تلویزیون هوشمند مکسیدر مدل MX-TV216U FN5801 سایز 58 اینچ (UHD 4K)

8.1
دسته:
امتیازدهی 0 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
آماده ارسال
برچسب:
خرید محصول تلویزیون هوشمند مکسیدر مدل MX-TV216U FN5801 سایز 58 اینچ (UHD 4K)
شناسه محصول: 2598

قیمت: ۲۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان

پاک کردن
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

تلویزیون هوشمند مکسیدر مدل MX-TV216U FN5801 سایز 58 اینچ (UHD 4K)

⬅️ شرکت تولید کننده : مکسیدر |  MAXEEDER

⬅️ سایز صفحه نمایش: 58 اینچ

⬅️ نوع پنل: QLED

⬅️ سیستم عامل: اندروید

⬅️ کیفیت صفحه نمایش: UHD 4K

⬅️ مجهز به قابلیت پخش صدای دالبی

⬅️ زاویه دید وسیع 178 درجه‌ای

⬅️ دارای کنترل جادویی مکسیدر

🔴 گارانتی : 18 ماه گاندوسرویس (گارانتی اصلی مکسیدر)

🔴 ارسال فوری به سراسر ایران 🔴

🔴 مشتری گرامی، لطفا جهت دریافت مشاوره پیش از خرید با شماره 09196017478 و یا 09357174778 تماس حاصل فرمائید.

🔴 توجه : مشتری گرامی درخواست مرجوع کردن کالا در گروه تلویزیون تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط پلمپ اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا اصلا نباید باز شده باشد).

مشخصات محصول
مشخصات کلی تلویزیون
کیفیت تصویر 4K UHD
سایز صفحه نمایش 58 اینچ
نوع رابط کاربری انرویید 11
تعداد درگاه HDMI 3 عدد
تعداد درگاه های USB 2 عدد
توضیحات صدا مجهز به قابلیت پخش صدای دالبی + دارای خروجی صدای اپتیکال
تکنولوژی صفحه کوانتوم دات (QLED)
نوع گیرنده گیرنده دیجیتال داخلی نسل جدید
گرید انرژی +A
کشور سازنده تلویزیون ایران
قابلیت اتصال به اینترنت
گیرنده دیجیتال
بلوتوث
ورودی آنتن
خروجی هدفون
پورت LAN
امکانات و قابلیت ها مجهز به پردازشگر 4 هسته‌ای +مجهز به قابلیت WIFI SCREEN MIRROR ، DLNA + دارای قابلیت اتصال به WIFI ، LAN ، ESHARE + دارای درگاه ورودی RF ، AV + مجهز به فناوری HDR + مجهز به قابلیت ضبط برنامه تلوزیونی + مجهز به زاویه دید وسیع 178 درجه
اقلام همراه تلویزیون 1 عدد ریموت کنترل ایرموس + 1 عدد ریموت کنترل
شرکت تولید کننده تلویزیون مکسیدر
تلویزیون هوشمند
صفحه نمایش
تکنولوژی صفحه کوانتوم دات (QLED)
سایز صفحه نمایش 58 اینچ
کیفیت تصویر 4K UHD
امکانات و قابلیت‌ها
نوع رابط کاربری انرویید 11
مرورگر وب دارد
درگاه ارتباطی
پورت LAN
خروجی هدفون
ورودی آنتن
بلوتوث
گیرنده دیجیتال
قابلیت اتصال به اینترنت
تعداد درگاه های USB 2 عدد
تعداد درگاه HDMI 3 عدد
صدا
توضیحات صدا مجهز به قابلیت پخش صدای دالبی + دارای خروجی صدای اپتیکال
اقلام درون بسته بندی
اقلام همراه تلویزیون 1 عدد ریموت کنترل ایرموس + 1 عدد ریموت کنترل
اصالت و ضمانت
گارانتی 18 ماه گارانتی معتبر گاندو سرویس
خدمات پس از فروش سراسر کشور
توضیحات

با پیشترفت تکنولوژی و فناوری، روز به روز انتظارات مصرف کنندگان نسبت به محصولات ساخت بیشتر شده است. امروز آمدیم تا یک کمپانی معتبر و بسیار پر طرفدار به نام کمپانی مکسیدر را به شما معرفی کنیم. این کمپانی در طی فعالیت‌های پیوسته خود موفق شده تا این محصولات بسیار باکیفیت را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند، به همین محصولات این کمپانی طرفداران زیادی دارد. تلویزیون یکی از محصولات جدید برند معتبر مکسیدر است که از بهترین تکنولوژی‌های موجود در بازار و برترین فناوری‌ها تولید شده و در خدمت مصرف کنندگان قرار گرفته است.

یکی از تلویزیون هوشمند مکسیدر مدل MX-TV216U FN5801 است. این محصول پرطرفدار دارای تکنولوژی بسیار خارق العاده به نام تکنولوژی QLED بوده که موجب شده تا این محصول دارای وضوح و کیفیت تصویر بسیار بالایی برخوردار بوده و به نسبت سایر تلویزیون‎‌های موجود در بازار تصویر شفاف‌تری را به شما ارائه می‌کند. همچنین در این کالای صوتی و تصویری صفحه نمایش به گونه‌ای طراحی شده که از زاویه دید وسیع برخوردار شده و به این ترتیب شما بتوانید در هر زاویه‌ای از تلویزیون قرار بگیرید می‌توناید تصویری بسیار واضح را مشاهده کنید.  همچنین این کالای تصویری دارای گیرنده دیجیتال خودکار بر روی تلویزیون بوده که با استفاده از آن دیگر نیازی نیست تا برای دسترسی به شبکه‌های تلویزیونی از گیرنده استفاده کنید. اگر شما نیز درباره تلویزیون هوشمند مکسیدر مدل MX-TV216U FN5801 کنجکاو هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا در ادامه این مطلب با افشین کالا همراه شوید.

سفری بر  دنیای قابلیت‌های تلویزیون هوشمند مکسیدر مدل MX-TV216U FN5801

 

تلویزیون هوشمند مکسیدر مدل FN5801 | افشین کالا

 

کمپانی معتبر مکسیدر یکی از باتجربه‌ترین کمپانی‌ها در حوزه تولید اسپیکر بوده که امروزه موفق شده تا تلویزیون‌های بسیار باکیفیتی را تولید کند که مورد توجه عده بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. همچنین تلویزیون‌های این کمپانی به گونه‌ای طراحی شده و خدمت مصرف کنندگان قرار گرفته که موجب شده تا تمامی نیازهای مصرف کنندگان را از یک محصول بسیار باکیفیت و مناسب برطرف کند. این محصول به واسطه کیفیت بسیار بالای محصولاتش جایگاه بسیار ویژه‌ای را در میان سایر محصولات موجود در بازار کسب کرده و رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را نیز به سوی خود جلب نموده است.

پردازشگر ۴ هسته ای

یکی از قابلیت‌های بسیار جذاب درون این تلویزیون هوشمند مکسیدر مدل MX-TV216U FN5801، قابلیت پردازشگر ۴ هسته‌‍ای در آن است. تلویزیون‌هایی که از این قابلیت بسیار کاربردی برخوردار نبودند، از کیفیت تصویر بسیار پایینی برخوردار بوده و تصاویر درون این تلویزیون‌ها تار دیده می‌شدند. در تلویزیون هوشمند مکسیدر مدل MX-TV216U FN5801 از یک تکنولوژی خاص به نام پردازشگر ۴ هسته‌ای برخوردار است. این تکنولوژی موجب شده تا این محصول بسیار باکیفیت و جذاب به نسبت سایر محصولات موجود در بازار بیشتر مورد پسند مصرف کنندگان قرار گرفته و از جایگاه بسیار خاص و ویژه‌ای برخوردار شده است.

تلویزیون مکسیدر ۵۸ اینچ موجب شده تا شما بتوانید  از محصولات بسیار جذاب و منحصر به فرد موجب شده تا این محصول بسیار باکیفیت از وضوح و کیفیت تصویر بسیار بالایی برخوردا شود. همچنین تکنولوژی پردازشگر ۴ هسته‌ای درون این کالای تصویری موجب شده تا میزان سرعت پردازنده‌های موجود در این تلویزیون افزایش یافته و نقش مستقیمی در افزایش کیفیت تصویر داشته باشد. همچنین افزایش سرعت این پردازشگرهای موجود در تلویزیون هوشمند مکسیدر مدل MX-TV216U FN5801 موجب شده تا میزان وضوح تصاویر حتی در فیلم‌هایی با سرعت بالاتر ثابت باقی مانده و به میزان کمی از تاری برخوردار شود، به این ترتیب می‌توانید یک تصویر واضح و یکنواخت را از این تلویزیون مشاهده کنید.

قابلیت پخش استریو دالبی در تلویزیون هوشمند مکسیدر مدل MX-TV216U FN5801

 

تلویزیون مکسیدر سایز 58 اینچ | افشین کالا

 

یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد درون این کالای صوتی و تصویری، قابلیت پخش صدا به صورت استریو دالبی است. پخش صدا از این تلویزیون به صورت استریو دالبی موجب شده تا میزان صدای باند چپ و راست به طور کامل تفکیک شود. همچنین این کالای صوتی به واسطه قابلیت دالبی موجب شده تا میزان کیفیت و قدرت صدا درون این تلویزیون مکسیدر به میزان قابل توجهی افزایش یابد. همچنین این قابلیت موجب شده تا صدای خارج شده از این کالای صوتی و تصویری به صورت سه بعدی طراحی شده و صدای خارج شده از این محصول بسیار شفاف و واضح به گوش شما برسد.

این کالای تصویری به واسطه قابلیت پشتیبانی از دالبی از صدای بسیار باکیفیت برخوردار بوده که سبب شده تا این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار بیشتر مورد پسند مصرف کنندگان قرار گرفته و شما بتوانید ساعت‌ها به تماشای تلویزیون ادامه دهید، بدون آنکه صدای تلویزیون موجب اذیت و آزار شما شود. همچنین وجود قابلیت دالبی درون این تلویزیون هوشمند مکسیدر مدل MX-TV216U FN5801 موجب شده تا شما یک صدای یکنواخت و باکیفیت را دریافت کنید.

قابلیت ESHARE

حتما برای شما نیز پیش آمده که در جمع‌های دوستانه و خانوادگی خود نیاز دارید که تلفن همراه خود را به تلویزیون متصل کرده و یک فیلم یا عکسی را با اسفاده از آن نمایش دهید. امروزه برخی از تلویزیون‌ها از یک قابلیت بسیار خاص به نام ESHARE برخوردار بودند که با استفاده از می‌توانید تلفن همراه خود را به تلویزیون متصل کنید. تلویزیون هوشمند مکسیدر مدل MX-TV216U FN5801 دارای قابلیت ویژه ESHARE بوده که موجب شده که شما با استفاده از این قابلیت بتوانید تلفن خود را بر روی این تلویزیون متصل کرده و فیلم و عکس مورد نظر خود را به صورت کامل بر روی صفحه تلویزیون نمایش داده و تماشا کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش تلویزیون هوشمند مکسیدر مدل MX-TV216U FN5801

 

خرید تلویزیون هوشمند مکسیدر مدل MX-TV216U FN5801 سایز 58 اینچ | افشین کالا

 

بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال محصولاتی برای منزل خود هستند که ضمن کیفیت و دوام بالای خود از گارانتی و خدمات پس از فروش بسیاری نیز برخوردار شوند. امروز آمدیم تا یکی از باتجریه‌ترین کمپانی‌ها که در حورزه تولید و خدمات پس از فروش نیز از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار است.  کمپانی مکسیدر محصولات خود را در طی 18 ماه گارانتی نموده و خدمات پس از فروش خود را در سر تا سر کشور ارائه می‌کنند. این کمپانی با نمایندگی‌های متعدد خود در سر تا سر کشور موجب شده تا بتواند خدمات مناسبی را برای تلویزیون هوشمند مکسیدر مدل MX-TV216U FN5801 به سراسر کشور ارائه دهد.

همچنین این برند معتبر از تعمیرکاران بسیار مجرب و حرفه‌ای در حوزه خدمات پس از فروش و گارانتی استقاده نموده که می‌توانند محصولات این کمپانی را در صورت هرگونه مشکل در کمترین زمان برای شما رفع کنند. همچنن این کمپانی می‌تواند تا محصولات تعمیری شما را همانند روز اول به شما تحویل دهد. اگر شما نیز همانند سایر مصرف کنندگان به دنیال خرید محصولاتی با گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب هستید، محصولات مکسیدر انتخاب بسیار مناسبی برای شما است.

سخن آخر

همانطور که تا کنون تلویزیون هوشمند مکسیدر مدل MX-TV216U FN5801 مطالعه کرید، این تلویزیون از طراحی بسیار جذاب و ظریف پایه‌ها و قابل دور صفحه نمایش بوده که ظرافت و جذابیت این محصول را چندین برابر نموده است. همچنین این کالای صوتی و تصویری از قطعات بسیار باکیفیت و بهترین فناوری‌ها تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته که موجب شده تا میزان دوام و طول عمر این کالای صوتی و تصویری چندین برابر شود. همچنین این محصول جذاب از تکنولوژی 4 هسته‌ای برخوردار بوده که موجب شده تا میزان وضوح و کیفیت تصویر درون این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یابد. این محصول دارای خروجی اپتیکال بوده که موجب شده تا صدای خروجی از این کالای صوتی و تصویری به میزان قابل توجهی افزایش یابد. این تلویزیون مکسیدر دارای صفحه نمایش بسیار باکیفیت بوده که از گرید +A برخوردار است.

همچنین تلویزیون هوشمند مکسیدر مدل MX-TV216U FN5801 از قابلیت ESHARE  برخوردار بوده که توسط این قابلیت می‌توانید تصویر تلفن همراه خود را بر روی صفحه تلویزیون نمایش دهید. همچنین فراموش نکنید که تلویزوین 58 اینچ مکسیدر دارای 18 ماه گارانتی معتبر گاندو سرویس بوده که خدمات مناسبی را به مصرف کنندگان خود در سر تا سر کشور ارائه می‌کند. این محصول از دسته محصولاتی است که به دلیل دوام و طول عمر بسیار بالای خود از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است که شما می‌توانید از این محصول بسیار باکیفیت در منزلتان استفاده کنید.

نقاط قوت

  • فناوری HDR
  • زاویه دید وسیع 178 درجه
  • انرویید 11
  • پردازشگر 4 هسته ای

نقاط ضعف

  • ندارد
کیفیت تصویر خیلی خوب
کیفیت ساخت خیلی خوب
کیفیت قطعات خیلی خوب
رضایت مشتری خیلی خوب
برچسب:
نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

کیفیت تصویر

کیفیت ساخت

کیفیت قطعات

رضایت مشتری

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

  • سلام رنگ بدنه تلویزیون چه رنگیه
    • پاسخ:
      سلام مشتری گرامی. رنگ بدنه تلویزیون بر اساس تولید بوده و عموما مشکی یا سیلور هستند. پیروز باشید!
      آیا این پاسخ برایتان مفید بود؟
قیمت محصول:
۲۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان