بهترین ماشین لباسشویی در بازار | افشین کالا

تصور کنید لباس‌هایتان را مجبور باشید با دست بشویید و از روش‌های قدیمی استفاده کنید؛ حتی تصور و فکر کردن به این موضوع باعث خستگی ما خواهد شد و این عمل بسیار طاقت فرسا است. در حال حاضر در تمامی خانه‌ها ماشین لباسشویی حضور داشته و این محصول تبدیل به یکی از اقلام اصلی و ضروری منزل شده است. امروزه شرکت‌های تولید کننده زیادی این محصول را تولید و روانه بازار خواهند کرد که هر یک از قطعات و تکنولوژی‌های خاص خود برخوردار هستند. در این محتوا قصد داریم با بهترین ماشین لباسشویی در بازار آشنا شویم و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

شرکت‌هایی نظیر پاکشوما، اسنوا، آبسال، دوو، ایکس ویژن، سام، جی پلاس وغیره این محصول را تولید و روانه بازار خواهند کرد که روز به روز کیفیت و تکنولوژی محصولاتشان را ارتقا خواهند داد. این شرکت‌ها با یکدیگر رقابت نزدیکی داشته و نمی‌توان گفت که کدام شرکت بهرین محصول را تولید خواهد کرد. در ادامه همراه افشین کالا باشید تا با بهترین لباسشویی ایرانی آشنا شده و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی بهترین ماشین لباسشویی در بازار

همانطور که در بخش قبل مطالعه کردید، شرکت‌های تولید کننده متنوعی ماشین لباسشویی را تولید و روانه بازار خواهند کرد. این کمپانی‌ها روز به روز در حال افزایش کیفیت و امکانات محصولاتشان هستند و می‌توان گفت که کالاهای بهتر و حتی پرفروش‌تر از لوازم لوکس خارجی خواهد بود. در این مقاله تیم ما 7 ماشین لباسشویی را به شما معرفی خواهند کرد که بر اساس قیمت، تکنولوژی، ارزش خرید و فروش بالا دسته بندی شده‌اند. لازم به ذکر است که این محصولات به صورت متغیر انتخاب شده‌اند و قطعا جای صدها کالای لوکس دیگر در این محتوا خالی است. بهترین ماشین لباسشویی در بازار عبارتند از:

  1. ماشین لباسشویی کلور مدل روسو ظرفیت 8 کیلوگرم
  2. ماشین لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما مدل TFU-66100
  3. ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE7312 ظرفیت 7 کیلوگرم (تمام اتوماتیک)
  4. ماشین لباسشویی هیمالیا مدل تسلا ظرفیت 9 کیلوگرم
  5. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84W40 سری اکتا ظرفیت 8 کیلوگرم
  6. ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K9540W/S ظرفیت 9 کیلوگرم
  7. ماشین لباسشویی 9 کیلویی ایکس ویژن مدل TF94-AWBL/ASBL

ماشین لباسشویی کلور مدل روسو ظرفیت 8 کیلوگرم

خرید ماشین لباسشویی کلور مدل روسو ظرفیت 8 کیلوگرم | افشین کالا

ابتدا به سراغ اولین محصول رده بندی‌ معرفی بهترین ماشین لباسشویی در بازار خواهیم رفت. ماشین لباسشویی کلور مدل روسو ظرفیت 8 کیلوگرم یکی از محصولات پرفروش و بسیار زیبای بازار ایران بوده که توجه مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است. این لباسشویی کلور با ظرفیت 8 کیلوگرم و طراحیبسیار خاص و زیبا رونه بازار شده است. کمپانی Clever درون این محصول از موتور قدرتمند اینورتر BLDC استفاده کرده و سرعت موتور آن 1400 دور در دقیقه است. این محصول دارای موتور تسمه‌ای بوده که تکنولوژی BLDC صدا و مصرف انرژی آن را تا حد زیادی کاهش داده است. رده مصرف انرژی لباسشویی مدل روسو برند کلور A+++ بوده و دارای 18 برنامه متنوع شست‌وشو است. از قابلیت‌های این لباسشویی 8 کیلویی می‌توان به حافظه قطع برق، زنگ هشدار پایان شست‌وشو، سیستم تعادل خودکار، سیستم کنترل سر ریز، سیستم کنترل کف، سیستم عیب یاب هوشمند، قفل کودک اشاره کرد. این کالا همانند انواع محصولات کلور دارای 30 ماه گارانتی معتبر شرکت ایرانیان شرق (گارانتی اصلی کلور) است.

ماشین لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما مدل TFU-66100

خرید لباسشویی پاکشوما مدل UWF-10600 | افشین کالا

اما محصول بعدی از مقاله آشنایی با بهترین ماشین لباسشویی در بازار متعلق به کمپانی خوش آوازه و محبوب پاکشوما است. لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما مدل TFU-66100 محصولی پرفروش و اقتصادی بوده که جزو بهترین ماشین لباسشویی ایرانی محسوب خواهد شد. کمپانی پاکشوما درون این محصول از تسمه‌ای با سرعت 1000 دور در دقیقه استفاده کرده است که خوشبختانه از قدرت بالا و صدای مناسبی برخوردار است. این لباسشویی پاکشوما دارای 15 برنامه متنوع شست‌وشو بوده و رده مصرف انرژی آن A++ است. از قابلیت‌های این لباسشویی 6 کیلویی می‌توان به رده مصرف آب C + سیستم قفل حرارتی PTC + قابلیت حذف صدای کلیدها + قابلیت تنظیم دور خشک کن + آبکشی اضافه‌تر + سیستم شستشوی لباس های رنگی و جنس های مختلف MIX WASH + شستشو در زمان های استراحت Night Wash + قابلیت تاخیر دز زمان شست‌وشو اشاره کرد. این کالا همانند انواع محصولات پاکشوما دارای 24 ماه گارانتی شرکت پاک سرویس (گارانتی اصلی پاکشوما) بوده و نمایندگان این شرکت در سراسر ایران آماده خدمات رسانی به مصرف کنندگان عزیز هستند.

ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE7312 ظرفیت 7 کیلوگرم (تمام اتوماتیک)

قیمت ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE7312 ظرفیت 7 کیلوگرم | افشین کالا

قطعا همه ما با محصولات شرکت خوش آوازه و محبوب آبسال آشناییت داریم. همانطور که می‌دانید این کمپانی تمامی کالاهایش را با کیفیت بالا و قیمت بسیار اقتصادی روانه بازار خواهد کرد. اما امروز در مقاله معرفی بهترین ماشین لباسشویی ایرانی یکی از محصولات این کمپانی محبوب به نام ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE7312 ظرفیت 7 کیلوگرم قرار گرفته است. همانطور که مطالعه کردید این کالا دارای ظرفیت 7 کیلوگرم بوده و جزو لوازم بادوام بازار محسوب خواهد شد. این لباسشویی آبسال دارای موتور تسمه‌ای بوده و سرعت آن 1200 دور در دقیقه است. رده مصرف انرژی این کالا A+++ بوده و به گفته شرکت آبسال، مجهز به قطعات اروپایی و طراحی ایتالیایی است. از قابلیت‌های این لباسشویی 7 کیلویی می‌توان به سیستم ضدچروک، دارای 1 عدد ورودی آب، دارای دیگ کامپوزیت، سیستم عیب یابی هوشمند، قابلیت آبکشی اضافه، نمایشگر با طراحی پیشرفته رابط کاربری با صفحه نمایش بزرگ و کنترل لمسی اشاره کرد. این کالا دارای 24 ماه گارانتی معتبر شرکت آبسال بوده و در سراسر ایران نمایندگا خدمات پس از فروش دارد.

ماشین لباسشویی هیمالیا مدل تسلا ظرفیت 9 کیلوگرم

لباسشویی هیمالیا مدل تسلا ظرفیت 9 کیلوگرم | افشین کالا

محصول بعدی از مقاله آشنایی با بهترین ماشین لباسشویی در بازار متعلق به کمپانی نام آشنای هیمالیا بوده که همه ما با محصولات باکیفیت و بسیار زیبای این کمپانی آشنا هستیم. لباسشویی هیمالیا مدل تسلا ظرفیت 9 کیلوگرم با موتور قدرتمند و باکیفیت دایرکت درایو ال‌جی تولید شده که از سایر محصولات بازار متمایز است. این کالا موتور بسیار باکیفیت و قدرتمندی داشته که یکی از نقاط قوت آن محسوب خواهد شد و صدای بسیار پایینی حین آبکشی دارد. این لباسشویی هیمالیا مجهز به نمایشگر LED و 16 برنامه متنوع شست‌وشو است. رده مصرف انرژی آن A+++ بوده و مجهز به برنامه‌های خاص مثل آبکشی و شست‌وشوی سریع است. امکانات این لباسشویی 9 کیلویی عبارتند از: سیستم هوشمند شستشو ، دمای شستشو 20 درجه, 40 درجه, 60 درجه, 90 درجه, آب سرد وغیره. این کالا همانند انواع محصولات هیمالیا دارای 30 ماه گارانتی معتبر این شرکت بوده و در سراسر کشور خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان عزیز ارائه خواهد شد.

خرید ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84W40 ظرفیت 8 کیلوگرم | افشین کالا

 

این روزها وقتی قصد خرید لوازم خانگی دارید، به شدت محصولات شرکت اسنوا به شما پیشنهاد می‌شود و همه فروشندگان از کیفیت بالای محصولات این کمپانی برای شما سخن می‌گویند. امروز در مقاله بهترین ماشین لباسشویی در بازار یکی از محصولات این کمپانی پرطرفدار قرار گرفته است که نام آن ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84W40 ظرفیت 8 کیلوگرم است. این محصول دارای موتور اینورتر دیجیتال با سرعت 1400 دور در دقیقه بوده که رتبه انرژی آن A+++ است. همانطور که از برچسب انرژی این لباسشویی اسنوا پیداست، می‌توان گفته که این کالا جزو محصولات فوق کم مصرف بازار محسوب خواهد شد. این کالا دارای 14 برنامه شست‌وشو بوده و صدای بسیار پایینی دارد. از امکانات این لباسشویی SNOWA می‌توان به دارای دیگ درام الماسه + سیستم گرم کننده Nickel Diffusion + نانو سرویس + سیستم اسپری آب و مواد شوینده + یک عدد دریچه ورودی آب + سیستم عیب یاب خودکار + سیستم ذخیره زمانی + سیستم ضد چروک + سیستم بخارشوی Magic Steam + قفل کودک و غیره اشاره کرد. این کالا همانند انواع محصولات اسنوا دارای 24 ماه گارانتی شرکت انتخاب الکترونیک بوده و در سراسر کشور خدمات پس از فروش به خریداران محصولات اسنوا ارائه می‌شود.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K9540W/S ظرفیت 9 کیلوگرم

خرید ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K9540W/S ظرفیت 9 کیلوگرم | افشین کالا

با خروج کمپانی‌های لوکس خارجی مثل ال‌جی و سامسونگ، همه ما تصور می‌کردیم که دیگر رنگ محصولات باکیفیت را در کشورمان نخواهیم دید. اما شرکت گلدیران بلافاصله پس از خروج شرکت ال‌جی از ایران برند جی پلاس را معرفی کرد که کیفیت محصولاتش در سطح کالاهای خارجی بوده و با سرعت بسیار زیاد محبوبیت خاصی را نزد مصرف کنندگان ایرانی جلب کرد. امروز در رده بندی معرفی بهترین ماشین لباسشویی در بازار محصول این کمپانی با نام لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K9540W/S ظرفیت 9 کیلوگرم قرار گرفته است که جزو پرفروش‌ترین‌ها نیز محسوب خواهد شد. این کالا با موتور Brushless هوشمند با تکنولوژی ECO Power Inverter روانه بازار شده که کیفیت بالایی داشته و سرعت آن 1400 دور در دقیقه است. این لباسوشیی جی پلاس دارای 16 برنامه شست‌وشو و 5 آپشن تکمیل شست‌وشو است. این محصول از برنامه‌های خاص مثل برنامه شست و شوی سریع و برنامه اختصاصی برای شست و شوی لباس زیر بهره‌مند است. از قابلیت‌های این لباسشویی GPLUS می‌توان به افزودن لباس حین شست‌وشو، برنامه شست‌وشو در شب با صدای کم، صفحه نمایش LED لمسی وغیره اشاره کرد. این کالا همانند انواع محصولات جی پلاس دارای 24 ماه گارانتی شرکت گلدیران و 5 سال گارانتی موتور است.

ماشین لباسشویی 9 کیلویی ایکس ویژن مدل TF94-AWBL/ASBL

خرید ماشین لباسشویی 9 کیلویی ایکس ویژن مدل TF94-AWBL/ASBL | افشین کالا

اما محصول آخر از مقاله معرفی بهترین ماشین لباسشویی در بازار متعلق به کمپانی محبوب ایکس ویژن بوده که نام آن لباسشویی 9 کیلویی ایکس ویژن TF94-AWBL/ASBL است. همانطور که مطالعه کردید این محصول دارای ظرفیت 9 کیلوگرم بوده و دارای موتور اینورتر BLDC با سرعت 1400 دور در دقیقه است. این محصول دارای 15 برنامه شست‌وشو متنوع بوده و رده مصرف انرژی آن A+++ است. این لباسشویی ایکس ویژن مجهز به نمایشگر LED بوده و جنس درام آن استیل ضد زنگ است. از قابلیت‌های این لباسشویی X-VISION می‌توان به برنامه شست‌وشو سریع، سیستم تعادل خودکار البسه در درام، افزودن لباس حین شست‌وشو، برنامه شست‌وشوی سریع، سیستم کنترل سر ریز آب، سیستم کنترل میزان کف و غیره اشاره کرد. این کالا همانند انواع محصولات ایکس ویژن دارای 36 ماه گارانتی شرکت مادیران است.

از کدام شرکت تولید کننده لباسشویی بخریم؟

اما پس از معرفی و آشنایی با بهترین ماشین لباسشویی در بازار ایران به یکی از پرتکرارترین سوالات مشتریان حین خرید ماشین لباسشویی پاسخ خواهیم داد. همانطور که مطالعه کردید برندها و شرکت‌های متنوعی ماشین لباسشویی در بازار ایران تولید خواهند کرد. این کمپانی‌ها برای در دست گرفتن بازار لوازم خانگی محصولاتشان را با بهترین متریال و تکنولوژی‌های برتر روز دنیا روانه بازار خواهند کرد. در این میان مصرف کنندگان عزیز باید ابتدا بدون نگاه به قیمت محصول، تکنولوژی و قابلیت‌ها، برنامه‌های شست‌وشو، نوع و سرعت موتور، گارانتی و غیره کالا را مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

در حال حاضر اغلب ماشین‌های لباسشویی دارای موتور اینورتر BLDC بوده و تعداد کمی از آن‌ها دارای موتور گیربکسی هستند. موتورهای گیربکسی مصرف پایین‌تری داشته و صدای آن‌ها بسیار پایین است. اما در مقابل موتورهای تسمه‌ای دوام و طول عمر بسیار بالاتری خواهند داشت. قابلیت‌های نظیر بخارشو، افزودن لباس حین شست‌وشو، برنامه شست‌وشوی سریع و غیره را می‌توان از متداول‌ترین و بهترین امکانات این کالای خانگی معرفی کرد.

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با بهترین ماشین لباسشویی در بازار آشنا شدید. همانطور که مطالعه کردید در این محتوا محصولات برندهای متفاوتی قرار داشتند که تمامی آن‌ها را با مشخصات و امکاناتشان مورد بررسی و مطالعه قرار دادیم. حین خرید این محصول باید به نکات ویژه‌ای نظیر رده مصرف انرژی، نوع موتور، تعداد برنامه‌های شست‌وشو، صدای حین آبکشی وغیره توجه ویژه‌ای داشته باشید. فراموش نکنید که تمامی این محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند؛ توصیه می‌شود که از خرید کالاهای بدون گارانتی خودداری کنید و به هیچ عنوان از این محصولات استفاده نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...