امروزه یکی از محصولاتی که بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته، اسپیکر است. اسپیکر یک کالای لوکس محسوب می‌شود و کمپانی‌هایس متنوعی در حوزه تولید این کالای صوتی و تصویری فعالیت کرده که اسپیکرهای متنوعی را تولید کرده و خدمت مصرف کنندگان ارائه کرده است. یکی از دغدغه مصرف کنندگان در هنگام خرید اسپیکر قیمت‌های بسیار نجومی و بالای آن است. امروز آمدیم تا بهترین اسپیکر زیر 2 میلیون از برند معتبر مکسیدر را به شما معرفی کنیم. کمپانی معتبر مکسیدر یکی از بهترین و محبوب‌ترین کمپانی‌ها در حوزه تولید اسپیکر بوده که در طی چندین دهه فعالیت خود موفق شده تا محصولات بسیار جذاب و متنوعی را تولید کرده و به بازار داخلی عرضه کنند.

کمپانی معتبر Maxeeder دارای محصولات بسیار متنوعی بوده که مصرف کنندگان با کمترین و مقرون به صرفه‌ترین هزینه می‌توانند تا محصولات بسیار و باکیفیتی از این برند را تهیه کرده و از کیفیت صدای خارق العاده آن نهایت لذت را ببرید. همچنین این کمپانی با بدنه بسیار مقاومی که برای محصولات خود طراحی کرده است، موجب شده تا محصولات آن از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار شده و به این ترتیب بتوانید از این محصول بسیار جذاب و باکیفیت در طی مدت زمان طولانی استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید. اگر شما به دنبال اسپیکرهایی جذاب و باکیفیت و قیمت مناسب هستید، در ادامه این مطلب با افشین کالا همراه شوید تا به صورت کامل با بهترین اسپیکر زیر 2 میلیون آشنا شویم.

معرفی بهترین اسپیکر زیر 2 میلیون؛ اقتصادی و به‌صرفه!

همواره بسیاری از مصرف کنندگان در هنگام خرید اسپیکر نگران قیمت‌های بسیار بالای این محصولات هستند. کمپانی معتبر مکسیدر بیش از 10 مدل اسپیکرهای جذاب و باکیفیت تولید کرده و به بازار داخلی عرضه کرده نموده است که موجب شده تا مصرف کنندگان دیگر نگران هزینه‌های هنگفت برای خرید اسپیکر نبوده و بتوانند با کمترین قیمت یک اسپیکر بسیار جذاب و با کیفیت صدای خارق العاده را تهیه کرده و نهایت لذت را ببرید.. همچنین این بهترین مدل‌های اسپیکر زیر دو میلیون دارای 12 ماه گارانتی معتبر گاندو سرویس نیز هستند که خدمات بسیاری را به مصرف کنندگان خود در سر تا سر کشور ارائه می‌کنند. اگر شما نیز می‌خواهید با بهترین اسپیکر زیر 2 میلیون آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

اسپیکر مکسیدر مدل KT-17

 

خرید اسپیکر مکسیدر مدل KT-17 | افشین کالا

 

اولین اسپیکر جذابی که در محتوا بهترین اسپیکر زیر 2 میلیون درج شده است، اسپیکر مکسیدر KT17 است. این اسپیکر دارای رقص نور بسیار جذاب و منحصر به فرد بوده که توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب می‌کند. همچنین این کالای صوتی و تصویری دارای طراحی خاص و جذابی که دارد موجب شده تا توجه بسیاری از مصرف کنندگان به سوی این محصول جلب شود. باتری 180 میلی آمپری که درون این محصول طراحی شده است موجب شده تا این کالای صوتی و تصویری را بتوانید طی مدت زمان 3 الی 4 ساعت با صدای متوسط استفاده کرده و از کیفیت صدای خارق العاده این محصول نهایت لذت را ببرید.

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل KT-17

 

اسپیکر مکسیدر مدل KT-16

 

خرید اسپیکر مکسیدر مدل KT-16 | افشین کالا

 

یکی دیگر از محصولات بسیار جذاب و منحصر به فرد این کمپانی که محبوبیت زیادی داشته و در محتوا بهترین اسپیکر زیر 2 میلیون به آن اشاره شده است، اسپیکر مکسیدر KT16 است. این اسپیکر دارای توری محافظ در قیمت جلویی خود بوده که موجب شده تا دوام و طول عمر این کالای صوتی و تصویری به میزان قابل توجهی افزایش یابد. همچنین این اسپیکر شارژی مکسیدر یکی از بهترین اسپیکرهای زیر دو میلیون بوده که از کیفیت صدای بسیار خارق العاده‌ای برخوردار بوده و می‌تواند تا شعاع 10 متر را پوشش دهد. همچنین این محصول دارای وزن زیر 1 کیلو گرم بوده که می‌توانید به آسانی این محصول را در هر مکانی که می‌خواهید حمل کرده و از کیفیت صدای خارق العاده آن نهایت لذت را ببرید و حتی در مسافرت نیز از این محصول بسار جذاب مکسیدر استفاده کنید.

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل KT-16

 

اسپیکر مکسیدر KT-15

 

خرید اسپیکر مکسیدر مدل KT-15 | افشین کالا

 

از دیگر محصولات جذاب کمپانی معتبر MAXEEDER اسپیکر KT15 است. این کالا جزئی از بهترین اسپیکر زیر 2 میلیون بوده که به دلیل طراحی بسییار جذاب و خاصی که دارد مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرارگفته است. بدنه این کالای صوتی و تصویری در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده که موجب شده تا میزان دوام و طول عمر این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یابد. همچنین این اسپیکر مکسیدر دارای ورودی‌های AUX ، USB و … بوده که با استفاده از این ورودی‌ها می‌توانید تا فلش یا تلفن همراه خود را به این اسپیکر متصل کرده و موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهید.

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل KT-15

 

اسپیکر مکسیدر مدل KT-14

 

خرید اسپیکر مکسیدر مدل KT-14 | افشین کالا

 

یکی از محصولات بسیار جذاب این کمپانی که در میان مصرف کنندگان از محبوبیت بسیاری نیز برخوردار بوده، با نام KT14 روانه بازار شده است. این محصول در بهترین اسپیکر زیر 2 میلیون از بهترین قطعات و متریال‌های موجود در بازار تولید شده و خدمت مصرف کنندگان قرار گرفته است که موجب شده تا میزان دوام و طول عمر این محصول افزایش یابد. این اسپیکر شارژی دارای باتری بسیار قوی 1800 میلی آمپر بوده که به دلیل قدرت بالای این محصول می‌توانید از این محصول در طی مدت زمان زیادی استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید. اگر شما نیز به دنبال یک محصول جذاب و بسیار باکیفیت هستید که بتوانید حتی در مسافرت نیز از آن استفاده کنید، اسیکر کا تی 14 انتخاب بسیار مناسبی برای شما است.

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل KT-14

 

اسپیکر مکسیدر مدل KT-13

 

خرید اسپیکر مکسیدر مدل KT-13 | افشین کالا

 

یکی از جذاب ترین محصولات این کمپانی نیز اسپیکر KT13 است. این کالا از بهترین اسپیکر زیر 2 میلیون دارای توری محافظ در قسمت جلویی خود بوده که موجب شده تا زیبایی و جذابیت این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یابد. همچنین این کالای صوتی و تصویری دارای طراحی بسیار جذاب و منحصر به فردی بوده که موجب شده تا توجه بسیاری از مصرف کنندگان به سوی این محصول خارق العاده از برند مکسیدر جلب شود. بر روی قسمت بالایی این کالای صوتی و تصویری یک دسته طراحی شده که شما می‌توانید با استفاده از دسته این محصول را به آسانی حمل کرده و به این ترتیب از این اسپیکر جذاب استفاده کنید.

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل KT-13

 

اسپیکر مکسیدر مدل KT-12

 

خرید اسپیکر مکسیدر مدل KT-12 | افشین کالا

 

یکی دیگر از بهترین اسپیکر زیر 2 میلیون، اسپیکر مکسیدر مدل KT12 است. بدنه طراحی شده درون این کالای صوتی و تصویری به طوری طراحی شده که در برابر ضربه مقاوم است. شما می‌توانید از این محصول بسیار جذاب و باکیفیت در طی طولانی مدت استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید. همچنین این کالای صوتی و تصویری دارای کیفیت صدای بسیار قدرتمند و خارق العاده بوده که تا شعاع 10 متر را پشتیبانی می‌کند. اگر شما نیز به دنبال یک اسپیکر بسیار جذاب و خارق العاده هستید که از دوام و طول عمر بسیار بالایی نیز برخوردار شود. این محصول انتخاب بسیار مناسبی برای شما است، زیرا می‌توانید آن را به راحتی حمل کنید.

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل KT-12

 

اسپیکر مکسیدر مدل KT-11

 

خرید اسپیکر مکسیدر مدل KT-11 | افشین کالا

 

از دیگر محصولات بسیار جذاب و خاص این کمپانی که جزئی از بهترین اسپیکر زیر 2 میلیون بوده، اسپیکر مکسیدر مدل KT11 است. این کالای صوتی و تصویری دارای توری محافظ در قسمت بلندگوی این محصول بوده که موجب شده تا میزان دوام و طول عمر این محصول به میزان قابل توجهی افزیش یابد و شما بتوانید از این اسپیکر در طولای مدت استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید. همچنین این اسپیکر مکسیدر به دلیل ابعاد بسیار متناسب و وزن بسیار پایینی که دارد موجب شده تا شما بتوانید این محصول را به آسانی حمل کرده و حتی در هنگام ورزش و یا مسافرت نیز این اسپیکر را با خود برده و از کیفیت صدای بسیار خارق العاده آن نهایت لذت را ببرید.

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل KT-11

 

اسپیکر مکسیدر مدل KT-10

 

خرید اسپیکر مکسیدر مدل KT-10 | افشین کالا

 

از دیگر مجصولات جذاب و پرطرفدار این کمپانی معتبر، اسپیکر KT10 است. این اسپیکر از قابلیت TWS برخوردار بوده که شما با استفاده از این قابلیت به راختی می‌توانید تا بدون نیاز به سیم و با استفاده از وای فای این محصول را به یک محصول مشابه به خود متصل کرده و از حجم صدای دو برابر برخوردار شوید. همچنین این محصول که جزو بهترین اسپیکر زیر 2 میلیون است، با طراحی بسیار خارص و خارق العاده‌ای که دارد موجب شده تا مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته از به نسبت سایر محصولات موجود در بازار از جایگاه بسیار خاص و ویژه‌ای برخوردار شود. اگر شما نیز به دنبال یک محصول بسیار جذاب و با قدرت صدای بالا هستید پیشنهاد می‌کنیم تا از این محصول جذاب استفاده کنید.

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل KT-10

 

اسپیکر مکسیدر مدل KC-805

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل KC805 | افشین کالا

 

یکی از شگفتی‌های این کمپانی اسپیکر مکسیدر KC805 است. این محصول نیز یکی از بهترین اسپیکر زیر 2 میلیون بوده که به دلیل طراحی جذاب و خاص خود مورد وتوجه بسیری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. همچنین رقص نورهای جذاب طراحی شده در آن موجب شده تا زیبایی و جذابیت این محصول به میزان قابل توجهی افزیش یابد. این محصول دارای 1 عدد ساب ووفر 8 اینچ بوده که از کیفیت و قدرت صدای بسیار خارق العاده‌ای برخوردار است. این محصول دارای میکروفون سیم دار است و درون کارتن این اسپیکر ساب 8 مکسیدر یک بند برای جا به جایی و حمل و نقل آن آسان این محصول قرار گرفته شده است.

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل KC805

 

اسپیکر مکسیدر مدل KC-806

 

خرید اسپیکر مکسیدر مدل KC806 | افشین کالا

 

یکی دیگر از اسپیکرهای بسیار جذاب و محبوب این کمپانی اسپیکر KC806 است. این محصول دارای 1 عدد ساب ووفر 8 اینچی بوده که موجب شده تا این کالا از میزان قدرت صدای بسیار بالایی برخوردار شود. همچنین این اسپیکر ساب ووفر 8 اینچ دارای توری محافیظ در قسمت جلویی این محصول بوده که موجب شده تا داوم و طول عمر این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یافته و شما بتوانید از این محصول بسیار جذاب و باکیفیت در بهترین اسپیکر زیر 2 میلیون نهایت لذت را ببرید. این محصول دارای باتری قابل شارژ بوده که موجب شده تا شما بتوانید از این محصول در مکان‌هایی که به برق شهری دسترسی ندارید نیز از این اسپیکر جذاب استفاده کنید.

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل KC806

 

اسپیکر مکسیدر مدل KC-807

 

خرید اسپیکر مکسیدر مدل KC807 | افشین کالا

 

یکی از بهترین اسپیکر زیر 2 میلیون اسپیکر مکسیدر KC807 است. این محصول از طراحی بسیار جذاب و زیبایی تولید شده و در خدمت مصرف کنندگان قرار گرفته است که موجب شده تا این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار از جایگاه بسیار خاص و ویژه‌ای برخوردار شود. همچنین این کالای صوتی و تصویری دارای رقص نورهای بسیار جذابی بوده که موجب شده تا زیبایی و جذابیت این محصول را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. این محصول جذاب دارای 1 عدد ساب ووفر 8 اینچ بوده که موجب شده تا این محصول از قدرت صدا و بیس بسیار قدرتمندی برخوردار باشد.

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل KC807

 

سخن آخر

همانطور که تا کنون در باره بهترین اسپیکر زیر 2 میلیون مطالعه کردید، این محصولات ساخت کمپانی مکسیدر است. این کمپانی با همکاران و طراحان بسیار مجرب و خلاقی که دارد موجب شده تا بتوانند محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و طراحی منحصر به فرد تولید کرده و به بازار داخلی عرضه کنند، به همین دلیل این کالای صوتی و تصویری مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار دارد. همچنین این محصولات از بدنه بسیار مقاوم در برابر ضربه تولید شده که موجب شده تا این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار از کیفیت و جذابیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به این ترتیب بتوانید از این محصول بسیار جذاب در طی مدت زمان زیادی استفاده کرده و نهات لذت را ببرید. رقص نورهای بسیار جذاب و منحصر به فرد این محصول موجب شده تا بر زیبایی و جذابیت این محصول افزوده شود.

محصولات این کمپانی دارای گارانتی معتبر گاندو سرویس است. شرکت معتبر گاندو سرویس محصولات خود را (حتی بهترین اسپیکر زیر 2 میلیون) به مدت 12 ماه گارانتی کرده و خدمات پس از فروش مناسبی را به مصرف کنندگان خود در سراسر کشور ارائه می‌کنند. اگر شما نیز به دنبال یک محصول جذاب و خارق العاده با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا این محصولات مکسیدر را از افشین کالا خریداری کرده و از کیفیت بسیار بالای محصولات نهایت لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...