امروزه بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال خرید اسپیکرهایی هستند که علاوه بر اینکه از ظاهری مناسبی برخوردار باشند، از کیفیت صدای خارق العاده ای نیز برخوردا شوند. امروزه کمپانی‌های متعددی در حوزه تولید کالای صوتی و تصویری فعالیت کرده و محصولات بسیار متنوعی را روانه بازار کرده اند. کمپانی معتبر آیوا یکی از قدیمی‌ترین و با تجربه ترین کمپانی‌ها در حوزه تولید اسپیکر است که با تولید محصولات بسیار خاص و باکیفیت موجب شده تا اسپیکرهای خود مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گیرد. همچنین رقص نورهای بسیار زیبا و منحصر به فرد طراحی شده درون اسپیکرهای AIWA موجب شده که این کمپانی مورد پسند بسیاری از مصرف کنندگان قرار گیرد؛ به همین دلیل قصد داریم در این محتوا با بهترین مدل اسپیکر آیوا آشنا شده و آن‌ها را مورد بررسی دقیق قرار دهیم.

قطعات به کار برده شده درون این محصولات از بهترین متریال و فناوری‌ها تولید بوده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است که وجود قطعات باکیفیت درون این کالای صوتی و تصویری موجب شده تا از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار شوند. همچنین طراحان این کمپانی با تلاش‌های بسیار خود موفق شده اند تا این محصولات را از بهترین طراحی‌ها تولید کرده و جذابیت این محصولات را چندین برابر کنند. این برند معتبر تاکنون مدل‌های متفاوتی را تولید و روانه بازار کرده است. امروز آمدیم تا با بهترین مدل اسپیکر آیوا آشنا شویم، پس در ادامه این مطلب با افشین کالا همراه شوید.

آشنایی با بهترین مدل اسپیکر آیوا

کمپانی معتبر آیوا با تلاش های بسیار طراحان و مسئولان خود در حوزه تولید اسپیکر موفق شده اند تا محصولات بسیار جذاب و باکیفیتی را تولید کرده و به بازار عرضه کنند؛ به همین دلیل همواره بسیاری از مصرف کنندگان در هنگام خرید اسیپکر نمی‌دانند که از کدام اسپیکر خریداری کنند. به همیم دلیل است که این کمپانی به نسبت سایر کمپانی‌های موجود در بازار از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. با معرفی بهترین مدل اسپیکر آیوا شما دیگر می‌دانید جه اسپیکری با توجه به خواسته‌ها و نیازهای شما گزینه مناسبی برای خرید است. اگر شما نیز همانند سایر مصرف کنندگان در هنگام خرید این مشکل را دارید، حتما ادامه این مطلب را مطالعه کنید. لازم است بدانید که در میان محصولات معرفی شده در محتوا بهترین مدل اسپیکر آیوا، مدل‌های جفتی، اسپیکر شارژی و قابل حمل نیز درج شده است. بهترین اسپیکر آیوا عبارتند از:

  • اسپیکر آیوا مدل 2100 پرو
  • اسپیکر آیوا مدل 2200 پرو
  • اسپیکر آیوا مدل 3000 پرو
  • اسپیکر آیوا مدل 600 پرو
  • اسپیکر آیوا مدل 3100 پرو
  • اسپیکر آیوا مدل 1000 پرو
  • اسپیکر آیوا مدل 150 پرو

اسپیکر آیوا مدل 2100 پرو

 

قیمت اسپیکر آیوا مدل AW-X2100DSP PRO | افشین کالا

 

یکی از شگفتی‌های این کمپانی اسپیکر آیوا 2100 است. این اسپیکر با استفاده از طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد درون آن موجب شده تا این محصول مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گیرد و در رده بندی بهترین مدل اسپیکر آیوا حضور پیدا کند. همچنین این محصول به دلیل پنل بسیار جذاب و موربی که دارد موجب شده تا زیبایی و جذابیت این محصول خارق العاده چندین برابر شود. همچنین اسپیکر 2100 آیوا دارای رقص نورهای زیبا بر دور ساب ووفرها بوده که رنگ آن همانگ با آهنگ تغییر می‌کنند. همچنین لیزرهای طراحی شده درون این محصول موجب شده تا شما بتوانید از آن در مهمانی‌های خود استفاده کرده و زیبایی محیط را چندین برابر کنید. این اسپیکر آیوا دارای 4 عدد ساب ووفر 12 اینچ بوده است. ساب ووفرهای 12 اینچی این محصول موجب شده تا از قدرت صدا و پرتاب صدای بسیار خارق العاده ای برخوردار شود. این اسپیکر ساب ووفر 12 اینچ با توجه به پرتاب صدای فوق العاده ای که دارد می‌توانید از آن در مکان‌های بزرگ نیز استفاده کرده و از کیفیت صدای خارق العاد آن استفاده کنید. بدنه این محصول در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده که موجب شده میزان دوام و طول عمر این کالای صوتی و تصویری به میزان قابل توجهی افزایش بیاید. اگر شنا نیز دنبال یک اسپیکر مناسب و جذاب برای مجالس و مهمانی‌های خود هستید، این اسپیکر انتخاب بسیار مناسبی برای شماست.

 

قیمت اسپیکر آیوا مدل 2100 پرو

 

اسپیکر آیوا مدل 2200 پرو

 

قیمت اسپیکر آیوا AW-X2200DSP PRO | افشین کالا

 

یکی از جذاب‌ترین و جدید ترین محصولات این کمپانی که در محتوا بهترین مدل اسپیکر آیوا جای دارد، اسپیکر آیوا مدل 2200 است. اسپیکر آیوا 2200 یکی از بهترین محصولات این کمپانی است که به دلیل طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد خود موجب شده تا مصرف کنندگان بسیاری به سوی این محصول خارق العاده جلب شوند. همچنین این محصول به دلیل بدنه بسیار مقاومی که دارد در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده که موجب شده میزان دوام و طول عمر این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یابد. این کالای صوتی و تصویری دارای 4 عدد ساب ووفر 12 اینچ است. ساب ووفرهای 12 اینچی این محصول موجب شده تا این اسپیکر از میزان قدرت صدا و پرتاب صدای بسیار خارق العاده ای برخودار شود به طوری که این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار در جایگاه بالاتری قرار داشته باشد. قدرت صدای بسیار بالایی این محصول موجود شده تا شما بتوانید از این محصول در مراسمات و مجالس بسیار بزرگ خود استفاده کرده و از کیفیت صدای خارق العاده آن نهایت لذت را ببرید. همچنین این محصول از یک قابلیت بی‌نظیری به نام تی دبلیو اس برخوردار بوده که موجب شده تا با این ویژگی بتوانید این اسپیکر را به اسپیکر مشابه خود متصل کرده و از حجم صدای بیشتری برخوردار شوید. همچنین رقص نورهای بسیار زیبا و منحصر به فرد طراحی شده بر روی این محصول موجب شده تا زیبایی و جذابیت این محصول چندین برابر شده و نمای بسیار زیبایی را ایجاد کند.

 

قیمت اسپیکر آیوا مدل 2200 پرو

 

اسپبکر آیوا مدل 3000 پرو

 

خرید اسپیکر آیوا مدل 3000 پرو | افشین کالا

 

یکی از شگفتی‌های این کمپانی اسپبکر 3000 است و می‌توان گفت قوتی‌ترین محصول در محتوا بهترین مدل اسپیکر آیوا محسوب می‌شود. این اسپیکر دارای طراحی بسیار زیبا و خارق العاده‌ای تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است که موجب شده این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار از جایگاه بسیار خاص و ویژه ای برخوردار شود. همچنین رقص نورهای طراحی شده بر دور ساب ووفرها یک جلوه بسیار زیبا و منحصر به فردی را به این محصول داده است. رقص نورهای طراحی شده درون این محصول هنگام با آهنگ تغییر کرده که زیبایی و جذابیت این کالای صوتی و تصویری را چندین برابر کرده است. این محصول دارای 6 عدد ساب ووفر 12 اینچ بوده که بیانگر قدرت بسیار بالای این محصولات است. قدرت صدا و پرتاب صدای این محصول به قدری زیاد است که میزان زیادی از فضا را ساپورت کرده و به این ترتیب بتوانید از این محصول در تمامی مراسمات خود استفاده کرده و از پرتاب صدای فوق العاده آن نهایت لذت را ببرید. همچنین این محصول دارای یک آمپیلی فایر مجزا بوده که با استفاده از آن می‌توانید تنظیماتی مانند بیس و تریبل و غیره را بر حسب نیاز خود تنظیم کنید. بدنه این اسپیکر از جنس چوب ام دی اف بوده که در برابر ضربه از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است که میزان دوام و طول عمر این محصول را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. اگر شما نیز به دنبال یک اسپیکر با قدرت صدای فوق العاده هستید، این محصول انتخاب مناسبی برای شماست.

 

قیمت اسپیکر آیوا مدل 3000 پرو

 

اسپیکر آیوا مدل 600 پرو

 

مشخصات اسپیکر آیوا مدل 600 پرو (AW-X600DSP PRO) شارژی | افشین کالا

 

اگر شما نیز به دنبال یک اسپیکر با صدای فوق العاده  هستید اما فضای کلافی برای یک اسپیکر جفتی را ندارید، اسپیکر آیوا مدل 600 انتخاب بسیار مناسبی برای شماست. این محصول که جزو بهترین مدل اسپیکر آیوا است، دارای طراحی بسیار منحصر به فرد و جذابی بوده که موجب شده تا این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار از جایگاه بسیار خاص و ویژه ای برخوردار شود. همچنین رقص نورهای بسیار زیبا و جذاب به همراه لایت بسیار بزرگی که در قیمت بالایی اسپیکر طراحی شده است موجب شده تا ابن محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار بیشتر مورد پسند مصرف کنندگان قرار گیرد. لایت سقفی موجود در این محصول موجب شده تا فضای بسیار جذابی را به وجود بیاورد. این کالای صوتی و تصویری دارای 2 عدد ساب ووفر 12 اینچ بوده که از قدرت صدا و پرتاب صدای بسیار خارق العاده‌ای برخوردار است. این اسپیکر شارژی آیوا دارای قابلیت اتصال به برق مستقیم شهری بوده که می‌توانید از این محصول در منزل خود استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید. همچنین این اسپیکر آیوا از بهترین قطعات همراه با بهترین متریال‌ها تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است که موجب شده تا این محصول از دوام و طول عمر بسیاری برخوردار شود و شما بتوانید در مدت زمان طولانی از این محصول برای منزلتان استفاده کرده و از جذابیت آن نهایت لذت را ببرید. همچنین قابلیت تی دبلیو اس طراحی شده که در صورتی که نیاز به حجم صدای بیشتری برای مجالس و مراسمات خود هستید می‌توناید این کالای صوتی و تصویری را با استفاده از وای فای به اسپیکر مشابه خود متصل کرده و حجم صدای بیشتری را دریافت کنید.

 

قیمت اسپیکر آیوا مدل 600 پرو

 

اسپیکر آیوا مدل 3100 پرو

 

قیمت اسپیکر 3100 پرو آیوا | افشین کالا

 

اما به سراغ محصول بعدی از محتوا بهترین مدل اسپیکر آیوا خواهیم رفت. یکی از محصولات بسیار زیبا و جذاب این کمپانی اسپیکر آیوا 3100 است. اسپکیر آیوا 3100 دارای 6 عدد ساب ووفر 10 اینچ بوده که موجب شده تا این محصول در قدرت صدای بسیار بالا و پرتاب صدای خارق العاده‌ای داشته باشد. این اسپیکر دارای قابلیت اتصال به برق مستقیم شهری بوده که موجب شده این محصول را بتوانید در منزل یا هر مکانی که به برق شهری دسترسی دارید استفاده کرده و از کیفیت صدای خارق العاده آن نهایت لذت را ببرید. همچنین این محصول دارای طراحی بسیار خاص و جذابی بوده که به دلیل طراحی بسیار جذاب و ساده خود مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. همچنین این کالای صوتی و تصویری  دارای رقص نورهای بسیار جذاب بر دور ساب ووفرها بوده که زیبایی و جذابیت این محصول را دوچندان می‌کند. بدنه این اسپیکر ساب ووفر 10 اینچ در برابر ضربه و حرارت بسیار مقاوم بوده که موجب شده تا این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار از میزان دوام و طول عمر بیشتری برخوردار بوده و به این ترتیب بتوانید در طولانی مدت از این محصول جذاب لذت ببرید. این محصول دارای ارتفاع 150/5 سانتی متر بوده که جذابیت این محصول را چندین برابر کرده  است. این اسپیکر آیوا در کنار تلوزیون دارای نمای بسیار جذاب است، به همین دلیل این محصولات بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

 

قیمت اسپیکر آیوا مدل 3100 پرو

 

اسیکر آیوا مدل 1000 پرو

 

خرید اسپیکر آیوا مدل 1000 پرو | افشین کالا

 

از دیگر شگفتی‌های این کمپانی اسپیکر آیوا مدل 1000 پرو است. این محصول به دلیل قیمت مناسب، قدرت صدای بالا و طراحی مناسب جزو رده بندی بهترین مدل اسپیکر آیوا قرار گرفته است. این اسپیکر دارای 2 عدد سلب ووفر 12 اینچ به همراه آمپیلی فایر جداگانه است. با استفاده از آمپیلی فایر این محصول می‌توانید تنظیماتی مانند بیس، تریبل، تنظیم صدا و اکوی میکروفون و غبره را با استفاده از دکمه‌های طراحی شده بر روی آن تنظیم کنید. همچنین این کالای صوتی و تصویری با توجه به ساب ووفرهای 12 اینچی که درون این محصول قرار گرفته موجب شده تا این محصول از کیفیت و قدرت صدای بسیار خارق العاده‌ای برخوردار است. کیفیت خارق العاده صدای این محصول موجب شده تا شما بتوانید از این محصول حتی در مهمانی‌ها و مراسمات بسیار بزرگ خود استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید. همچنین این محصول بسیار جذاب به دلیل بدنه بسیار مقاومی که دارد موجب شده تا میزان دوام و طول عمر این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یابد. اگر شما نیز به دنبال یک محصول با ابعاد متناسب و کیفیت صدای فوق العاده هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا از این محصول بسیار باکیفیت و پرطرفدار استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید.

 

قیمت اسپیکر آیوا مدل 1000 پرو

 

اسپیکر آیوا مدل 150

 

خرید اسپیکر آیوا مدل SS-X150DSP PRO | افشین کالا

 

اگر به دنبال یک اسپیکر کوچک می‌گردید که بتوانید آن را در تمام مکان‌های دلخواه خود حمل کرده و استفاده کنید، اسپیکر آیوا مدل 150 انتخاب بسیار مناسبی برای شماست. این محصول دارای ابعاد بسیار متناسب بوده که می‌توانید در هنگام مسافرت نیز این محصول را برده و از کیفیت صدای بسیار جذاب آن لذت ببرید؛ به همین دلیل در میان بهترین مدل اسپیکر آیوا جای دارد. همچنین این محصول دارای باتری قابل شارژی بوده که می‌توانید این محصول را بدون نیاز به برق شهری استفاده کنید. همچنین این محصول قابلیت اتصال به برق شری را نیز دارد. طراحی این محصول بسیار جذاب و خارق العاده بوده که موجب شده تا این محصولات به نسبت سایر محصولات موجود در بازار بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار گیرد. همچنین این محصول دارای قابلیت TWS بوده که با استفاده از آن می‎توانید بدون نیاز به سیم و با استفاده از وای فای به یکدیگر متصل کرده و حجم صدای بیشتری را دریافت کنید. این اسپیکر ساب ووفر 8 اینچ دارای قابلیت کارائوکه نیز بوده که با استفاده از آن می‌توانید صدای خواننده را حذف کرده و به این ترتیب با آهنگ همخوانی کرده و لذت ببرید. بدنه این محصول از جنس فایبرگلس بسیار مقاوم بوده که میزان دوام و طول عمر این محصول را به میزان قابل توجهی افزلیش می‌دهد. این محصول یکی از بهترین اسپیکر  اگر شما نیز به دنبال یک محصولی هستید که بتوانید هم در محیط بیرون و هم بتوانید از آن درون منزلتان به برق شهری متصل کرده و از آن استفاده کنید، این محصول انتخاب بسیار مناسبی برای شما است. راستی فراموش نکنید که این کالا دارای یک عدد ساب ووفر 8 اینچ بوده و قدرت صدای مناسبی دارد.

 

قیمت اسپیکر آیوا مدل 150 پرو

 

اسپیکرهای AIWA ساخت کدام کشور است؟

به صورت کامل با بهترین مدل اسپیکر آیوا آشنا شدید، حال قصد داریم با کشور سازنده و نکات کلیدی این محصولات آشنا شویم. کمپانی معتبر آیوا یکی از قدیمی‌ترین و با تجربه ترین کمپانی‌ها در حوزه کالای صوتی و تصویری بوده که با تاکنون با تلاش‌های بسیار خود موفق شده تا محصولات بسیار زیبا و باکیفیتی را تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد. قطعات قرارگفته درون محصولات برند آیوا از بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات همراه با بهترین متریال‌های موجود در بازار در تایوان تولید شده است. کیفیت بالای قطعات این محصولات موجب شده تا این محصولات به نسبت سایر محصولات موجود در بازار مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

همچنین در این کالای صوتی و تصویری از تکنولوژی و فناوری ژاپن درون آن بهره گرفته شده که موجب شده تا این محصولات دارای فناوری‌های بسیار خاص و ویژه به نسبت سایر محصولات موجود در بازار بوده که موجب شده اسپیکر آیوا به نسبت سایر محصولات موجود در بازار بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. همچنین این محصولات درون ایران منتاژ شده و به این ترتیب در خدمت مصرف کنندگان قرار گرفته است. در حال حاضر بهترین مدل اسپیکر آیوا مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته و در بازار داخلی از جایگاه بسیار خاص و ویژه ای برخوردار شده ایست. اگر شما نیز همانند سایر مصرف کنندکان به دنبال یک محصول جذاب و باکیفیت هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا از این محصولات خارق العاده این برند استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید. لازم است بدانید که تنها نماینده رسمی برند AIWA JAPAN در ایران شرکت گاندورسرویس بوده و انواع محصولات آیوا توسط این شرکت به بازار ایران عرضه خواهد شد.

سخن آخر

همانطور که تاکنون درباره بهترین مدل اسپیکر آیوا مطالعه کردید، این محصولات دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد بوده که موجب شده تا این محصول به نسبت سایر محصولات مشابه در بازار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گیرد. همچنین این محصولات دارای بدنه بسیار مقاوم در ضربه بوده که موجب شده تا این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار از جایگاه بسیار خاص و ویژه‌ای برخوردار شود. قطعات مورد استفاده در این کالای صوتی و تصویری از بهترین قطعات با بهترین کیفیت تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است که میزان دوام و طول عمر این محصول را به میران قابل توجهی افزایش می‌دهد. رقص نورهای طراحی شده درون این اسپیکرها موجب شده تا میزان زیبایی و جذابیت این محصولات چندین برابر شده و این محصول همانند سایر محصولات موجود در بازار بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار گیرد.

همچنین قابلیت‌های طراحی شده درون این محصول براساس خواسته‌های مصرف کنندگان طراحی شده و درون این محصولات قرار گرفته که موجب شده این محصولات به نسبت سایر محصولات موجود در بازار به میزان یبیشتری مورد توجه مصرف کنندگان قرار گیرد. کمپانی آیوا زیر نظر گاندو سرویس انواع محصولات خود را گارانتی کرده و خدمات پس از فروش ارائه می‌کند. گاندوسرویس یکی از بهترین شرکت‌ها در حوزه گارانتی و خدمات پس از فروش بوده که بهترین مدل اسپیکر آیوا را به مدت 12 ماه گارانتی می‌کند و خدمات بسیاری را به مصرف کنندگان خود در سراسر کشور ارائه می‌کند. اگر شما نیز به دنبال محصولات بسیار جذاب و باکیفیت برای خرید هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا از محصولات جذاب آیوا خریداری کرده و از کیفیت بسیار بالای این محصول نهایت لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...