آشنایی با بهترین مدل یخچال ایستکول | افشین کالا

حتما شما نیز به دنبال خرید یخچال‌هایی با ابعاد پایین برای محل کار، هتل و یا دفتر خود هستید اما نمیدانید که آن را از چه برندی تهیه کنید. امروز کمپانی‌های متعددی در عرصه تولید یخچال‌ها در ابعاد متفاوت فعالیت کرده‌اند؛ که یکی از معروف‌ترین آن‌ها، کمپانی ایستکول است. شرکت تکران مبرد از سال 1356 فعالیت خود را در حوزه تولید یخچال‌های هتلی و کوچک آغاز کرده و با بیش از چندین دهه تجربه خود در حوزه تولید کالای خانگی موفق شده تا محصولات باکیفیت را تولید کند و به نام برند ایستکول به دست مصرف کنندگان برساند که قصد داریم در این محتوا با پرطرفدارترین محصول این شرکت یعنی بهترین مدل یخچال ایستکول آشنا شویم.

این کمپانی در طی چندین دهه فعالیت خود موفق شده تا محصولات بسیار جذابی را تولید کرده و به به بازار داخلی ارائه کند. همچنین کمپانی معتبر ایستکول محصولات متنوعی مانند یخچال، فریزر تک، فریزر صندوقی، شوکیس و یخچال خودرویی تولید کرده و به دست مصرف کنندگان می‌رساند، به همین دلیل شما تمامی محصولات مورد نیاز خود را می‌توانید هر آنچه که نیاز دارید را در میان محصولات این کمپانی بیابید. موتور و تمامی متعلقات این محصول از بالاترین کیفیت‌ها برخوردار بوده که موجب شده تا این محصول از میزان دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار شود.امروز آمدیم تا چند مدل از بهترین مدل یخچال ایستکول  را به شما معرفی کنیم، پس در ادامه این مطلب با افشین کالا همراه شوید.

آشنایی با بهترین مدل یخچال ایستکول

کمپانی معتبر ایستکول در طی فعالیت‌های پیوسته خود در حوزه تولید کالای خانگی محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است، به همین دلیل این محصولات برند ایستکول بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. همچنین به دلیل تنوع بسیار بالا در ابعاد و محصولات خود موجب شده اند تا تمامی مصرف کنندگان بتوانند مناسب با فضای خود، محصول مورد نظر خورد را میان محصولات این کمپانی یافته و به این ترتیب از کیفیت خارق العاده آن نهایت لذت را ببرند.اگر شما نیز درباره بهترین مدل یخچال ایستکول کنجکاو هستید، در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

یخچال خودرویی ایستکول مدل TM-4040-DC

 

یخچال خودرویی ایستکول مدل TM-4040-DC | افشین کالا

 

اولین محصول از بهترین مدل یخچال ایستکول، یخچال خودرویی ایستکول مدل TM-4040-DC است. این محصول دارای بدنه بسیار مقاوم و از جنس فولاد کربنی خود زنگ است. بدنه بسیار مقاوم این محصول سبب شده تا این محصول در حرکت‌های ماشین آسب ندبده و گاز آن خارج نشود. این کالای خانگی دارای فضای داخلی با گنجایش 40 لیتر است که فضای مناسب برای نگهداری مواد غذایی را خواهد داشت. همچنین این محصول را می‌توانبد در هنگام مسافرت درون خودرو قرار داده و آن را به باتری خودرو یا فندکی خودرو متصل کنید. همچنین این یخچال خودرویی را می‌توانید به برقی شهری نیز متصل کرده و از آن استفاده کنید. این یخچال خودرویی دارای قابلیت تبدیل به دو شکل فریزر و یخچال است. میزان حداقل دما این محصول -18 درجه و میزان حداکثر دمای خود +5 است. درب این محصول از قسمت بالا باز شده که به این ترتیب شما می‌توانید مواد غذای را درون این یخچال خودرویی قرار دهید. همراه با این محصول کابل فندکی، کابل اتصال به باتری و آداپتور بوده که توسط آن می‌توانید این یخچال را به برق متصل کنید. این محصول دارای موتور بسیار باکیفیت کره‌ای با فناوری آنتی شوک است. فناوری آنتی شوک در این موتور موجب شده تا این یخچال خودرویی در نگام حرکت‌های خودرو آسیب ندیده و سلامت خود را حفظ کند، به این ترتیب می‌تواند در حالت معمولی به عملکرد خود ادامه دهد.

 

قیمت یخچال خودرویی ایستکول مدل TM-4040-DC

 

یخچال شوکیس 5 فوت ایستکول مدل TM-19580

 

خرید یخچال شوکیس 5 فوت ایستکول مدل TM-19580 (مینی بار) | افشین کالا

 

دومین محصول از بهترین مدل یخچال ایستکول، شوکیس 5 فوت است. این محصول در قسمت جلویی خود یک درب بزرگ شیشه ای داشته که شیشه‌های این محصول از جنس سیکوریت است. شیشه سیکوریتی که در قسمت جلویی این محصول طراحی شده، در برابر ضربه بسیار مقاوم است؛ به همین دلیل میزان دوام و طول عمر این کالای خانگی را به میزان قلابل توجهی افزایش می‌دهد. این محصول برای استفاده در مکان‌های مانند رستوران، کافی شاپ و غیره  بسیار مناسب است.  بدنه این محصول در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده و از جنس فولاد خود رنگ کربنی است، به همین دلیل این محصول از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار است. این محصول دارای ارتفاع 80 سانتی متر، عرض 52 سانتی متر و عمق 44.5 سانتی متر بوده که به دلیل ابعاد بسیار متناسب این محصول موجب شده تا این کالای خانگی فضای بسیار کمی را اشغال کند. این محصول در دور رنگ سفید و مشکی طراحی شده که شما می‌توانید هر رنگی که مدنظرتان است را انتحاب کنید. این یخچال شوکیس برای استفاده در هتل، رستوران، و دفاتر کار بسیار مناسب است. اگر شما نیز به دنبال یک محصول باکیفیت برای محل کار باشگاه و غیره هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا از این محصول خریداری کنید.

 

قیمت یخچال شوکیس 5 فوت ایستکول مدل TM-19580

 

یخچال فریزر 12 فوت ایستکول مدل TM-196200

 

خرید یخچال فریزر 12 فوت ایستکول مدل TM-196200 | افشین کالا

 

یکی دیگر از بهترین مدل یخچال ایستکول، یخچال فریزر 12 فوت ایستکول مدل TM-196200 است. بدنه طراحی شده بر روی این یخچال فریزر از جنس فولاد کربنی خود رنگ است. این محصول به سبب بدنه بسیار مقاوم خود موجب شده تا در این کالای خانگی از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار شود. همچنین این یخچال 12 فوت از تکنولوژی دیفراست برخوردار بوده و حالت نیم برفک است؛ به همین دلیل برفک‌های این محصول را هر چند وقت یکبار پاکسازی کنید. همچنین کندانسور این یخچال فریزر به صورت مخفی طراحی شده که موجب شده تا زیبایی این محصول افزایش داده و کارایی این محصول را بهبود دهد. همچنین این محصول به واسطه موتور پیشرفته خود موجب شده تا میزان صدای این محصول به میزان قابل توجهی کاهش یابد. این یخچال ایستکول دارای فضای درونی با گنجایش 213 لیتر بوده که برای قرار دادن مواد غذایی روزانه خود بسیار مناسب است.  همچنین در این یخچال فریزر طبقات قابل تنظیم وجود داشته که می‌توانید بسته به نیاز خود فاصله بین طبقات را تنظیم کرده و مواد غذایی خود را درون آن قرار دهید. قسمت فریزر این محصول در قسمت بالا قرار داشته که شما دو طبقه است. یخچال 12 فوت ایستکول بزرگ‌ترین محصول برند ایستکول است که در 3 رنگ سفید، نقره‌ای و مشکی تولید شده و به بازار عرضه شده است. این محصول جزو پرفروش‌ترین کالاها در محتوا بهترین مدل یخچال ایستکول است.

 

قیمت یخچال فریزر 12 فوت ایستکول مدل TM-196200

 

یخچال 3 فوت ایستکول مدل TM-403-56

 

خرید یخچال 3 فوت ایستکول مدل TM-403-56 (مینی بار) | افشین کالا

 

از دیگر محصولات بهترین مدل یخچال ایستکول، یخچال 3 فوت ایستکول مدل TM-403-56است. این یخچال کوچک‌ترین محصول کمپانی ایستکول بوده که از بدنه بسیار مقاومی از جنس فولاد کربنی است. بدنه بسیار مقاوم این محصول موجب افزایش دوام و طول عمر این محصول شده و زیبایی ای یخچال فریزر را در طولانی مدت حفظ می‌کند. همچنین این محصول جذاب از سوییچ مغناتیسی برخوردار است که به صورت حسگر دمایی درون یخچال عمل می‌کند و به صورت خودکار می‌تواند سیستم خنک کننده یخچال را بسته به نیاز یخچال خاموش یا روشن کند. فعالیت‌های این محصول به گونه ای طراحی شده که این کالای خانگی به گونه‌ای فعالیت کرده که کمترین میزان انرژی را مصرف کند؛ به طوری که این محصول از رده مصرف انرژی بسیار بالایی برخوردار است. این محصول در سه رنگ کاربردی سفید، مشکی و سیلور تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. این محصول دارای ارتقاع 59 سانتی متر، عرض 53 سانتی متر و عمق 45 سانتی متر است، به همین دلیل شما می‌توانید با تهیه این محصول صاحب یک یخچال کوچک شوید. این محصول با وجود ابعاد کوچک خود دارای دو طبقه و یک کشو برای قرار گیره میوه و سبزیجات است. همچنین دو طبقه نیز بر روی درب این محصول که بهترین مدل یخچال ایستکول است قرار گرفته و می‌توانید نوشیدنی‌های خود را در این قسمت قرار دهید.

 

قیمت یخچال 3 فوت ایستکول مدل TM-403-56

 

فریزر صندوقی ایستکول مدل TM-40320

 

خرید فریزر صندوقی ایستکول مدل TM-40320 | افشین کالا

 

محصولی دیگر از بهترین مدل یخچال ایستکول، فریزر صندوقی ایستکول مدل TM-40320 است. این محصول از تکنولوژی دیفراست برخوردار است. تکنولوژی دیفراست درون این فریزرموجب ایجاد حالت نیم برفک درون این محصول شده که برفک‌های آن به صورت خودکار از بین نمیرود و نیاز دارد تا هر چند وقت یکبار آن را تمیز کنید. این محصول دارای بدنه‌ای از جنس کربن ضد زنگ بوده که می‌تواند از زنگ زدگی این محصول جلوگیری کرده و زیبایی آن را در طی مدت زمان زیادی حفظ کند. همچنین این کالای خانگی دارای ارتفاع 86 سانتی متر، عرض 111 سانتی متر و عمق 71 سانتی متر بوده که به دلیل ابعاد بسیار متناسب خود به نسبت سایر یخچال‌ها به راحتی قابل حمل است. همچنین این کالای خانگی دارای کمپرسور با دور ثابت بوده که از قدرت فرسایشی بسیار بالایی برخوردار است. همچنین عملکرد این موتور به گونه‌ای تنظیم شده که موجب شده تا میزان مصرف انرژی در این کالای خانگی به حداقل برسد. بر روی دستگیره درب این محصول یک قفل طراحی شده که با استفاده از آن می‌توانید درب این فریزر را قفل کنید. میزان فضای داخلی این محصول حدود 235 لیتر بوده که موجب شده تا این شما بتوانید حجم زیادی از مواد غذایی را درون این فریزر صندوقی که جزو بهترین مدل یخچال ایستکول است قرار داده و به نقطه انجماد برسانید.

 

قیمت فریزر صندوقی ایستکول مدل TM-40320

 

فریزر 5 کشو ایستکول مدل TM-999-95

 

خرید فریزر 5 کشو ایستکول مدل TM-999-95 | افشین کالا

 

محصول بعدی از بهترین مدل یخچال ایستکول، فریزر 5 کشو ایستکول مدل TM-999-95 است. این کالای خانگی از تکنولوژی بسیار کاربردی به نام تکنولوژی نوفراست برخوردار است، تکنولوژی نوفراست درون این کالای خانگی موجب شده تا تمامی برفک‌های تشکیل شده درون کابین این محصول به صورت خودکار از بین رفته و در نتیجه نیاز به تمیز کردن آن‌ها به صورت دستی نخواهید داشت. همچنین این کالای خانگی دارای طراحی بسیار ساده و شیک بوده که مناسب استفاده برای هر آشپزخانه‌ای است. این یخچال فریزر دارای قابلیت بسیار ویژه یخ زدایی بوده که میزان دمای مصرفی در یخچال بین محدوده دمایی بین -8 تا -24 درجه قابل تنظیم است. همچنین این محصول به دلیل قابلیت بسیار کاربردی انجماد سریعی که دارد موجب شده تا مواد غذایی که درون این فریزر قرار می‌دهید، در کمترین زمان ممکن مواد غذایی را به نقطه انجماد می‌رساند. همچنین این محصول در سه رنگ سفید، مشکی؛ نوک مدادی تولید شده که شما می‌توانید رنگ آن را متناسب با سایر محصولات موجود در آشپزخانه خود انتخاب کنید.  این محصول دارای ارتفاع 108 سانتی متر، عرض 55.5 سانتی متر و عمق 53.5 سانتی متر بوده که موجب شده تا شما بتوانید از این بهترین مدل یخچال ایستکول بسیار باکیفیت در منزلتان استفاده کرده و فضای زیادی را در منزلتان اشغال نخواهد کرد.

 

قیمت فریزر 5 کشو ایستکول مدل TM-999-95

 

یخچال 5 فوت ایستکول مدل TM-1835

 

خرید یخچال 5 فوت ایستکول مدل TM-1835 (مینی بار) | افشین کالا

 

آخرین محصول از بهترین مدل یخچال ایستکول، یخچال 5 فوت ایستکول مدل TM-1835 است. این محصول دارای طراحی خاص و منحصر به فرد بوده که موجب شده تا زیبایی را به آشپزخانه شما هدیه کند. همچنین این کالای خانگی به سبب استفاده از بدنه فولاد کربنی خود رنگ در بدنه این محصول موجب شده تا دوام و طول عمر این کالای خانگی به میزان قابل توجهی افزایش ‌یابد. همچنین این کالای خانگی از تکنولوژی دیفراست برخوردار بوده و به صورت نیمه برفک است. برای از بین بردن برفک‌های این محصول نیز لازم است تا برفک‌های آن را به صورت دستی یخ زدایی کنید. برند معتبر ایستکول دارای موتور بسیار باکیفیت بوده و به گونه‌ای طراحی کرده که میزان مصرف انرژی در این محصول به میزان قابل توجهی کاهش یابد. یخچال 5 فوت ایستکول مجهز به یک کشو برای قرار گیری میوه و سبزیجات بوده که می‌توانید مواد غذایی مورد نظر درون آن قرار دهید. همچنین این کالا دارای فضای درونی با گنجایش 89 لیتر بوده که شما می‌توانید از این محصول در هتل، محل کار و یا اتاقتان استفاده کنید. همچنین این کالای خانگی دارای دستگیره درب مخفی بوده که زیبایی این محصول را چندین برابر کرده است. اگر شما نیز به دنبال محصولی با ابعاد متناسب برای محل کارتان هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا یخچال 5 فوت ایستکول که جزو بهترین مدل یخچال ایستکول است را خریداری بفرمایید.

 

قیمت یخچال 5 فوت ایستکول مدل TM-1835

 

گارانتی و خدمات پس از فروش برند معتبر ایسکول

کمپانی معتبر ایستکول بیش از چندین دهه تجربه در حوزه تولید کالای خانگی دارد که محصولات خود را تحت گارانتی و خدمات پس از فروش خود قرار داده است. امروزه بسیاری از مصرف کنندگان در هنگام خرید محصولات مورد نظر خود به گارانتی و خدمات پس از فروش آن بسیار اهمیت می‌دهد و ترجیح می‌دهند تا محصول خود را از برندی خرداری کنند که از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار باشد. شرکت تکران مبرد محصولات خود را با نام تجاری ایستکول روانه بازار کرده و محصولاتش را طی مدت 18 ماه گارانتی می‌کند و خدمات پس از فروش خود را به مصرف کنندگان در سرتاسر کشور عرضه می‌کند که تمامی مدل‌های معرفی شده در محتوا بهترین مدل یخچال ایستکول شامل این گارانتی هستند.

همچنین این برند معتبر به واسطه نمایندگی‌های متنوع خود در سر تا سر کشور موجب شده تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای انواع محصولات ایستکول، آن را به صورت کامل برای شما رفع کند. همچنین این کمپانی معتبر با جذب نیروی مجرب و حرفه‌ای در تیم خدمات پس از فروش خود موفق شده تا مشکل مصرف کنندگان را بسیار سریع رفع نموده و محصولات را همانند روز اول به شما تحویل دهند؛ به همین دلیل این کمپانی معتبر به نسبت سایر کمپانی‌های موجود در بازار مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته و جایگاه ویژه‌ای را در میان سایر برندهای موجود در بازار تصاحب کند.

سخن آخر

همانطور که تاکنون درباره بهترین مدل یخچال ایستکول مطالعه کردید، کمپانی معتبر ایستکول محصولات خود را از بهترین فناوری‌ها و قطعات موجود در بازار تولید کرده و خدمت مصرف کنندگان ارائه نموده است؛ به همین دلیل موجب شده تا محصولات خود بسیارمورد توجه مصرف کنندگان قرار گیرد. همپنین این محصولات از یدنه بسیار مقاوم و از جنس فولاد کربنی خودرنگ تولید کرده است، به همین دلیل این محصول موجب شده تا میزان طول عمر این محصولات به میزان قابل توجهی افزایش یافته و در طولانی مدت نیز زیبایی آن حفظ شود. همچنین این کالای خانگی در ابعاد متنوع تولید شده که شما بسته به نیاز خود می‌توانید محصول مورد نظر خود را در میان محصولات ایستکول کمپانی یافته و خریداری کنید. همچنین موتورهای استفاده شده درون این یخچال‌ها به قدرتی قدرمتند بوده که موجب شده تا میزان دوام و طول عمر این محصولت چندین برابر شود. همچنین فعالیت این موتورها به گونه‌ای طراحی شده تا میزان مصرف انرژی را در این محصولات به حداقل برساند. فراموش نکنید که کمپانی ایستکول محصولات خود را مخصولات بهترین مدل یخچال ایستکول به مدت 18 ماه گارانت کرده و خدمات پس ار فروس مناسبی را به مصرف کنندگان خود در سرتاسر مشور ارائه می‌‌نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...