اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A01

6 ساب ووفر 10 اینچ

نمایندگی فروش مکسیدر
  • شرکت تولید کننده:مکسیدر | MAXEEDER
  • تعداد ساب ووفر:6 ساب ووفر 10 اینچ
  • توان خروجی:38000 وات P.M.P.O
  • پنل DJ:دارد
  • رقص نور:PARTY LIGHT BALL
  • میکروفون بی‌سیم:دارد
  • گارانتی:12 ماه گارانتی گاندوسرویس
  • نحوه ارسال:ارسال فوری به سراسر کشور

تماس بگیرید

اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A01 از 6 عدد ساب ووفر 10 اینچ برخوردار بوده و از میزان پرتاب صدای 38000 وات برخوردار است. همچنین این اسپیکر دارای طراحی بسیار زیبا بوده و از توری محافظ برخوردار است.
  • مشتری گرامی درخواست مرجوع کردن کالا تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط پلمپ اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا اصلا نباید باز شده باشد).
  • مشتری گرامی، لطفا جهت دریافت مشاوره پیش از خرید با شماره 09196017478 و یا 09357174778 تماس حاصل فرمائید.
  • کالای اورجینال ضمانت اصالت کالا

  • پرداخت در محل بعد از دریافت کالا

  • پشتیبانی 24 ساعته در روز های کاری

  • ارسال به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن

  • بسته بندی ایمن سلامت فیزیکی کالا

  • ارسال فوری برای شهر تهران

مقایسه با محصولات مشابه

امتیاز مشتریان----
مشخصات کلی اسپیکر
ابعاد ساب ووفر

10 اینچ

10 اینچ

10 اینچ

10 اینچ

اقلام همراه

ریموت کنترل – میکروفون

ریموت کنترل – میکروفون

ریموت کنترل – میکروفون

ریموت کنترل – میکروفون

پنل DJ

دارد

دارد

دارد

دارد

تعداد ساب ووفر

6 عدد

6 عدد

6 عدد

6 عدد

توان خروجی

38000 وات

38000 وات

38000 وات

38000 وات

تولید کننده

مکسیدر

مکسیدر

مکسیدر

مکسیدر

کشور سازنده

ایران

ایران

ایران

ایران

منبع انرژی

برق شهری

برق شهری

برق شهری

برق شهری

نمایشگر وضعیت

دارد

دارد

دارد

دارد

درگاه‌های ارتباطی اسپیکر
بلوتوث

دارد

دارد

دارد

دارد

خروجی USB CHARGE

دارد

-

دارد

دارد

رادیو FM

دارد

دارد

دارد

دارد

ورودی AUX

دارد

دارد

دارد

دارد

ورودی SD CARD

دارد

دارد

دارد

دارد

ورودی USB

دارد

دارد ( 2 عدد )

دارد

دارد

ورودی اپتیکال

دارد

دارد

دارد

دارد

ورودی کواکسیال

دارد

دارد

دارد

دارد

ورودی میکروفون

دارد

دارد

دارد ( 2 عدد )

دارد ( 2 عدد )

تنظیمات صوتی
تنظیم BASS

دارد

دارد

دارد

دارد

تنظیم TREBLE

دارد

دارد

دارد

دارد

تنظیم اکو میکروفون

دارد

دارد

دارد

دارد

تنظیم اکولایزر

دارد

دارد

دارد

دارد

تنظیم صدای موسیقی

دارد

دارد

دارد

دارد

تنظیم صدای میکروفون

دارد

دارد

دارد

دارد

تنظیم صدای گیتار

دارد

دارد

--
امکانات باند
قابلیت اتصال به اپلیکیشن هوشمند

دارد

دارد

دارد

دارد

قابلیت اتصال به تلویزیون

دارد

دارد

دارد

دارد

افکت دیجی

دارد

دارد

دارد

دارد

توری محافظ

دارد

دارد

دارد

دارد

قابلیت تغییر فولدر

دارد

دارد

دارد

دارد

کارائوکه

دارد

دارد

دارد

دارد

امکانات رقص نور
رقص نور سقفی PARTY LIGHT

دارد

دارد

دارد

دارد

رقص نور بغل SIDE LIGHT

دارد

دارد

دارد

دارد

قابلیت تنظیم رقص نور

دارد

دارد

دارد

دارد

رقص نور RGB

دارد

دارد

دارد

دارد

رقص نور ساب ووفر

دارد

دارد

دارد

دارد

خدمات پس از فروش

سراسر کشور

سراسر کشور

--
شرکت خدمات پس از فروش

گاندو سرویس

گاندو سرویس

--
گارانتی

12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس

12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس

--

حتما شما نیز همانند سایر مصرف کنندگان جای خالی اسپیکر را در تمامی مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود احساس می‌کنید و در فکر تهیه اسپیکری بسیار مناسب برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه خود هستید. برند نام آور مکسیدر یکی از بهترین برندهایی است که در حوزه کالای صوتی و تصویری فعالیت نموده و محصولات بسیار باکیفیت و جذابی را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. یکی از محصولات بسیار جذاب و خیره کننده برند مکسیدر که از نگاه بسیاری از مصرف کنندگان نیز از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار بوده، اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A01 است. این اسپیکر مکسیدر دارای طراحی بسیار خاص و حیرت انگیز بوده که از نظر بسیاری از مصرف کنندگان این محصول از ارزش خرید بسیار بالایی برای خرید برخوردار است.

این اسپیکر مکسیدر مدل 10A01 از توری محافظ برخوردار است که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید از ساب ووفرهای این محصول را در برابر هرگونه ضربه و حرارت حفظ نمایید. مکسیدر مدل IRC 10A01 دارای 6 عدد ساب ووفر 10 اینچ بوده و از میزان قدرت صدای بی‌نظیری برخوردار است. میزان توان مصرفی این محصول به میزان 38000 وات RMS است که بیانگر میزان قدرت صدای فوق العاده و پرتاب صدای بی‌نظیر این محصول است. اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A01 از قابلیت‌هایی بسیار ویژه و جذاب برخوردار است که در این محتوا قصد داریم تا شما را با برخی آن‌ها آشنا کنیم، پس در ادامه این مطلب با افشین کالا همراه شوید.

بررسی قابلیت‌های بسیار خاص قرار گرفته در دل اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A01

خرید اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A01 | افشین کالا

در میان تمامی کمپانی‌هایی که امروزه در حوزه تولید کالای صوتی و تصویری فعالیت می‌کنند، برند خوشنام و معتبر مکسیدر از دسته برندهایی است که در حوزه تولید کالای صوتی و تصویری فعالیت نموده و محصولات خود را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. یکی از جذاب‌ترین محصولات این برند اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A01 است. این محصول از دارای قابلیت‌های بسیار متنوعی برخوردار بوده که تمامی آن براساس نیازها و خواسته‌های مصرف کنندگان درون این اسپیکر قرار گرفته است. همچنین اسپیکر مکسیدر IRC 10A01 با توجه به بهترین قابلیت‌ها و متریال‌های موجود در بازار تولید شده است که سبب شده تا این محصول از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار شود.

  • طراحی بسیار خاص و جذاب
  • بدنه بسیار مقاوم و باکیفیت
  • مجهز به توری محافظ
  • دارای رقص نورهای RGB
  • مجهز به قابلیت حذف صدای خواننده
  • دارای ورودی اپتیکال و کواکسیال
  • مجهز به لایت بار
  • دارای 6 عدد ساب ووفر 10 اینچ
  • دارای توان مصرفی 38000 وات

جلوه بسیار ویژه و خیره کننده

در میان تمامی محصولات برند مکسیدر بدون شک محصولی که از طراحی بسیار خاص و جذابی برخوردار است و به نسبت سایر محصولات موجود در بازار از طرفداران بسیار زیادی برخوردار بوده، اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A01 است. این محصول به واسطه طراحی بسیار خاص و خیره کننده‌ای که دارد سبب شده تا توجه بسیاری از مصرف کندگان به سوی این اسپیکر مکسیدر جلب شده و آن را انتخاب بسیار مناسبی برای خرید بدانند. همچنین این کالای صوتی و تصویری  به واسطه رقص نورهای بسیار خاص RGB که در قسمت ساب ووفرهای این محصول قرار گرفته است، سبب شده تا میزان جلوه و جذابیت این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یافته و از ارزش خرید بسیار بالایی برای خرید برخوردار باشد. اسپیکر مکسیدر مدل 10A01 از لایت بارهایی در قسمت کنار و بالای محصول برخوردار بوده که زیبایی و جذابیت این محصول را چندین برابر نموده است، به همین دلیل این محصول انتخاب تمامی مصرف کنندگانی است که به دنبال یک محصول زیبا و جذاب برای منزل خود هستند.

قدرت صدای شگفت انگیز

حتما شما نیز یکی از مصرف کنندگانی هستید که به دنبال اسپیکری با میزان قدرت صدای فوق العاده و بی‌نظیر برای منزل خود هستید اما نمی‌دانید که در میان صدها مدل اسپیکری که امروزه در بازار مشاهده می‌کنید کدام یک انتخاب بسیار مناسبی برای شما و منزلتان است. اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A01 یکی از محصولات پرقدرت برند مکسیدر بوده که قدرت صدای فوق العاده آن هر مصرف کننده‌ای را شگفت زده می‌کند. اسپیکر مکسیدر IRC 10A01 از ۶ عدد ساب ووفر ۱۰ اینچ برخوردار بوده و بیس بسیار قوی و بی‌نظیری برخوردار است. همچنین وجود توییتر و میدرنج در این محصول سبب شده تا این اسپیکر ساب ۱۰ مکسیدر از میزان قدرت صدای بی‌نظیر و کیفیت فوق العاده برخوردار شود. میزان توان مصرفی این اسپیکر مکسیدر به میزان ۳۸۰۰۰ وات RMS بوده که بیانگر پرتاب صدای فوق العاده این مکسیدر مدل IRC 10A01 است، به این ترتیب این محصول انتخاب بسیار مناسبی برای آن دسته از مصرف کنندگانی است که به دنبال یک اسپیکر با میزان قدرت صدای مناسب برای مهمانی‌ها و مراسمات خود هستند.

قابلیت حذف صدای خواننده

یکی از قابلیت‌هایی که این روزها بسیاری از مصرف کنندگان در هنگام خرید اسپیکر به دنبال آن هستند، قابلیت حذف صدای خواننده یا کارائوکه است. این قابلیت بسیار جذاب سبب شده تا شما بتوانید صداب خواننده را از موسیقی در حال پخش در اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A01 حذف نمایید، به این ترتیب شما می‌توانید تا خودتان با موسیقی همخوانی نمایید. از این قابلیت بسیار جذاب و  منحصر به فرد می‌توانید تا در تمامی دورهمی‌ها و مراسمات دوستانه خود استفاده نموده و به این ترتیب فضایی بسیار سرگرم کننده برای خود و مهمانان به وجود آورید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

امروزه تمامی مصرف کنندگان به دنبال خرید محصولی برای خود هستند که از گارانتی  برخوردار بوده و خدمات مناسبی را نیز به مصرف کنندگان ارائه کند. کمپانی خوشنام مکسیدر از دسته برندهایی است که همواره تمام تلاش خود را نموده تا برای تمامی محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات برند مکسیدر بر عهده شرکت گاندوسرویس بوده که در طی چندین دوره و به صورت پیاپی برنده جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان شده و خدمات پس از فروش خود را به مصرف کنندگان حاضر در سراسر کشور ارائه می‌نماید.

وجود قابلیت هوشمند در اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A01

 

قیمت اسپیکر مکسیدر IRC 10A01

 

یکی از قابلیت‌های بسیار ویژه که کمپانی مکسیدر در تمامی محصولات خود به تازگی از آن استفاده می‌نماید، قابلیت اتصال به اپلیکیشن هوشمند است. شما با نصب اپلیکیشن مخصوص براساس اسپیکرهای مکسیدر می‌توانید به آسانی تلفن همراه خود را به این اسپیکر مکسیدر متصل نمایید. اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A01 نیز از دسته محصولات برند مکسیدر بوده که از این قائده پیروی نموده و قابلیت اتصال به اپلیکیشن هوشمند را دارد. اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A01 با قابلیت اتصال به اپلیکیشن هوشمند به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید میزان بیس و تریبل این محصول را به میزان دلخواه خود تنطیم نمایید.

همچنین شما با استفاده از تلفن همراه خود می‌توانید تا میزان رقص نورهای این محصول را به میزان دلخواه خود را تنظیم نمایید و یا آن را به طور کامل خاموش کنید. شما با استفاده از این اپلیکیشن هوشمند در تلفن همراه خود می‌توانید به آسانی تنظیمات مربوط به مکسیدر مدل IRC 10A01 را تنظیم نموده و دیگر نیازی به ریموت کنترل نداشته باشید. شما به سبب این اپلیکیشن هوشمند در اسپیکر مکسیدر مدل 10A01 می‌توانید تا در فاصله چند متری از این اسپیکر ساب ووفر 10 اینچ نیز تنظیمات مربوط به این اسپیکر را انتخاب کنید. این قابلیت از دسته قابلیت‌هایی است که امروزه در برندهای کمی آن را مشاهده می‌نمایید؛ به همین دلیل محصولات برند مکسیدر از میزان ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است.

سخن آخر

همانطور که در این محتوا درباره اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A01 مطالعه نمودید، این محصول از طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد برخوردار بوده که نگاه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب می‌نماید. همچنین این اسپیکر از رقص نورهای بسیا جذابی در قسمت بالا، بغل و دور ساب ووفرها برخوردار است که سبب شده تا زیبایی و جذابیت این محصول چندین برابر شود. همچنین اسپیکر مکسیدر IRC 10A01 به سبب توری محافظی که دارد سبب شده تا از ساب ووفرهای این محصول در برابر اجسام تیز از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار شود.

همچنین این محصول به سبب بدنه بسیار مقاومی که دارد این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید از این محصول در طی مدت زمان طولانی استفاده نمایید. مکسیدر مدل IRC 10A01 از 6 عدد ساب ووفر 10 اینچ برخوردار بوده و از میزان توان مصرفی 38000 وات برخوردار است. اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A01 دارای 12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس بوده و خدمات پس از فروش خود را به مصرف کنندگان حاضر در سراسر کشور ارائه می‌نماید.

مشخصات کلی اسپیکر
ابعاد ساب ووفر

10 اینچ

اقلام همراه

ریموت کنترل – میکروفون

پنل DJ

دارد

تعداد ساب ووفر

6 عدد

توان خروجی

38000 وات

تولید کننده

مکسیدر

کشور سازنده

ایران

منبع انرژی

برق شهری

نمایشگر وضعیت

دارد

درگاه‌های ارتباطی اسپیکر
بلوتوث

دارد

خروجی USB CHARGE

دارد

رادیو FM

دارد

ورودی AUX

دارد

ورودی SD CARD

دارد

ورودی USB

دارد

ورودی اپتیکال

دارد

ورودی کواکسیال

دارد

ورودی میکروفون

دارد

تنظیمات صوتی
تنظیم BASS

دارد

تنظیم TREBLE

دارد

تنظیم اکو میکروفون

دارد

تنظیم اکولایزر

دارد

تنظیم صدای موسیقی

دارد

تنظیم صدای میکروفون

دارد

تنظیم صدای گیتار

دارد

امکانات باند
قابلیت اتصال به اپلیکیشن هوشمند

دارد

قابلیت اتصال به تلویزیون

دارد

افکت دیجی

دارد

توری محافظ

دارد

قابلیت تغییر فولدر

دارد

کارائوکه

دارد

امکانات رقص نور
رقص نور سقفی PARTY LIGHT

دارد

رقص نور بغل SIDE LIGHT

دارد

قابلیت تنظیم رقص نور

دارد

رقص نور RGB

دارد

رقص نور ساب ووفر

دارد

سایر مشخصات
خدمات پس از فروش

سراسر کشور

شرکت خدمات پس از فروش

گاندو سرویس

گارانتی

12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس

نقاط قوت

  • طراحی زیبا
  • رقص نور سری جدید
  • صدای باکیفیت
  • گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر

نقاط ضعف

  • ندارد

98

کیفیت صدا

97

طراحی

98

امکانات و قابلیت‌ها

100

خدمات پس از فروش

97

قدرت صدا

98

نظرات مشتریان
0

لیست مقایسه خالی می باشد

مقایسه 0