این کالای صوتی و تصویری از رقص نورهای RGB در قسمت دور ساب ووفرهای خود برخوردار است که میزان زیبایی و جلوه این محصولات را چندین برابر نموده و به این ترتیب انتخاب بسیار جذابی برای مسافرت و طبیعت گردی است. همچنین توری محافظ قرار گرفته در این اسپیکر مکسیدر مدل 8E02 سبب شده تا کوچک‌ترین مشکلی برای ساب ووفرهای این اسپیکر مکسیدر پیش نیامده و سلامت خود را حفظ کند.

قدرت صدای بی‌نظیر

بدون شک  تمامی محصولاتی که امروزه برند مکسیدر به بازار عرضه می‌نماید، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و انتخاب بسیار مناسبی برای خرید است. اسپیکر مکسیدر مدل CN8E02 دارای 2 عدد ساب ووفر 8 اینچ بوده و به نسبت سایر محصولات اسپیکر ساب ووفر 8 اینچی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و میزان بیس قوی دارد. همچنین در این کالای صوتی و تصویری از توییتر نیز استفاده شده است که سبب شده تا میزان وضوح صدای این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یافته و به این ترتیب صدایی که از این مکسیدر مدل CN8E02  دریافت می‌نمایید صدایی بسصیار نرم و بدون نویز است، به این ترتیب شما می‌توانید تا در طی چندین ساعت به موسیقی مورد علاقه خود گوش بسپارید.

قابلیت بسیار ویژه TWS در اسپیکر مکسیدر مدل CN8E02

یکی از قابلیت‌های بسیار ویژه و کاربردی که برند مکسیدر در محصولات خود علل خصوص محصولت تکی خود استفاده نموده، قابلیت بسیار خاص TWS است. این قابلیت بسیار ویژه سبب شده تا شما بتوانید این اسپیکر شارژی مکسیدر را بدون نیاز به سیم و با استفاده از وای فای به اسپیکر مشابه خود متصل نموده و به این ترتیب بتوانید تا یک موسیقی را به صورت همزمان از این اسپیکر پخش نمایید. همچنین شما توسط این قابلیت بسیار کاربردی می‌توانید تا میزان حجم صدای دوبرابر را از این اسپیکر مکسیدر مدل 8E02 دریافت نموده و به این ترتیب میزان حجم صدای دوبرابری را دریافت می‌نماید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از مسائل بسیار مهمی است که شما پیش از خرید هر محصولی لازم است که به آن دقت فرمایید. یکی از شرکت‌های بسیار موفق در حوزه گارانتی و خدمات پس از فروش، شرکت گاندوسرویس است. گاندوسرویس یکی از موفق‌ترین شرکت‌هایی است که در حوزه تولید شده گارانتی فعالیت نموده و در حال حاضر برندهای معروفی را گارانتی نموده که یکی از این کمپانی‌ها مکسیدر است. اسپیکر مکسیدر مدل CN8E02 دارای 12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس بوده و خدمات پس از فروش را به مصرف کنندگان حاضر در سراسر کشور ارائه می‌نماید. این اسپیکر شارژی در صورت بروز هرگونه مشکل برای شما آن را در کمترین زمان ممکن برای شما رفع می‌نمایند. اگر شما نیز مایل هستید که اسپیکری را تهیه کنید که از گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار باشد، این اسپیکر مکسیدر  CN8E02 انتخاب بسیار مناسبی برای شما است.

پنل بسیار حرفه‌ای و مجهز در اسپیکر مکسیدر مدل CN8E02

اسپیکر مکسیدر مدل CN8E02 یکی از محصولات برند مکسیدر بوده که از مجهزترین پنل و تنظیمات برخوردار است، به همین دلیل شما می‌توانید تا موسیقی خود را به صورت حرفه‌ای تنظیم نمایید. بر روی پنل این اسپیکر ساب 8 مکسیدر از ولوم‌‌هایی استفاده شده است که سبب شده تا شما بتوانید میزان بیس و تریبل این اسپیکر را تنظیم کنید. همچنین از ورودی گیتار برقی بر روی پنل این محصول استفاده شده است که سبب شده تا شما بتوانید موسیقی پخش شده از گیتار برقی را از این اسپیکر خارج کنید.

این کالای صوتی و تصویری از 2 عدد ورودی میکروفون سیمی برخوردار است که به واسطه آن می‌توانید دو میکروفون سیمی را به صورت همزمان به این  مکسیدر مدل CN8E02 متصل نمایید. برند مکسیدر در این کالای صوتی از بلوتوث نیز استفاده نموده است که شما به واسطه آن می‌توانید تا تلفن همراه خود را بدون نیاز به سیم و حتی با فاصله از اسپیکر به آن کانکت نمایید. ورودی‌های AUX، USB، SD CARD قرار گرفته بر وری پنل این محصول سبب شده تا شما بتوانید فلش، رم و تلفن همراه خود را بر روی این اسپیکر متصل نموده و به این ترتیب به موسیقی مورد علاقه خود گوش بسپارید.

سخن آخر

همانطور که تاکنون در این محتوا درباره اسپیکر مکسیدر مدل CN8E02 مطالعه نمودید، این کالای صوتی و تصویری دارای باتری بسیار قدرتمند و قابل شارژ است که شما به واسطه آن می‌توانید حتی در نواحی که به برق شهری دسترسی ندارید از این اسپیکر استفاده نمایید. همچنین مکسیدر مدل CN8E02 دارای بدنه‌ای با میزان مقاومت بسیار بالا بوده که از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار است. همچنین وجود توری محافظ در قسمت جلوی ساب ووفرهای این محصول سبب شده تا از ساب ووفرها در برابر اجسام تیز محافظت شود. اسپیکر مکسیدر مدل CN8E02 دارای طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد بوده که از نظر بسیاری از مصرف کنندگان انتخاب بسیار مناسبی برای خرید است.

همچنین رقص نورهای RGB بسیار جذاب سبب شده تا زیبایی و جذابیت این اسپیکر مکسیدر مدل 8E02 به میزان قابل توجهی افزایش یابد. این اسپیکر شارژی دارای 2 عدد ساب ووفر 8 اینچ و توییتر است که سبب شده تا این محصول از بیس بسیار قدرتمند و صدایی با کیفیت بسیار بالا برخوردار شود. همچنین این محصول از قابلیت حذف صدای خواننده نیز برخوردار است که شما توسط آن می‌توانید تا صدای خواننده را از موسیقی حذف نموده و خودتان با موسیقی همخوانی نمایید. اسپیکر مکسیدر  CN8E02 دارای 12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس بوده و خدمات پس از فروش خود را به تمامی مصرف کنندگانی که در سراسر کشور زندگی می‌کنند، ارائه می‌نماید.

مشخصات کلی اسپیکر
ابعاد ساب ووفر

8 اینچ

اقلام همراه

ریموت کنترل – میکروفون

پنل DJ

دارد

تعداد تیوتر

دارد

تعداد ساب ووفر

2 عدد

تولید کننده

مکسیدر

کشور سازنده

ایران

منبع انرژی

باتری قابل شارژ

نمایشگر وضعیت

دارد

درگاه‌های ارتباطی اسپیکر
بلوتوث

دارد

رادیو FM

دارد

نسخه بلوتوث

5.0

ورودی AUX

دارد

ورودی SD CARD

دارد

ورودی USB

دارد

ورودی گیتار

دارد

ورودی میکروفون

دارد

تنظیمات صوتی
تنظیم BASS

دارد

تنظیم TREBLE

دارد

تنظیم اکو میکروفون

دارد

تنظیم صدای موسیقی

دارد

تنظیم صدای میکروفون

دارد

تنظیم صدای گیتار

دارد

امکانات باند
قابلیت TWS

دارد

قابلیت اتصال به اپلیکیشن هوشمند

دارد

قابلیت اتصال به تلویزیون

دارد

افکت دیجی

دارد

قابلیت اولویت میکروفون

دارد

توری محافظ

دارد

چرخ

دارد

ضبط صدا

دارد

قابلیت تغییر فولدر

دارد

کارائوکه

دارد

امکانات رقص نور
قابلیت تنظیم رقص نور

دارد

رقص نور RGB

دارد

رقص نور ساب ووفر

دارد

اصالت و ضمانت
خدمات پس از فروش

سراسر کشور

شرکت خدمات پس از فروش

گاندو سرویس

گارانتی

12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس

0.0
رای دهندگان : 0 نفر
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

  • لطفا پیش از ارسال دیدگاه، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید :

    سعی کنید از تعصب به یک برند در دیدگاه خود پرهیز کنید. با بیان مزایا و معایبی که از تجربه و استفاده خود از این کالا داشتید، به دیگران در انتخاب و تصمیم گیری برای خرید و انتخاب مناسب کمک کنید.

    در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در پروسه‌ی خرید یک محصول توسط ایشان است؛ به همین منظور از درج نظرات گمراه‌کننده یا نظراتی که جنبه‌ی تبلیغاتی برای سایر محصولات یا فروشندگان داشته باشند یا منافع سایر کاربران را تحت الشعاع قرار دهند، خودداری کنید.

    از ارسال دیدگاه های چند کلمه ای پرهیز کنید. سعی کنید متن دیدگاه شما به نحوی باشد که برای سایر کاربران مفید و رسا باشد.

    نظرات کاربرانی که دارای نام کاربری (نام و نام خانوادگی در حساب کاربری) نامناسب هستند مورد تایید قرار نخواهد گرفت.

    به دیدگاه و تجربیات دیگران احترام بگذارید. چنانچه دیدگاه شما شامل محتوای توهین آمیز یا کلمات نامناسب باشد، تایید نخواهد شد.

نقد و بررسی

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

نقاط قوت

  • میکروفون بدون سیم
  • ریموت کنترل
  • قابلیت TWS
  • رقص نور RGB

نقاط ضعف

  • ندارد

94

کیفیت ساخت

96

کیفیت صدا

97

قدرت صدا

95

طراحی

99

خدمات پس از فروش

95

رضایت مشتری
0

لیست مقایسه خالی می باشد

مقایسه 0