شناخت بهترین مدل لباسشویی کلور | افشین کالا

بهترین مدل لباسشویی کلور کدام است؟ شاید این جمله پرتکرارترین سوال مصرف کنندگان از فروشندگان باشد. ماشین لباسشویی یکی از ابزارهای بسیار حیاتی بوده که وجود آن برای هر منزلی لازم است. امروزه کمپانی‌های متعددی در حوزه تولید لباسشویی فعالیت نموه اند و محصولات خود را به بازار داخلی عرضه کرده اند که یکی از این کمپانی‌ها، کمپانی معتبر کلور است. کلور لوکس‌ترین برند کمپانی ایران شرق بوده که محصولات بسیار جذاب و باکیفیتی را تولید نموده و به بازار داخلی عرضه کرده است، به همین دلیل موجب شده تا محصولات این کمپانی به عنوان بهترین محصولات بازار  معرفی شوند. کمپانی کلور محصولات خود را از بدنه بسیار مقاوم و از جنس ورقه خود رنگ کره‌ای تولید کرده که در برابر ضربه و خوردگی بسیار مقاوم است، به همین  سبب محصولات این کمپانی از دوام و  طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و می‌تواند زیبایی و جذابیت خود را در طی مدت زمان طولانی حفظ کند.

امروز آمدیم تا چنذ نمونه از بهترین مدل ماشین لباسشویی کلور را به شما معرفی کنیم. ماشین لباسشویی‌های کلور با برنامه‌های بسیار متنوع برای شست‌وشوی تولید شده که برای هر یک از لباس‌ها با پارچه و الیاف متفاوت بزنامه‌ای ویژه تولید شده و به مصرف کنندگان ارائه کرده است، به همین دلیل این محصول از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است.  اگر شما نیز همانند سایر مصرف کنندگان درباره بهترین مدل لباسشویی کلور کنجکاو هستید، پس در ادامه این مطلب با افشین کالا همراه شوید.

آشنایی با بهترین مدل لباسشویی کلور

یکی از برندهای بسبار فعال در حوزه تولید کالای خانگی، برند معتبر کلور است. کمپانی کلور ماشین لباسشویی‌های خود را در طرح‌ها و قابلیت‌های متفاوت تولید نموده است. قابلیت‌های موجود در این ماشین لباسشویی همگی بر اساس نیازها و خواسته‌های مصرف کنندگان از ماشین لباسشویی طراحی شده و درون آن قرار گرفته است، به همین دلیل این محصول از دسته محصولاتی است که مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته و از جایگاه بسیار ویژه‌ای نیز به نسبت سایر محصولات موجود در بازار برخوردار است. طراحی محصولات کلور نیز بسیار زیبا و منحصر به فرد بوده و موجب شده تا این محصول بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گیرد.  قصد داریم تا جند نمونه از بهترین مدل لباسشویی کلور را به شما معرفی کنیم، پس ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW9TI1

 

خرید ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW9TI1 ظرفیت 9 کیلوگرم | افشین کالا

 

اولین محصول از بهترین مدل لباسشویی کلور، مدل 9 کیلویی این محصول با کد CWM-BMW9TI1 است. ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW9TI1 از طراحی بسیار خاص و جذابی تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. پنل طراحی شده در قسمت بالای این محصول تمام لمسی بوده که جلوه این ماشین لباسشویی را دوچندان می‌کند. همچنین این محصول بسیار باکیفیت دارای قابلیت‌های بسیار متنوغ و جذاب برای شست‌وشو بوده که بسیار نیز کاربردی است، به همین دلیل این محصول بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.  این کمپانی ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW9TI1 در دو رنگ سفید و یک رنگ بسیار خاص و جذاب به نام اینوکس تولید نموده است. رنگ بسیار خاص این ماشین لباسشویی موجب شده تا جلوه بسیاری را به آشپزخانه شما هدیه کند. همچنین این ماشین لباسشویی از موتور بسیار باکیفیت و بادوام دایرکت درایو تولید شده که کارایی و طول عمر این لباسشویی 9 کیلویی معرفی شده در محتوا بهترین مدل لباسشویی کلور را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. همچنین این کالای خانگی دارای ظرفیت 9 کیلوگرم بوده که برای خانواده‎‌هایی با جمعیت 5 نفر به بالا بسیار گزینه مناسبی است. لباسشویی 9 کیلویی کلور سری BMW دارای یک قابلیت بسیار خاص به نام شست‌وشو با اشعه فرابنفش بوده که موجب شده تا تمامی باکتری‌ها و میکروب‌های لباس‌ها به طور کامل از بین رفته و به این ترتیب بتوانید لباس‌های خود را در تمیزترین حالت ممکن تحویل بگیرید.

 

قیمت ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW9TI1

 

ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW8TI1

 

خرید ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW8TI1 ظرفیت 8 کیلوگرم | افشین کالا

 

دومین محصول از بهترین مدل لباسشویی کلور، ماشین لباسشویی 8 کیلویی کلور سری BMW مدل است. ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW8TI1 دارای بدنه بسیار مقاوم و از جنس ورقه خود رنگ کره‌ای بوده که موجب شده تا دوام و طول عمر این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یاید. همچنین این کالای خانگی دارای 14 برنامه برای شست‌وشو بوده که  برای انواع لباس‌ها با پارچه‌ها و الیاف متفاوت، برنامه شست‌وشوهای متفاوتی طراحی شده است. همچنین این محصول بسیار جذاب و باکیفیت دارای دیگی با ظرفیت 8 کیلوگرم بوده که برای خانواده‌هایی با جمعیت 4 الی 6 نفره انتخاب بسیار مناسبی است. اگر شما نیز دارای خانواده‌ای با جمعیت متوسط هستید، این محصول انتخاب بسیار مناسبی برای شما است. موتور لباسشویی 8 کیلویی کلور سری BMW از باکیفیت‌ترین موتورهای موجود در بازار تولید و خدمت مصرف کنندگان ارائه می‌شود؛ به همین دلیل این محصول از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار است. همچنین این محصول بسیار باکیفیت در رنگ بسیار جذاب و خاص اینوکس و سفید به تولید رسیده است. رنگ اینوکس موجود برروی این محصول موجب شده تا زیبایی و جذابیت این کالای خانگی معرفی شده در محتوا بهترین مدل لباسشویی کلور چندین برابر شود و به این ترتیب زیبایی را به منزلتان هدیه کند. همچنین در این محصول نیز می‌توانید میزان دمای آب و دور موتور را بر اساس نیاز و خواسته خود تنظیم نموده و به عنوان برنامه جدید در لیست برنامه‌های این لباسشویی کلور در این محصول ذخیره کنید.

 

قیمت ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW8TI1

 

ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW7.5VW1

 

خرید ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW7.5VW1 ظرفیت 7.5 کیلوگرم | افشین کالا

 

سومین محصول در میان بهترین مدل لباسشویی کلور، ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW7.5VW1 است. این ماشین لباسشویی دارای موتور بسیار قدرتمند و کم مصرف تسمه‌ای BLDC بوده که موجب شده تا میزان دوام و طول عمر این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یافته و میزان مصرف انرژی در آن نیز به میزان قابل توجهی کاهش یابد و به گرید انرژی ++A برسد. لباسشویی 7 کیلویی کلور سری BMW دارای یک LED در داخل درام بوده که شما می‌توانید لباس‌های موجود در درون دیگ را به طور واضح مشاهده کنید. همچینین این لباسشویی 7 کیلویی جذاب از برند کلور دارای 12 برنامه بسیار متنوع برای شست‌وشو بوده که موجب شده تا شما بتوانید البسه خود را با برنامه مناسب با خود شست‌‌وشو داده و کیفیت لباس‌های درحال شست‌وشو را حفظ کنید. همچنین این محصول معرفی شده در محتوا بهترین مدل لباسشویی کلور بسیار باکیفیت دارای قابلیت تاخیر در زمان شست و شو بوده که با استفاده از این قابلیت می‌توانید تا در هر ساعتی که می‌خواهید این لباسشویی را تنظیم کرده و به این ترتیب لباس‌های خود را شست‌وشو دهید بدون اینکه نیازی به حضور و کنترل شما باشد. این محصول دارای طراحی بسیار جذاب و منحصر به فرد بوده که توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب نموده و مانند سایر محصولات موجود در بازار از جایگاه بسیار خاص و ویژه‌ای برخوردار شود.

 

قیمت ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW7.5VW1

 

ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW8VW1

 

خرید ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW8VW1 ظرفیت 8 کیلوگرم | افشین کالا

 

آخرین محصول از بهترین مدل لباسشویی کلور، ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW8VW1 است. این محصول دارای موتور بسیار باکیفیت تسمه‌ای BLDC بوده که موجب شده تا ضمن افزایش دوام و طول عمر این کالای خانگی از میزان مصرف انرژی بسیار پایینی نیز برخوردار باشد. همچنین این ماشین لباسشویی 8 کیلویی دارای دور موتور 1400 دور بوده که می‌توانید میزان دور موتور را بسته به نیاز خود تنظیم کنید. بدنه این محصول از جنس ورقه خود رنگ کره‌ای بوده که موجب شده تا میزان دوام و طول عمر این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یابد. همچنین این محصول بسیار باکیفیت دارای پنل بسیار جذاب و خاص بوده که می‌توانید با استفاده از آن نام برنامه شست‌وشوی مورد نظر خود را انتخاب نموده و لباس‌های خود را شست‌وشو دهید. ظرفیت دیگ این لباسشویی کلور مدلCWM-BMW8VW1، به میزان 8 کیلوگرم بوده که برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط انتخاب بسیار مناسبی است و می‌توانید به راحتی لباس‎‌های خود را شست‌وشو دهید. لباسشویی 8 کیلویی کلور BMW دارای یک قابلیت بسیار ویژه برای شست و شو، به نام شست و شوی شبانه بوده که موجب شده تا میزان صدا و لرزش درون این کالای خانگی معرفی شده در محتوا بهترین مدل لباسشویی کلور به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

 

قیمت ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW8VW1

 

طراحی بسیار جذاب در بهترین مدل ماشین لباسشویی کلور

مصرف کنندگان در هنگام خرید محصولات برای منزل خود به طراحی آن نیز بسیار اهمیت می‌دهند، به همین دلیل امروزه کمپانی‌های متنوع که در حوزه لوازم خانگی فعالیت می‌کنند همواره در تلاش هستند که محصولاتی با طراحی زیبا و جذابی تولید کرده و خدمت مصرف کنندگان ارائه کنند. کمپانی معتبر کلور یکی از باتجربه‌‍ترین برندها در حوزه تولید کالای خانگی بوده که از طراحان بسیار با استعداد و حرفه‌ای در مجموعه خود استفاده نموده است؛ به همین دلیل  محصولات این کمپانی از جذاب‌ترین طراحی‌ها تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است، به همین دلیل محصولات این کمپانی بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. این کمپانی درون ماشین لباسشویی‌‌های خود از پنل‌های بسیار جذاب و حرفه‌ای استفاده نموده که موجب شده تا زیبایی و جذابیت محصولات این کمپانی به میزان قابل توجهی افزایش یافته و  شما بتوانید با این پنل‌ها به آسانی نام برنامه شست‌وشوی مورد نظر خود را انتخاب کنید. طراحی زیبا یکی از اهداف بزرگ شرکت CLEVER بوده که این مورد را در انواع محصولات کلور نیز مشاهده خواهیم کرد.

همچنین کمپانی کلور درون بهترین مدل لباسشویی کلور از تکنولوژی بسیار نو و جذابی به نام درب فضایی استفاده نموده است. درب فضایی به نسبت درب‌های معمولی از ابعاد بسیار بزرگتری ایجاد شده و موجب دسترسی آسان شما به فضای درونی لباسشویی شود. این درب از جنس طلق شیشه ای و به رنگ دودی بوده که رنگ تیره آن موجب شده تا درون ماشین لباسشویی کلور مشخص نشود و بر زیبایی و جذابیت این محصول افزوده شود.

سخن آخر

همانطور زکه تاکنون درباره بهترین مدل لباسشویی کلور مطالعه کردید، کمپانی معتبر کلور یکی از محبوب‌ترین کمپانی‌ها در حوزه تولید کالای خانگی بوده که محصولات آن بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. محصولات کلور از بدنه بسیار مقاوم و خود رنگ کره‌ای به تولید رسیده اند که این بدنه مقاوم در برابر ضربه و خوردگی موجب شده محصولات کلور از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و در طی مدت زمان طولانی نیز بتوانند زیبایی خود را حفظ کنند. همچنین در این کمپانی از قابلیت‌های بسیار متنوع برای شست‌وشو استفاده کرده که موجب شده تا شما بتوانید با شست‌وشوی البسه با برنامه شست‌وشوی متناسب با خود کیفیت آنها را همانند روز اول حفظ کنید. همچنین این محصول از بهترین قطعات و متریال‌های موحود در بازار تولید شده که موجب بهبود کارایی محصول و دوام و طول عمر بسیار بالای آن شده است. ظرفیت‌های دیگ متنوع در بهترین مدل لباسشویی کلور موجب شده تا شما بتوانید ظرفیت مورد نظر خود را با توجه به جمعیت خانواده خود انتخاب کرده و از این لباسشویی استفاده کنید. طراحی بسیار خاص و جذاب ماشین لباسشویی‌های کلور موجب شده تا این محصول بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته و از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار باشد. همچنین فراموش نکنید که محصولات کلور دارای 30 ماه گارانتی معتبر ایران شرق بوده که خدمات خود را به مصرف کنندگان حاضر در سراسر کشور ارائه می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...