حتما شما نیز به دنبال خرید یخچال برای منزلتان هستید ولی از قیمت بسیار بالای محصولات موجود در بازار حیرت زده شده اید. امروز آمدیم تا یک کمپانی بسیار معتبر در حوزه تولید لوازم خانگی به نام کمپانی پارس را به شما معرفی کنیم. کمپانی پارس یکی از برندهای بسیار باتجربه در حوزه تولید لوازم خانگی است که با تولید محصولات بسیار باکیفیت نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است. همچنین محصولات این کمپانی علاوه بر کیفیت بسیار منحصر به فردی که دارند از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند که قصد داریم در این محتوا به بهترین مدل یخچال پارس آشنا شویم.

این کمپانی با تلاش‌های بسیار خود موفق شده تا محصولات با طراحی بسیار خاص و جذابی را تولید کرده ودر اختیار مصرف کنندگان قرار دهد، به همین دلیل این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار بسیار مورد پسند مصرف کنندگان قرار گیرد. همچنین این کمپانی محصولات خود را از به روزترین فناوری‌ها و بهترین قطعات موجود در بازار تولید کرده که موجب شده تا میزان دوام و طول عمر این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یافته و منجر به بهبود کارایی این محصول شود. محصولات این کمپانی دارای بدنه بسیار مقاوم و ضد خش بوده که موجب شده تا این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار از جایگاه بسیار خاص و ویژه‌ای برخوردار شود. در ادامه همراه افشین کالا باشید تا به صورت کامل با بهترین مدل یخچال پارس آشنا شده و این محصولات را مورد بررسی دقیق قرار دهیم.

آشنایی با بهترین مدل یخچال پارس

برند معتبر پارس از زمانی که پا به عرصه تولید لوازم خانگی گذاشته است، موفق شده تا محصولاتی با دوام بالا و با بهترین قیمت تولید کرده و به خدمت مصرف کنندگان برساند، به همین دلیل محصولات این کمپانی مخصوصا یخچال پارس از جایگاه بسیار خاص و ویژه‌ای در میان مصرف کنندگان برخوردار است. همچنین به دلیل تنوع بالای محصولات این کمپانی موجب شده تا مصرف کنندگان بتوانند تا محصول مورد نیاز خود را در میان سایر محصولات موجود در کمپانی پارس به آسانی دریافت کرده و به این ترتیب نهایت لذت را ببرند. امروز آمدیم تا بهترین مدل یخچال پارس را به شما معرفی کنیم، پس در ادامه این مطلب با افشین کالا همراه شوید.

یخچال فریزر دوقلو پارس مدل بوران

 

خرید یخچال فریزر دوقلو پارس مدل بوران PRN17632EW - PFN16634EW | افشین کالا

 

یکی از بهترین مدل یخچال پارس، یخچال دوقلو پارس مدل بوران است. این محصول یکی از معروف‌ترین محصولات این کمپانی است که با طراحی بسیار جذابش مورد پسند بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. همچنین این محصول از تکنولوژی بسیار نو و جدیدی به نام سیستم برودتی سریع برخوردار بوده که این تکنولوژی موجب این است که شما تمامی مواد غذایی که درون فریزر قرار می‌دهید را در کمترین زمان ممکن منجمد کند. همچنین این یخچال دوقلو دارای فیلتر ضد باکتری و ضد قارچ بوده که به این ترتیب می‌تواند کیفیت مواد غذایی را همانند روز اول حفظ کرده و به این ترتیب از فساد مواد غذایب جلوکگیری کند. همچنین این یخچال فریزر دارای آبسردکن در قسمت یخچال بوده که دارای مخزن است و برای استفاده از آن می‌توانید آن را به صورت دستی پر کنید.

همچنین این محصول در محتوا بهترین مدل یخچال پارس دارای فضای داخلی 644 لیتر بوده که می‌توانید تمامی مواد غذایی مورد نیاز خود را درون این یخچال قرار دهید تا از فساد آن‌ها جلوگیری کنید. همچنین این یخچال فریز با سیستم عیب یاب هوشمند طراحی شده درون خود موجب شده تا در صورت ایجاد کمترین مشکل برای این محصول شما را از وجود آن مطلع کرده تا شما بتوانید این مشکل را حل کنید. اگر شما نیز به دنبال یک محصول بسیار باکیفیت هستید پیشنهاد می‌کنیم تا از این محصول نهایت لذت را ببرید.

 

قیمت یخچال فریزر دوقلو پارس مدل بوران

 

یخچال فریزر پارس مدل DDRFN1880

 

خرید یخچال فریزر پارس مدل DDRFN1880 | افشین کالا

 

دومین مدل از بهترین مدل‌ یخچال پارس، یخچال پارس مدل 1880 را به شما معرفی کنیم. این محصول دارای بدنه بسیار مقاوم در برابر ضربه بوده که موجب شده تا میزان دوام و طول عمر این محصول چندین برابر شود. همچنین این کالای خانگی از تکنولوژی نو به نام نوفراست بهرمند بوده که این تکنولوژی موجب شده تا تمامی برفک‌هاسی تشکیل شده درون این محصول به صورت خودکار از بین رفته و به این ترتیب نیازی نیست که این برفک‌ها را به صورت دستی تمیز کنید. این محصول دارای ارتفاع 185 سانتی متر، عرض 63 سانتی متر و عمق 73 سانتی متر بوده و از فضای داخلی 490 لیتر برخوردار است. این محصول به دلیل فضای درونی گسترده‌ای که دارد موجب شده پاسخگوی نیازهای تمامی مصرف کنندگان شده باشد . در قسمت فریزر این محصول یخسازی به صورت دستی بوده و دارای مخزن است.

همچنین طراحی بسیار جذاب و زیبای این محصول معرفی شده در محتوا بهترین مدل یخچال پارس موجب شده تا این کالای خاگی مورد توجه بسیار از مصرف کنندگان قرار گرفته و از جاگاه بسیار خاص و ویژه‌ای برخوردار است. اگر شما نیز به دنبال یک محصول با ابعاد متناسب و کارایی بالا هستید، این یخچال فریزر انتخاب بسیار مناسبی برای منزلتان است. نمایشگر موجود بر روی این محصول به صورت لمسی بوده که با استفاده از آن می‌توانید تنظیماتی مانند میزان دمای درون یخچال را تنظیم کرده و مواد غذایی درون یخچال را از خطر فساد محافظت کنید.

 

قیمت یخچال فریزر پارس مدل DDRFN1880

 

یخچال فریزر دوقلو پارس مدل 1700

 

خرید یخچال فریزر دوقلو پارس مدل 1700 | افشین کالا

 

سومین مدل از بهترین مدل یخچال پارس، یخچال دوقلو پارس مدل 1700 است. یکی از تکنولوژی‌های بسیار کاربردی درون این محصول، سیستم انجماد سریع است. این تکنولوژی موجب شده تا مواد غذایی که شما درون یخچال قرار می‌دهید را در کمترین زمان ممکن به نقطه انجماد برساند. همچنین این یخچال فریزر با استفاده از سیستم عیب یاب طراحی شده درون خود موجب شده تا دیگر شما نگران اختلال در عملکرد یخچال فریزر خود نخواهید بود زیرا با فناوری طراحی شده درون این کالای خانگی تمامی عملکردهای یخچال را زیر نظر گرفته و در صورت بروز کمترین مشکل آن را برای شما رفع خواهد کرد.

این محصول معرفی شده در محتوا بهترین مدل یخچال پارس دارای فضای داخلی 644 لیتر و ارتفاع 170 سانتی متر است که موجب شده تا این محصول از فضای بسیار مناسبی برخوردار باشد و شما بتوانید با خیال آسوده این محصول را برای خانه‌هایتان خریداری کنید. همچنین سطوح بسیار مقاوم این محصول موجب شده تا این کالای خانگی از میزان دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار باشد و بتواند در طی مدت زمان طولانی نیز زیبایی خود را حفظ کند. بر روی درب یخچال این محصول یک آبریز طراحی شده که دارای مخزن است. شما نیز برای استفاده از آبسردکن این کالای خانگی لازم است که مخزن آن را به صورت دستی پر کنید.

 

قیمت یخچال فریزر دوقلو پارس مدل 1700

 

یخچال فریزر پارس مدل چهار ستاره 1300

 

خرید یخچال فریزر پارس مدل چهار ستاره 1300 | افشین کالا

 

کمپانی معتبر پارس، یک یخچال 13 فوت بسیار باکیفیت به نام یخچال 4 ستاره پارس 1300 تولید کرده و روانه بازار کرده است. این محصول نیز جزئی از بهترین مدل یخچال پارس است که به دلیل طراحی بسیار خاص و شیک خود موجب شده تا توجه بسیاری از مصرف کنندگان به سوی این محصول خارق العاده جلب شود. همچنین این محصول دارای تکنولوژی بسیار کاربردی نوفراست است. استفاده از این تکنولوژی درون این محصول موجب شده تا تمامی برفک‌هایی که درون کابین یخچال تشیکل می‌شوند به صورت خودکار از بین برود و به این ترتیب مجنر به بهبود عملکرد این یخچال فریزر شود. از لاستیک دور درب ضد باکتری درون این محصول استفاده شده است. استفاده از این لاستیک موجب شده تا مواد غذایی درون یخچال کیفیت خود را مانند روز اول حفظ کرده و به این ترتیب فاسد نشوند.

این یخچال فریزر پارس که جزو بهترین مدل یخچال پارس است، با استفاده از سیستم مصرف اقتصادی از کمترین میزان انرژی برخوردار بوده که این قابلیت در حفاظت از محیط زیست نیز نقش به سزایی دارد. این کمپانی قطعات طراحی شده درون این محصول از باکیفیت‌ترین و به روزترین فناوری‌ها تولید کرده که موجب شده تا این محصول بتواند در طی مدت زمان طولانی همانند روز اول به فعالیت خود ادامه دهد و به این ترتیب شما می‌توانید این محصول را در طولانی مدت در آشپزخانه خود استفاده کنید.

 

قیمت یخچال فریزر پارس مدل چهار ستاره 1300

 

یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل REFST170WD-FRZNF170

 

خرید یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل REFST170WD-FRZNF170 | افشین کالا

 

آخرین محصولی که از بهترین مدل یخچال پارس را می‌خواهیم به شما معرفی کنیم؛ یخچال دوقلو پارس مدل 170 است. این محصول مجهز به سیستم عیب هوشمند است که موجب شده تا شما از کوچک‌ترین اتفاق در یخچالتان مطلع شده و بتوانید بسیار سریع این مشکل را حل کنید. همچنین اگر شما نیز از تمیز کردن برفک‌های ایجاد شده درون کابین یخچال خسته شده‌اید این تکنولوژی به داد شما خواهد رسید. تکنولوژی نوفراست با از بین بردن برفک‌ها به صورت خودکار نقش دارد. همچنین این کالای خانگی در طراحی بسیار جذاب تولید شده که نمای آشپزخانه شما را چندین برابر می‌کند. این یخچال دوقلو دارای یک نمایشگر دیجیتال بر روی درب است با استفاده از آن می‌توانید تا تنظیماتی مانند میزان دمای درون یخچال را تنظیم کنید.

فضای درونی این محصول معرفی شده در محتوا بهترین مدل یخچال پارس بسیار گسترده و به اندازه 644 لیتر بوده که می‌توانید تمامی مواد غذایی مورد نیاز خودتان را درون این یخچال جای داده و از مواد غذایی محافظت کنید. لاستیک دور درب این یخچال فریزر از نوع ضد باکتری بوده که از فساد مواد غذایی جلوگیری می‌کند. این کالای خانگی از سیستم برودتی سریع در محصولاتش نیز برخوردار بوده که موجب شده تا مواد غذایی که درون فریزر این محصول قرار می‌دهید در کمترین زمان ممکن به نقطه انجماد برسد.

 

قیمت یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل REFST170WD-FRZNF170

 

بالاترین کیفیت با بهترین قیمت در یخچال‌های پارس

یخچال یکی از ضروری‌ترین محصولات موجود در آشپزخانه بوده که وجود آن برای هر خانه‌ای حیاتی است؛ اما مسئله بسیار مهمی که ذهن تمامی مصرف کنندگان را به خود جلب نموده است، قیمت بسیار بالای یخچال فریزر است؛ زیرا مصرف کنندگان همواره به دنبال محصولی هستند که علاوه بر کیفیت بالا و خدمات مناسب، از قسمت به صرفه‌ای نیز برخوردار باشد. کمپانی معتبر پارس یکی از موفق‌ترین کمپانی‌ها در حوزه تولید کالای خانگی است که در طی چندین دهه فعالیت مستمر خود موفق شده تا محصولاتی با بالاترین‌کیفیت‌ها و فناوری‌ها تولید کرده و به بازار داخلی عرضه کند؛ به همین دلیل محصولات این کمپانی از دوام بسیار بالایی نیز برخوردار هستند که در بخش قبل با بهترین مدل یخچال پارس به صورت کامل آشنا شدید.

اما دلیلی که محصولات این کمپانی را مورد پسند بسیاری از مصرف کنندگان قرار داده است، تنها کیفیت بسیار بالای این محصولات نیست، بلکه قیمت بسیار پایین و منصفانه این محصولات موجب شده تا بسیاری از مصرف کنندگان محصولات پارس را گزینه بسیار مناسبی برای خرید بدانند. این کمپانی با قیمت مقرون به صرفه محصولات خود توانسته تا فروش یخچال‌های خود را به حداکثر برساند و نام پرآوازه خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد. اگر شما نیز به دنبال یک محصول با طراحی جذاب و قیمت بسیار مناسب می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم تا از میان بهترین مدل یخچال پارس خریداری کرده و در منزلتان استفاده کنید.

سخن آخر

همانطور که تاکنون درباره محصولات بهترین مدل یخچال پارس مطالعه کردید، محصولات این کمپانی دارای ظاهری بسیار شیک و جذاب بوده که توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب نموده است و به این ترتیب موجب شده تا این محصولات بتوانند زیبایی را به منزلتان بیاورند. همچنین این کالای خانگی دارای بدنه‌ای با سطح بسیار مقاوم بوده که موجب شده تا دوام و طول عمر این محصول چندین برابر شود و بتواند در طولانی مدت نیز جذابیت خود را حفظ کند. همچنین یخچال فریزرهای تولید شده توسط کمپانی پارس با قطعات بسیار بادوام تولیده شده و به بازار داخلی عرضه شده است به همین دلیل این محصولات به نسبت سایر محصولات موجود در بازار از جایگاه بسیار جذاب و ویژه‌ای برخوردار شود؛ به همین دلیل محصولات پارس می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای نگهداری مواد مورد نیاز شما نیز باشد.

همچنین فراموش نکنید که تمامی محصولات معرفی شده در محتوا بهترین مدل یخچال پارس دارای 36 ماه گارانتی معتبر کمپانی پارس هستند که با تلاش‌های بسیار خود موفق شده‌اند تا خدمات بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان خود در سر تا سر کشور ارائه کنند. اگر شما نیز به دنبال یک محصول بسیار باکیفیت برای آشپرخانه‌ خود هستید محصولات پارس انتخاب بسیار مناسبی برای شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...