تولید تلویزیون الکترواستیل در زمین اهدایی به این شرکت! | افشین کالا

به گزارش افشین کالا، قطعا همه ما برند محبوب و نام آشنای الکترواستیل را خواهیم شناخت. همانطور که می‌دانید این کمپانی محبوب از سال 1350 محصولات خانگی‌اش را به تولید انبوه رساند که کالاهای این کمپانی با سرعت بسیار بالا درون خانه‌های ایرانی جای باز کرد و محبوب شد. در حال حاضر این شرکت تولید کننده بیش از 40 مدل یخچال و فریزر را روانه بازار کرده است که حدود 25٪ از سهم فروش بازار در اختیار این کمپانی است که مدیریت این کمپانی از تولید تلویزیون الکترواستیل خبر داد.

شرکت الکترواستیل به دلیل تولید محصولات باکیفیت توانست سابقه درخشانی را در این حوزه کسب کند و در حال حاضر تبدیل به یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی شود. در فروردین ماه سال 1402 اخبار شوکه کننده‌ای از این شرکت دست به دست شد که گویا کارخانه آن دچار آتش سوزی شده است. این موضوع باعث خسارت‌های زیاد به کمپانی الکترواستیل و بیکاری جمعی از کارکنان آن شد. امروز پس از گذشت 4 ماه از اتفاق آتش سوزی در کارخانه ، یک زمین به متراژ 360 هزار متر به مدیریت الکترواستیل اهدا شد.

اهدا 360 هزار متر مربع زمین و وعده تولید تلویزیون الکترواستیل

امروز در تاریخ سوم مردادماه 1402 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان یک زمین به متراژ 360 هزار متر مربع به مدیرعامل کارخانه یخچال الکترواستیل اهدا کرد. محمد زاده گفت: در پی اتفاق ناگهانی آتش سوزی کارخانه الکترواستیل، خسارت‌های زیادی به این شرکت وارد شد و طبق محاسبات حدود شش هزار میلیارد تومان به این کمپانی خوش آوازه، خسارت وارد شده است. وی فزود: تاکنون مبلغی حدود سه هزار میلیارد تومان از خسارت‌های وارد شده به کمپانی الکترواستیل جبران شده است. محمد زاده در ادامه گفت: قرار است در زمین اهدایی به متراژ 360 هزار متر مربع تولیدات تلویزیون را آغاز کرده و محصولات جدیدی را روانه بازار کنیم. در حال حاضر مشخص نیست که این محصولات با چه برندی روانه بازار شوند اما ممکن است ماه‌های آینده شاهد تولید تلویزیون الکترواستیل به صورت انوبه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...