شناخت بهترین مدل اسپیکر دابسر | افشین کالا

حتما نام پرآوازه برند دابسر برای شما نیز آشنا است و مشتاق هستید تا با بهترین مدل اسپیکر دابسر آشنا شوید. کمپانی معتبر دابسر یکی از کمپانی‌های بسیار فعال در حوزه تولید اسپیکر بوده که محصولات بسیار جذاب و منحصر به فردی را به بازار داخلی ارائه کرد اند. امروزه محصولات این کمپانی مورد توجه عمومی از مصرف کنندگان قرار گرفته و این محصول را به نسبت سایر محصولات موجود در بازار از جایگاه بسیار خاص و ویژه‌ای برخوردار نموده است. این کمپانی با تلاش‌های بسیار طراحان و مسئولان خود موفق شده تا محصولاتی با طراحی‌های بسیار شیک و زیبا تولید کرده و به خدمت مصرف کنندگان برسانند.

همچنین این کالای صوتی از بهترین قطعات تولید شده و به بازار داخلی عرضه شده که موجب شده تا کارایی محصولات این کمپانی به میزان قابل توجهی افزایش یابد. همچنین بدنه طراحی شده درون این محصولات موجب شده تا میزان دوام و طول عمر این کالای صوتی به میزان قابل توجهی افزایش یابد. کمپانی معتبر دابسر از رقص نورهای بسیار خاص و حیرت انگیز درون اسپیکرهای خود استفاده نموده که موجب شده تا زیبایی محصولات خود چندین برابر افزایش یابد.  امروز آمدیم تا چند مدل از بهترین مدل اسپیکر دابسر را به شما معرفی کنیم، پس در ادامه این مطلب با افشین کالا همراه شوید.

آشنایی با بهترین مدل اسپیکر دابسر

کمپانی معتبر دابسر از کمپانی‌های نوپا در حوزه تولید کالای صوتی و تصویری است که محصولات بسیار خارق العاده را به بازار داخلی ارائه کرده که موجب شده تا نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته و محصولات خود را مورد توجه عمومی از مصرف کنندگان قرار دهد. همچنین برند معتبر دابسر با تلاش‌های بسیار خود موفق شده اند تا محصولاتی با قابلیت‌های ویژه تولید کرده که بتواند تمامی انتظارات مصرف کنندگان را از یک محصول مناسب به طور کامل برطرف کند. به همین دلیل اسپیکر دابسر همانند سایر محصولات موجود در بازار بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگر شما نیز به دنبال بهترین مدل اسپیکر دابسر هستید، ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

اسپیکر دابسر مدل VT-700

 

خرید اسپیکر دابسر مدل VT700-AP | افشین کالا

 

اولین مدل از بهترین مدل اسپیکر دابسر، اسپیکر جفتی دابسر مدل VT700 است. این اسپیکر دارای طراحی بسیار خاص و جذاب بوده که موجب تا این محصول طرفداران مختص به خود را داشته باشد. همچنین این کالای صوتی دارای 4 عدد ساب ووفر 12 اینچ بوده که موجب شده تا این اسپیکر دابسر از کیفیت صدای بسیار خارق العاده و بیس صدای قدرتمندی برخوردار باشد.  اسپیکر دابسر مدل VT700 دارای قابلیت بسیار کاربردی TWS بوده که شما با استفاده از قابلیت بسیار کاربردی TWS می‌توانید این اسپیکر را به یک اسپیکر مشابه خود متصل نموده و به این ترتیب بتوانید میزان قدرت صدای بسیار بالایی را دریافت کنید.

درون این محصول معرفی شده در محتوا بهترین مدل اسپیکر دابسر از قابلیت بسیار کاربردی به نام قابلیت کارائوکه استفاده شده که توسط آن می‌توانید صدای خواننده را از درون موسیقی خود به طور کامل حذف نموده و به این ترتیب خودتان با موسیقی همخوانی کنید. رقص نورهای بسیار جذاب و منحصر به فرد طراحی شده بر دور ساب ووفرهای و میدرنج‌‌های این اسپیکر ساب ووفر 12 اینچ موجب شده تا میزان جذابیت این کالای صوتی به میزان قابل توجهی افزایش یابد. همچنین این اسپیکر دابسر دارای 4 عدد نور کناری و 2 عدد نور سقفی بوده که هماهنگ با آهنگ تغییر کرده و محیط بسیار زیبایی را تولید می‌کند.

 

قیمت اسپیکر دابسر مدل VT700-AP

 

اسپیکر شارژی دابسر مدل VT72

 

خرید اسپیکر دابسر مدل VT72-AP | افشین کالا

 

دومین اسپیکر از میان بهترین مدل اسپیکر دابسر، اسپیکر شارژی دابسر مدل VT72 است. این اسپیکر دابسر دارای 2 عدد ساب ووفر 15 اینچ بوده که موجب شده تا این محصول به نسبت سایر اسپیکرهای شارژی موحود در بازار از جایگاه بسیار بالایی برخوردار بوده و از بیس بسیار قدرتمند و میزان صدای بسیار بالا برخوردار شود. همچنین این محصول دارای قابلیت بسیار شگفت انگیز به نام قابلیت TWS است که شما با استفاده از آن می‌توانید تا این اسپیکر را به اسپیکر به اسپیکری با مدل مشابه خود متصل کرده و به این ترتیب شما بتوانید از میزان صدای خارج شده را دو برابر  کنید. این محصول دارای باتری قابل شارژی 12 ولت بوده که موجب شده تا شما بتوانید از این اسپیکر بدون آنکه نیازی به برق مستقیم شهری داشته باشید استفاده کنید.

بدنه این محصول معرفی شده در محتوا بهترین مدل اسپیکر دابسر از چوب MDF بوده که در برابر ضربه نیز از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است، به همین دلیل میزان دوام و طول عمر این کالای صوتی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. کمپانی معتبر دابسر از رقص نورهای بسیار خاص و جذابی درون این اسپیکر ساب ووفر 15 اینچ استفاده نموده که موجب شده تا زیبایی و جذابیت این اسپیکر دابسر چندین برابر شود و جلوه‌ای ویژه را به این اسپیکر شارژی دهد.

 

قیمت اسپیکر دابسر مدل VT72-AP

 

اسپیکر دابسر مدل VT702

 

خرید اسپیکر دابسر مدل VT702-AP | افشین کالا

 

سومین محصول از بهترین مدل اسپیکر دابسر، اسپیکر  جفتی دابسر مدل VT702 است. این محصول دارای بدنه‌ای با مقاومت بسیار بالا و از جنس MDF بوده که موجب شده تا این محصول از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار شود؛ به این ترتیب شما می‌توانید در طی مدت زمان زیادی از این اسپیکر استفاده کنید. این اسپیکر دارای 4 عدد ساب ووفر 15 اینچ بوده که موجب شده تا این کالای صوتی و تصویری از قدرت صدای بسیار خارق العاده و منحصر به فردی تولید شده و این اسپیکر حتی فضاهای بسیار گسترده و بزرگ را به طور کامل پوشش دهد. بیس بسیار قوی و کیفیت صدای بالای این محصول موجب شده تا این کالای صوتی مورد توجه عده بسیاری از مصرف کنندگان قرار گیرد.

این محصول بسیار باکیفیت معرفی شده در محتوا بهترین مدل اسپیکر دابسر از طراحی بسیار شیک و جذاب برخوردار است که موجب شده توجه عده بسیاری از مصرف کنندگان بر این اسپیکر جذاب جلب شود. همچنین رقص نورهای بسیار جذاب و پرطرفدار طراحی شده در قسمت  ساب ووفرها و میدرنج‌ها موجب شده تا زیبایی و جذابیت این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یابد. این محصول دارای 4 عدد رقص نور کناری و دو عدد رقص نور سقفی بوده که موجب شده تا این محصول یک فضای بسیار جذابی و زیبایی را به وجود آورد.

 

قیمت اسپیکر دابسر مدل VT702-AP

 

اسپیکر شارژی دابسر مدل VT70

 

خریداسپیکر دابسر مدل VT70-AP | افشین کالا

 

چهارمین اسپیکر از بهترین مدل اسپیکر دابسر، اسپیکر شارژی دابسر مدل VT70 است. این محصول یکی از بهترین مدل‌های اسپیکر دابسر بوده که دارای باتری 12 ولت است. این محصول دارای 2 عدد ساب ووفر 10 اینچ بوده که موجب شده تا این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار از میزان شفافیت صدای بسیار بالا و بیس قوی‌تری برخوردار شود؛ به همین دلیل این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار از جایگاه بسیار خاص و ویژه‌ای برخوردار می‌شود. همچنین این محصول از بهترین قطعات و متریال‌های موجود در بازار تولید شده و خدمت مصرف کنننگان قرار گرفته است؛ وجود قطعات باکیفیت در این محصول موجب شده تا دوام و طول عمر این اسپیکر شارژی به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

طراحی بسیار جذاب و منحصربه فرد این اسپیکر دابسر موجب شده تا این محصول مورد توجه عمومی از مصرف کنندگان قرار گرفته و به این ترتیب بتوانید با استفاده از این محصول معرفی شده در محتوا بهترین مدل اسپیکر دابسر زیبایی را به منزلتان هدیه کنید. این محصول دارای ورودی برای اتصال گیتار برقی نیز بوده که می‌توانید به این محصول گیتار خود را متصل کرده و صدای آن را از درون این اسپیکر ساب ووفر 10 اینچ خارج کنید.

 

قیمت اسپیکر دابسر مدل VT70-AP

 

اسپیکر دابسر مدل VT704

 

خرید اسپیکر دابسر مدل VT704-AP | افشین کالا

 

آخرین اسپیکر که از دسته بهترین مدل اسپیکر دابسر قصد داریم به شما معرفی کنیم، اسپیکر دابسر مدل VT704 است. این محصول دارای طراحی بسیار شگفت انگیز و جذابی بوده که توجه عده بسیاری این مصرف کنندگان را به سوی خود جلب نموده است. همچنین این محصول دارای 4 عدد رقص نور کناری و رقص نورهای بسیار جذاب RGB بوده که موجب شده تا زیبایی و جذابیت این محصول به میزان قابل توجهی افزایش داده و نمایی بسیار جذاب و منحصر به فردی را تولید کرده و خدمت مصرف کنندگان ارائه می‌کند.

اسپیکر دابسر مدل VT704 دارای 6 عدد ساب ووفر 10 اینچ بوده که موجب شده تا کیفیت صدای این محصول از قدرت صدای خارق العاده‌ای برخوردار بوده و موجب شده تا این محصول محیط‌هایی با ابعاد را به طور کامل پوشش داده و کیفیت صدای بسیار باکیفیت و قدرتمند برخوردار شوید. بدنه این محصول از جنس چوبی بوده که در برابر ضربه از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است، به همین دلیل این کالای صوتی معرفی شده در بهترین مدل اسپیکر دابسر از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار است.

 

قیمت اسپیکر دابسر مدل VT704-AP

 

طراحی خارق العاده در بهترین مدل اسپیکر دابسر

اسپیکر جزئی از محصولات زینتی موجود در خانه است؛ به همین دلیل طراحی این محصولات برای مصرف کنندگان بسیار مهم بوده که برای انتخاب مصرف کنندگان بسیار تاثیر گذار است. کمپانی دابسر از طراحان بسیار با استعداد و خلاق در شرکت خود استفاده نموده  است؛ به همین دلیل موجب شده تا محصولات این کمپانی از طراحی ‌های بسیار منحصر به فرد و حیرت انگیز برخوردار بوده و توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی بهترین مدل اسپیکر دابسر جلب کند. این کمپانی با توجه اسپیکرهایی با طراحی فوق العاده و خاص موجب شده تا از جایگاه بسیار ویژه‌ای به نسبت سایر کمپانی‌ها برخوردار بوده و نام خود را در میان برندهای بسیار معتبر قرار دهد.

محصولات این کمپانی از طراحی بسیار شیک و جذابی تولید شده و به مصرف کنندگان ارائه شده است که موجب شده تا محصولات این کمپانی انتخاب بسیار مناسبی برای خرید باشد. همچنین این محصولات معرفی شده در بهترین مدل اسپیکر دابسر دارای بدنه چوبی بسیار مقاوم است که زیبایی این محصول را تکمیل نموده و دوام و طول عمر این کالای صوتی و تصویری را به میزان قابل توجهی افزایش  داده است. همچنین رقص نورهای طراحی شده درون این کالای صوتی میزان زیبایی و جذابیت محصولات این کمپانی را چندین برابر نموده و به این ترتیب جذابیت این محصول را چندین برابر می‌کند.

سخن آخر

در این محتوا به بررسی بهترین مدل اسپیکر دابسر پرداختیم، کمپانی معتبر دابسر محصولات خود را از بهترین تکنولوژی‌ها و بالاترین فناوری‌های موجود در بازار تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است، به همین دلیل موجب شده تا محصولات این کمپانی بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته و به این ترتیب جزء برترین محصولات بازار محصوب شود. همچنین محصولات این کمپانی از طراحی‌های بسیار خاص و جذابی تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است، به همین دلیل محصولات کمپانی دابسر از دسته محصولاتی بوده که از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار بوده و انتخاب بسیار مناسبی برای تمامی مصرف کنندگان است. همچنین کمپانی معتبر دابسر در محصولات خود  از توری محافظ استفاده کرده که موجب شده تا میزان دوام و طول عمر این اسپیکرها به میزان قابل توجهی افزایش یابد. همچنین این محصولات بسیار جذاب این کمپانی دارای رقص نورهای بسیار خاص و منحصر به فرد بوده که موجب شده تا زیبایی و جذابیت محصولات دابسر چندین برابر شود.

کمپانی دابسر محصولات خود را به دو صورت تکی یا جفتی طراحی نموده که بسته به نیاز خود می‌توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین فراموش نکنید که محصولات دابسر دارای 12 ماه گارانتی معتبر گاندو سرویس بوده که خدمات بسیاری را به مصرف کنندگان خود در سرتاسر کشور ارائه می‌کند. اگر شما نیز همانند سایر مصرف کنندگان به دنبال یک اسپیکر بسیار جذاب برای منزلتان هستید، می‌توانید محصول مورد نیاز خود را در میان بهترین مدل اسپیکر دابسر بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...