فروش اسپیکر ویژه دهه فجر 1402

فروشگاه افشین کالا در اولین روز از بهمن ماه جشنوراه فروش اسپیکر ویژه دهه فجر 1402 را آغاز کرد. در این جشنواره بیش از 200 مدل اسپیکر از برندهای مختلف قرار گرفته‌اند که با تخفیف ویژه به مشتریان گرامی عرضه خواهد شد. شاید شماهم همانند سایر مصرف کنندگان قصد خرید باند و اسپیکر تحت شرایط ویژه را داشته و خواستار تخفیفات ویژه باشید. در همین راستا فروشگاه افشین کالا با فرا رسیدن دهه فجر جشنواره فروش اسپیکر را آغاز کرد تا تمامی محصولاتش بدون افزایش قیمت، شامل تخفیف ویژه شوند. در این جشنواره فروش انواع اسپیکر مثل شارژی، جفتی، قابل حمل و غیره قرار گرفته‌اند که در ادامه به صورت کامل معرفی خواهند شد. اگر شما هم مشتاق آشنایی با جشنواره فروش اسپیکر ویژه دهه فجر 1402، ادامه مطلب را همراه افشین کالا باشید.

آغاز جشنواره فروش اسپیکر ویژه دهه فجر 1402

همانطور که در بخش ابتدایی این محتوا مطالعه کردید، فروشگاه افشین کالا به مدت محدود و به مناسبت فرار سیدن دهه فجر تخفیف ویژه برای تمامی اسپیکر ها قرار داده تا مشتریان یک خرید مناسب با تخفیف فراوان داشته باشند. در این جشنواره تمامی مدل‌های باند اعم از شارژی، جفتی و غیره قرار گرفته‌اند و تمامی برندها شامل این جشنواره خواهند شد. برندهای اسپیکر موجود در افشین کالا عبارتند از:

  1. اسپیکر مکسیدر
  2. اسپیکر آیوا
  3. اسپیکر آرگون
  4. اسپیکر جی بی ال
  5. اسپیکر لومکس
  6. اسپیکر ویکر
  7. اسپیکر تسکو
  8. اسپیکر دابسر
  9. اسپیکر زیکو

چگونه از تخفیفات جشنواره فروش افشین کالا بهره‌مند شویم؟

جهت دریافت تخفیفات و خرید اسپیکر در جشنواره فروش اسپیکر ویژه دهه فجر 1402، از میان کالاهای موجود و دارای قیمت فروشگاه، یک محصول را طبق سلیقه خود انتخاب کرده و با شماره 02634990711 تماس حاصل فرمایید تا تخفیفات این مجموعه شامل شما شود. فراموش نکنید که مدت زمان این جشنواره محدود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...