معرفی بهترین مدل اسپیکر جی بی ال | افشین کالا

اسپیکر یکی از کالاهای لوکس محسوب می‌شود که روز به روز مصرف کنندگان بسیاری به سوی این محصول روانه می‌شوند. اسپیکر یکی از محصولات دسته صوتی و تصویری است که از آن می‌توانید در تمامی مهمانی‌ها و مجالس خود استفاده کرده و از کیفیت صدای خارق العاده آن نهایت لذت را ببرید و بتوانید مهمانی و مجالس بسیار باشکوهی را برگزار کنید. برند معتبر جی بی ال یکی از کمپانی‌های بسیار موفق در حوزه تولید کالای صوتی و تصویری بوده که با تلاش‌های بسیار خود موفق شده تا محصولات بسیار باکیفیت و خارق العاده‌ای را تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد که در این محتوا قصد داریم با بهترین مدل‌ اسپیکر جی بی ال آشنا شویم.

همچنین کمپانی معتبر JBL با تلاش‌های بسیار طراحان خود موفق شده تا انواع محصولات جی بی ال را از طراحی بسیار جذاب و منحصر به فردی برخوردار بوده که موجب شده تا محصولات این کمپانی مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گیرد. این کمپانی معتبر به دلیل عملکرد و خدمات مناسب خود موجب شده اند تا محصولات خود مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گیرد؛ به همین دلیل امروز آمدیم تا بهترین اسپیکرهای برند معتبر جی بی ال را به شما معرفی کنیم. اگر شما نیز به دنبال یک اسپیکر مناسب برای منزلتان هستید، در ادامه این مطلب با افشین کالا همراه شوید تا با بهترین مدل‌ اسپیکر جی بی ال آشنا شویم.

معرفی بهترین مدل‌ اسپیکر جی بی ال

برند معتبر جی بی ال در طی چندین دهه فعالیت خود موفق شده تا محصولات بسیار باکیفیت و قدرتمندی را تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. به همین دلیل این کمپانی مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته و به نسبت سایر برندهای موجود در بازار از جایگاه بسیار خاص و ویژه‌ای برخوردار شده است. طراحی بسیار زیبا و جذاب محصولات موجب شده تا جذابیت اسپیکر جی بی ال دوچندان شود. بهترین مدل اسپیکر جی بی ال عبارتند از:

  • اسپیکر جی بی ال مدل 1100+
  • اسپیکر جی بی ال مدل 1220
  • اسپیکر جی بی ال مدل 1203
  • اسپیکر جی بی ال مدل 3100
  • اسپیکر جی بی ال مدل 1222
  • اسپیکر جی بی ال مدل بوم باکس

اسپیکر جی بی ال مدل 1100+

 

خرید اسپیکر شارژی جی بی ال مدل Party Box 1100 پلاس | افشین کالا

 

یکی از محصولات بسیار جذاب و پرطرفدار کمپانی معتبر jbl ایران، اسپیکر جی بی ال مدل 1100+ است که در اولین رتبه از محتوا معرفی بهترین مدل‌ اسپیکر جی بی ال قرار گرفته است. این محصول دارای بدنه بسیار مقاوم در برابر ضربه بوده که موجب شده تا میزان دوام و طول عمر این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یابد. همچنین این اسپیکر شارژی جی بی ال دارای رقص نورهای بسیار زیبا و جذاب بوده که زیبایی و جذابیت این محصول را چندین برابر کرده است. اسپیکر جی بی ال مدال 1100+ دارای 2 عدد ساب ووفر 10 اینچی است. ساب ووفرهای این محصول موجب شده تا این کالا از قدرت و پرتاب صدای بسیار بالایی برخوردار شده و بتواند فضای بسیار گسترده‌ای را پوشش دهد. این اسپیکر شارژی بوده و به دلیل چرخ‌هایی که در زیر این محصول طراحی شده است موجب شده تا اسپیکر شارژی را بتوایند به آسانی حمل کرده و به این ترتیب حتی در فضای بیرون و یا در هنگام مسافرت نیز از آن استفاده کرده و لذت ببرید. این محصول یکی از بهترین مل اسپیکر جی بی ال بوده که این ترتیب می‌توانید با تهیه این محصول از کیفیت بسیار بالای آن نهایت لذت را ببرید.

 

قیمت اسپیکر شارژی جی بی ال مدل 1100 پلاس

 

اسپیکر جی بی ال مدل 1220

 

قیمت اسپیکر جی بی ال مدل 1220 (PARTY BOX 1220) | افشین کالا

 

از دیگر شگفتی‌های این محصول اسپیکر جی بی ال مدل 1220 است. این اسپیکر یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات این کمپانی است و جزو بهترین مدل‌ اسپیکر جی بی ال محسوب می‌شود. طراحی بسیار خاص و رقص نورهای ساده و جذاب این محصول موجب شده تا این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار مورد پسند بسیاری از مصرف کننندگان قرار گیرد. همچنین این محصول به دو صورت ساده ؛ لیزرشو و مه ساز طراحی شده که از طراحی بسیار خاص آن موجب شده تا این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار بسیار مورد توجه قرار گیرد. این محصول با توجه به 4 عدد ساب ووفر 10 اینچی که دارد از قدرت صدا و پرتاب صدای بسیاری زیادی برخوردار بوده که از این اسپیکر می‌توانید در تمامی مراسمات و مهمانی‌های بزرگ خود استفاده کرده و از قدرت آن نهایت لذت را ببرید. این اسپیکر متصل به برق شهری بوده که از آن می‌توانید در منزل و باغ خود با آسودگی استفاده کنید. این محصول یکی از اسپیکرهای DJ بوده که می‌توانید آن را در کنار تلوزیون قرار داده و به تلویزیون متصل کنید.

 

قیمت اسپیکر جی بی ال مدل 1220

 

اسپیکر جی بی ال مدل 1203

 

خرید اسپیکر جی بی ال مدل 1203 (Party Box 1203) | افشین کالا

 

یکی از شگفتی‌های این کمپانی، اسپیکر جی بی ال مدل 1203 است. این اسپیکر یکی از بهترین و جذاب ترین محصولات بوده که توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب می‌کند و ما در رده سوم محتوا آشنایی با بهترین مدل‌ اسپیکر جی بی ال آن را قرار داده‌ایم. همچنین این محصول بسیار پرطرفدار یکی از محصولات بسیار باکیفیت این کمپانی بوده با با طراحی بسیار جذاب و خارق العاده‌ای که دارد موجب شده تا این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار از جایگاه بسیار خاص و ویژه ای برخوردار شده و زیبایی و جذابیت را به منزلتان هدیه کند. این کالای صوتی و تصویی دارای قابلیت انتقال به برق مستقیم شهری بوده که شما می‌توانید از این محصول بسیار باکیفیت در منزل یا باغ استفاده کرده و از قدرت صدای فوق العاده آن نهایت لذت را ببرید. ساب ووفرهای این اسپیکر جی بی ال مدل 1203، 6 عدد و در ابعاد 12 اینچ بوده که موجب شده تا این محصول از قدرت صدای بسیار بالایی برخوردار شود. قدرت و پرتاب صدای این اسپیکر ساب ووفر 12 اینچ به قدرتی خارق العاده  باکیفیت است که موجب شده این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار بیشتر مورد پسند قرار گرفته و شما می‌توانید از این محصول برای مراسمات خود استفاده کرده و نهایت لذت را از کیفیت صودای خارق العاده ان ببرید.

 

قیمت اسپیکر جی بی ال مدل 1203

 

اسپیکر جی بی ال مدل 3100

 

خرید اسپیکر جی بی ال مدل 3100 سری پارتی باکس (JBL Party Box 3100) | افشین کالا

 

یکی از محصولات بسیار محبوب این کمپانی که از جذاب خاصی برخوردار است، اسپیکر پارتی باکس جی بی ال مدل 3100 است. این محصول به دلیل طراحی بسیار جذاب و خارق العاده ای که دارد موجب شده تا این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار از جایگاه بسیار خاصی برخوردار شود. همچنین بدنه این محصول در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده که موجب شده بتوانید از این محصول بسیار جذاب در طی مدت زمان زیادی در منزل خود استفاده کنید. این اسپیکر خارق العاده دارای رقص نور بسیار منحصر به فرد بر دور ساب ووفرها و یک عدد رقص نور سقفی آر جی بی بوده که موجب شده این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار بسیار مورد توجه قرار گرفته و فضای بسیار جذابی را ایجاد می‌کند. این محصول دارای 6 عدد ساب ووفر 10 اینچ لوده که با پرتاب صدای بسیار خارق العاده ای که دارد برای مکان‌های بزرگ نیز بسیار مناسب است.  اگر شما نیز به دنبال یک محصول بسیار باکیفیت و جذاب هستید این اسپیکر ساب ووفر 10 اینچ انتخاب بسیار مناسبی برای شما است. فراموش نکنید که این کالا از محتوا بهترین مدل‌ اسپیکر جی بی ال جزو پرفروش‌ترین‌ها بوده و قیمت مناسب آن، اصلی‌ترین دلیل فروش بالای این کالا است.

 

قیمت اسپیکر جی بی ال مدل 3100 سری پارتی باکس

 

اسپیکر جی بی ال مدل 1222

 

خرید اسپیکر جی بی ال مدل 1222 | افشین کالا

 

اسپیکر جی بی ال مدل 1222 یکی از بهترین مدل‌ اسپیکر جی بی ال است. این محصول از قطعاتی بسیار باکیفیت با بهترین فناوری‌ها و متریال‌ها قرار گرفته که موجب شده این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار در جایگاه بسیار بالایی قرار گرفته است. طراحی محصر به فرد و زیبای این محصول موجب شده تا این محصول از جذابیت خاصی برخوردار شده و از زیبایی و جذابیت بسیاری نیز برخوردار شده است. همچنین این محصول بسیار باکیفیت دارای رقص نورهای بسیار جذاب و زیبایی بوده که موجب شده تا زیبایی این محصول چندین برابر شده و طراحی این محصول را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد. این کالای صوتی و تصویری دارای 4 عدد ساب ووفر 12 اینچ بوده که موجب شده تا ضمن  پرتاب صدای عالی آن از قدرت صدای بسیار فوق العاده‌ای نیز برخوردار شود. شما نیز می‌توانید از این اسپیکر خارق العاده در منزل خود استفاده کرده و در مهمانی‌ها و مراسمات خود از این اسپیکر باکیفیت استفاده کرده و از صدای بسیار باکیفیت آن نهایت لذت را ببرید.

 

قیمت اسپیکر جی بی ال مدل 1222

 

اسپیکر جی بی ال مدل بوم باکس

 

قیمت اسپیکر جی بی ال مدل بوم باکس | افشین کالا

 

یکی از بهترین و جذاب‌ترین محصولات برند جی بی ال، اسپیکر بوم باکس جی بی ال است. اسپیکر بوم باکس جی بی ال دارای رقص نور آر جی بی بر دور ساب ووفرها بوده که متناسب با اهنگ تغییر می‌کند. طراحی بسیار جذاب و منحصر به فرد این محصول موجب شده تا توجه بسیاری از مصرف کنندگان به سوی این کالای صوتی و تصویری جلب شود. اگر شما نیز به دنبال یک محصول بسیار باکیفیت و جذاب هستید این اسپیکر انتخاب بسیار مناسبی برای شماست و می‌توان گفت اقصادی‌ترین محصول در میان بهترین مدل‌ اسپیکر جی بی ال است. این کالای صوتی دارای دو عدد ساب ووفر 6/5 اینچ بوده که موجب شده تا این محصول از صدای بسیار باکیفیت با پرتاب صدای خارق العاده برخوردار شود.همچنین این محصول به دنبال ابعاد بسیار متناسبی که دارد موجب شده تا این محصول را بتوانید به آسانی و در هر مکانی که می‌خواهید حمل کرده و از آن حتی در هنگام مسافرت نیز استفاد کنید. این اسپیکر ساب ووفر 6 اینچ دارای باتری بوده و از قابلیت  شارژی برخوردار است؛ به همین دلیل ار این محصول می‌توانید در همه جا استفاده کرده و از کیفیت صدای خارق العاده آن نیز نهایت لذت را ببرید.

 

قیمت اسپیکر شارژی جی بی ال مدل Boombox

 

گارانتی و خدمات پس از فروش اسپیکر JBL

امروزه کمپانی‌های بسیاری در کنار محصولات خود خدمات پس از فروش نیز به مصرف کنندگان خود ارائه می‌کنند. اما بسیاری از مصرف کنندگان خدمات پس از فروش مناسبی را به مصرف کنندگان خود ارائه نمی‌کنند و به این ترتیب در هنگام بروز کمترین مشکل و خرابی اسپیکر مصرف کنندگان وادار به پرداخت هزینه‌های بسیار هنگفتی برای تعمیرات شده و مدت زمان زیادی نیز طول می‌کشد تا این محصول به طور کامل تعمیر شود. کمپانی معتبر جی بی ال یکی از بهترین برندها در حوزه گارانتی و خدمات پس از فروش است که به این دلیل مصرف کنندگان بسیاری را به سوی خود جلب کرده است.

کمپانی jbl انواع محصولات خود را به مدت 24 ماه گارانتی کرده و خدمات پس از فروش مناسبی را به مصرف کنندگان خود در سراسر کشور ارائه می‌کند. همچنین این کمپانی به دلیل نمایندگی‌ها متعددی که در سراسر کشور تاسیس کرده اند خدمات بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان خود در سرتا سر کشور ارائه می‌کنند. خدمات بسیار مناسب این کالای صوتی تصویری موجب شده تا این کمپانی در صورت بروز کمترین مشکل آن را در کمترین زمان ممکن برای شما رفع کرده و محصول مورد نظر خود را مانند روز اول به شما تحویل دهد. همچنین این کمپانی از تعمیرکاران بسیار مجرب و حرفه‌ای استفاده کرده که موجب شده میزان سرعت عمل تعمیرات را به میزان قابلیت توجه افرایش داده و به این ترتیب کیفیت این محصولات را همانند روز اول حفظ کنند. اگر به دنبال محصولی هستید که قیمت مناسبی داشته و در عین حال چندین سال در کنار شما باشد، قطعا از میان بهترین مدل اسپیکر جی بی ال انتخاب کنید.

سخن آخر

همانطور که تاکنون درباره بهترین مدل‌ اسپیکر جی بی ال مطالعه کردید، این محصولات دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی بوده که موجب شده تا زیبایی و جذابیت این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یابد و توجه بسیاری از مصرف کننگان را به سوی محصولات جذاب خود جلب کند. همچنین  بدنه این محصولات در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده که موجب شده میزان دوام و طول عمر این محصولات به میزان قابل توجهی افزایش یابد. این کمپانی محصولات بسیار جذابی را با قابلیت شارژی و متصل به برق مستقیم شهری تولید کرده و به بازار عرضه کرده  است که موجب شده تا شما بتوانید محصول مورد نیاز خود را بسته به شرایط خود از این برند معتبر تهیه کرده و از کیفیت بسیار بالا و خارق العاد آن نهایت لذت را ببرید. این کالای صوتی و تصویری دارای رقص نورهای بسیار جذاب و خارق العاده ای بوده که به این محصولات نمای بسیار جذابی بخشیده و این محصولات را به میزان زیادی مورد محبوبیت این مصرف کنندگان قرار داده است. این محصولات از بهترین قطعات و متریال‌ها تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است که موجب شده تا این محصول را بتوانید در طولانی مدت استفاده کرده و از آن لذت ببرید. همچنین فراموش نکنید که بهترین مدل‌ اسپیکر جی بی ال دارای 24 ماه گارانتی معتبر آرمان تجارت اسپادانا یا جی بی ال بوده که خدمات بسیاری را به مصرف کنندگان خود در سراسر کشور ارائه کرده است. شما نیز می‌توانید با تیه این محصولات بسیار جذاب و باکیفیت زیباییی را به منزلتان هدیه کرده و از کیفیت بسیار بالای این محصولات نیز نهایت لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...