اگر شما هم قصد خرید ماشین لباسشویی را داشته باشید، قطعا با تحقیق‌های فراوان برندهای متفاوتی را شناخته‌اید که یکی از آن‌ها برند معتبر پاکشوما است. در حال حاضر اغلب مصرف کنندگان با برند ایرانی pakshoma آشنا هستند و به خوبی محصولات این کمپانی را می‌شناسیند. این شرکت با تولید محصولات باکیفیت توانسته بازار را در دست گیرد و رقابت سختی را میان سایر برندها ایجاد کند. در این محتوا قصد داریم جهت کمک به مشتریان گرامی بهترین لباسشویی پاکشوما را معرفی کینم.

این کمپانی در حوزه تولید ماشین لباسشویی بسیار موفق عمل کرده و محصولات این دسته را با بهترین قطعات روز دنیا به تولید انبوه رسانده است. این شرکت توانسته با استفاده از تجربیات متخصصان این حوزه، محصولاتش را در سطح کالاهای لوکس خارجی روانه بازار ایران کند. قیمت لباسشویی پاکشوما با توجه به کیفیت ساخت و طراحی بسیار مناسب بوده که در ادامه قصد داریم با آن‌ها آشنا شویم؛ بنابراین همراه افشین کالا باشید.

معرفی بهترین لباسشویی پاکشوما در بازار ایران

قطعا با تحقیق‌های فراوانی که انجام داده‌اید، از کیفیت بالای محصولات پاکشوما اطمینان خواهید داشت و نگرانی بابت این موضوع ندارید. در حال حاضر برندهای متعددی ماشین لباسشویی را تولید و روانه بازار خواهند کرد که هر یک از آن‌ها سعی در تولید محصولات باکیفیت خواهند داشت. شرکت پاکشوما جهت رقابت با برندهای لوکس خارجی محصولاتش را فراتر از بازار ایران تولید کرده و از قطعات باکیفیت خارجی درون این محصولاتش استفاده کرده است. فراموش نکنید که ماشین لباسشویی پاکشوما همانند سایر محصولات این شرکت دارای 24 ماه گارانتی شرکت پاک سرویس بوده و نمایندگان این شرکت در سراسر ایران آماده ارائه خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان هستند. حال بی درنگ به سراغ بهترین لباسشویی پاکشوما خواهیم رفت که این محصولات عبارتند از:

  1. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40804 ظرفیت 8 کیلوگرم
  2. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40107 ظرفیت 9 کیلوگرم
  3. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTF-2104 AJ ظرفیت 21 کیلوگرم
  4. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40708 ظرفیت 7 کیلوگرم
  5. ماشین لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما مدل TFU-66100
  6. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40108 ظرفیت 9 کیلوگرم

 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40804 ظرفیت 8 کیلوگرم

 

خرید ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40804 ظرفیت 8 کیلوگرم | افشین کالا

 

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40804

 

اولین محصول از مقاله معرفی بهترین لباسشویی پاکشوما مربوط به محصول 8 کیلویی این شرکت بوده که از طراحی کلاسیک و خاص برخوردار است. لباسشویی پاشوما مدل 40804 با ابعاد 60×54×85 سانتی متر تولید شده و طراحی استاندارد دارد. این محصول شامل 16 برنامه شست‌وشو و 3 برنامه مکمل بوده که به راحتی می‌توانید با توجه به جنس و نوع لباس آن را انتخاب کنید. این لباسشویی 8 کیلویی از جدیدترین فناوری‌های شست‌وشو برخوردار بوده و به الیاف لباس آسیب وارد نخواهد کرد. پاکشوما از موتور تسمه‌ای BLDC کم مصرف در این محصول استفاده کرده است که ضمن لرزش بسیار کم، صدای بسیار کمی دارد. علاوه بر آن، این موتور قادر به فعالیت با سرعت 1400 دو در دقیقه است. این محصول همانند سایر لباسشویی‌های این شرکت دارای 24 ماه گارانتی هستند.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40107 ظرفیت 9 کیلوگرم

 

خرید ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40107 ظرفیت 9 کیلوگرم | افشین کالا

 

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40107

 

اما محصول بعدی که جزو رده بندی بهترین لباسشویی پاکشوما قرار گرفته است، ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40107 ظرفیت 9 کیلوگرم نام دارد. این محصول با طراحی مدرن و جدید روانه بازار شده که نگاه مصرف کنندگان را مجذوب خود کرده است. این کالا با ابعاد استاندارد 60*85*60 سانتی متر تولید شده است و به راحتی در محل مورد نظر قرار می‌گیرد. این لباسشویی 9 کیلویی دارای موتور اینورتر تسمه‌ای بوده و شامل فناوری BLDC است. این فناوری از صدای موتور جلوگیری کرده و لرزش کالا را حین آبکشی نزدیک به صفر رسانده است. 16 برنامه شست‌وشو و 4 برنامه کمکی درون این محصول قرار گرفته که آن را از سایر کالاهای بازار متمایز کرده است. شما به کمک به این برنامه‌های شست‌وشو می‌توانید با خیال راحت لباستان را نظافت کرده و نگران آسیب دیدگی الیاف آن‌ها نباشید. فراموش نکنید که این محصول نیز شامل گارانتی و خدمات پس از فروش است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTF-2104 AJ ظرفیت 21 کیلوگرم

 

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTF-2104 AJ ظرفیت 21 کیلوگرم | افشین کالا

 

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTF-2104 AJ

 

اما محصول بعدی از مقاله معرفی بهترین لباسشویی پاکشوما مربوط به یک محصول تمام اتوماتیک با ظرفیت بسیار بالا است. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTF-2104 AJ ظرفیت 21 کیلوگرم یکی از پرطرفدارترین کالاهای این کمپانی بوده که به دلیل حجم بالا، محبوبیت خاصی نزد مصرف کنندگان دارد. این شوینده دوقلو از بدنه PVC مقاوم تولید شده که دوام بالایی دارد. رده مصرف انرژی این کالا A بوده و صدا و لرزش بسیار کمی دارد. با استفاده از این محصول به راحتی می‌توانید پتو یا ملحفه‌های خود را بشویید. شرکت پاکشوما از موتور قدرتمند تسمه‌ای در این محصول استفاده کرده که ضمن دوام بالا، توانایی و قدرت بسیار بالایی دارد. این محصول نیز همانند سایر کالاهای پاکشوما دارای گارانتی از سوی شرکت پاک سرویس بوده و در سراسر کشور نمایندگی‌های این شرکت خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان ارائه خواهند کرد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40708 ظرفیت 7 کیلوگرم

 

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40708 ظرفیت 7 کیلوگرم | افشین کالا

 

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40708

 

کالا بعدی که در رده بندی آشنایی با بهترین لباسشویی پاکشوما قرار گرفته است، ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40708 ظرفیت 7 کیلوگرم نام دارد. این لباسشویی 7 کیلویی جزو پرفروش‌ترین محصولات گروه تولیدی PAKSHOMA بوده و مصرف انرژی بسیار پایین دارد. این محصول با رده مصرف انرژی A++ تولید شده و جزو کالاهای کم مصرف این حوزه محصوب خواهد شد. موتور تسمه BLDC علاوه بر کاهش مصرف انرژی، به کاهش صدا و لرزش این لباسشویی نیز کمک بسزایی کرده است که میزان صدای 59 دسی‌بل مهر تاییدی بر صدای بسیار کم این محصول خواهد بود. این کالا دارای 16 برنامه شست‌وشو اصلی و 5 برنامه مکمل بوده که برای خانواده‌های 3 الی 5 نفره بسیار مناسب است.

ماشین لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما مدل TFU-66100

 

خرید لباسشویی پاکشوما مدل UWF-10600 | افشین کالا

 

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-66100

 

زیبا، خوش قیمت و قدرتمند؛ تمام این صفت‌ها برای ماشین لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما مدل TFU-66100 است. این محصول پرفروش پاکشوما با طراحی زیبا و قطعات باکیفیت توانسته جزو پرفروش‌ترین کالاهای این کمپانی لقب گیرد. این لباسشویی 6 کیلویی به دلیل ظرفیت و ابعاد مناسب، قیمت به صرفه و طراحی زیبا در رده بندی بهترین لباسشویی پاکشوما قرار گفته و جزو محصولات پرفروش این شرکت محسوب می‌شود. پاکشوما از موتور تسمه‌ای قدرتمند درون این محصول استفاده کرده که مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به رده مصرف آب C + سیستم قفل حرارتی PTC + قابلیت حذف صدای کلیدها + قابلیت تنظیم دور خشک کن + آبکشی اضافه‌تر + سیستم شستشوی لباس های رنگی و جنس های مختلف MIX WASH + شستشو در زمان های استراحت Night Wash + قابلیت تاخیر دز زمان شست‌وشو و غیره اشاره کرد. این محصول در دو رنگ سفید و سیلور به بازار عرضه شده و دارای 24 ماه گارانتی شرکت پاک سرویس است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40108 ظرفیت 9 کیلوگرم

 

خرید ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40108 ظرفیت 8 کیلوگرم | افشین کالا

 

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40108

 

محصول آخر از رده بندی معرفی بهترین لباسشویی پاکشوما متعلق به محصول 9 کیلویی این شرکت با نام ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40108 است. این محصول به دلیل طراحی بسیار خاص و زیبایی که دارد، نگاه تمامی مصرف کنندگان را به خود جذب کرده و جزو کالاهای بسیار زیبای شرکت پاکشوما است. این کالا دارای 16 برنامه اصلی و 4 برنامه مکمل بوده که انواع لباس مثل لباس بچه، لباس مشک، لباس رنگی، لباس ورزشی و غیره را می‌توانید نظافت کنید. لباسشویی 40108 پاکشوما از موتور تسمه‌ای BLDC کم صدا برخوردار بوده و مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. از قابلیت‌های این کالا می‌توان به برنامه اختصاصی جهت ضدعفونی کردن + برنامه شست وشوی سریع + سیستم کنترل کف خودکار + قابلیت تاخیر در زمان شست وشو تا 24 ساعت + قابلیت تنظیم دمای آب + دو ورودی مستقل سرد و گرم و غیره اشاره کرد.

چرا لباسشویی PAKSHOMA پرفروش است؟

قطعا همه ما می‌دانید که ماشین لباسشویی یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین اقلام درون خانه است. این کالای خانگی ممکن است در طول روز بارها مورد استفاده قرار گیرد که باید در انتخاب آن بسیار حساس عمل کنیم. با تحقیق‌های فراوان قطعا به چند برند نام آشنای بازار ایران خواهید رسید که یکی از آن‌ها برند پاکشوما است. کمپانی PAKSHOMA توانسته با استخدام افراد متخصص در حوزه تولید لوازم خانگی، محصولات باکیفیتی را روانه بازار کند و کالاهای لوکس را تولید خواهد کرد. پاکشوما جهت رقابت بیشتر در بازار روز به روز محصولاتش را با فناوری‌های روز دنیا تولید خواهد کرد و با کالاهای لوکس خارجی مثل لباسشویی الجی یا لباسشویی سامسونگ رقابت می‌کند.

یکی از دلایل فروش بالای محصولات پاکشوما، کیفیت قطعات و طراحی بسیار زیبای محصولاتش است. همانطور که در ابتدای مقاله معرفی بهترین لباسشویی پاکشوما مطالعه کردید، این کمپانی محصولاتش را با فناوری‌های روز دنیا مثل موتور تسمه‌ای BLDC، دیگ الماسه، درب الکترومگنتیک و غیره تولید می‌کند. این کمپانی علاوه بر قطعات داخلی، به جنس بدنه و دیگ لباسشویی‌هایش اهمیت ویژه‌ای داده تا خیال مصرف کننده از کیفیت بالای آن راحت باشد. گارانتی 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش مهر تاییدی بر کیفیت بالای قطعات و بدنه انواع محصولات پاکشوما خواهد بود.

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با بهترین لباسشویی پاکشوما آشنا شدید. همانطور که مطالعه کردید این شرکت محصولاتش را در بهترین شرایط کارخانه‌ای با بهترین قطعات تولید کرده است. این شرکت در این حوزه محصولات متنوعی از حجم و ابعاد متفاوت تا طراحی‌های خاص را روانه بازار کرده این که موضوع به افزایش فروش این شرکت کمک کرده است. قیمت لباسشویی پاکسوما با توجه به قطعات و طراحی‌های که دارد بسیار مناسب بوده و جزو محصولات اقتصادی بازار محسوب خواهند شد. فراموش نکنید که تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی معتبر بوده و در سراسر کشور خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...