بهترین مدل اسپیکر تسکو چیست؟

در بازارهای جهانی محصولات مختلفی روزبه‌روز معرفی خواهد شد و اغلب آن‌ها مصرف کنندگان را شوکه خواهند کرد. یکی از حوزه‌هایی که روزبه‌روز در حال پیشرفت است، محصولات صوتی مثل باند و اسپیکر هستند. خوشبختانه در کشورمان نیز بازار این کالا گرم است و شرکت‌های تولید کننده معتبر روزانه کالاهای باکیفیت و پیشرفته‌تری روانه بازار خواهند کرد. یکی از این شرکت‌ها کمپانی TSCO بوده که در حوزه تولید باند پیشرفت‌های چشمگیری داشته و کالاهای این کمپانی یعنی اسپیکر TSCO با بهترین کیفیت و جدیدترین امکانات تولید خواهند شد که قصد داریم بهترین مدل اسپیکر تسکو را مورد بررسی قرار دهیم.

شرکت تسکو یکی از معتبرترین کمپانی‌های تولید کننده در کشورمان بوده که محصولات متنوعی را در سبد کالاهایش داشته است و می‌توان گفت جزو برترین کمپانی‌های ایرانی است. این شرکت توجه بسیاری به حوزه محصولات صوتی کرده و توانسته محصولاتش را با بهترین کیفیت و بالاترین سطح در کشورمان تولید کند. در حال حاضر اسپیکر تسکو با بهترین قطعات موجود در بازار، بدنه باکیفیت و مقاوم، امکانات برتر در محصولات صوتی و غیره تولید می‌شوند. در ادامه همراه افشین کالا باشید تا با بهترین مدل اسپیکر تسکو آشنا شویم و مشخصات آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

آشنایی با بهترین مدل اسپیکر تسکو

برند TSCO با بهره‌گیری از بهترین قطعات و مهندسین کشورمان توانسته محصولاتش یک سر وگردن بالاتر از سایر کالاهای بازار تولید کند که این موضوع باعث شده تا به سرعت در قلب طرفداران باند و اسپیکر جای باز کند و تبدیل به یکی از کمپانی‌های معتبر در این حوزه شود. یکی دیگر از نقاط قوت محصولات این کمپانی، تنوع بسیار بالا و تولید محصولات مختلف با ابعاد، قدرت صدا و طراحی متفاوت است. در ادامه بهترین مدل اسپیکر تسکو از نظر کیفیت ساخت، مشخصات صوتی، نوع کاربری، طراحی و فروش بالا را معرف حضورتان خواهیم کرد؛ ادامه مطلب را از دست ندهید.

  1. اسپیکر تسکو مدل TS 2080 N
  2. اسپیکر تسکو مدل TS 1910
  3. اسپیکر تسکو مدل TS 2091
  4. اسپیکر تسکو مدل TS 2096

اسپیکر تسکو مدل TS 2080 N

 

خرید اسپیکر تسکو مدل TS 2080 N (40000 وات) | افشین کالا

 

همانطور که می‌دانید، شرکت‌های تولید کننده معتبر محصولات جدیدشان را با تکنولوژی‌های روز دنیا تولید خواهند کرد که برند TSCO نیز از این قاعده پیروی کرده است. یکی از محصولات جدید این کمپانی اسپیکر تسکو مدل TS 2080 N نام داشته که می‌توان گفت نسخه بروزتر مدل قبلی یعنی تسکو 2080 است. این محصول معرفی شده در مقاله بهترین مدل اسپیکر تسکو با طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد تولید شده که در سایر کالاها این شکل و شمایل را مشاهده نخواهید کرد. این محصول دارای 4 ساب ووفر 12 اینچ بوده و توان خروجی آن 40000 وات P.M.P.O است. شرکت تسکو این اسپیکر ساب ووفر 12 اینچ را نسبت به مدل قبلی با متریال بهتر و تغییر جزئی در طراحی روانه بازار کرده که مورد توجه بسیاری از طرفداران این حوزه قرار گرفته است. این اسپیکر ساب 12 تسکو از لحاظ کیفیت قطعات تفاوت بسیاری با مدل قبلی داشته و می‌توان گفت که قابل قیاس با تسکو 2080 نخواهد بود. این محصول مجهز به رقص نور بسیار زیبای RGB بوده و در بالای این محصول یک عدد رقص نور سقفی یا LIGHT BALL قرار گرفته است که طراحی این محصول را بسیار زیباتر کرده است. بدنه اسپیکر تسکو 2080N چوب MDF با روکش چرم بوده که می‌توان گفت متریال بسیار مناسبی بوده و جزو بدنه‌های مقاوم محسوب می‌شود.

 

قیمت اسپیکر تسکو مدل TS 2080 N

 

اسپیکر تسکو مدل TS 1910

 

خرید اسپیکر تسکو مدل TS 1910 (13000 وات) | افشین کالا

 

اما اسپیکر بعدی در مقاله معرفی بهترین مدل اسپیکر تسکو مربوط به یک باند قابل شارژ است. اسپیکر تسکو مدل TS 1910 یکی از محصولات برتر تولیدی این شرکت بوده که از سایر محصولات هم‌رده کیفیت بالاتری داشته و توانسته رضایت طرفداران باند شارژی را جلب کند. این اسپیکر شارژی دارای یک عدد ساب ووفر 12 اینچ بوده که صدای بسیار فوق العاده‌ای را پخش خواهد کرد. توان خروجی این محصول 13000 وات P.M.P.O  بوده که بلندی مناسبی داشته و جزو کالاهای پرقدرت در این رده محسوب می‌شود. یکی از نقاط قوت این اسپیکر شارژی تسکو پشتیبانی از برق شهری و باتری قابل شارژ بوده که به راحتی می‌توانید در مکان‌هایی که دسترسی به برق ندارید از این محصول استفاده کنید. این ویژگی سبب شده تا از باتری این اسپیکر کمتر استفاده کنید و در نتیجه طول عمر آن بالاتر باشد. برند تسکو در داخل ساب ووفر و اطراف این محصول رقص نور بسیار زیبای RGB استفاده کرده است که زیبایی خاصی دارد. این اسپیکر شارژی دارای پنل DJ بوده که تنظیمات صوتی مختلفی را می‌توانید اعمال کنید و موسیقی را با صدای دلخواهتان پخش کنید. این محصول دارای یک عدد میکروفون بی‌سیم بوده که به راحتی می‌توانید به آن متصل شوید و با موسیقی مورد علاقه‌تان همخوانی کنید.

 

قیمت اسپیکر تسکو مدل TS 1910

 

اسپیکر تسکو مدل TS 2091

 

خرید اسپیکر تسکو مدل TS 2091 (40000 وات) | افشین کالا

 

اما محصول سوم از مقاله معرفی بهترین مدل اسپیکر تسکو، مدل TS 2091 بوده که طرفداران زیادی در این حوزه دارد. اسپیکر تسکو مدل TS 2091 دارای 4 ساب ووفر قدرتمند با سایز 15 اینچ بوده و توان خروجی آن 40000 P.M.P.O است. شرکت تسکو از 2 تیوتر با سایز 3 اینچ در این محصول استفاده کرده است که موجب صدای واضح و باکیفیت شده است. با یک تست صدای ساده از این اسپیکر ساب ووفر 15 اینچ متوجه خواهید شد که در بالاترین ولوم صدا، هیچگونه مشکلی نخواهد داشت و صدای خواننده با وضوح بالا پخش می‌شود. این اسپیکر ساب 15 تسکو از پرتاب صدای بسیار زیادی برخوردار بوده که به راحتی می‌توانید در فضای باز از آن استفاده کرده و صدای قدرتمند دریافت کنید. برند taco در این محصول از یک پنل dj حرفه‌ای با طراحی مورب استفاده کرده که امکانات صوتی متعددی داشته و می‌توانید بخش‌های صوتی موسیقی را سفارشی سازی کنید. از سایر امکانات این محصول در معرفی بهترین مدل اسپیکر تسکو می‌توان به قابلیت ضبط صدا و قابلیت اولویت میکروفون + دارای دو عدد رقص نور سقفی + دارای وضوح صدای 70دسی بل اشاره کرد. این محصول دارای دو عدد میکروفون بی‌سیم بوده و می‌توانید دو میکروفون باسیم به همراه گیتار را به آن متصل کنید.

 

قیمت اسپیکر تسکو مدل TS 2091

 

اسپیکر تسکو مدل TS 2096

 

قیمت اسپیکر تسکو مدل TS 2096 (34000 وات) | افشین کالا

 

اما محصول آخر از مقاله معرفی بهترین مدل اسپیکر تسکو متعلق به باند تسکو 2096 است. محصولی فوق العاده جذاب با طراحی خاص که نشان دهنده خلاقیت شرکت تسکو و مهندسان این شرکت است. اسپیکر تسکو مدل TS 2096 از طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده و تقریبا شبیه یکی از باندهای سونی است که اصطلاحا به این محصول طرح سونی نیز گفته می‌شود. این محصول مجهز به 4 ساب ووفر با سایز 10 اینچ و 4 عدد تیوتر 3 اینچ بوده ه تفکیک صدای بی‌نظیری داشته و می‌توان گفت بهترین انتخاب در میان محصولات اسپیکر ساب ووفر 10 اینچ است. این اسپیکر با توان خروجی 40000 وات P.M.P.O یا 220 وات RMS تولید شده که صدای به شدت قوی و رسایی دارد. شرکت تسکو در این محصول از قطعات و ساب ووفرهای بسیار باکیفیت و درجه 1  استفاده کرده که سبب شده تا بهترین صدا را پخش کند. این اسپیکر ساب 10 تسکو از قابلیت‌های متعددی مثل قابلیت اولویت میکروفون و 5 حالت اکولایزر + دارای رقص یک عدد رقص نور زیبا و جذاب + دارای وضوح صدای 72 دسی بل + 2 میکروفون وایرلس  UHF و غیره بهره‌مند است. از درگاه‌های ورودی محصول چهارم از مقاله بهترین مدل اسپیکر تسکو می‌توان به درگاه AUX + ورودی USB + ورودی بلوتوث + ورودی برای میکروفون + ورودی اپتیکال + ورودی کواکسیال + ورودی SD CARD اشاره کرد. این محصول یکی از پرفروش‌ترین کالاهای شرکت TSCO بوده و می‌توان گفت جزو بهترین انتخاب‌های شما در این حوزه باشد.

 

قیمت اسپیکر تسکو مدل TS 2096

 

چرا باند تسکو از سایر محصولات بازار کیفیت ساخت بهتری دارد؟

کیفیت ساخت و قدرت صدای بالا تنها با خواندن مقاله یا مشخصات درج شده روی کارتن محصول حس نخواهد شد،‌ ابتدا باید از محصول مدنظرتان تست صدا بگیرید و سپس اقدام به خرید آن کنید. این موضوع در اسپیکر تسکو به شدت صدق خواهد کرد و تنها با یک تست صدا، متوجه خواهید شد که باند TSCO از تمامی محصولات بازار ایران یک سر و گردن بالاتر بوده و می‌توان گفت جزو بهترین‌ها خواهند بود. کمپانی TSCO توانسته در چند سال اخیر متخصصین این حوزه را جذب کند که این موضوع سبب شده تا محصولاتش را فراتر از بازار ایران تولید کند. این شرکت تولید کننده اهمیت ویژه‌ای به کیفیت ساخت و کیفیت قطعاتش خواهد داد و همواره سعی داشته تا از بهترین قطعات موجود در بازار جهانی درون محصولاتش استفاده کنید. به طور مثال 4 مدل معرفی شده در مقاله بهترین مدل اسپیکر تسکو از بهترین کیفیت قطعه و ساب ووفر تشکیل شده‌اند که قدرت صدای بهتری نسبت به محصولات صوتی تصویری در بازار دارند.

اما شرکت TSCO تنها به اعداد و ارقام یا مشخصات بسنده نکرده و برای تاکید بر کیفیت بالای محصولاتش، آن‌ها را با گارانتی معتبر و بلند مدت به مصرف کنندگان عزیز عرضه کرده است. در حال حاضر تمامی باندهای این شرکت دارای 18 ماه گارانتی معتبر شرکت توسن سیستم شرق هستند و در سراسر کشور خدمات پس از فروش به مشتریان گرامی ارائه خواهند کرد. این گارانتی شامل تمامی باندهای این شرکت مخصوصا بهترین مدل اسپیکر تسکو خواهد شد. اگر قصد خرید اسپیکر را دارید می‌توانید به نمایندگان این شرکت مراجعه کرده و بهترین قیمت را دریافت کنید. افشین کالا نماینده رسمی تسکو در کرج بوده که باند TSCO را با بهترین قیمت به فروش خواهد گذاشت.

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با 4 مدل از بهترین مدل اسپیکر تسکو آشنا شدید. همانطور که مطالعه کردید کمپانی TSCO از بهترین قطعات درون محصولات استفاده کرده است و باندهای بسیار باکیفیت و قدرتمندی را تولید خواهد کرد. این شرکت محصولاتش را با طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد روانه بازار کرده که توجه طرفداران این خوزه را به خود جلب کرده است. در حال حاضر این شرکت محصولاتش را قوی تر و بالاتر از سایر کالاهای بازار ایران تولید کرده و کالاهایش از ارزش خرید بالاتری برخوردار هستند. فراموش نکنید که شرکت TSCO محصولاتش را به مدت 18 ماه گارانتی کرده و در سراسر کشور خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان گرامی عرضه خواهد کرد. فروشگاه افشین کالا نماینده رسمی تسکو در کرج بوده که باندهای این کمپانی مخصوصا بهترین مدل اسپیکر تسکو را با پایین‌ترین قیمت به مصرف کنندگان عزیز ارائه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...