• مشتری گرامی درخواست مرجوع کردن کالا تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط پلمپ اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا اصلا نباید باز شده باشد).
  • مشتری گرامی، لطفا جهت دریافت مشاوره پیش از خرید با شماره 09196017478 و یا 09357174778 تماس حاصل فرمائید.

در سبک زندگی امروزی، میزان استفاده از کالاهای برقی روزبه‌روز باتوجه‌به زندگی پر مشغله کنونی و به دلیل اینکه استفاده از این محصولات کارها را آسان‌تر خواهد کرد، در حال افزایش است. به همین دلیل مصرف‌کنندگان همواره به دنبال محصولی هستند که پاسخگوی تمامی نیازها و فعالیت‌های آن‌ها باشد. یکی از لوازم برقی که در خانه نقش بسیار کاربردی دارد، لباسشویی است. کمپانی پاکشوما یکی از برندهای بسیار موفق در حوزه تولید لباسشویی بوده و محصولات متعددی را روانه بازار کرده است. لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40907 از محصولات بسیار پر طرفدار پاکشوما بوده که دارای موتور تسمه‌ای است.

 موتور این محصول دارای قدرت بسیار بالا است و می‌تواند به سرعت 1400 دور در دقیقه برسد. همچنین این ماشین لباسشویی دارای برنامه‌های بسیار متعدد برای شست‌وشو بوده که باتوجه‌به تمامی نیازهای مصرف‌کنندگان طراحی شده است. اگر شما نیز به دنبال یک محصول پر کیفیت هستید پیشنهاد می‌کنیم که از این محصول پر طرفدار پاکشوما دیدن کنید. در ادامه همراه افشین کالا باشید تا به صورت کامل با لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40907 آشنا شویم.

قابلیت‌های لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40907

 

خرید لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40907 ظرفیت 9 کیلوگرم | افشین کالا

 

کمپانی پر آوازه پاکشوما با تلاش‌های بسیار موفق شده تا لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40907 را با کامل‌ترین قابلیت‌ها به تولید برساند. یکی از قابلیت‌های این ماشین لباسشویی، قابلیت افزودن لباس در حین شست‌وشو است؛ حتماً برای شما نیز پیش‌آمده که بعد از روشن‌کردن لباسشویی و آغاز شست‌وشو متوجه می‌شوید که یک یا چند لباس کثیف برجای‌مانده است، باتوجه‌به این ویژگی دیگر نیازی نیست که برای شست‌وشوی لباس‌های باقی‌مانده منتظر جمع‌کردن دوباره لباس‌ها و نوبت شست‌وشوی بعدی باشید؛ زیرا می‌توانید با فشردن یک دکمه پروسه شست‌وشو را متوقف کنید و با پایین آمدن سطح آب، قفل لباسشویی غیرفعال می‌شود به همین دلیل می‌توانید به راحتی لباس‌ها را درون آن جای دهید. استفاده از این ویژگی در لباسشویی پاکشوما 40907، موجب جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی برای شست‌وشوی مجدد و کاهش میزان مصرف آب، برق و همچنین مواد شوینده می‌شود.

 یکی دیگر از مزیت‌های این کالای خانگی داشتن قفل کودک است؛ باتوجه‌به اینکه کودکان علاقه بسیار زیادی در فشردن دکمه‌ها دارند، این ویژگی بسیار کاربردی است. می‌توانید با فشردن 2 دکمه Rinse و Pre wash به مدت 3 ثانیه این ویژگی را فعال کنید و از آن استفاده کنید. قیمت لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40907 با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، بسیار مناسب بوده و شما نیز می‌توانید با بهترین قیمت صاحب یک لباسشویی فوق‌العاده شوید.

در قلب لباسشویی 40907 پاکشوما چه می‌گذرد؟

 

لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40907

 

ماشین لباسشویی یکی از ضروری‌ترین وسایل آشپزخانه است؛ به همین کیفیت قطعات استفاده شده در آن بسیار مهم است. این لباسشویی پاکشوما دارای موتور تسمه‌ای بوده که دوام و قدرت بسیار بالایی دارد، همچنین این موتور دارای راندمان بسیار بالایی است، به همین دلیل می‌تواند بدون کمترین آسیب، به بالاترین میزان سرعت خود برسد. وجود تسمه در موتور باعث شده است که از بروز هر گونه نوسانات برق نجات یافته و این موتور را از هر گونه ضرر مستقیم نجات دهد. این موتور پر قدرت از فناوری BLDC بهره‌مند بوده که موجب کنترل پذیری و راندمان بالای موتور می‌شود، همچنین دوام و طول عمر قطعات داخلی لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40907 را چندین برابر می‌کند.

لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40907 دارای دیگ بسیار مقاوم بوده که از استیل ضدزنگ تولید شده و دوام بالایی دارد؛ به همین دلیل شما می‌توانید با آسودگی در طولانی‌مدت از این دیگ استفاده کنید بدون اینکه در آن کوچک‌ترین زنگ‌زدگی یا خوردگی ببینید. فراموش نکنید که این دیگ دارای ظرفیت 9 کیلوگرم است، اگر شما نیز جزئی از خانواده‌های پر جمعیت بوده و در شستن لباس‌هایتان دچار مشکل هستید، می‌توانید از این ماشین لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما استفاده کنید. قیمت لباسشویی پاکشوما 40907 باتوجه‌به قطعات استفاده شده در این لباسشویی نسبت به مدل‌های مشابه آن دارای قیمت بسیار مناسبی است؛ به همین دلیل شما می‌توانید با تهیه این محصول، از یک لباسشویی باکیفیت و بادوام بهره‌مند شوید.

جذابیت بی‌انتها، لباسشویی پاکشوما 40907

 

مشخصات ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-96407 ظرفیت 9 کیلوگرم | افشین کالا

 

کمپانی پاکشوما با تلاش‌های بسیار طراحان خود در حوزه تولید لباسشویی توانسته ماشین لباسشویی‌های خود را با طراحی‌های بسیار جذاب و مدرن به تولید برساند؛ به همین دلیل محصولات پاکشوما برای اکثر مصرف‌کنندگان که همواره به دنبال محصولاتی با طراحی زیبا و مدرن هستند، بسیار مناسب است. این لباسشویی 9 کیلویی نیز جزئی از محصولاتی از کمپانی پاکشوما است که دارای طراحی فوق‌العاده بوده و زیبایی را به آشپزخانه شما هدیه می‌کند. لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40907 دارای پنل دیجیتال تمام لمسی بوده که با استفاده از آن به‌راحتی می‌توانید تنظیمات این کالا را بسته به نیاز خود تنظیم کنید. با استفاده از این پنل می‌توانید تنظیماتی مانند تنظیم دور موتور، میزان دمای آب، تنظیم سرعت خشک‌کن و غیره را تعیین کنید. پنل لمسی در مقایسه با پنل‌های دکمه‌ای زیبایی بیشتری را به محصول می‌بخشد و به نسبت پنل دکمه‌ای از فناوری جدیدترین تهیه شده است؛ به همین دلیل به نسبت انواع محصولات پاکشوما که دارای پنل لمسی است قیمت بالاتری دارد.

همچنین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40907 دارای درب بسیار بزرگ فضایی بوده که زیبایی و جذابیت این محصول را دوچندان کرده است، همچنین این درب دارای رنگ دودی بوده که با رنگ پنل لمسی این لباسشویی هارمونی خاصی ایجاد کرده است و به این محصول زیبایی خاصی بخشیده است.

سخن آخر

باتوجه‌به اطلاعاتی که تا کنون از لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40907 کسب کرده‌اید، این ماشین لباسشویی دارای 16 برنامه اصلی برای شست‌وشو و 4 برنامه برای تکمیل شستشو بوده که بسته به نیاز خود می‌توانید یکی این برنامه‌های متنوع را انتخاب کنید. همچنین این محصول با متریال‌های به‌روز جهان در دو رنگ سفید و سیلور تولید شده که می‌توانید به‌راحتی با انواع محصولات آشپزخانه ست کنید. این کالا دارای موتور تسمه‌ای با فناوری BLDC بوده که ضمن استحکام بالا، راندمان بسیار بالایی نیز دارد؛ به همین دلیل قیمت لباسشویی پاکشوما مدل 40907 با توجه کیفیت قطعات مورد استفاده در آن، طراحی زیبا و منحصربه‌فرد، استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و غیره بسیار مقرون‌به‌صرفه است. فراموش نکنید که لباسشویی پاکشوما 40907 دارای 24 ماه گارانتی معتبر پاک سرویس یا همان گارانتی معتبر پاکشوما است که خدمات بسیار خوبی را به سرتاسر ایران ارائه می‌کند. شما نیز می‌توانید با خرید این محصول پر طرفدار زیبایی را به آشپزخانه خود هدیه کنید.

مشخصات کلی لباسشویی
ابعاد لباسشویی 60×60×85 سانتی متر
صفحه نمایش LED
قابلیت افزودن لباس حین شست‌وشو
برنامه شست‌وشو 16 برنامه اصلی +۴ برنامه کمکی
شرکت تولید کننده لباسشویی پاکشوما
کشور سازنده لباسشویی ایران
برنامه‌ها و حالت‌های خاص صرفه‌جویی (ECO) ، لباس بچه (Baby Care) ، شست‌وشوی سریع ، قابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو1 تا 24ساعتDELAY ، قابلیت آبکشی اضافه البسهEXTRA RINSE ، برنامه شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان ، برنامه شستشوی البسه حجیم و ضخیم ، برنامه شستشوی البسه رنگی ، برنامه شستشوی خودکار دیگ ، برنامه شستشوی البسه کودکان ، برنامه شستشوی البسه ورزشی
میزان صدا حین شست‌وشو ۷۶ دسیی بل
مشخصات فنی
سرعت موتور 1400 دور در دقیقه
ظرفیت دیگ 9 کیلوگرم
جهت باز شدن درب به سمت چپ
سایر قابلیت‌ها دارای قفل کودک ، مجهز به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی ، سیستم کنترل کف خودکار
نوع موتور لباسشویی تسمه‌ای
اصالت و ضمانت
گارانتی گارانتی ۲۴ ماهه پاک سرویس
خدمات پس از فروش نمایندگی های پاک سرویس در سراسر کشور

0.0
رای دهندگان : 0 نفر
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

  • لطفا پیش از ارسال دیدگاه، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید :

    سعی کنید از تعصب به یک برند در دیدگاه خود پرهیز کنید. با بیان مزایا و معایبی که از تجربه و استفاده خود از این کالا داشتید، به دیگران در انتخاب و تصمیم گیری برای خرید و انتخاب مناسب کمک کنید.

    در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در پروسه‌ی خرید یک محصول توسط ایشان است؛ به همین منظور از درج نظرات گمراه‌کننده یا نظراتی که جنبه‌ی تبلیغاتی برای سایر محصولات یا فروشندگان داشته باشند یا منافع سایر کاربران را تحت الشعاع قرار دهند، خودداری کنید.

    از ارسال دیدگاه های چند کلمه ای پرهیز کنید. سعی کنید متن دیدگاه شما به نحوی باشد که برای سایر کاربران مفید و رسا باشد.

    نظرات کاربرانی که دارای نام کاربری (نام و نام خانوادگی در حساب کاربری) نامناسب هستند مورد تایید قرار نخواهد گرفت.

    به دیدگاه و تجربیات دیگران احترام بگذارید. چنانچه دیدگاه شما شامل محتوای توهین آمیز یا کلمات نامناسب باشد، تایید نخواهد شد.

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

⬅️ شرکت تولید کننده: پاکشوما | Pakshoma

⬅️ ابعاد: 60×60×85 سانتی متر

⬅️ سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه

⬅️ ظرفیت : 9 کیلوگرم

🔴 گارانتی : 24 ماه گارانتی معتبر پاک سرویس (گارانتی اصلی پاکشوما)

🔴 ارسال فوری به سراسر ایران 🔴

🔴 مشتری گرامی، لطفا جهت دریافت مشاوره پیش از خرید با شماره 09196017478 و یا 09357174787 تماس حاصل فرمائید.

🔴 توجه : مشتری گرامی درخواست مرجوع کردن کالا در گروه ماشین لباسشویی تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط پلمپ اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا اصلا نباید باز شده باشد).

0

لیست مقایسه خالی می باشد

مقایسه 0