بازبینی قیمت لوازم خانگی توسط سازمان حمایت | افشین کالا

این روزها تمام کالاها در سیر صعودی قیمت قرار گرفته‌اند و تقریبا روزانه همه چیز گران خواهد شد. این افزایش قیمت نجومی حالا به بازار لوازم خانگی رسیده و شاهد افزایش قیمت کالاهای خانگی هستیم. در همین راستا فرهید زاده رئیس سازمان حمایت گفت: در حال حاضر شاهد گرانی در بازار لوازم خانگی هستیم. این گرانی غیر قانونی بوده و ما درخواست بازبینی قیمت لوازم خانگی توسط سازمان حمایت را ارائه داده‌ایم.

وی افزود: تولید کنندگان لوازم خانگی بدون مجوز اقدام به گرانی محصولات خانگی کرده‌اند و هیچگونه مجوزی از این سازمان دریافت نکرده‌اند. در حال حاضر مواد اولیه برای تولید کالا گران شده و درخواست بازبینی قیمت لوازم خانگی در نوبت رسیدگی ستاد تنظیم بازار قرار داشته و پس از بررسی آن، قیمت‌های جدید اعلام خواهد شد. در ادامه همراه افشین کالا باشید تا به صحبت‌های رئیس سازمان حمایت در خصوص گرانی لوازم خانگی بپردازیم.

گرانی در بازار امین حضور غیر قانونی است! بازبینی قیمت لوازم خانگی در دست اقدام

فرهیدزاده رئیس سازمان حمایت در خصوص گرانی کالاهای خانگی در امین حضور گفت: تاکنون هیچکدام از تولید کنندگان جهت افزایش قیمت مجوزی از سوی سازمان حمایت دریافت نکرده‌اند و در حال حاضر گرانی قیمت لوازم خانگی در این بازار غیر قانونی بوده و ما پیگیر درخواست بازبینی قیمت لوازم خانگی خواهیم بود.

فرهیدزاده گفت: گران فروشی در بازار لوازم خانگی غیر قانونی بوده و تا به حال پرونده‌های تعزیراتی متعددی درباره این موضوع ارائه شده است که برخی از آن‌ها موظف به پرداخت جزیمه شده‌اند. سایر پرونده‌ها در حال حاضر توسط تعزیرات مورد پیگیری قرار گرفته و بزودی تکلیف آن‌ها مشخص خواهد شد. وی افزود که در آینده نزدیک با توجه به گرانی مواد اولیه تولید، درخواست بازبینی قیمت لوازم خانگی اجرایی خواهد شد و قیمت‌های جدید لوازم خانگی از طریق این سازمان اعلام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...