اسپیکر مکسیدر مدل TN 107

(0)
پاک کردن

لطفا یکی از گزینه های محصول را انتخاب کنید.

  • با توجه به سقف ۵۰ میلیون تومانی درگاه پرداخت اینرنتی، برای خرید محصولات بالای 50 میلیون تومان با شماره ۳۰۰۰-۷۴۵ داخلی ۰۷۷ تماس بگیرید.
  • بازگشت کالا در فقط در صورت بازنشدن پلمب کالا امکان‌پذیر است.

اسپیکر مکسیدر مدل TN 107 یکی دیگر از محصولات این برند محبوب بوده که با سری TN روانه بازار شده است. این اسپیکر خانگی با طراحی کلاسیک و زیبا، برای خانه بسیار مناسب بوده و جزو پرفروش‌ترین باندهای خانگی محسوب می‌شود. اسپیکر TN107 مکسیدر با بدنه چوبی از جنس MDF و 6 ساب ووفر 10 اینچ روانه بازار شده است که توان خروجی آن 38000 وات P.M.P.O است. این محصول همانند مدل‌های قبلی دارای رقص نور بغل، سقفی و دور ساب ووفرها بوده که جلوه بسیار زیبایی دارد.

این اسپیکر MAXEEDER قدرت صدا بسیار زیادی دارد که برای فضای بسته تا حدود 80 الی 100 متر مناسب بوده و کیفیت صدای آن عالی است. اسپیکر TN-107 دارای قابلیت پخش فرمت‌های تصویری MP5 بوده که می‌توانید آن‌ را به تلویزیون متصل کرده و صدای باکیفیت آن بهره ببرید. در ادامه همراه افشین کالا باشید تا به صورت کامل با این محصول باکیفیت آشنا شده و آن را مورد بررسی قرار دهیم.

آشنایی با اسپیکر مکسیدر مدل TN 107

بی درنگ به سراغ معرفی این محصول زیبا و پرقدرت خواهیم رفت. همانطور که در بخش قبلی مطالعه کردید، کمپانی مکسیدر از 3 ساب ووفر 10 اینچ در هر طرف (مجموعا 6 ساب ووفر) بهره برده است که این اسپیکر را تبدیل به یکی از محصولات چشم نواز کرده است. توان خروجی این محصول 38000 وات P.M.P.O بوده که می‌توان گفت برای فضای بسته و خانه بسیار مناسب است و می‌توانید یک صدای باکیفیت را از این محصول دریافت کنید.

بدنه این اسپیکر مکسیدر از چوب (MDF) بوده که در برابر ضربه بسیار مقاوم است. شرکت MAXEEDER در بغل این محصول دو رقص نور قرار داده است که جلوه باند را بیشتر خواهد کرد. علاوه بر آن، دو عدد رقص نور سقفی (PARTY LIGHT) روی سر این کالا قرار گرفته است که رقص نور بسیار زیبایی را روی سقف محل موردنظرتان پخش می‌کند. در دور ساب ووفر اسپیکر مکسیدر مدل TN 107 نیز رقص نور متناسب با ریتم موسیقی قرار گرفته است که زیبایی این محصول را دو چندان خواهد کرد. فراموش نکنید که رینگ‌های دور ساب ووفر این محصول رنگ کروم هستند.

اسپیکر TN-107 برند مکسیدر دارای درگاه‌های ارتباطی بلوتوث، کابل USB، کابل AUX، رادیو، ورودی TF CARD، ورودی میکروفون، ورودی گیتار، ورودی اپتیکال و غیره است. همچنین فراموش نکنید در بسته بندی این اسپیکر ساب ووفر 10 اینچ یک عدد ریموت کنترل، میکروفون بی‌سیم، دفترچه راهنما، کابل‌های ارتباطی وغیره قرار گرفته است.

گارانتی و قیمت اسپیکر TN-107 مکسیدر

دو مشخصه‌های مهم حین خرید کالای صوتی و تصویری گارانتی و قیمت هستند که خوشبختانه این محصول در این راستا از سایر کالاها متمایز است. شرکت گاندوسرویس به عنوان تنها نماینده انحصاری شرکت مکسیدر، تمامی محصولات این برند را به مدت 12 ماه گارانتی کرده و در سراسر کشور خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان عزیز عرضه خواهد کرد. این شرکت برنده 6 دوره تندیس طلایی حمایت از مصرف کننده بوده که در حال حاضر جزو بهترین شرکت‌ها در این زمینه است. قیمت اسپیکر مکسیدر مدل TN 107 با توجه به تعداد ساب ووفر، امکانات و قابلیت‌ها، طراحی و کیفیت ساخت بسیار مناسب است و می‌توان گفت که جزو کالاهای اقتصادی در بازار محسوب می‌شود. یکی از دلایل فروش بالا و محبوبیت این اسپیکر، قیمت مناسب و قابلیت‌های متعدد بوده که آن را جزو محصولات اقتصادی بازار قرار داده است.

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با اسپیکر مکسیدر مدل TN 107 آشنا شدید. همانطور که مطالعه کردید این کالا دارای 6 ساب ووفر 10 اینچ بوده و قابلیت پخش فرمت‌های تصویری را دارد. بدنه این محصول چوبی بوده و می‌توانید آن را در کنار تلویزیون قرار دهید. توان خروجی این محصول 38000 وات P.M.P.O بوده که برای فضای بسته مثل خانه مناسب است و صدای باکیفیتی را در این فضا پخش خواهد کرد.

0.0
رای دهندگان : 0 نفر
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

  • لطفا پیش از ارسال دیدگاه، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید :

    سعی کنید از تعصب به یک برند در دیدگاه خود پرهیز کنید. با بیان مزایا و معایبی که از تجربه و استفاده خود از این کالا داشتید، به دیگران در انتخاب و تصمیم گیری برای خرید و انتخاب مناسب کمک کنید.

    در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در پروسه‌ی خرید یک محصول توسط ایشان است؛ به همین منظور از درج نظرات گمراه‌کننده یا نظراتی که جنبه‌ی تبلیغاتی برای سایر محصولات یا فروشندگان داشته باشند یا منافع سایر کاربران را تحت الشعاع قرار دهند، خودداری کنید.

    از ارسال دیدگاه های چند کلمه ای پرهیز کنید. سعی کنید متن دیدگاه شما به نحوی باشد که برای سایر کاربران مفید و رسا باشد.

    نظرات کاربرانی که دارای نام کاربری (نام و نام خانوادگی در حساب کاربری) نامناسب هستند مورد تایید قرار نخواهد گرفت.

    به دیدگاه و تجربیات دیگران احترام بگذارید. چنانچه دیدگاه شما شامل محتوای توهین آمیز یا کلمات نامناسب باشد، تایید نخواهد شد.

نقد و بررسی

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

0

لیست مقایسه خالی می باشد

مقایسه 0