اسپیکر مکسیدر مدل IRC 12A03

4 ساب ووفر 12 اینچ

جدیدنمایندگی فروش مکسیدر
  • ساب ووفر:4 عدد ساب ووفر 12 اینچ
  • توری محافظ:دارد
  • میدرنج و توییتر:دارد
  • قابلیت اتصال به برق شهری:دارد
  • قابلیت اتصال به تلویزیون:دارد
  • قابلیت حذف صدای خواننده:دارد
  • گارانتی و خدمات پس از فروش:12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس

تماس بگیرید

اسپیکر مکسیدر مدل IRC 12A03 از طراحی بسیار شیک و منحصر به فرد تولید شده و از توری محافظ در قسمت ساب ووفرهای خود برخوردار است. این اسپیکر دارای 4 عدد ساب ووفر 12 اینچ برخوردار بوده و از بیس بسیار قوی و قدرتمندی برخوردار است.
  • مشتری گرامی درخواست مرجوع کردن کالا تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط پلمپ اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا اصلا نباید باز شده باشد).
  • مشتری گرامی، لطفا جهت دریافت مشاوره پیش از خرید با شماره 09196017478 و یا 09357174778 تماس حاصل فرمائید.
  • کالای اورجینال ضمانت اصالت کالا

  • پرداخت در محل بعد از دریافت کالا

  • پشتیبانی 24 ساعته در روز های کاری

  • ارسال به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن

  • بسته بندی ایمن سلامت فیزیکی کالا

  • ارسال فوری برای شهر تهران

امروزه تمامی مصرف کنندگان در پی خرید اسپیکر برای تمامی مهمانی‌ها و مراسمات خود بوده که از تجهیزات کاملی برخوردار باشد و قدرت صدای فوق العاده‌ای نیز برخوردار شود. امروزه هنگامی که اقدام به خرید اسپیکر برای منزل خود می‌کنید،بیش از ده‌ها برند مشاهده می‌کنید که در حوزه تولید کالای صوتی و تصویری فعالیت نموده و محصولات بسیار فوق العاده‌ای را وارد بازار نموده‌اند. یک از برترین برندهایی که در حوزه تولید کالای صوتی و تصویری فعالیت می‌کند، برند خوشنام و محبوب مکسیدر است. برند مکسیدر یکی از حرفه‌ای ترین برندهایی است که در حوزه تولید کالای صوتی و تصویری فعالیت نموده و محصولات بسیار جذاب و باکیفیت را در اختیار شما قرار داده است؛ یکی از جدیدترین محصولات کمپانی مکسیدر، اسپیکر مکسیدر مدل IRC 12A03 است. این محصول دارای 4 عدد ساب ووفر 12 اینج بوده و از صدایی با میزان قدرت بسیار بالا و فوق العاده‌ای برخوردار بوده و به این ترتیب صدایی بسیار باکیفیت را به گوش شما می‌رساند.

همچنین این محصول از طراحی بسیار خاص و خارق العاده برخوردار است که سبب شده تا توجه بسیاری از مصرف کنندگان به سوی این اسپیکر جذاب جلب شده و این محصول را انتخاب بسیار مناسبی برای خرید بدانند.  اسپیکر مکسیدر مدل IRC 12A03 دارای توری محافظ در قسمت جلوی ساب ووفرهای این محصول است که سبب شده تا از ساب ووفرهای این محصول در برابر ضربه محافظت شده و میزان دوام و طول عمر این محصول به میزان قابل توجهی افزایش بیابد. مکسیدر مدل IRC 12A03 دارای قابلیت‌های بسیار خاص و ویژه است که در این محتوا قصد داریم برخی از آن‌ها را به شما معرفی کنیم، پس در ادامه این مطلب با فروشگاه افشین کالا همراه شوید.

آشنایی با قابلیت‌های بی‌نظیر در قلب اسپیکر مکسیدر مدل IRC 12A03

 

خرید اسپیکر مکسیدر مدل IRC 12A03

 

در هنگامی که قصد دارید تا اسپیکر مناسب برای منزلتان خریداری کنید، به چندین نکته لازم است توجه کنید تا بتوانید محصولی مناسب و مطابق با سلیقه خود را خریداری نموده و به این ترتیب از محصول مورد نظر خود نهایت لذت را ببرید. اسپیکر مکسیدر مدل IRC 12A03 از دسته محصولات موجود در بازار بوده که از قابلیت‌های بی‌نظیر و بسیار ویژه برخوردار است که سبب شده تا تمامی مصرف کنندگان محصولات این کمپانی را انتخاب بسیار مناسبی برای خرید بدانند. همچنین تمامی قابلیت‌های بسیار جذاب و منحصر به فرد قرار گرفته درون این کمپانی سبب شده تا بتواند تمامی نیازها و خواسته‌های مصرف کنندگان را به سوی این محصول خارق العاده جلب نموده و این اسپیکر از ارزش خرید بسیار بالا برخوردار شود.

  • زیبایی بی‌نظیر و فوق العاده
  • دارای توری محافظ
  • مجهز به قابلیت اتصال به تلویزیون
  • دارای قابلیت اتصال به اپلیکیشن هوشمند
  • دارای 4 عدد ساب ووفر 12 اینچ
  • بیس بسیار قوی و قدرتمند
  • قابلیت حذف صدای خواننده
  • بدنه‌ای با میزان مقاومت بالا
  • پنل دی جی بسیار مجهز

جلوه بسیار ویژه و خاص در اسپیکر مکسیدر مدل IRC 12A03

بدون شک تمامی مصرف کنندگان به دنبال خرید اسپیکر برای منزل خود هستند که از طراحی بسیار خاص و منحصر به فردی برخوردار بوده و بتواند زیبایی منزلشان را چندین برابر کند. اسپیکر مکسیدر مدل IRC 12A03 از طراحی بسیار خاص و خیره کننده برخوردار است که سبب شده تا میزان زیبایی و جذایت این اسپیکر مکسیدر نگاه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب کند. همچنین وجود رقص نورهای RGB در قسمت ساب ووفرهای این محصول سبب شده تا این اسپیکر ساب ووفر 12 اینچ از میزان طراحی بسیار فوق العاده و جذاب برخوردار شده و به این ترتیب زیبایی محصول شما را چندین برابر نماید. اسپیکر مکسیدر IRC 12A03 دارای رقص نورهای سقفی و بغلی در محصول است که سبب شده تا میزان زیبایی و جذابت این محصول افزایش یافته و به این ترتیب فضای بسیار جذابی را به منزتان هدیه کند. البته رقص نورهای این محصول با موسیقی نیز تغییر نموده و زیبایی خاصی را به این محصول می‌بخشد.

قابلیت حذف صدای خواننده

یکی از قابلیت‌هایی که امروزه بسیاری از مصرف کنندگان در هنگام خرید اسپیکر برای منزل خود به دنبال آن هستند؛ قابلیت حذف صدای خواننده با همان قابلیت کارائوکه است. این قابلیت بسیار خاص این امکان را به شما می‌دهد تا شما بتوانید صدای خواننده را از موسیقی در حال پخش توسط این اسپیکر مکسیدر مدل IRC 12A03 حذف نموده و به این ترتیب بتوانید تا خودتان با موسیقی همخوانی کنید. شما از این قابلیت بسیار جذاب و ویژه می‌توانید تا در تمامی مراسمات و دورهمی‌های خود استفاده نموده و به این ترتیب فضای بسیار دوستانه‌ای را به وجود آورید.

صدایی با میزان قدرت فوق العاده

وجود صدایی با میزان قدرت فوق العاده و بی‌نظیر از دسته معیارهایی است که تمامی مصرف کنندگان در هنگام خرید اسپیکر برای منزل خود به آن توجه ویژه‌ای نشان داده و این محصول را از ارزش خرید بسیار بالایی برای خرید بدانند. اسپیکر مکسیدر مدل IRC 12A03 به واسطه وجود 4 عدد ساب ووفر 12 اینچی سبب شده تا این محصول از میزان قدرت صدای فوق العاده و بی‌نظیری برخوردار بوده و به این ترتیب صدایی با میزان قدرت فوق العاده و بی‌نظیری را در اختیار شما قرار دهند.  همچنین این اسپیکر ساب 12 مکسیدر از میدرنج و توییتر نیز برخوردار بوده که سبب شده است تا صدایی با میزان کیفیت بسیار بالا و بسیار شفاف را در اختیار شما قرار دهد. اگر شما نیز از دسته از مصرف کنندگانی هستید که به دنبال محصولی با میزان کیفیت بسیار بالا و صدای فوق العاده هستید، این اسپیکر از برند مکسیدر انتخاب بسیار مناسبی برای شما است.

قابلیت اتصال به اپلیکیشن هوشمند

یکی از قابلیت‌های بسیار خاص  و منحصر به فرد اسپیکر مکسیدر مدل IRC 12A03، قابلیت اتصال به اپلیکیشن هوشمند است. ایم اسپیکر به واسطه این قابلیت بسیار خاص و منحصر به فردی که دارد سبب شده تا شما بتوانید با استفاده از تلفن همراه خود میزان بیس و تریبل قرار گرفته بر روی این محصول را بسته به سلیقه خود تنطیم نمایید. همچنین شما به واسطه این قابلیت بسیار کاربردی می‌توانید تا میزان رقص نورهای این اسپیکر مکسیدر را بسته به نیاز خود تنظیم نموده و به این ترتیب زیبایی و جذابیت محصول خود را چندین برابر نمایید. شما به واسطه این قابلیت بسیار کاربردی و جذاب می‌توانید تا حتی در فاصله چند متری نیز تنظیمات این اسپیکر را انجام دهید.

پنلی با میزان تجهیزات کامل در دل اسپیکر مکسیدر مدل IRC 12A03

 

مشخصات اسپیکر مکسیدر IRC 12A03

 

در قسمت بالای این اسپیکر مکسیدر مدل IRC 12A03؛ پنلی دی جی با میزان تجهیزات فوق العاده قرار گرفته است. این محصول دارای ولوم‌های متعددی است که شما به واسطه آن می‌توانید تا میزان بیس و تریبل این اسپیکر را تنظیم نمایید. همچنین ورودی اپتیکال و کواکسیال قرار گرفته بر روی این محصول سبب شده است تا شما به وسیله آن بتوانید اسپیکر را به تلویزیون خود متصل نموده و به این ترتیب صدای تلویزیونتان را از داخل اسپیکر خارج نمایید. همچنین این اسپیکر مکسیدر مدل 12A03 دارای 2 عدد ورودی میکروفون است که شما به واسطه آن می‌توانید تا دو عدد میکروفون را به صورت همزمان به اسپیکر متصل نموده و به این ترتیب از دو میکروفون به صورت همزمان استفاده نمایید.

این کالای صوتی و تصویری دارای ورودی AUX، USB و SD CARD بوده که شما به واسطه آن میتوانید تا تلفن همراه، فلش و رم را به اسپیکر متصل نمایید.  این محصول از بلوتوث نیز برخوردار است که شما با استفاده از بلوتوث طراحی شده درون این اسپیکر مکسیدر مدل IRC 12A03 می‌توانید تا بدون نیاز به سیم تلفن همراه خود را به این اسپیکر متصل نموده و یه این ترتیب به راحتی تلفن همراه خود را به اسپیکر متصل نمایید. شما با استفاده از بلوتوث حتی در فاصله چند متری از اسپیکر نیز می‌توانید موسیقی مورد نظر خود را پخش کنید.

سخن آخر

همانطور که تاکنون در این محتوا درباره اسپیکر مکسیدر مدل IRC 12A03 مطالعه نمودید، این اسپیکر یکی از جدیدترین محصولات برند مکسیدر بوده که از طراحی بسیار خاص و زیبایی برخوردار است. وجود رقص نورهای RGB که بر روی این محصول طراحی شده است سبب شده تا زیبایی و جلوه این اسپیکر به میزان قابل توجهی افزایش بیابد. همچنین این محصول به سبب بدنه بسیار مقاومی که دارد سبب شده تا در برابر ضربه از دوام و طول عمر بالایی برخوردار شود. این اسپیکر مکسیدر دارای توری محافظ است که از ساب ووفرهای این محصول در برابر ضربه محافظت می‌نماید.

همچنین این اسپیکر از 4 عدد ساب ووفر 12 اینچ برخوردار است که سبب شده تا این محصول از میزان قدرت صدای فوق العاده و بی‌نظیری برخوردار شود. اسپیکر مکسیدر مدل IRC 12A03 دارای قابلیت کارائوکه است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید صدای خواننده را به طور کامل حذف نمایید. مکسیدر مدل IRC 12A03 دارای 12 ماه گارانتی شرکت معتبر گاندوسرویس است که خدمات فوق العاده‌ای را به مصرف کنندگان حاضر در سراسر کشور ارائه می‌نماید.

مشخصات کلی اسپیکر
ابعاد ساب ووفر

12 اینچ

اقلام همراه

ریموت کنترل – میکروفون

پنل DJ

دارد

تعداد تیوتر

دارد

تعداد ساب ووفر

4 عدد

تعداد میدرنج

دارد

تولید کننده

مکسیدر

کشور سازنده

ایران

منبع انرژی

برق شهری

نمایشگر وضعیت

دارد

درگاه‌های ارتباطی اسپیکر
بلوتوث

دارد

خروجی USB CHARGE

دارد

رادیو FM

دارد

ورودی AUX

دارد

ورودی SD CARD

دارد

ورودی USB

دارد

ورودی اپتیکال

دارد

ورودی کواکسیال

دارد

ورودی میکروفون

دارد ( 2 عدد )

تنظیمات صوتی
تنظیم BASS

دارد

تنظیم TREBLE

دارد

تنظیم اکو میکروفون

دارد

تنظیم صدای موسیقی

دارد

تنظیم صدای میکروفون

دارد

امکانات باند
قابلیت اتصال به اپلیکیشن هوشمند

دارد

قابلیت اتصال به تلویزیون

دارد

توری محافظ

دارد

قابلیت تغییر فولدر

دارد

کارائوکه

دارد

امکانات رقص نور
رقص نور سقفی PARTY LIGHT

دارد

رقص نور بغل SIDE LIGHT

دارد

قابلیت تنظیم رقص نور

دارد

رقص نور RGB

دارد

رقص نور ساب ووفر

دارد

سایر مشخصات
خدمات پس از فروش

سراسر کشور

شرکت خدمات پس از فروش

گاندو سرویس

گارانتی

12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس

نقاط قوت

  • طراحی بسیار خاص و ویژه
  • بدنه‌ای بسیار مقاوم
  • قابلیت حذف صدای خواننده
  • دارای توری محافظ

نقاط ضعف

  • ندارد

99

کیفیت صدا

98

کیفیت بدنه

99

طراحی

98

خدمات پس از فروش

99

رضایت مشتری
0

لیست مقایسه خالی می باشد

مقایسه 0