تولید کولرگازی ویژه بازار چین با همکاری پاناسونیک و شیائومی | افشین کالا

همه ما با دو شرکت پاناسونیک و شیائومی در حوزه تولید لوازم دیجیتال آشنایی دارید. پاناسونیک در سال‌های گذشته به بازار لوازم خانگی راه پیدا کرده و اقدام به تولید محصولات خانگی کرده است. کمپانی شیائومی نیز از این قافله عقب نمانده و در سال‌های اخیر به زمینه خانه هوشند ورود کرده است. در حال حاضر تولید کولرگازی ویژه بازار چین با همکاری پاناسونیک و شیائومی آغاز شده است که قرار است در سال‌های آینده، محصولات جدیدی را در حوزه سرمایشی و گرمایشی روانه بازار کنند. در ادامه همراه افشین کالا باشید تا بیشتر با محصولات مشترک شیایومی و پاناسونیک آشنا شویم.

همکاری شیائومی و پاناسونیک؛ اتحاد استراتژیک!

همانطور که مطالعه کردید، دو شرکت معتبر پاناسونیک و شیائومی قصد دارند محصولات جدیدی را روانه بازار کنند. در این اتحاد کمپانی XIAOMI از تخصص کمپانی پاناسونیک جهت تولید و کنترل کیفیت کولر گازی در زمینه سرمایشی و گرمایشی برای محصولات خانگی استفاده خواهد کرد. در مقابل کمپانی PANASONIC با کمک شیائومی قصد دارد بخشی از تولیدات سیستم های تهویه مطبوع خود را به ژاپن بازگرداند و همچنین اقدامات مربوط به OEM را در چین گسترش دهد.

اما قبل از همکاری برای تولید کولرگازی ویژه بازار چین با همکاری پاناسونیک و شیائومی، این دو کمپانی در زمینه Super Energy-Saving سیستم های تهویه مطبوع با یکدیگر همکاری و اتحاد داشته‌اند که با آغاز این پروژه، در آینده شاهد همکاری‌های بیشتر این دو ابر کمپانی خواهیم بود.

تولید کولر گازی مشترک PANASONIC و XIAOMI؛ تحولی در حوزه سیستم تهویه مطبوع!

همانطور که مطالعه کردید، این دو کمپانی معتبر و خوش آوازه سالیان درازیست که در حوزه لوازم خانگی فعالیت داشته و محصولات باکیفیتی را روانه بازار کرده‌اند. با آغاز پروژه جدید، این شرکت‌ها قصد دارند محصولاتی در سطح کیفی کالاهای جهانی تولید کنند. لازم به ذکر است که ابتدا این محصولات تنها ویژه بازار چین بوده و ممکن است در آینده به سایر کشورها مثل ایران و غیره راه پیدا کنند.

با توجه به سابقه درخشان این دو شرکت در حوزه تولید لوازم خانگی وغیره، پیش بینی می‌شود که تولید کولرگازی ویژه بازار چین با همکاری پاناسونیک و شیائومی مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته و تبدیل به یکی از برترین کالاهای بازار شود. این دو کمپانی قصد دارند در این حوزه فعالیت طولانی مدت داشته و محصولاتی بسیار با کیفیت و با تکنولوژی‌های جدید روانه بازار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...