یخچال فریزرهای کمبی پرفروش در بازار | افشین کالا

یخچال و فریزر کمبی یا بالا پایین، محصولی باکیفیت و پرفروش بازار که اغلب درون خانه‌ها مشاهده می‌شود. این محصول به دلیل ابعاد و گنجایش مناسبی که دارد نیاز به فضای زیاد نداشته و در تمامی آشپزخانه‌ها جای می‌گیرد. این محصول پرفروش را تولید کنندگان بسیاری تولید کرده‌اند که قصد داریم با یخچال فریزرهای کمبی پرفروش در بازار آشنا شویم.

همانطور که از نام این محصول پیداست، دارای یخچال و فریزر بوده که می‌توانید تمامی مواد غذاییتان را بدون هیچ مشکلی درون آن قرار دهید. در ادامه محتوا با شناخت یخچال وفریزرهای بالا پایین پرفروش می‌توانید در انتخاب این کالا موفق شوید. در ادامه همراه افشین کالا باشید تا این محصولات را مورد بررسی قرار دهیم.

یخچال فریزر کمبی بخریم یا دوقلو؟

قبل از هرچیزی ابتدا به سراغ یکی از پرتکرارترین سوالات حین خرید یخچال فریزر خواهیم رفت که کدام یک را انتخاب کنید؟ یخچال فریزر کمبی یا یخچال دوقلو؟ بنابراین بی درنگ به این سوال پرتکرار به صورت خلاصه پاسخ خواهیم داد.

همانطور که می‌دانید، یخچال فریزرهای کمبی دارای به دلیل محدودیت فضا در آشپزخانه بسیار محبوب هستند و این موضوع یکی از مزیت‌های مثبت این کالا است و اغلب یخچال‌هایبالا پایین عرضی حدود 70 الی 90 سانتی متر دارند. اما در مقابل یخچل فریزرهای دوقلو احتیاج به یک فضای بزرگ دارند و اغلب آن‌ها دارای عرض 140 الی 160 سانتی متر دارند. یکی از مزیت‌های مهم در یخچال‌های دوقلو، بهره‌مندی از دو کمپرسور مجزاست که این موضوع در اغلب مدل‌های این کالای خانگی مشاهده می‌شود. طبیعتا قیمت یخچال‌های کمبی مناسب‌تر بوده و می‌توان گفت که جزو محصولات اقتصادی هستند. در ادامه قصد داریم با یخچال فریزرهای کمبی پرفروش در بازار آشنا شویم؛ با ما همراه باشید.

آشنایی با یخچال فریزرهای کمبی پرفروش در بازار

حال به سراغ بخش اصلی و مهم این محتوا خواهیم رفت. همانطور که می‌دانید برندهای متفاوتی اقدام به تولید این محصول خواهند کرد که تمامی آن‌ها از کیفیت و تکنولوژی‌های مناسبی برخوردار هستند. در این محتوا با محصولات شرکت‌های پاکشوما، کلور، الکترواستیل، هیمالیا و ایستکول آشنا خواهیم شد.

یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES27 سری استار پلاس

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES27 سکوئنس پلاس | افشین کالا

اولین محصول این محتوا یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES27 سری استار پلاس نام دارد. این یخچال الکترواستیل با موتور بسیار باکیفیت ACC اروپا تولید شده است که صدای بسیار پایینی داشته و در پی آن مصرف انرژی مناسبی دارد. این کالا دارای رده مصرف انرژی A بوده که در میان این محصولات بسیار مناسب است. شرکت نام آشنای الکترواستیل این محصول را در رنگ سفید چرمی و تیتانیوم روانه بازار کرده است که به راحتی با سایر لوازم خانگی ست می‌شود. یخچال ES27 الکترواستیل سری استار پلاس دارای 40 ماه گارانتی و 5 سال ضمانت کمپرسور است که در سراسر ایران به مصرف کنندگان خدمات پس از فروش ارائه خواهد کرد.

یخچال فریزر 27 فوت کلور مدل FRNT-101

قیمت یخچال فریزر 27 فوت کلور مدل FRNT-101 | افشین کالا

محصول دوم از این رتبه بندی یخچال فریزر 27 فوت کلور مدل FRNT-101 است که جزو یخچال فریزرهای کمبی پرفروش در بازار است. برند کلور درون این کالا از موتور اینورتر BLDC استفاده کرده است که علاوه بر صدای مناسب، از کیفیت بالایی برخوردار است. رده مصرف انرژی این محصول A+ بوده که وجه تمایز آن از سایر کالاهای بازار این است. این یخچال کلور در رنگ‌های سفید و استیل روانه بازار شده تا مشتریان با خیال راحت آن را انتخاب و خریداری کنند. یخچال FRNT-101 کلور همانند انواع محصولات کلور دارای 30 ماه گارانتی معتبر این شرکت را داشته و در سراسر کشور خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان ارائه خواهد شد.

یخچال فریزر هیمالیا مدل امگا هوم بار

خرید یخچال فریزر هیمالیا مدل امگا (هوم بار) | افشین کالا

قطعا همه ما با برند نام آشنای هیمایلا و محصولات با کیفیت آن آشنا هستیم. نام این محصول از محتوا یخچال فریزرهای کمبی پرفروش در بازار یخچال فریزر هیمالیا مدل امگا هوم بار بوده که متعلق به کمپانی معتبر، خوش آوازه و نام آشنای هیمالیا است. این یخچال هیمالیا از طراحی بسیار زیبا و جادار برخوردار بوده که مصرف کنندگان با خیال راحت می‌توانند از آن استفاده کنند. این محصول با رتبه مصرف انرژی A تولید و روانه بازار شده است که مصرف برق بسیار پایینی دارد. حجم کل این محصول 610 لیتر بوده و دارای یک عدد هوم بار جهت قرار گیری بطری وغیره هستند. این کالا همانند انواع محصولات هیمالیا دارای 30 ماه گارانتی معتبر هیمالیا بوده و در سراسر کشور خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان ارائه خواهد شد.

یخچال فریزر پاکشوما مدل RCP 495

خرید یخچال فریزر پاکشوما مدل RCP 495 | افشین کالا

برند نام آشنای هیمالیا از گذشته و تا به حال مهمان خانه‌های ایرانی بوده و محصولات باکیفیتی را روانه بازار کرده است. چهارمنی محصول از محتوا یخچال فریزرهای کمبی پرفروش در بازار متعلق به این کمپانی بوده که نام آن یخچال فریزر پاکشوما مدل RCP 495 است. این محصول باکیفیت با 540 لیتر حجم تولید و روانه بازار شده است. این یخچال فریزر پاکشوما بسیار کم مصرف بوده و دارای رده مصرف انرژی A+ است. این محصول دارای یخساز تمام اتوماتیک بوده که به آب شهری متصل خواهد شد. آبسردکن یخچال RCP 495 پاکشوما دستی بوده و به آب شهری متصل نخواهد شد. این کالا همانند انواع محصولات پاکشوما دارای 24 ماه گارانتی پاک سرویس است.

یخچال فریزر 12 فوت ایستکول مدل TM-196200

خرید یخچال فریزر 12 فوت ایستکول مدل TM-196200 | افشین کالا

اما به آخرین محصول از محتوا یخچال فریزرهای کمبی پرفروش در بازار خواهیم رسید. این کالا مربوط به شرکت معتبر ایستکول بوده که نام آن یخچال فریزر 12 فوت ایستکول مدل TM-196200 است. این محصول تولید شرکت ایستکول بوده که در حال حاضر تنها یخچال فریزرهای کوچک هتلی و آبسردکن را تولید کرده که خوشبختانه محصولاتش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این یخچال ایستکول دارای مصرف انرژی C بوده و جنس بدنه آن فولاد کربنی است. یخچال TM-196200 ایستکول دارای تکنولوژی دیفراست بوده و همانند انواع محصولات ایستکول دارای 18 ماه گارانتی شرکت تکران مبرد هستند.

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با یخچال فریزرهای کمبی پرفروش در بازار آشنا شدیم. همانطور که مطالعه کردید، این محصولات توسط شرکت‌های تولید کننده ایرانی تولید شده‌اند که کیفیت بسیار بالایی دارند. یخچال فریزرهای کمبی به دلیل ابعاد مناسب، در تمامی آشپزخانه‌ها جی گرفته و احتیاج به فضای زیادی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...