معرفی بهترین مدل اسپیکر مکسیدر | افشین کالا

این روزها بازار باند و اسپیکر از هر محصول دیگری داغ‌تر است و روزبه‌روز مصرف‌کنندگان مختلفی اقدام به خرید اسپیکر خواهند کرد. اگر جهت خرید این محصول به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کرده باشید، با برندهای مختلفی روبه‌رو شده‌اید و ممکن است در میان آن‌ها کمی سردرگم شوید. اما برند پایه ثابت فروشگاه‌ها مکسیدر بوده که کالاهای باکیفیتی را روانه بازار کرده است. در حال حاضر این کمپانی بهترین محصولات را در حوزه باند و اسپیکر روانه بازار خواهد کرد که کیفیت بالایی داشته و در نزد مصرف‌کنندگان محبوبیت خاصی دارند. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین مدل اسپیکر مکسیدر آشنا کنیم تا اگر قصد خرید از این برند را داشید، با خیال راحت محصولتان را انتخاب کنید. این کمپانی مدل‌های مختلفی از اسپیکر را روانه بازار کرده است که در این مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت؛ بنابراین همراه افشین کالا باشید و در صورت نیاز جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

معرفی بهترین مدل اسپیکر مکسیدر

همان‌طور که در بخش قبل مطالعه کردید، پایه ثابت تمامی فروشگاه‌ها برند مکسیدر بوده و اغلب فروشندگان محصولات این شرکت را به سایر شرکت‌ها ترجیح خواهند داد. دلیل محبوبیت اسپیکر مکسیدر کیفیت ساخت و صدای بالا بوده که نگاه مصرف‌کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است. بی‌درنگ به سراغ معرفی بهترین مدل اسپیکر مکسیدر خواهیم رفت. این مدل‌ها عبارت‌اند از:

  1. اسپیکر مکسیدر مدل AL 1213-APL
  2. اسپیکر مکسیدر مدل AL226 GP5
  3. اسپیکر مکسیدر مدل AL 605-U2
  4. اسپیکر مکسیدر مدل YM 526-LP5
  5. اسپیکر مکسیدر مدل JS 1563 (وارداتی)
  6. اسپیکر مکسیدر مدل AL822
  7. اسپیکر مکسیدر مدل JS1262
  8. اسپیکر مکسیدر مدل TN 104
  9. اسپیکر مکسیدر مدل IRC-1241-AP
  10. اسپیکر مکسیدر مدل AL 325-LP5

اسپیکر مکسیدر مدل AL 1213-APL

 

خرید اسپیکر مکسیدر مدل AL 1213-APL | افشین کالا

 

به سراغ اولین محصول از محتوا معرفی بهترین مدل اسپیکر مکسیدر خواهیم رفت. اولین محصول یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کالاهای این شرکت بوده که با نام AL1213 روانه بازار شده است. این اسپیکر مکسیدر دارای 2 عدد ساب ووفر 12 اینچ بوده که صدای بسیار مناسب و باکیفیتی را پخش خواهد کرد. یکی از مزیت‌ها و نکات مثبت این محصول نوع منبع تغذیه آن است. اسپیکر مکسیدر 1213 مجهز به باتری قابل شارژ بوده و از برق مستقیم شهری نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ این قابلیت سبب شده تا باتری این محصول طول عمر بالاتری داشته و به راحتی خراب نشود. این اسپیکر دارای توان خروجی 70 وات RMS بوده که برای فضای بسته وسیع و فضای باز نیز مناسب است. مکسیدر در پایین این محصول 2 عدد چرخ جهت حمل و نقل آسان‌تر قرار داده که به راحتی می‌توانید جابه‌جایی این محصول را انجام دهید. کمپانی مکسیدر در اطراف این محصول نیز رقص نور‌های RGB قرار داده که جذابیت آن را چندین برابر افزایش داده است. این محصول ارتفاع 128 سانتی متری داشته و بدنه MDF و پنل جلویی ABS سبب شده تا دوام بسیار بالاتری نسبت به سایر محصولات داشته باشد. لازم به ذکر است که اسپیکر مکسیدر مدل AL 1215-APL مشخصاتی شبیه به این محصول داشته و تنها طراحی آن متفاوت خواهد بود.

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل AL 1213-APL

 

اسپیکر مکسیدر مدل AL226 GP5

 

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل AL 226-GP5 | افشین کالا

 

اما اسپیکر پرطرف‌دار بعدی که طراحی زیبا و کیفیت صدای بالایی دارد، اسپیکر مکسیدر مدل AL226 GP5 است. این مدل با 4 ساب ووفر 12 اینچ طراحی شده و توان خروجی 200 وات RMS دارد. این محصول به دلیل کیفیت ساخت و صدا بالا در میان سایر کالاهای دسته‌بندی اسپیکر ساب ووفر 12 اینچ، در رده‌بندی بهترین مدل اسپیکر مکسیدر قرار گرفته است. مکسیدر این کالا با ارتفاع 127 سانتی‌متری طراحی شده که مناسب فضای بسته بزرگ یا فضای باز است. از سایر امکانات این اسپیکر ساب 12 مکسیدر می‌توان به پخش فرمت MP5 (فرمت‌های تصویری) ، دارای رقص نور سقفی (Disco Light) ، اتصال به تلویزیون ، دارای قابلیت اتصال به اپلیکیشن موبایل جهت تنظیم نور و صدا، دارای ورودی اپتیکال Optical ورودی کواکسیال Coaxial ، دارای قابلیت کارائوکه KARAOKE ، صدای بسیار قدرتمند ، توری محافظ فلزی و غیره اشاره کرد. این کالا جزو اسپیکرهای ایستاده مکسیدر محسوب شده و تنها با برق مستقیم شهری فعالیت خواهد کرد. لازم به ذکر است بدانید که سری GP5 این محصول در جلوی ساب‌ها دارای توری محافظ بوده و این موضوع باعث شده تا ارزش خرید آن بالاتر باشد و یک نوع مزیت نسبت به نسخه قدیمی یعنی LP5 باشد.

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل AL226 GP5

 

اسپیکر مکسیدر مدل AL 605-U2

 

خرید اسپیکر مکسیدر مدل AL 605-U2 | افشین کالا

 

رفیق پایه ثابت طبیعت، کوه‌نوردی، اسکی و فعالیت‌های مشابه توسط مکسیدر تولید خواهد شد که جزو بهترین مدل اسپیکر مکسیدر محسوب می‌شود. اسپیکر مکسیدر مدل AL 605-U2 یکی از محصولات پرطرفدار و زیبای این شرکت بوده که دارای 2 ساب ووفر 6.5 اینچ است. مکسیدر این محصول را با توان خروجی 10000 وات P.M.P.O تولید کرده که برای استفاده در فضای بسته مناسب است. این محصول به دلیل طراحی خاص و منحصربه‌فرد، برای استفاده در طبیعت بسیار مناسب است. مکسیدر دو بند در پشت این محصول قرار داده است که می‌توانید مثل کوله‌پشتی آن را حمل کنید و به دل کوه و طبیعت بزنید. این اسپیکر ساب ووفر 6 اینچ از طریق بلوتوث، کابل AUX، درگاه USB و غیره به موبایلتان متصل خواهد شد. این اسپیکر ساب 6 مکسیدر دارای باتری قابل‌شارژ بوده که می‌توانید با خیال راحت در مکان‌هایی که برق مستقیم شهری وجود ندارد از آن استفاده کنید.

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل AL 605-U2

 

اسپیکر مکسیدر مدل YM 526-LP5

 

 

خرید اسپیکر مکسیدر مدل YM 526-LP5 | افشین کالا

 

غول وارداتی MAXEEDER نیز در مقاله بهترین مدل اسپیکر مکسیدر قرار دارد و می‌توان گفت جزو پرفروش‌ترین محصولات این شرکت است. اسپیکر مکسیدر مدل YM526 یکی از محصولات باکیفیت این کمپانی بوده که طراحی بسیار زیبا و شیک دارد. این محصول مجهز به 4 ساب ووفر 12 اینچ بوده که توان خروجی آن 38000 وات P.M.P.O است. این محصول از طراحی بسیار زیبا و خاص بهره‌مند بوده که توجه مصرف کنندگان را به سمت خود جلب کرده است. علاوه بر آن، یکی از دلایل محبوبیت اسپیکر مکسیدر 526 قیمت مناسب و اقتصادی آن بوده که این موضوع سبب شده تا این کالا جزو پرفروش‌ترین محصولات کمپانی MAXEEDER لقب گیرد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به محافظ توری فلزی + دارای 4 نور جانبی + نور پردازی های چند رنگ + دو عدد میدرنج و تیوتر + قابلیت پشتیبانی از رادیو + ریموت کنترل MP5 + قابلیت کنترل دستگاه توسط اپلیکیشن + قابلیت کارائوکه + قابلیت تنظیم اکولایزر + قابلیت تغییر فولدر و غیره اشاره کرد. سری YM مکسیدر جزو پرفروش‌ترین اسپیکرهای تولیدی این شرکت بوده که خوشبختانه کیفیت ساخت بالایی نیز دارند.

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل YM 526-LP5

 

اسپیکر مکسیدر مدل JS 1563 (وارداتی)

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل JS1563 | افشین کالا

 

 

وقتی سخن از سری JS محصولات مکسیدر می‌آید، همه ما منتظر یک اسپیکر غول و بسیار باکیفیت هستیم؛ زیرا این سری از باندهای مکسیدر وارداتی بوده و کیفیت آن‌ها چندین برابر از سایر محصولات بهتر است. اما در محتوا معرفی بهترین مدل اسپیکر مکسیدر قصد داریم پرقدرت‌ترین و جدیدترین محصول این کمپانی را به شما معرفی کنیم، نام این محصول اسپیکر مکسیدر مدل JS1563 است. این اسپیکر دارای 4 ساب ووفر 15 اینچ بوده که قدرت صدا و BASS به شدت قوی دارد. این اسپیکر ساب ووفر 15 اینچ توان خروجی 42000 وات P.M.P.O داشته که تبدیل به قوی‌ترین محصول بازار ایران شده است. این اسپیکر ساب 15 مکسیدر دارای یک عدد آمپلی فایر مجزا بسیار حرفه‌ای و قدرتمند بوده که تنظیمات صوتی متعددی را قادر هستید با آن تغییر داده و می‌توانید همانند یک DJ حرفه‌ای موسیقی را میکس کنید. این محصول باکیفیت از طراحی بسیار زیبا و جذابی برخوردار بوده و شرکت MAXEEDER روی هر دو پایه این محصول یک عدد دیسکو لایت بزرگ سقفی قرار داده است که این موضوع سبب شده تا مصرف کنندگان خیره طراحی و کیفیت این محصول شوند. اسپیکر مکسیدر 1563 قابلیت پخش فرمت MP5 را داشته و می‌توانید به راحتی آن را به تلویزیون متصل کرده و صدای ویدیو را پخش کنید. لازم است بدانید که آمپلی فایر این محصول دارای ورودی CD / DVD بوده و می‌توانید از این طریق نیز از مکسیدر 1563 استفاده کنید.

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل JS 1563

 

اسپیکر مکسیدر مدل AL822

 

 

مشخصات اسپیکر مکسیدر مدل AL822 (سری مکسی باکس) | افشین کالا

 

محصول بعدی از مقاله معرفی بهترین مدل اسپیکر مکسیدر متعلق به یک باند شارژی بوده که طراحی بسیار زیبا و خاصی دارد. اسپیکر مکسیدر مدل AL822 سری مکسی باکس با دو ساب ووفر 8 اینچ تولید شده که توان خروجی آن 14000 وات P.M.P.O است. این اسپیکر ساب ووفر 8 اینچ مجهز به رقص نور RGB بوده که طراحی بسیار خاص و زیبایی دارد. این محصول دارای قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از رادیو + حمل آسان + مجهز به نمایش حالت باتری + ورودی آداپتور 9 ولتی + قابلیت کارائوکه + تغییر فولد و غیره است. این اسپیکر شارژی از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و می‌توان گفت جزو بهترین محصولات بازار است. درون بسته بندی این اسپیکر ساب 8 مکسیدر یک عدد میکروفون بی‌سیم و یک عدد ریموت کنترل نیز قرار داده است. 

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل AL822

 

اسپیکر مکسیدر مدل JS1262

 

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل JS1262 | افشین کالا

 

اما یکی دیگر از محصولات معرفی شده در محتوا بهترین مدل اسپیکر مکسیدر، متعلق به یک محصول وارداتی و باکیفیت است. اسپیکر مکسیدر 1262 یکی از محصولات بسیار باکیفیت و وارداتی کمپانی Maxeeder بوده که کیفیت ساخت بسیار بالایی داشته و جزو کالاهای لوکس و پرطرفدار محسوب می‌شود. این محصول مجهز به 4 ساب ووفر 12 اینچ بوده که از کیفیت بالایی برخوردار است و قطعات آن وارداتی و درجه یک هستند. این محصول دارای پنل DJ بسیر حرفه‌ای بوده که مجهز به قابلیت DUAL SYSTEM است. این قابلیت به شما اجازه خواهد داد تا موسیقی را همانند یک دیجی حرفه‌ای میکس کرده و از هر باند یک صدای مجزا خارج کنید. علاوه بر آن، پنل DJ این محصول بسیار حرفه‌ای بوده و قابلیت‌های متنوعی را دارد. طراحی اسپیکر مکسیدر 1262 بسیار خاص و جدید بوده که جذابیت آن را دو برابر کرده است.

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل JS1262

 

اسپیکر مکسیدر مدل TN 104

 

خرید اسپیکر مکسیدر مدل TN104 | افشین کالا

 

 

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار برند MAXEEDER مربوط به دسته اسپیکرهای خانگی بوده که با طراحی کلاسیک و خاص روانه بازار شده است. اسپیکر مکسیدر مدل TN 109 با بدنه تمام چوبی (MDF) تولید شده که کیفیت ساخت بالایی داشته و جزو محصولات محبوب این کمپانی محسوب می‌شود. این محصول دارای 6 ساب ووفر 10 اینچ بوده و توان خروجی آن 38000 وات P.M.P.O است که علاوه بر قدرت صدای بالا، تفکیک صدای بی‌نظیری داشته و می‌توانید بهترین کیفیت را پخش کند. این اسپیکر ساب ووفر 10 اینچ قابلیت پخش فرمت MP5 را داشته که می‌توانید از طریق ورودی اپتیکال یا AUX به تلویزیون متصل کنید. به دلیل طراحی کلاسیک و بدنه چوبی این محصول را می‌توانید به راحتی با میز تلویزیون ست کرده و در کنار آن قرار دهید. قابلیت‌هایی نظیر کارائوکه، پخش فرمت MP5، رقص نورهای متنوع در بغل و بالای محصول، قابلیت اتصال به اپلیکیشن هوشمند و غیره باعث شده تا این محصول از سایر کالاهای بازار نیز متمایز شود. فراموش نکنید که این اسپیکر ساب 10 مکسیدر تنها با برق مستقیم شهری فعالیت داشته و درون بسته بندی آن میکروفون بی‌سیم، ریموت کنترل، کابل‌های برق و رابط، دفترچه راهنمای و غیره قرار گرفته است.

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل TN 104

 

اسپیکر مکسیدر مدل IRC-1241-AP

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل IRC-1241-AP | افشین کالا

 

کمپانی مکسیدر به تازگی اسپیکرهای قد بلند را تولید کرده است که توجه مصرف کنندگان و علاقه‌مندانبه اسپیکر را بار دیگر به سوی خود جلب کرده است. این محصول که در محتوا معرفی بهترین مدل اسپیکر مکسیدر قصد معرفی آن را داریم، اسپیکر مکسیدر مدل IRC-1241-AP نام دارد. این محصول مجهز به 4 ساب ووفر 12 اینچ بوده و ارتفاع آن 150 سانتی متر است. کمپانی MAXEEDER در جلوی این محصول یک پنل DJ بسیار زیبا به همراه رقص مور RGB قرار داده است که به راحتی می‌توانید تنظیمات موسیقی را انجام دهید. در اطراف ساب ووفر، بغل و بالای باندها رقص نور طراحی شده است که این موضوع باعث شده تا زیبایی اسپیکر مکسیدر 1241 چندین برابر شود. رقص نورهای این محصول در 6 حالت قابل تغییر هستند و هر کدام جلوه خاصی خواهند داشت. این محصول با طراحی بسیار زیبا و قدرت نواز طراحی شده که نگاه دوست داران اسپیکر را مجذوب خود می‌کند. تمامی امکانات و ورودی‌های لازم اعم از AUX، ورودی USB، ورودی میکروفون، ورودی SD CARD و غیره را دارد و می‌توان گفت تمام نیازهایتان را در این محصول که بهترین مدل اسپیکر مکسیدر است را برطرف خواهد کرد.

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل IRC-1241-AP

 

اسپیکر مکسیدر مدل AL 325-LP5

 

خرید اسپیکر مکسیدر مدل AL 325-LP5 | افشین کالا

 

یکی از جدیدترین محصولات تولیدی شرکت مکسیدر با طراحی بسیار پرطرفدار و جذاب روانه بازار شده که با سرعت بسیار زیاد در میان محصولات موجود در محتوا معرفی بهترین مدل اسپیکر مکسیدر جای گرفت. این محصول با نام اسپیکر مکسیدر مدل AL 325-LP5 روانه بازار شد که طراحی آن را قبلا در میان محصولات ساب 12 کمپانی MAXEEDER دیده بودیم. این طراحی بسیار زیبا بوده و جزو پرطرفدارترین کالاهای این شرکت محسوب خواهد شد. اسپیکر مکسیدر AL325 دارای 6 ساب ووفر 10 اینچ بوده و مجهز به پنل DJ است که از سایر محصولات این شرکت چیزی کم ندارد. مکسیدر در بالای این کالا یک رقص نور و در اطراف آن 4 رقص نور RGB طراحی کرده که طراحی خاص و زیبایی دارد. این محصول مجهز به تیوتر و میدرنج بوده که در صدای بالا نیز کیفیت بسیار مناسبی را ارائه خواهد کرد. این محصول معرفی شده در محتوا بهترین مدل اسپیکر مکسیدر مجهز به 3 ورودی AUX و 2 ورودی USB بوده که این امکانات ویژه و اضافه‌تر از سایر محصولات این کمپانی است.

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل AL 325-LP5

 

چرا اسپیکر مکسیدر پرفروش است؟

در بخش ابتدایی بیان کردیم که اغلب فروشگاه‌ها برند مکسیدر را دارند و فروشندگان محصولات این کمپانی را بیشتر از سایر برندها معرفی خواهند کرد. معرفی محصولات این کمپانی بی‌دلیل نبوده و فروشندگان قصد دارند بهترین برند را به مشتریانشان معرفی کنند. در حال حاضر کمپانی مکسیدر بهترین محصولات را در زمینه اسپیکر تولید خواهد کرد که محبوبیت خاصی نزد مصرف‌کنندگان دارد. این کمپانی با تولید محصولات باکیفیت توانسته نگاه اغلب مشتریان را به خود جلب کند که این موضوع باعث شده تا فروش بالایی داشته باشد. علاوه بر کیفیت مناسب، تمامی محصولات MAXEEDER با قیمت بسیار مناسب روانه بازار خواهند شد که ارزش خرید بالایی دارند. فراموش نکنید که تمامی کالاهای مکسیدر دارای 12 ماه گارانتی معتبر گاندوسرویس هستند و در سراسر کشور نمایندگان مکسیدر به خریداران این کالای صوتی و تصویری آماده خدمات‌رسانی هستند.

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با بهترین مدل اسپیکر مکسیدر آشنا شدید. همان‌طور که مطالعه کردید این کمپانی محصولات باکیفیتی را روانه بازار خواهد کرد که محبوبیت خاصی در نزد مصرف کنندگان دارد. مکسیدر مدل‌های مختلفی از اسپیکر نظیر اسپیکر ایستاده، اسپیکر شارژی، اسپیکر کوچک قابل‌حمل و غیره را تولید کرده که مشتریان می‌توانند با خیال راحت از محصولات این کمپانی استفاده کنند. فراموش نکنید که تمامی محصولات مکسیدر دارای گارانتی از شرکت گاندوسرویس هستند که این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...