آشنایی با بهترین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما | افشین کالا

شرکت پاکشوما را همه ما به لوازم شست‌وشو خانگی مثل لباسشویی یا ظرفشویی می‌شناسیم. همانطور که می‌دانید این کمپانی خط تولید گسترده‌ای از ماشین لباسشویی را در دست دارد که جزو برترین برندهای تولید کننده در این حوزه محسوب خواهد شد. این شرکت ظرفیت‌های مختلفی از لباسشویی را تولید و روانه بازار می‌کند که یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین حجم‌های آن، 8 کیلوگرم است. در این محتوا قصد داریم بهترین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما را معرفی کرده و کمی بیشتر با این محصولات آشنا خواهیم شد.

کمپانی پاکشوما همواره سعی داشته تا محصولاتش را طبق نیازهای مصرف کنندگان روانه بازار کند که این موضوع باعث شده تا ظرفیت‌های مختلفی برای لباسشویی روی خط تولید داشته باشد. علاوه بر آن، این شرکت روزبه‌رزو محصولاتش را با قطعات پیشرفته‌تر تولید کرده و از فناوری‌های روز دنیا جهت حفظ الیاف لباس استفاده کرده است. در ادامه همراه افشین کالا باشید تا ابتدا بهترین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی را شناخته و مشخصات آن‌ها را بررسی کنیم.

معرفی بهترین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما + قیمت

همانطور که در ابتدای این محتوا مطالعه کردید، شرکت پاکشوما محصولاتش را با تنوع زیاد و طبق نیازهای روز جامعه روانه بازار کرده که با این عملکرد توانسته مصرف کنندگان زیادی را به سوی محصولاتش جذب کند. شرکت پاکشوما محصولات پرمصرف مثل ماشین لباسشویی را با طراحی و ظرفیت‌های مختلف تولید کرده که تمامی نیازهای مصرف کنندگان محترم ایرانی برطرف کرده است. یکی از پرفروش‌ترین ظرفیت‌ها ماشین لباسشویی 8 کیلویی بوده که این شرکت مدل‌های متعددی را با طراحی متفاوت روانه بازار کرده است. در ادامه با بهترین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما آشنا خواهیم شد و مشخصات فنی هریک را مورد بررسی قرار خواهیم داد. بهترین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی عبارتند از:

  • ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40808
  • ماشین لباسشویی پاکشوما مدل UFW-20800
  • ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-86404
  • ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40807
  • ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40804

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40808

 

خرید ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما مدل BWF 40808 | افشین کالا

 

اولین محصول از رده بندی معرفی بهترین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما، متعلق به مدل بسیار زیبا و قدرتمند پاکشوما 40808 است. همانطور که مطالعه کردید این محصول دارای ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم بوده و برای خانواده‌های 4 الی 6 نفره بسیار مناسب است. شرکت پاکشوما درون این محصول از موتور بسیار قدرتمند تسمه‌ای بهره برده که سرعت آن 1400 دور در دقیقه است. این موتور قدرتمند از طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و در کنار دوام بالا، راندمان بسیار مناسبی را از خود به جای گذاشته است. شرکت پاکشوما جهت جلوگیری صدا و لرزش زیاد، از فناوری BLDC استفاده کرده که خوشبختانه موفقیت آمیز به سرانجام رسیده است. لباسشویی پاکشوما مدل 40808 با رده مصرف انرژی A++ طراحی شده که جزو کالاهای کم مصرف قرار گرفته است. قابلیت‌هایی نظیر نمایشگر LED، افزودن لباس حین شست‌وشو، پنل تمام لمسی، تنظیم درجه آب و غیره جزو نکات قوت این محصول هستند. شرکت پاکشوما برای این محصول 16 برنامه شست‌وشو و 5 برنامه کمکی تعبیه کرده که ارزش خرید آن را چندین برابر کرده است.

 

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40808

 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل UFW-20800

 

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل UFW-20800 ظرفیت 8 کیلوگرم | افشین کالا

 

اما محصول بعدی از رده بندی بهترین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما، متعلق به مدل 20800 است. این محصول با موتور قدرتمند تسمه‌ای روانه بازار شده و دارای سرعت 1200 دور در دقیقه است. همانند سایر محصولات شرکت Pakshoma، از مصرف انرژی بسیار پایین با رده A++ بهره‌مند بوده که جزو محصولات کم مصرف بازار است. محصولاتی که کم مصرف هستند، عموما طول عمر بالاتری داشته و خرابی آن‌ها به‌ندرت است؛ خوشبختانه این کالا جزو محصولات بادوام شرکت Pakshoma و از کمترین مصرف انرژی در میان سایر لباسشویی‌های بازار برخوردار است. لباسشویی پاکشوما مدل 20800 دارای 15 برنامه اصلی شست‌وشو و 5 برنامه کمکی بوده که خیال راحت می‌توانید تمامی لباس‌هایتان را بشویید و نگران خرابی الیاف آن‌ها نباشید. این لباسشویی برنامه‌های بسیار کاربردی مثل: شست‌وشو سریع، برنامه نظافت لباس کودک، لباس ورزشی، لباس مکشی و غیره را دارا است. قابلیت‌های متعدد این محصول نیز می‌توان به قفل PTC، آبکشی اضافه، قفل کودک، تنظیم دور موتور حین خشک کن، درب فضایی و غیره اشاره کرد.

 

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل UFW-20800

 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-86404

 

خرید ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-86404 ظرفیت 8 کیلوگرم | افشین کالا

 

اما محصول بعدی از آشنایی با بهترین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما با کد 86404 روانه بازار شده که از طراحی خاص و منحصر به فرد برخوردار است. این ماشین لباسشویی دارای پنل لمسی و دکمه‌ای بوده و در جلوی آن نمایشگر LED نیز قرار گرفته است. این محصول دارای 16 برنامه شست‌وشو و 3 برنامه کمکی که به راحتی می‌توانید لباس‌هایتان را بشویید. موتور تسمه‌ای با فناوری BLDC درون قلب این کالا قرار گفته که بهترین راندمان را ارائه خواهد داد. علاوه بر آن، به کمک فناوری BLDC دیگر نباید نگران لرزش و صدای ناهنجار ماشین لباسشویی باشید. این محصول با رده مصرف انرژی A+++ تولید شده که مصرف بسیار پایینی داشته و دیگر نگران هزینه‌های زیاد آن نخواهید بود. قابلیت‌های مختلف این لباسشویی پاکشوما می‌توان به مجهر به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در انرژی، مجهز به سیستم شست و شوی سریع، مجهز به نمایشگر لمسی LED، دارای قفل کودک، برنامه شستشوی البسه حجیم و ضخیم BULKY، برنامه شستشوی البسه رنگیCOLOR WEAR ، برنامه شستشوی خودکار دیگ DRUM CLEAN، برنامه شستشوی البسه کودکانBAby care، دارای شستشوی اقتصادی، قابلیت آبکشی اضافه البسه EXTRA RINSE، قابلیت تاخیر در زمان شروع شست‌وشو 1 تا 24 ساعت، دارای طلق محافظ درب جهت ایمنی و جلوگیری از اتلاف انرژی اشاره کرد.

 

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-86404

 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40807

 

خرید ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40807 ظرفیت 8 کیلوگرم | افشین کالا

 

و اما لباسشویی پاکشوما 40807، طراحی خاص، شیک، جذاب و بسیار زیبا سبب شده تا امروز این محصول در رده بندی بهترین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما قرار بگیرد. این محصول دارای 16 برنامه شست‌وشو و 5 برنامه کمکی بوده که همانند سایر محصولات این شرکت، برای تمامی لباس‌ها و الیاف مناسب است. شرکت پاکشوما درون این محصول نیز موتور تسمه‌ای BLDC قرار داده که کیفیت بالایی داشته و راندمان بسیار مناسبی را از خود به جای می‌گذارد. این محصول دارای رده مصرف انرژی A++ بوده و میزان صدای آن حین شست‌وشو54 دسی‌بل است که علاوه بر مصرف انرژی پایین، صدای بسیار مناسبی دارد. از قابلیت‌های این لباسشویی 8 کیلویی می‌توان به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی ، قابلیت آبکشی اضافه البسهEXTRA RINSE ، قابلیت تنظیم دمای آب(20درجه تا 90 درجه سانتیگراد) TEMP ، برنامه شستشوی ملحفه و روتختیDUVET ، برنامه شستشوی البسه حجیم و ضخیمBULKY ، برنامه شستشوی البسه رنگیCOLOR WEAR ، برنامه شستشوی البسه ورزشیSport Wear ، دارای قفل کودک اشاره کرد.

 

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40807

 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40804

 

خرید ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40804 ظرفیت 8 کیلوگرم | افشین کالا

 

اما محصول آخر از رده بندی بهترین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما متعلق به مدل 40804 است. این ماشین لباسشویی دارای یک نمایشگر LED بوده که دکمه‌های تنظیمات در پایین آن قرار گرفته است. این محصول دارای برنامه‌های خاص نظیر برنامه شستشوی البسه کودکانBaby care ، برنامه شستشوی اقتصادی ، قابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو1 تا 24 ساعت DELAY و غیره بوده که جزو نقاط قوت آن محسوب می‌شود. این کالا موتور تسمه‌ای BLDC با سرعت 1400 دور در دقیقه داشته که راندمان بسیار مناسبی را در میان سایر محصولات بازار دارد. شرکت Pakshoma درون لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما 16 برنامه اصلی شست‌وشو طراحی کرده که برای تمامی لباس‌ها مناسب است. این کمپانی درون تمامی محصولاتش از درب بزرگ فضایی استفاده کرده که زیبایی محصولاتش را دوچندان کرده و کاربردهایی نظیر جلوگیری از خروج آب را دارد. میزان صدای این لباسشویی حین شست‌وشو 54 دسی‌بل بوده که هیچگونه آزار و اذیتی برای ساکنین منزل ایجاد نخواهد کرد و به راحتی می‌توانید در ساعات مختلف از آن استفاده کنید.

 

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40804

 

گارانتی لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی چقدر است؟

همانطور که می‌دانید انواع محصولات پاکشوما شامل گارانتی و خدمات پس از فروش هستند که این موضوع سبب شده تا ارزش خرید محصولات این شرکت افزایش یابد. لوازمی مثل ماشین لباسشویی جزو پرکاربردترین کالاهای درون خانه بوده که ممکن است در طول روز بارها مورد استفاده قرار گیرند و این موضوع سبب شده تا برخی قطعات مصرفی دچار مشکل شوند. کمپانی Pakshoma برای این موضوع راه حلی پیاده سازی کرده که سبب شده تا مصرف کنندگان نگرانی بابت خرابی قطعات محصولاتشان نداشته باشند. در حال حاضر بهترین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما دارای 24 ماه گارانتی گاندوسرویس بوده و در سراسر ایران خدمات پس از فروش تا 10 سال ارائه خواهند کرد. 

برخی از مصرف کنندگان پس از خرید کالا خانگی نگران هستند که مشکلات این کالاها غیر قابل حل هستند و برخی قطعات دیگر درون ایران تعمیر نخواهند شد. شرکت پاکشوما این مورد را برطرف کرده و برای مشتریان تا 10 سال خدمات پس از فروش نیز ارائه خواهد کرد. با این خدمات دیگر نگران خرابی محصولتان نباشید و در صورت کوچک‌ترین مشکل، با کارشناسان و تعمیرکاران مجاز شرکت پاک سرویس تماس حاصل فرمایید.

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با بهترین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما آشنا شدید. همانطور که مطالعه کردید این شرکت محصولات بسیار باکیفیت و بادوامی را روانه بازار کرده که خوشبختانه جزو برندهای برتر در بازار محسوب می‌شود. یکی از پرفروش‌ترین ظرفیت‌ها در این حوزه لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی بوده که از ویژگی‌های و مشخصات بسیار مناسبی برخوردار است. شرکت Pakshoma جهت افزایش راندمان و کاهش صدا، مصرف و لرزش از فناوری BLDC در موتور محصولاتش استفاده کرده که این موضوع بسیار موفق آمیز عمل کرده است.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...