5 یخچال دوقلو پرفروش در بازار | افشین کالا

یخچال دوقلو، محصولی پرفروش این روزهای بازار که در مدل‌ها و برندهای متنوعی روانه بازار شده‌اند. این یخچال‌ها به دلیل فضا و کیفیت ساخت مناسب، تبدیل به یکی از برترین کالاهای این حوزه شده‌اند که مصرف کنندگان زیادی تمایل به خرید آن دارند. در حال حاضر بیش از 30 برند در بازار ایران اقدام به تولید یخچال فریزر دوقلو خواهند کرد که این شرکت‌های تولید کننده مدل‌های مختلفی از این محصول را روانه بازار خواهند کرد؛ به همین دلیل امروز قصد داریم با 5 یخچال دوقلو پرفروش در بازار آشنا شویم و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

یخچال یکی از ضروری‌ترین لاوزم درون خانه است که علاوه بر کاربرد زیاد، در طول روز بارها از آن استفاده خواهیم کرد؛ بنابراین باید در حین خرید آن بسیار حساس بوده و مشخصه‌های زیادی را مورد بررسی قرار داد. در ادامه ابتدا به نکات مهم جهت خرید یخچال دوقلو خواهیم پرداخت و پس از آن با 5 یخچال دوقلو پرفروش در بازار آشنا شده و مشخصات هریک را مطالعه خواهید کرد؛ بنابراین همراه افشین کالا باشید.

نکات مهم جهت خرید یخچال دوقلو

بی درنگ به سراغ نکات مهم جهت خرید یخچال فریزر دوقلو خواهیم رفت. همانطور که می‌دانید این کالای خانگی جزو پرکاربردترین و پر مصرف‌ترین لوازم درون آشپزخانه بوده و باید نکات مهمی را جهت انتخاب درست آن انجام دهیم. همانطور که می‌دانید یخچال فریزر دوقلو به صورت جداگانه بوده و مانند ساید بای ساید به یکدیگر متصل نیستند؛ به همین دلیل این محصول دارای عرض زیادی خواهد بود که باید در ابتدا ابعاد آن را با فضای موردنظرتان بررسی کنید.

برخی از مدل‌های یخچال دوقلو به دلیل وجود 1 برد هوشمند، باید در کنار یکدیگر نصب شوند و توانایی استفاده از یخچال و فریزر در مکانی دیگر را نخواهید داشت. البته برخی مدل‌ها نیز قابلیت نصب به صورت جداگانه را دارند که باید این موضوع را از فروشنده پرس و جو کنید. یخچال فریزر دوقلو به دلیل استفاده زیاد باید موتوری قدرتمند و باکیفیت داشته باشد. البته در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده محصولاتشان را با بهترین کیفیت موتور ورانه بازار خواهند کرد، اما باید همچنان این مورد را نیز تحت نظر داشته باشید.

برخی از یخچال‌های دوقلو دارای 2 موتور مجزا برای یخچال و فریزر هستند که ممکن است کمی صدای موتور به گوش برسد؛ بنابراین باید میزان صدای یخچال را از شرکت تولید کننده پرس‌وجو کنید و سپس اقدام به تهیه آن کنید. مشخصاتی دیگر مثل یخساز اتوماتیک، آبسردکن اتوماتیک، هوم بار و غیره در اکثر مدل‌های این کالا پیاده سازی شده است و طبیعتا یخچال‌هایی که دارای این تکنولوژی‌ها هستند، قیمت بالاتری دارند؛ بنابراین باید این موارد را بسته به نیازتان بررسی کنید. در ادامه ما 5 یخچال دوقلو پرفروش در بازار را معرفی خواهیم کرد که از شرکت‌ها مختلف و مدل‌های مختلف تشکیل شده است. با ما همراه باشید.

5 یخچال دوقلو پرفروش در بازار

حال به سراغ اصل مطلب خواهیم رفت، معرفی 5 یخچال دوقلو پرفروش در بازار که این روزها غوغایی در صنعت لوازم خانگی به پا کرد‌اند. این محصولات ساخت شرکت‌های: هیمالیا، الکترواستیل، پارس و کلور بوده که سهم شرکت هیمالیا 2 مدل یخچال دوقلو است. در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل رومانو پلاس  +NR440R+ – NF280R

خرید یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل رومانو پلاس | افشین کالا

اولین محصول از محتوا 5 یخچال دوقلو پرفروش در بازار متعلق به شرکت Himalia است. یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل رومانو پلاس یکی از محصولات پرفروش این رزوهای بازار بوده که با توجه به کیفیت ساخت و تکنولوژی‌ها، دارای قیمت بسیار مناسبی است. این یخچال هیمالیا در ابعاد 195×70×130 سانتی متر طراحی شده و گنجایش کل آن 36 فوت است. کمپانی هیمالیا بر روی درب یخچال این محصول یک عدد هوم بار قرار داده و این کالا فاقد آبسردکن است. یخساز اتوماتیک یکی از نقاط قوت این محصول بوده که آن را از سایر رقبا متمایز خواهد کرد. نمایشگر لمسی، لامپ LED، کنترل الکترونیکی هوشمند، تکنولوژی نوفراست وغیره از سایر نقاط قوت این محصول هستند. مشخصات یخچال دوقلو هیمالیا مدل رومانو پلاس در جدول زیر درج شده است.

مشخصاتمقدار
ابعاد195*70*130 سانتی متر
سیستم مقاومت در برابر برفکنوفراست
گنجایش کل777 لیتر
رده مصرف انرژیA
یخساز اتوماتیکدارد
هوم باردارد

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل ES23 سری یونیک پلاس

قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل ES23 سری یونیک پلاس | افشین کالا

گروه صنعتی الکترواستیل بیش از 50 سال متوالی است که اقدام به تولید یخچال فریزر خانگی کرده و جزو برندهای محبوب بازار است. حال این کمپانی با محصولی به نام یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل ES23 سری یونیک پلاس توانسته سهم زیادی از فروش بازار را در دست بگیرد. کمپانی الکترواستیل با پیاده سازی موتور ACC ایتالیا روی محصولاتش توانسته محبوبیت زیادی را نزد مصرف کنندگان جلب کند که این یخچال الکترواستیل با اقتدار در محتوا 5 یخچال دوقلو پرفروش در بازار قرار گرفته است. از ویژگی‌های بسیار مناسب این یخچال می‌توان به هوم بار، آبسردکن اتوماتیک، یخساز اتوماتیک، تکنولوژی نوفراست (بدون برفک) و غیره اشاره کرد. این یخچال دوقلو الکترواستیل در ابعاد 189×65.5×71 سانتی متر تولید شده است. در ادامه مشخصات یخچال دوقلو الکترواستیل مدل ES35 یونیک پلاس را مطالعه خواهید کرد.

ابعاد189×65.5×71 سانتی متر
نوع موتورموتور ACC ساخت ایتالیا
سیستم مقاومت در برابر برفکنوفراست
رده مصرف انرژیA+
هوم باردارد
آبسردکندارد
یخساز اتوماتیکدارد
برد هوشمند لمسیدارد

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آلفا پلاس  +NF280a+ / NR440a

خرید یخچال دوقلو هیمالیا مدل آلفا پلاس | افشین کالا

اما محصول سوم از محتوا 5 یخچال دوقلو پرفروش در بازار مجددا متعلق به شرکت Himalia است. یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آلفا پلاس یکی از محصولات پرفروش این روزهای بازار است که دارای تکنولوژی‌های بسیاری بوده و کیفیت ساخت آن بالا است. این یخچال هیمالیا در ابعاد 192×70×130 سانتی متر تولید شده و دارای موتور باکیفیت اینورتر است. هیمالیا درون این محصول از هوم بار، آبسردکن اتوماتیک، یخساز اتوماتیک بهره برده و دارای تکنولوژی نوفراست (ضد برفک) است. رده مصرف انرژی این محصول A بوده که جزو محصولات کم مصرف در این حوزه محسوب می‌شود. گنجایش کل این کالا 778 لیتر بوده و فضای مناسبی را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. در جدو زیر مشخصات یخچال دوقلو هیمالیا مدل آلفا پلاس را مشاهده خواهید کرد.

ابعاد192*70*130 سانتی متر
رده مصرف انرژیA
سیستم مقاومت در برابر برفکنوفراست
یخساز اتوماتیکدارد
هوم بار دارد
آبسردکن اتوماتیکدارد
گنجایش کل778 لیتر

یخچال فریزر دوقلو پارس مدل بوران  PRN17632EW – PFN16634EW

خرید یخچال فریزر دوقلو پارس مدل بوران PRN17632EW - PFN16634EW | افشین کالا

اما رتبه چهارم از محتوا 5 یخچال دوقلو پرفروش در بازار متعلق به یکی از یخچال‌های دوقلو شرکت پارس است. یخچال فریزر دوقلو پارس مدل بوران یکی از پرفروش‌ترین محصولات کمپانی پارس بوده که محصولی اقتصادی محسوب می‌شود. این کالا که قیمت آن تقریبا نصف سایر محصولات این رتبه است، تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین کالاهای خانگی شده است. شرکت پارس این محصول را با تکنولوژی نوفراست (بدون برفک) روانه بازار کرده و روی درب فریزر یک عدد آبسردکن نیمه اتوماتیک قرار داده است. این یخچال پارس با ابعاد 170×73.5×126 سانتی متر روانه بازار شده و گنجایش کل آن 644 لیتر است. یکی از نقاظ قوت این محصول تکنولوژی Super Cooling یا سیستم انجماد سریع بوده که آن را از سایر محصولات متمایز خواهد کرد. در جدول زیر مشخصات یخچال دوقلو پارس بوران را مطالعه خواهید کرد.

ابعاد170*73.5*126 سانتی متر
رده مصرف انرژیB
مقاومت در برابر برفکنوفراست
آبسردکن دارد
گنجایش کل644 لیتر
سیستم سرمایش سریعدارد
سیستم انجماد سریعدارد

یخچال فریزر دوقلو کلور مدل  RNT101-FNT101

یخچال فریزر دوقلو کلور RNT101-FNT101 |‌ افشین کالا

اما آخرین محصول از محتوا 5 یخچال دوقلو پرفروش در بازار متعلق به شرکت خوش آوازه کلور است. یخچال فریزر دوقلو کلور مدل RNT101-FNT101 یکی از جادارترین یخچال فریرزهای حال حاضر بازار بوده که ابعاد آن 200×70×140 سانتی متر است. شرکت کلور روی درب یخچال این محصول یک عدد آبسردکن قرار داده و این یخچال کلور فاقد یخساز اتوماتیک است. این یخچال کلور با ارتفاع 2 متری جزو جادارترین یخچال‌های بازار بوده که به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد. رده مصرف انرژی این محصول A+ بوده که جزو محصولات کم مصرف بازار محسوب می‌شود. موتور این یخچال اینورتر بوده و دارای سه موتور BLDC است. در جدول زیر مشخصات یخچال فریزر دوقلو کلور مدل RNT101-FNT101 را مطالعه خواهید کرد.

ابعاد200×70×70.5 سانتی متر
مصرف انرژیA+
سیستم مقاومت در برابر برفکنوفراست
گنجایش کل780 لیتر
آبسردکن دارد
برد هوشمند لمسیدارد
یخسازنیمه اتوماتیک ( منبع ذخیره آب )

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با 5 یخچال دوقلو پرفروش در بازار آشنا شدید. همانطور که مطالعه کردید در این رتبه بندی برندها و مدل‌های مختلفی موجود است که کیفیت ساخت و تکنولوژی‌های متفاوتی دارند. با بررسی مشخصات این محصولات می‌توانید بر اساس نیازی که دارید بهترین انتخاب را داشته و بهترین محصول را خریداری کنید. فراموش نکنید که نکات خرید یخچال دوقلو بسیار مهم بوده و باید قبل از خرید آن را مطالعه کرده و به صورت کامل مورد بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...