اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A02

6 ساب ووفر 10 اینچ

جدیدنمایندگی فروش مکسیدر
  • ابعاد ساب ووفر:10 اینچ
  • تعداد ساب ووفر:6 عدد
  • ورودی اپتیکال و کواکسیال:دارد
  • قابلیت حذف صدای خواننده:دارد
  • افکت‌های دی جی:دارد
  • رقص نور:رقص نور دور ساب ووفرها و در بغل و بالای محصول
  • گارانتی و خدمات پس از فروش:12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس

تماس بگیرید

اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A02 دارای 6 عدد ساب ووفر 10 اینچ برخوردار بوده و به این ترتیب از قدرت صدای فوق العاده‌ای برخوردار است. همچین این کالای صوتی و تصویری دارای رقص نورهای RGB بسیار جذاب و توری محافظ بوده که سبب شده تا ساب ووفرها در برابر ضربه حفظ شوند.
  • مشتری گرامی درخواست مرجوع کردن کالا تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط پلمپ اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا اصلا نباید باز شده باشد).
  • مشتری گرامی، لطفا جهت دریافت مشاوره پیش از خرید با شماره 09196017478 و یا 09357174778 تماس حاصل فرمائید.
  • کالای اورجینال ضمانت اصالت کالا

  • پرداخت در محل بعد از دریافت کالا

  • پشتیبانی 24 ساعته در روز های کاری

  • ارسال به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن

  • بسته بندی ایمن سلامت فیزیکی کالا

  • ارسال فوری برای شهر تهران

این روزها بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال خرید اسپیکری برای منزل خود هستند که از طراحی جذاب و خاصی برخوردار بوده و مدلی مشابه با آن را نتوانند در هیچ کجا بیابند، از این رو نمی‌دانند که محصول مدنظر خود را از چه برندی می‌توانند تهیه کنند. در میان ده‌ها برندی که در حوزه تولید اسپیکر فعالیت می‌کنند، برند مکسیدر از دسته برندهای خوشنام و محبوب موجود در بازار بوده که محصولاتی با طراحی بسیار شیک و خاصی را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از محصولات بسیار جذاب و منحصر به فرد برند مکسیدر، اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A02 است این محصول دارای طراحی بسیار خاص و خیره کننده است که سبب شده تا توجه بسیاری از مصرف کنندگان به سوی این محصول جذاب جلب شود.

رقص نورهای قرار گرفته در قسمت ساب ووفرهای این محصول سبب شده تا میزان زیبایی و جذابیت این محصول چندین برابر شده و به نسبت سایر محصولات موجود در بازار از ارزش خرید بسیار بالایی برای خرید برخوردار شود. همچنین اسپیکر مکسیدر IRC 10A02 از ۶ عدد ساب ووفر ۱۰ اینچ برخوردار بوده و از قدرت صدای بی‌نظیری برخوردار است. همچنین این کالای صوتی و تصویری از توری محافظ نیز  برخوردار است که سبب شده تا ساب ووفرهای این محصول در برابر اجسام نیز کوچک‌ترین آسیبی نبیند. اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A02 از قابلیت‌های متنوعی برخوردار بوده که در این محتوا قصد داریم تا شما را با برخی از آن‌ها آشنا کنیم، پس در ادامه این مطلب با افشین کالا همراه شوید.

قابلیت‌های بسیار جذاب و متنوع در قلب اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A02

 

خرید اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A02

 

یکی از برندهایی که امروزه می‌توان به عنوان بهترین برند در حوزه تولید کالای صوتی و تصویری معرفی کنیم، بدون شک برند مکسیدر است. یکی از محصولات بی‌نظیر برند مکسیدر، اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A02 است. این محصول از قابلیت‌های بسیار متننوعی برخوردار بوده که از بهترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های موجود در بازار تولید شده و درون این اسپیکر مکسیدر مدل 10A02 قرار گرفته است. همچنین قابلیت‌های قرار گرفته در این کالای صوتی و تصویری براساس نیازها خواسته‌های مصرف کنندگان سبب شده تا این محصول براساس نیازها و خواسته‌های مصرف کنندگان تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان گرفته است. این امر سبب شده تا این محصول از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار نماید.

  • توان خروجی 3800 وات
  • قدرت صدای فوق العاده
  • 6 عدد ساب ووفر 10 اینچ
  • قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن هوشمند
  • مجهز به قابلیت حذف صدای خواننده
  • دارای 4 عدد لایت بار در قسمت بغل محصول
  • مجهز به توری محافظ
  • دارای ورودی اپتیکال و کواکسیال
  • دارای بدنه بسیار مقاوم

طراحی بسیار جذاب و منحصر به فرد

اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A02 در میان محصولاتی از برند مکسیدر است که از طراحی بی‌نظیر و خارق العاده برخوردار بوده و از دیدگاه بسیاری از مصرف کنندگان انتخاب بسیار مناسبی برای خرید است. مکسیدر مدل IRC 10A02 از رقص نورهای بسیار جذاب RGB در قسمت ساب ووفرهای خود برخوردار است که سبب شده تا میزان زیبایی و جذابیت این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یافته و انتخاب بسیار مناسبی برای خرید باشد. همچنین این اسپیکر مکسیدر از لایت بارهایی در 4 طرف اسپیکر برخوردار است که فضای بسیار جذاب و زیبایی را ایجاد نموده و جذابیت بسیاری را به مهمانی‌ها و مراسمات شما می‌دهد. اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A02 به دلیل رقص نورهای بسیار خاص و منحصر به فرد خود انتخاب بسیار مناسبی برای خرید بوده و انتخاب بسیار مناسبی برای خرید است. این محصول با وجود رقص نورهای بسیار زیبای خود انتخاب بسیار مناسبی برای دورهمی‌ها و مهمانی‌های شما است.

 

رقص نور سقفی اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A02

 

قدرت صدای فوق العاده اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A02

یکی دلایلی که این محصول را از ارزش بسیار بالایی برای خرید برخوردار نموده، قدرت صدای بی‌نظیر اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A02 است. این محصول از 6 عدد ساب ووفر 10 اینج برخوردار است که سبب شده تا صدایی بسیار قدرتمند با میزان بسیار بالا را از این محصول دریافت نمایید. همچنین این اسپیکر ساب ووفر 10 اینچ از میزان توان خروجی 38000 وات برخوردار است که سبب شده تا میزان پرتاب صدای فوق العاده‌ای را با استفاده از این محصول دریافت نمایید. همچنین این اسپیکر به سبب میدرنج و توییتری که دارد سبب شده تا میزان وضوح صدای این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یافته و انتخاب بسیار مناسبی برای خرید است، به این ترتیب صدایی که شما از این اسپیکر مکسیدر مدل 10A02 دریافت می‌نمایند از قدرت بسیار بالایی برخوردار است.

قابلیت حذف صدای خواننده

در این محصول از قابلیت بسیار خاص و منحصر به فردی که امروزه بسیاری از مصرف کنندگان بیش از خرید هر محصولی به آن بسیار توجه می‌کنند، قابلیت کارائوکه با حذف صدای خواننده است. قابلیت حذف صدای خواننده به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید صدای خواننده را از داخل موسیقی در حال پخش دریافت نموده و به این ترتیب خودتان با موسیقی همخوانی نمایید. این قابلیت بسیار کاربری و ویژه در این اسپیکر را می‌توانید در تمامی مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود استفاده نموده و به این ترتیب فضای بسیار سرگرم کننده‌ای را به وجود آورید.

قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن هوشمند

 

پنل دیجی اسپیکر مکسیدر IRC 10A02

 

از دیگر قابلیت‌های اسپیکر ساب 10 مکسیدر، قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن هوشمند است. این قابلیت بسیار ویژه به شما این امکان را می‌دهد تا شما بتوانید میزان صدا و بیس این محصول را به میزان مورد نظر خود تنظیم نمایید. همچنین با این اپلیکیشن می‌تواند میزان و حالات رقص نورهای این محصول را به شکل دلخواه خود تنظیم نموده یا حتی غیر فعال نمایید. شما با استفاده از این قابلیت بسیار ویژه و خاص دیگر نیازی به ریموت کنترل نخواهید داشت؛ بلکه می‌توانید تا از فاصله چند متری نیز به اسپیکر متصل شده و تنظیمات آن را به شکل دلخواه خود تنظیم نمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A02

 

اسپیکر مکسیدر IRC 10A02

 

برند معتبر مکسیدر از دسته برندهایی است که از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار بوده و همواره در تلاش است تا خدمات پس از فروش مناسبی را به مصرف کنندگان حاضر در سراسر کشور ارائه نماید. شرکت معتبر گاندوسرویس بیش از چندین دهه است که در حوزه گارانتی و خدمات پس از فروش فعالیت نموده و موفق شده است تا در طی چندین دوره پیاپی برنده جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان شود. اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A02 از 12 ماه گارانتی گاندوسرویس برخوردار بوده و این برند موظف است تا خدمات پس از فروش مناسبی را به مصرف کنندگان حاضر در سراسر کشور ارائه نماید.

همچنین این شرکت با همکاری با نیروهای بسیار مجرب موفق شده تا محصولات این کمپانی را بتوانند به آسانی تعمیر نموده و همانند روز اول به مصرف کنندگان تحویل دهند. همچنین در صورت بروز کمترین میزان مشکل برای اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A02 شما این کمپای موظف است تا محصول شما را در کمترین زمان ممکن تعمیر نموده و در اختیار شما قرار دهد. اگر شما نیز از دسته مصرف کننگانی بوده که نیازمند به یک کالای صوتی و تصویری با خدمات پس از فروش و گارانتی قوی هستید، محصولات کمپانی مکسیدر انتخاب بسیار مناسبی برای شما اشت.

سخن آخر

همانطور که تاکنون درباره اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A02 مطالعه نمودید، این محصول دارای طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد بوده و توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب می‌کند. همچنین این کالای صوتی و تصویری از بدنه‌ای با میزان مقاومت بسیار بالا برخوردار است که این امر سبب شده تا این محصول از میزان دوام و طول عمر بالایی برخوردار شود. این اسپیکر مکسیدر IRC 10A02 به سبب توری محافظی که دارد سبب شده تا ساب ووفرهای این محصول دربرابر هرگونه ضربه و اجسام تیز حفظ شده و کیفیت صدای خود را حفظ کند.

همچنین این محصول از 6 عدد ساب ووفر 10 اینچ برخوردار بوده و دارای میزان توان خروجی 38000 وات RMS است. همچنین این اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A02 از قابلیت حذف صدای خواننده برخوردار است که سبب شده تا شما بتوانید صدای خواننده را از موسیقی در حال پخش حذف نموده و به این ترتیب خودتان با موسیقی همخوانی نمایید. اسپیکر مکسیدر مدل IRC 10A02 از 12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس برخوردار است و خدمات پس از فروش خود را به مصرف کنندگان حاضر در سراسر کشور ارائه می‌نماید.

مشخصات کلی اسپیکر
ابعاد ساب ووفر

10 اینچ

اقلام همراه

ریموت کنترل – میکروفون

پنل DJ

دارد

تعداد تیوتر

دارد

تعداد ساب ووفر

6 عدد

تعداد میدرنج

دارد

تولید کننده

مکسیدر

کشور سازنده

ایران

منبع انرژی

برق شهری

نمایشگر وضعیت

دارد

درگاه‌های ارتباطی اسپیکر
بلوتوث

دارد

خروجی USB CHARGE

دارد

رادیو FM

دارد

ورودی AUX

دارد

ورودی SD CARD

دارد

ورودی USB

دارد ( 2 عدد )

ورودی اپتیکال

دارد

ورودی کواکسیال

دارد

ورودی میکروفون

دارد ( 2 عدد )

تنظیمات صوتی
تنظیم BASS

دارد

تنظیم TREBLE

دارد

تنظیم اکو میکروفون

دارد

تنظیم اکولایزر

دارد

تنظیم صدای موسیقی

دارد

تنظیم صدای میکروفون

دارد

امکانات باند
قابلیت اتصال به اپلیکیشن هوشمند

دارد

قابلیت اتصال به تلویزیون

دارد

افکت دیجی

دارد

قابلیت اولویت میکروفون

دارد

توری محافظ

دارد

قابلیت تغییر فولدر

دارد

کارائوکه

دارد

امکانات رقص نور
رقص نور سقفی PARTY LIGHT

دارد

رقص نور بغل SIDE LIGHT

دارد

قابلیت تنظیم رقص نور

دارد

رقص نور RGB

دارد

رقص نور ساب ووفر

دارد

سایر مشخصات
خدمات پس از فروش

سراسر کشور

شرکت خدمات پس از فروش

گاندو سرویس

گارانتی

12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس

نقاط قوت

  • طراحی خاص و ویژه
  • قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن هوشمند
  • قابلیت حذف صدای خواننده
  • 6 عدد ساب ووفر 10 اینچ

نقاط ضعف

  • ندارد

99

کیفیت صدا

98

کیفیت بدنه

97

کیفیت ساخت

99

خدمات پس از فروش

99

رضایت مشتری
0

لیست مقایسه خالی می باشد

مقایسه 0