اسپیکر آیوا مدل 1080 پرو (AW-X1080DSP PRO) شارژی

2 ساب ووفر 8 اینچ با باتری قابل شارژ

نمایندگی فروش آیوا
  • شرکت سازنده:آیوا ژاپن | ‌Aiwa Japan
  • تعداد ساب ووفر:2 ساب ووفر 8 اینچ
  • تعداد تیوتر:1 عدد
  • رقص نور RGB:دارد
  • نوع منبع تغذیه:باتری قابل شارژ
  • پنل DJ:دارد
  • گارانتی:18 ماه گارانتی گاندوسرویس و خدمات پس از فروش در سراسر کشور
  • نحوه ارسال:ارسال فوری به سراسر کشور
پاک کردن

لطفا یکی از گزینه های محصول را انتخاب کنید.

اسپیکر آیوا مدل 1080 پرو (AW-X1080DSP PRO) یکی از محصولات شارژی برند آیوا بوده و از طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد برخوردار است. همچنین این اسپیکر دارای 2 عدد ساب ووفر 8 اینچ بوده و از قدرت صدای بی‌نظیری برخوردار است.
  • مشتری گرامی درخواست مرجوع کردن کالا تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط پلمپ اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا اصلا نباید باز شده باشد).
  • مشتری گرامی، لطفا جهت دریافت مشاوره پیش از خرید با شماره 09196017478 و یا 09357174778 تماس حاصل فرمائید.
  • کالای اورجینال ضمانت اصالت کالا

  • پرداخت در محل بعد از دریافت کالا

  • پشتیبانی 24 ساعته در روز های کاری

  • ارسال به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن

  • بسته بندی ایمن سلامت فیزیکی کالا

  • ارسال فوری برای شهر تهران

مقایسه با محصولات مشابه

امتیاز مشتریان--
مشخصات کلی اسپیکر
ابعاد ساب ووفر

8 اینچ

8 اینچ

اقلام همراه

ریموت کنترل – میکروفون

ریموت کنترل – میکروفون

پنل DJ

دارد

دارد

تعداد تیوتر

1 عدد

1 عدد

تعداد ساب ووفر

2 عدد

2 عدد

تولید کننده

آیوا

آیوا

کشور سازنده

ایران ( قطعات وارداتی )

ایران ( قطعات وارداتی )

منبع انرژی

باتری قابل شارژ

باتری قابل شارژ

نمایشگر وضعیت

دارد

دارد

درگاه‌های ارتباطی اسپیکر
بلوتوث

دارد – دارد ( 2 عدد )

-
رادیو FM

دارد

دارد – دارد ( 2 عدد )

ورودی AUX

دارد

دارد

ورودی SD CARD

دارد

دارد

ورودی USB

دارد

دارد

ورودی گیتار

دارد

دارد

ورودی میکروفون

دارد

دارد

تنظیمات صوتی
تنظیم BASS

دارد

-
تنظیم TREBLE

دارد

دارد

تنظیم اکو میکروفون

دارد

-
تنظیم صدای موسیقی

دارد

دارد

تنظیم صدای میکروفون

دارد

دارد

تنظیم صدای گیتار

دارد

دارد

امکانات باند
قابلیت TWS

دارد

دارد

توری محافظ

دارد

دارد

چرخ

دارد

دارد

دستگیره چمدانی

دارد

دارد

قابلیت تغییر فولدر

دارد

دارد

کارائوکه

دارد

دارد

امکانات رقص نور
قابلیت تنظیم رقص نور

دارد

دارد

رقص نور RGB

دارد

دارد

رقص نور ساب ووفر

دارد

دارد

خدمات پس از فروش

سراسر کشور

سراسر کشور

شرکت خدمات پس از فروش

گاندو سرویس

گاندو سرویس

گارانتی

18 ماه گارانتی معتبر گاندو سرویس

18 ماه گارانتی معتبر گاندو سرویس

بسیاری از برندهای خارجی که امروزه در حوزه تولید اسپیکر فعالیت می‌کنند، محصولات خود را از بهترین فناوری‌ها تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند؛ اما عموما محصولات این برندها از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار نیستند. یکی از برترین برندهایی که امروزه محصولات خود را با توجه به قطعات و فناوری‌های به روز و باکیفیت ژاپنی تولید نموده و محصولات خود را گارانتی می‌کند، کمپانی آیوا است. برند معتبر آیوا یکی از برندهای بسیار باتجربه و خلاق در حوزه تولید اسپیکر بوده که یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی، اسپیکر آیوا مدل 1080 پرو (AW-X1080DSP PRO)  است. این محصول دارای طراحی بسیار جذاب و خیره کننده بوده که توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب نموده است.

همچنین این کالای صوتی و تصویری دارای بدنه‌ای با مقاومت بسیار بالا است که سبب شده تا این محصول از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار شود. اسپیکر آیوا مدل 1080 پرو (AW-X1080DSP PRO)  دارای توری محافظ نیز است که سبب شده تا میزان دوام و طول عمر این اسپیکر به میزان قابل توجهی افزایش یابد. برند خوشنام آیوا در این اسپیکر شارژی به منطور حمل و نقل آسان، دسته چمدانی و چرخ قرار داده است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید این محصول را به آسانی حمل کنید. اسپیکر آیوا مدل AW-X1080DSP PRO دارای قابلیت‌های بی‌نظیری است که در این مطلب قصد دایم تا شما را با برخی از این قابلیت‌های بی‌نظیر آشنا کنیم، پس در ادامه این مطلب با افشین کالا همراه شوید.

ورودی بر دنیای قابلیت‌های بی‌نظیر اسپیکر آیوا مدل 1080 پرو (AW-X1080DSP PRO)

 

قیمت اسپیکر آیوا مدل 1080 پرو

 

برند بسیار محبوب آیوا، انواع محصولات آیوا را براساس بهترین قطعات و متریال‌های ژاپنی تولید نموده و در اختیار مصرف کننندگان قرار داده است؛ این امر سبب شده تا توجه بسیاری از مصرف کنندگان به سوی محصولات بسیار ویژه کمپانی آیوا جلب شده و این محصولات را بسیار برای خرید مناسب بدانند. همچنین اسپیکر آیوا مدل 1080 پرو (AW-X1080DSP PRO) دارای قابلیت‌های بسبار منحصر به فرد است که تمامی نیازهای مصرف کنندگان را به طور کامل برطرف نموده و به این ترتیب از جایگاه بسیار ویژه‌ای به نسبت سایر محصولات موجود در بازار برخوردار است.

  • باتری بسیار قدرتمند و بادوام
  • بدنه بسیار مقاوم
  • دارای چرخ و دستگیره چمدانی جهت حمل و نقل آسان
  • دارای ورودی گیتار برقی
  • مجهز به قابلیت حذف صدای خواننده
  • مجهز به قابلیت بسیار کاربردی TWS
  • دارای رقص نورهای RGB بسیار زیبا
  • دارای طراحی بسیار خاص و خیره کننده
  • مجهز به دو عد ساب ووفر 8 اینچ و توییتر
  • دارای میکروفون بیسیم به همره ریموت کنترل

زیبایی و جذابیت بسیار بالا اسپیکر آیوا مدل 1080 پرو (AW-X1080DSP PRO)

کمپانی آیوا در کنار قابلیت‌های بسیار مناسبی که درون اسپیکر آیوا مدل 1080 پرو (AW-X1080DSP PRO)  قرار داده است، طراحی بسیار جذاب و خیره کننده درون این محصول است. این اسپیکر  با طراحی بسیار جذابی که دارد سبب شده تا توجه بسیاری از مصرف کنندگان به سوی این محصول جلب شده و این اسپیکر را انتخاب مناسبی برای خرید بدانند. همچنین این کالای صوتی و تصویری از رقص نورهای بی‌نظیر و جذاب RGB در قسمت دور ساب ووفرهای این اسپیکر استفاده نموده‌اند که سبب شده تا میزان زیبایی و جذابیت این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یافته و فضای جذابی را ایجاد نماید. همچنین اسپیکر آیوا 1080 پرو دارای بدنه بسیار مقاوم در برابر هرگونه ضربه و حرارت است که سبب شده تا این اسپیکر بتواند تا زیبایی و جذابیت خود را در طولانی مدت حفظ نماید. همچنین این محصول دارای دستگیره چمدانی و چرخ است که به شما این امکان را می‌دهد تا این اسپیکر آیوا را به آسانی حمل کنید.

قدرت صدای فوق العاده شگفت انگیز

یکی از نقاط قوت این اسپیکر آیوا مدل 1080 پرو (AW-X1080DSP PRO) ساب ووفرهای قدرتمند و کیفیت صدای بالای آن است. این اسپیکر شارژی آیوا دارای 2 عدد ساب ووفر 8 اینچ است که سبب شده تا این اسپیکر از بیس صدای قوی و قدرتمندی برخوردار شود. همچنین این اسپیکر آیوا مدل 1080 از توییتر نیز برخوردار است که سبب شده تا این کالای صوتی و تصویری از قدرت صدای فوق‌العاده‌ای برخوردار باشد؛ به این ترتیب اسپیکر آیوا مدل AW-X1080DSP PRO صدای بسیار شفاف و باکیفیتی را به گوش شما می‌رسانند. شما با استفاده از این اسپیکر فوق العاده می‌توانید تا ساعت‌ها به موسیقی خود گوش بسپارید بدون آنکه اذیت شوید.

قابلیت بسیار کاربردی TWS

در برخی از مواقع برای شما نیز پیش آمده است که با وجود اسپیکر شارژی مثل اسپیکر آیوا مدل 1080 پرو (AW-X1080DSP PRO)  برای مهمانی‌ها و  مراسمات خود نیازمند به حجم صدای بیشتری هستید، در این مواقع قابلیت بسیار ویژه TWS به داد شما خواهد رسید. قابلیت بسیار کاربردی TWS در اسپیکر آیوا به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید این اسپیکر شارژی را به اسپیکر مشابه خود بدون نیاز به سیم و با استفاده از وای فای متصل نموده و به این ترتیب میزان حجم صدای دوبرابر را از این کالا دربافت نمایید. با استفاده از این قابلیت بسیار خاص در اسپیکر آیوا مدل AW-X1080DSP PRO سبب شده تا دیگر نیازی نباشد که نگران مراسمات خود و پرداخت هزینه‌های هنگفت برای خرید اسپیکرهای جفتی باشید.

حذف صدای خواننده با استفاده از اسپیکر آیوا مدل 1080 پرو!

یکی از قابلیت بسیار خاص و سرگرم کننده که بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال آن هستند، قابلیت بسیار خاص و جذاب کارائوکه است. اسپیکر آیوا مدل 1080 پرو (AW-X1080DSP PRO)  نیز از دسته محصولاتی بوده که از قابلیت جذاب کارائوکه برخوردار است. این قابلیت سبب شده تا شما بتوانید صدای خواننده  از موسیقی درحال پخش را به طور کامل حذف نمایید. این اسپیکر ساب ووفر 8 اینچ با توجه به این قابلیت بسیار خاص و ویژه سبب شده که شما بتوانید صدای خواننده را حذف نموده و خودتان با موسیقی همخوانی کنید. شما می‌توانید از این قابلیت بسیار ویژه و منحصر به فرد در دورهمی‌های خود استفاده نموده و به این ترتیب از این قابلیت بسیار جذاب نهایت لذت را ببرید.

پنل دی جی بسیار حرفه‌ای و منحصر به فرد در اسپیکر آیوا مدل 1080 پرو (AW-X1080DSP PRO)

 

خرید اسپیکر آیوا مدل 1080 پرو (AW-X1080DSP PRO) | افشین کالا

 

اسپیکر آیوا مدل 1080 پرو (AW-X1080DSP PRO) دارای یک پنل بسیار مجهز و حرفه‌ای است که در قسمت بالای محصول قرار گرفته است. بر روی پنل این اسپیکر آیوا از ولوم‌هایی استفاده شده است که شما با استفاده از این ولوم‌ها می‌توانید میزان ولوم صدای این محصول را افزایش داده یا بیس و تریبل این اسپیکر را به میزان دلخواه خود تنظیم نمایید. همچنین این اسپیکر آیوا از ورودی میکروفون، ورودی AUX، ورودی USB و ورودی  SD CARD برخوردار است که شما با استفاده از آن می‌توانید تلفن همراه، فلش و رم خود را به این کالای صوتی و تصویری متصل نمایید.

البته این محصول دارای بلوتوث نیز است که به شما این امکان را می‌دهد تا تلفن همراه خود را بدون نیاز به سیم به اسپیکر مشابه خود متصل نموده و موسیقی مورد نظر خود را پخش نمایید. همچنین بر روی پنل قرار گرفته بر روی اسپیکر آیوا مدل 1080 پرو (AW-X1080DSP PRO) از ورودی گیتار نیز استفاده شده است که شما با استفاده از آن می‌توانید تا گیتار برقی خود را بر روی آن متصل نموده و به این ترتیب صدای گیتار برقی خود را از آن خارج کنید.

سخن آخر

همانطور که در این محتوا راجع به اسپیکر آیوا مدل 1080 پرو (AW-X1080DSP PRO)  مطالعه نمودید، این محصول دارای طراحی بسیار خاص و جذاب و رقص نورهای RGB منحصر به فرد بوده که توجه تمامی مصرف کنندگان را به سوی خود جلب می‌نماید. همچنین این اسپیکر آیوا دارای باتری بسیار قدرتمند و میزان ولتاژ بالا است که سبب شده تا شما بتوانید طی 3 الی 4 ساعت به صورت متوالی و با میزان صدای 80 درصد به موسیقی گوش بسپارید. این کالای صوتی و تصویری دارای 2 عدد ساب ووفر 8 اینچ است و از قدرت صدای بسیار بالا و شگفت انگیزی برخوردار بوده و انتخاب بسیار مناسبی برای منزل یا حتی فضای باز است.

اسپیکر آیوا مدل 1080 پرو (AW-X1080DSP PRO) به واسطه استفاده از بهترین فناوری‌ها و به روزترین تکنولوژی‌ها استفاده شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. این امر سبب شده تا این محصول در میان بهترین محصولات شارژی موجود در بازار قرار گیرد. البته این اسپیکر آیوا مدل 1080 دارای 18 ماه گارانتی معتبر شرکت گاندسرویس بوده و خدمات پس از فروش بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان حاضر در سراسر کشور ارائه می‌کنند. شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل برای محصول خود آن را در کمترین زمان ممکن رفع نمایید.

مشخصات کلی اسپیکر
ابعاد ساب ووفر

8 اینچ

اقلام همراه

ریموت کنترل – میکروفون

پنل DJ

دارد

تعداد تیوتر

1 عدد

تعداد ساب ووفر

2 عدد

تولید کننده

آیوا

کشور سازنده

ایران ( قطعات وارداتی )

منبع انرژی

باتری قابل شارژ

نمایشگر وضعیت

دارد

درگاه‌های ارتباطی اسپیکر
بلوتوث

دارد – دارد ( 2 عدد )

رادیو FM

دارد

ورودی AUX

دارد

ورودی SD CARD

دارد

ورودی USB

دارد

ورودی گیتار

دارد

ورودی میکروفون

دارد

تنظیمات صوتی
تنظیم BASS

دارد

تنظیم TREBLE

دارد

تنظیم اکو میکروفون

دارد

تنظیم صدای موسیقی

دارد

تنظیم صدای میکروفون

دارد

تنظیم صدای گیتار

دارد

امکانات باند
قابلیت TWS

دارد

توری محافظ

دارد

چرخ

دارد

دستگیره چمدانی

دارد

قابلیت تغییر فولدر

دارد

کارائوکه

دارد

امکانات رقص نور
قابلیت تنظیم رقص نور

دارد

رقص نور RGB

دارد

رقص نور ساب ووفر

دارد

سایر مشخصات
خدمات پس از فروش

سراسر کشور

شرکت خدمات پس از فروش

گاندو سرویس

گارانتی

18 ماه گارانتی معتبر گاندو سرویس

نقاط قوت

  • طراحی زیبا
  • کیفیت صدای بالا
  • قابلیت حمل آسان
  • گارانتی معتبر

نقاط ضعف

  • ندارد

99

کیفیت ساخت

99

کیفیت صدا

97

طراحی

97

امکانات و ویژگی‌ها

100

گارانتی و خدمات پس از فروش

98

رضایت مشتریان
0

لیست مقایسه خالی می باشد

مقایسه 0