بهترین اسپیکر جفتی تا 20 میلیون تومان | افشین کالا

یکی از محصولات پرفروش در بازار که امروزه طرفداران بسیاری را جذب کرده است، باند و اسپیکر است. با توجه به استقبال بسیار زیاد مصرف کنندگان از اسپیکرها، شرکت‌های تولید کننده متعددی اقدام به تولید این محصول کردند که امروز قصد داریم با بهترین اسپیکر جفتی تا 20 میلیون تومان آشنا شویم و مشخصات آن را مطالعه کنیم.

شرکت‌های تولید کننده باند و اسپیکر این محصولات را در ابعاد و طراحی‌ای مختلف تولید کرده‌اند که هر یک از آن‌ها دارای قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های متنوعی هستند. معمولا از اسپیکرهای جفتی درون فضای باز یا خانه استفاده می‌شود که سایز ساب ووفر آن‌ها از 10 تا 15 اینچ است. اغلب این اسپیکرها دارای پنل DJ جهت تنظیمات صدا هستند و می‌توان گفت کیفیت مناسبی دارند. در ادامه همراه افشین کالا باشید تا به صورت کامل با بهترین اسپیکر 20 میلیونی آشنا شویم و مشخصات آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

اسپیکر جفتی چیست و کدام اسپیکر برای باغ یا فضای باز مناسب است؟

قبل از هرچیزی ابتدا به دو سوال پرتکرار در راستای این محصول پاسخ خواهیم داد. همانطور که از نام این محصول پیداست، به صورت جفت بوده و تکی نیستند. همچنین برخی از فروشندگان به این محصول اسپیکر دوقلو نیز خواهند گفت که منظور همان اسپیکر جفتی است. تمامی اسپیکرهای جفتی با برق مستقیم شهری فعالیت خواهند کرد و فاقد باتری داخلی هستند. علاوه بر آن، این باندها قابلیت پخش فرمت تصویری MP5 را دارند که می‌توانید آن‌ها را به تلویزیون اتصال داده و با این کالا صوتی و تصویری از موسیقی لذت ببرید.

معمولا اسپیکرهای جفتی درون فضای باز استفاده می‌شوند و کمی در فضای بسته صدای زیادی دارند. البته اسپیکرهایی که ساب ووفر 10 اینچ دارند برای استفاده در فضای بسته مناسب هستند و کیفیت صدای بی‌نظیری دارند. معمولا اسپیکر برای باغ یا از ساب ووفر 12 اینچ به بالا است که می‌توانید در فضای باز از آن استفاده کنید. اسپیکرهای جفتی مناسب باغ هستند و اگر قصد دارید صدای بسیار بالا و باکیفیت در فضای باز داشته باشید، باید از این محصول استفاده کنید. در ادامه همراه ما باشید تا بهترین اسپیکر جفتی تا 20 میلیون تومان را به همراه مشخصات فنی به شما معرفی کنیم.

آشنایی با بهترین اسپیکر جفتی تا 20 میلیون تومان

اما سراغ مهم‌ترین بخش این محتوا خواهیم رفت. همانطور که مطالعه کردید به دلیل استقبال زیاد مصرف کنندگان از باند و اسپیکر، این محصول توسط شرکت‌های تولید کننده بسیاری تولید شده است که در سراسر ایران موجود هستند. برندهای زیادی اقدام به تولید بهترین اسپیکر جفتی تا 20 میلیون تومان خواهند کرد که در این محتوا با تعدادی از آن‌ها آشنا می‌شویم. فراموش نکنید که در این محتوا جای صدها محصول خالی بوده و به صورت تصادفی 6 مدل را معرفی خواهیم کرد. فراموش نکنید که تمامی این محصولات دارای میکروفون بی سیم هستند که می‌توانید در کنار خواننده و موسیقی محبوبتان خوانندگی کنید.

در میان بهترین اسپیکرهای 20 میلیون محصولات برندهایی مثل مکسیدر، جی بی ال، ویکر، لومکس، آیوا مشاهده خواهد شد که تمامی آن‌ها از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و در کشور ایران توسط مهندسان متخصص ایرانی به تولید انبوه رسیده‌اند. علاوه بر آن تمامی آن‌ها شامل گارانتی و خدمات پس از فروش هستند که با خیال راحت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اسپیکر مکسیدر مدل AL 235-APL دارای آمپلی مجزا و رقص نور کناری

خرید اسپیکر مکسیدر مدل AL 235-APL | افشین کالا

اولین محصول از محتوا بهترین اسپیکر جفتی تا 20 میلیون تومان متعلق به کمپانی معتبر و محبوب مکسیدر است که نام این محصول اسپیکر مکسیدر مدل AL 235-APL است. همانطور که در تصاویر پیداست، این اسپیکر مکسیدر دارای آمپلی فایر مجزا بوده و در کنار آن رقص نور قرار گرفته است. این محصول با 4 ساب ووفر 15 اینچ و توان 39000 وات P.M.P.O تولید و روانه بازار شده است. این اسپیکر ساب ووفر 15 اینچ دارای درگاه‌های ورودی USB، AUX، بلوتوث، TF CARD، میکروفون، گیتار وغیره است. شرکت گاندوسرویس این محصول را به مدت 12 ماه گارانتی کرده و در سراسر کشور به مشتریان گرامی خدمات پس از فروش ارائه خواهد داد.

اسپیکر جی بی ال مدل 1220 (PARTY BOX 1220)

قیمت اسپیکر جی بی ال مدل 1220 (PARTY BOX 1220) | افشین کالا

اما محصولی بعدی از محتوا بهترین اسپیکر جفتی تا 20 میلیون تومان متعلق کمپانی JBL در ایران است که نام آن اسپیکر جی بی ال مدل 1220 است. این اسپیکر جی بی ال با 4 ساب ووفر 10 اینچ و توان خروجی 40000 وات P.M.P.O تولید شده است که برای فضای باز بسیار مناسب است. این کالا دارای ارتفاع 125 سانتی متری بوده و وزن آن 25.5 کیلوگرم است. از طریق ورودی USB، ورودی AUX، بلوتوث می‌توانید به این باند متصل شوید. فراموش نکنید که ورودی اپتیکال و قابلیت TWS از ویژگی‌های منحصر به فرد این اسپیکر JBL است. شرکت آرمان تجارت اسپادانا این باند را به مدت 24 ماه گارانتی کرده و در سراسر کشور خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان گرامی ارائه خواهد کرد. این اسپیکر ساب ووفر 10 اینچ در کشور ایران تولید شده و کیفیت بسیار بالایی که دارد.

اسپیکر آیوا مدل 2100 پرو (AW-X2100DSP PRO)

قیمت اسپیکر آیوا مدل AW-X2100DSP PRO | افشین کالا

برند AIWA JAPAN، شرکتی معتبر و نام آشنا در حوزه کالای صوتی و تصویری که خاطرات بسیرا زیبایی را برای ما رقم زده است. این کمپانی مجددا محصولاتش را با تنوع بسیار بالاتر در کشور ایران عرضه کرده است که یکی از آن‌ها در محتوا بهترین اسپیکر جفتی تا 20 میلیون تومان قرار گفته است. نام این محصول محبوب اسپیکر آیوا مدل 2100 پرو بوده که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر کیفیت ساخت بالا، این کالا با طراحی خاص و مدرن روانه بازار شده که در جلوی آن یک عدد لیزر قرار گرفته است. این اسپیکر آیوا با 4 ساب ووفر 12 اینچ و توان خروجی 135×2 وات RMS طراحی شده است که تفکیک صدا و بیس (BASS) بسیار بالایی دارد. این اسپیکر ساب ووفر 12 اینچ دارای ابعاد 130×46×47 سانتی متر بوده و همانند انواع محصولات آیوا توسط شرکت گاندوسرویس ضمانت می‌شوند. این محصول دارای 12 ماه گارانتی گاندوسرویس و خدمات پس از فروش در سراسر کشور است.

اسپیکر مکسیدر مدل AL-229 LP5 (سری جدید)

خرید اسپیکر مکسیدر مدل AL-229 LP5 (سری جدید) | افشین کالا

اما محصول چهارم از محتوا بهترین اسپیکر جفتی تا 20 میلیون تومان، مجددا متعلق به کمپانی محبوب مکسیدر بوده که نام آن اسپیکر مکسیدر مدل AL-229 LP5 است. این محصول با طراحی خاص و متفاوت از سوی این کمپانی روانه بازار شده است که به دلیل طراحی زیبایی که دارد، جرو پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفته است. این اسپیکر مکسیدر دارای 4 ساب ووفر 12 اینچ بوده و توان خروجی آن 38000 وات P.M.P.O است. ارتفاع این کالا 118 سانتی متر بوده و بر روی آن یک پنل DJ حرفه‌ای با قابلیت تنظیم اکولایزر دستی قرار گرفته است. این اسپیکر ساب ووفر 12 اینچ برای فضای باز بسیار مناسب بوده و کیفیت صدای بسیار بالایی دارد. این کالا همانند سایر محصولات مکسیدر، دارای 12 ماه گارانتی از  شرکت گاندوسرویس و خدمات پس از فروش در سراسر کشور است.

اسپیکر ویکر مدل X4

خرید اسپیکر ویکر مدل X4 | افشین کالا

اما محصول بعدی از محتوا بهترین اسپیکر جفتی تا 20 میلیون تومان، متعلق به برند معتبر ویکر است. کمپانی ویکر محصولاتش را در کشور ایران و تحت نظر مهندسان ایرانی تولید کرده که یکی از آن‌ها اسپیکر ویکر مدل X4 است. این محصول با 4 ساب ووفر 12 اینچ و توان خروجی 49000 وات P.M.P.O تولید شده که کیفیت و بلندی صدای بسیار مناسبی دارد. این اسپیکر ساب ووفر 12 اینچ دارای طراحی متفاوت و خاص بوده که جلوه زیبایی بسیار زیادی دارد. لازم به ذکر است که از طریق اپلیکیشن موبایل و درگاه‌های ورودی USB، ورودی AUX، بلوتوث وغیره می‌توانید به آن متصل شوید و از صدای باکیفیت آن لذت ببرید. این اسپیکر ویکر دارای 125 سانتی متر ارتفاع بوده و بر روی آن دیسکو لایت سقفی قرار گرفته است. این اسپیکر دارای 12 ماه گارانتی معتبر شرکت ویکر بوده و نمایندگی‌های آن در سراسر کشور آماده خدمات رسانی به مصرف کنندگان محترم هستند.

اسپیکر لومکس مدل جانت (LUMAX JANET)

خرید اسپیکر لومکس مدل جانت (LUMAX JANET) | افشین کالا

اما آخرین محصول از محتوا محتوا بهترین اسپیکر جفتی تا 20 میلیون تومان متعلق به کمپانی LUMAX PRO بوده که نام آن اسپیکر لومکس مدل جانت است. همانطور که می‌دانید برندهای متعددی امروزه اقدام به تولید و باند و اسیپکر خواهند کرد که برند LUMAX PRO یکی از شرکت‌های معتبر و باکیفیت در این حوزه بوده و محصولات بسیار باکیفیتی را روانه بازار کرده است. این اسپیکر لومکس با 6 ساب ووفر 10 اینچ تولید شده که از طراحی بسیار زیبا و مدرنی برخوردار است. همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می‌کنید، رقص نورهای این کالا بسیار خاص بوده و جلوه بسیار زیبایی به آن داده است. تمامی اسپیکرهای LUMAX PRO دارای 24 ماه گارانتی شرکت بانیان سرویس را داشته و در سراسر کشور خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان ارائه خواهد شد.

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با بهترین اسپیکر جفتی تا 20 میلیون تومان آشنا شدید. همانطور که مطالعه کردید این محصولات برای باغ و فضای باز ماسب هستند و جزو محصولات باکیفیت بازار محسوب می‌شوند. در این محتوا از محصولات متعدد و برندهای مختلف نام برده شد که تمامی آن‌ها از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار بوده و جزو پرفروش‌ترین کالاهای بازار هستند. فراموش نکنید که تمامی این کالاها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور هستند و می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده و کرده و از موسیقی دلخواهتان لذت ببرید. علاوه بر آن، تمامی این مدل‌ها دارای قابلیت پخش فرمت MP5 (فرمت تصویری) هستند که می‌توانید به تلویزیون متصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...