اسپیکر آیوا مدل 1101 پرو (AW-X1101DSP PRO)

نمایندگی فروش آیوا
(0)
  • شرکت تولید کننده:آیوا ژاپن | Aiwa Japan
  • ساب ووفر:2 عدد 10 اینچ
  • میدرنج:1 عدد 6.5 اینچ
  • تیوتر:1 عدد 1 اینچ
  • باطری:7000 میلی آمپر (12 ولت)
  • گارانتی:گارانتی 18 ماه گاندوسرویس
  • نحوه ارسال:ارسال فوری به سراسر کشور
پاک کردن

لطفا یکی از گزینه های محصول را انتخاب کنید.

  • مشتری گرامی درخواست مرجوع کردن کالا تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط پلمپ اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا اصلا نباید باز شده باشد).
  • مشتری گرامی، لطفا جهت دریافت مشاوره پیش از خرید با شماره 09196017478 و یا 09357174778 تماس حاصل فرمائید.
  • کالای اورجینال ضمانت اصالت کالا

  • پرداخت در محل بعد از دریافت کالا

  • پشتیبانی 24 ساعته در روز های کاری

  • ارسال به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن

  • بسته بندی ایمن سلامت فیزیکی کالا

  • ارسال فوری برای شهر تهران

 

توضیحات تکمیلی اسپیکر آیوا مدل 1101 پرو (AW-X1101DSP PRO)

 

برای بسیاری از مصرف کنندگان باور آن که محصولات آیوا با قیمت مناسب از دسته محصولات وارداتی بوده و از بهترین فناوری‌ها در آن استفاده نموده‌اند؛ بسیار سخت است. محصولات این کمپانی از بهترین و به روزترین تکنولوژی‌ها تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است که یکی از محصولات شارژی این برند اسپیکر آیوا مدل 1101 پرو (AW-X1101DSP PRO) است. این محصول دارای طراحی بسیار شیک و جذابی است که توجه تمامی مصرف کنندگان را به سوی خود جلب کرده و تحولی عظیمی را در بازار ایجاد نموده است. اسپیکز آیوا 1101 پرو دارای رقص نورهای RGB بر دور ساب ووفرها است که زیبایی و جذابیت این محصول را چندین برابر نموده و هماهنگ با آهنگ نیز تغییر می‌کند. همچنین این محصول بسیار باکیفیت دارای 2 عدد ساب ووفر 10 اینچ است که سبب شده تا این محصول از قدرت صدای بسیار شگفت‌انگیزی برخوردار شود.

میزان توان خروجی اسپیکر آیوا 1101 نیز 180 وات RMS بوده و در نتیجه سبب شده است تا این اسپیکر شارژی آیوا از پرتاب صدای بی‌نظیری برخوردار شود. همچنین بدنه بسیار باکیفیت این محصول سبب شده است تا این کالای صوتی و تصویری از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و بتواند سلامت خود را در طولانی مدت حفظ کند. این اسپیکر با توجه به برترین و به روزترین فناوری‌های ژاپنی تولید شده است که سبب شده تا این محصول از نظر بسیاری از مصرف کنندگان از ارزش بسیار بالایی برای خرید برخوردار باشد. اسپیکر آیوا مدل 1101 پرو (AW-X1101DSP PRO) دارای قابلیت‌های بی‌نظیری است که در این محتوا قصد داریم تا شما را با برخی از آن‌ها آشنا کنیم، پس در ادامه این مطلب با افشین کالا همراه شوید.

لمس شگفتی با اسپیکر آیوا مدل 1101 پرو (AW-X1101DSP PRO)

 

مشخصات اسپیکر آیوا مدل 1101 پرو (AW-X1101DSP PRO) | افشین کالا

 

کمپانی پرآوازه آیوا از فناوری‌های بسیار به‌روز و پیشرفته ژاپنی در انواع محصولات آیوا استفاده نموده است؛ به همین دلیل این محصول بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته و از دیدگاه بسیاری از مصرف کنندگان این محصول انتخاب بسیار مناسبی برای خرید است. همچنین اسپیکر آیوا مدل 1101 پرو (AW-X1101DSP PRO) دارای قابلیت‌های بسیار ویژه‌ای است که می‌تواند تمامی نیازها و خواسته‌های مصرف کنندگان را به طور کامل رفع نماید، به این ترتیب شما می‌توانید با خرید این محصول تمامی انتظارات خود را از یک محصول مناسب به طور کامل برطرف نمایید.

  • طراحی خیره کننده و جذاب
  • محهز به قابلیت حذف صدای خواننده
  • دارای رقص نورهای RGB بر دور ساب ووفرها
  • دارای 2 عدد ساب ووفر 10 اینچ
  • مجهز به 1 عدد میدرنج 6.5 اینچ
  • دارای باتری بسیار قدرتمند
  • تولید شده توسط تکنولوژی‌های به روز ژاپن
  • دارای بدنه‌ای با مقاومت بسبار بالا
  • مجهز به پنل پیشرفته و بسیار مجهز

طراحی خاص و ویژه

اسپیکر آیوا مدل 1101 پرو (AW-X1101DSP PRO) یکی از محصولات برند آیوا بوده که از طراحی بسیار خاص و منحصربه‌فردی برخوردار است. رقص نورهایی که بر دور ساب ووفرهای این محصول طراحی شده است سبب شده تا این اسپیکر زیبایی و جذابیت بیشتری داشته و نگاه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب کند. البته رقص نورهایی که در این اسپیکر شارژی آیوا طراحی شده است به صورت دستی نیز قابل تغییر بوده و شما می‌توانید به آسانی آن را تغییر دهید.

قابلیت برقی- شارژی

یکی از قابلیت‌هایی که ویژه قرار گرفته از اسپیکر آیوا 1101 قابلیت برقی و شارژی است. وجود کلید سه حالته در این محصول به شما این امکان را می‌دهد تا در مکان‌هایی که به برق شهری دسترسی دارید به صورت اتصال به برق شهری از آن استفاده نموده و در مکان‌هایی که به برق شهری دسترسی ندارید از باتری قابل شارژ آن استفاده کنید، به همین دلیل در هر مکانی که بخواهید حتی در فضای باز نیز می‌توانید از این اسپیکر آیوا 1101 پرو استفاده نمایید. همچنین با توجه به قابلیت برقی و شارژی اسپیکر آیوا مدل 1101 پرو (AW-X1101DSP PRO)  سبب شده تا میزان دوام و طول عمر این محصول این محصول افزایش یابد، به این ترتیب شما دیگر نگران خرابی باتری اسپیکر خود نخواهید بود.

قابلیت حذف صدای خواننده در اسپیکر آیوا مدل 1101 پرو (AW-X1101DSP PRO)

یکی از قابلیت‌هایی که امروزه از طرفداران بسیار بالایی برخوردار بوده و برای بسیاری از مصرف‌کنندگان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، قابلیت حذف صدای خواننده یا همان کارائوکه بوده که شما با استفاده از این قابلیت سرگرم کننده می‌توانید تا صدای خواننده را از موسیقی در حال پخش در اسپیکر آیوا مدل 1101 پرو (AW-X1101DSP PRO) را به طور کامل حذف نموده و خودتان با موسیقی همخوانی کنید. شما از قابلیت جذاب کارائوکه در این اسپیکر شارژی می‌توانید تا در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود استفاده نمایید.

قدرت صدای بالا

 

خرید اسپیکر آیوا مدل 1101 پرو (AW-X1101DSP PRO) | افشین کالا

 

یکی از مهم‌ترین عواملی که برای بسیاری از مصرف کنندگان نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بدون شک قدرت صدای خارق العاده و منحصر به فرد یک محصول بوده که به انتخاب شما برای یک محصول مناسب کمک می‌کند. اسپیکر آیوا مدل 1101 پرو (AW-X1101DSP PRO) از دوعدد ساب ووفر 10 اینچ برخوردار است که سبب شده تا این محصول از قدرت صدای خارق العاده‌ای را داشته باشد. همچنین این اسپیکر ساب ووفر 10 اینچ به دلیل وجود 1 عدد توییتر 1 اینچ و یک عدد میدرنج 6.5 اینچی سبب شده تا این اسپیکر آیوا 1101 از میزان کیفیت صدای بسیار بالایی برخوردار شود، به همین دلیل این محصول صدایی با نویز بسیار کم و شفاف را به شما تحویل می‌دهد.

گارانتی و خدمات پس از فروش اسپیکر آیوا مدل 1101 پرو (AW-X1101DSP PRO)

 

بررسی اسپیکر آیوا مدل 1101 پرو (AW-X1101DSP PRO) | افشین کالا

 

بسیاری از مصرف کنندگان بر این باور هستند که برند معتبر آیوا به دلیل آنکه محصولات وارداتی دارد سبب شده تا محصولاتش از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار نبوده و در هنگام بروز هرگونه مشکل برای این کالای صوتی و تصویری نیازمند به هرینه‌های هنگفت برای تعمیرات آن باشد یا قطعات آن‌ها به سختی پیدا شده و همانند روز اول نخواهد بود.

اما این باور بسیار غلط است، زیرا اسپیکر آیوا مدل 1101 پرو (AW-X1101DSP PRO) دارای 18 ماه گارانتی معتبر شرکت گاندو سرویس بوده که با تاسیس نمایندگی‌های متعدد خود در سراسر کشور موفق شده تا خدمات پس از فروش بسیار مناسبی را به تمامی مصرف کنندگان حاضر در سراسر کشور ارئه کند. همچنین این کمپانی در صورت بروز کمترین مشکل برای اسپیکر آیوا 1101 پرو آن را در کمترین زمان ممکن برای شما رفع می‌کند و این محصول را همانند روز اول به شما تحویل می‌دهد؛ به همین دلیل شما می‌توانید با خیال آسوده از اسپیکر آیوا خریداری کنید.

سخن آخر

در این محتوا به بررسی اسپیکر آیوا مدل 1101 پرو (AW-X1101DSP PRO) پرداختیم، این محصول دارای باتری قابل شارژ 7000 میلی آمپر بوده که از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و سبب شده تا شما بتوانید از این محصول در مکان‌هایی که به برق شهری نیز دسترسی ندارید استفاده نموده و به موسیقی گوش بسپارید. همچنین این اسپیکر دارای توری محافظ در قسمت جلوی محصول است که سبب شده تا ساب ووفرها در برابر هر گونه شی تیز یا ضربه محافظت شود. ورودی اپتیکالی که در این محصول است سبب شده تا شما بتوانید این اسپیکر را به تلویزیون نیز متصل نموده و به این ترتیب از صدای اسپیکر را از داخل آن خارج نمایید. بدنه بسیار مقاوم این محصول سبب شده تا این محصول از میزان مقاومت بالایی برخوردار بوده و شما بتوانید در طولانی مدت از اسپیکر آیوا 1101 پرو استفاده نمایید.

اسپیکر آیوا مدل 1101 پرو (AW-X1101DSP PRO) دارای توان خروجی 180 وات RMS بوده و سبب شده است تا این کالای صوتی و تصویری از پرتاب صدای فوق العاده‌ای برخوردار شود. این اسپیکر شارژی دارای 2 عدد ساب ووفر 10 اینچی است که نشان دهنده قدرت صدای فوق العاده این محصول است، به طوری که شما از این اسپیکر می‌توانید در مهمانی‌ها و مراسمات خود استفاده نموده و از کیفیت و قدرت صدای آن نهایت لذت را ببرید. این کالا از بهترین و به روزترین فناوری‌های موجود در بازار تولید شده است، این امر سبب شده تا اسپیکر آیوا مدل 1101 پرو (AW-X1101DSP PRO) از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار بوده و انتخاب مناسبی برای منزلتان باشد. البته این اسپیکر آیوا 1101 دارای 18 ماه گارانتی معتبر گاندو سرویس است و خدمات پس از فروش خود را به مصرف کنندگان حاضر در سراسر کشور ارائه می‌کند.

مشخصات کلی اسپیکر
ابعاد تیوتر

1 اینج

ابعاد ساب ووفر

10 اینچ

ابعاد میدرنج

6.5 اینچ

اقلام همراه

ریموت کنترل – میکروفون

تعداد تیوتر

1 عدد

تعداد ساب ووفر

2 عدد

تعداد میدرنج

1 عدد

توان خروجی

180 وات RMAS

تولید کننده

آیوا

کشور سازنده

ایران ( قطعات وارداتی )

منبع انرژی

باتری قابل شارژ

نمایشگر وضعیت

دارد

درگاه‌های ارتباطی اسپیکر
بلوتوث

دارد

خروجی USB CHARGE

دارد

رادیو FM

دارد

ورودی AUX

دارد ( 2 عدد )

ورودی SD CARD

دارد

ورودی USB

دارد ( 2 عدد )

ورودی اپتیکال

دارد

ورودی کواکسیال

دارد

ورودی میکروفون

دارد ( 2 عدد )

تنظیمات صوتی
تنظیم BASS

دارد

تنظیم TREBLE

دارد

تنظیم اکو میکروفون

دارد

تنظیم اکولایزر

دارد

تنظیم صدای موسیقی

دارد

تنظیم صدای میکروفون

دارد

امکانات باند
قابلیت اتصال به تلویزیون

دارد

توری محافظ

دارد

چرخ

دارد

قابلیت تغییر فولدر

دارد

کارائوکه

دارد

امکانات رقص نور
قابلیت تنظیم رقص نور

دارد

رقص نور RGB

دارد

رقص نور ساب ووفر

دارد

سایر مشخصات
خدمات پس از فروش

سراسر کشور

شرکت خدمات پس از فروش

گاندو سرویس

گارانتی

18 ماه گارانتی معتبر گاندو سرویس

0.0
رای دهندگان : 0 نفر
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

  • لطفا پیش از ارسال دیدگاه، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید :

    سعی کنید از تعصب به یک برند در دیدگاه خود پرهیز کنید. با بیان مزایا و معایبی که از تجربه و استفاده خود از این کالا داشتید، به دیگران در انتخاب و تصمیم گیری برای خرید و انتخاب مناسب کمک کنید.

    در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در پروسه‌ی خرید یک محصول توسط ایشان است؛ به همین منظور از درج نظرات گمراه‌کننده یا نظراتی که جنبه‌ی تبلیغاتی برای سایر محصولات یا فروشندگان داشته باشند یا منافع سایر کاربران را تحت الشعاع قرار دهند، خودداری کنید.

    از ارسال دیدگاه های چند کلمه ای پرهیز کنید. سعی کنید متن دیدگاه شما به نحوی باشد که برای سایر کاربران مفید و رسا باشد.

    نظرات کاربرانی که دارای نام کاربری (نام و نام خانوادگی در حساب کاربری) نامناسب هستند مورد تایید قرار نخواهد گرفت.

    به دیدگاه و تجربیات دیگران احترام بگذارید. چنانچه دیدگاه شما شامل محتوای توهین آمیز یا کلمات نامناسب باشد، تایید نخواهد شد.

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نقاط قوت

  • میکروفون بدون سیم
  • ریموت کنترل
  • ورودی اپتیکال
  • ورودی کواکسیال
  • رقص نور جذاب

نقاط ضعف

  • ندارد

98

کیفیت ساخت

95

طراحی

96

تفکیک صدا

95

قدرت صدا

99

گارانتی و خدمات

96

رضایت مشتری
0

لیست مقایسه خالی می باشد

مقایسه 0