Omid آشنایی با بهترین مدل اسپیکر مکسیدر در بازار + قیمت

Omid بدون دیدگاه
معرفی بهترین مدل اسپیکر مکسیدر | افشین کالا

11 دقیقه مطالعه

این روزها بازار باند و اسپیکر از هر محصول دیگری داغ‌تر است و روزبه‌روز مصرف‌کنندگان مختلفی اقدام به خرید اسپیکر خواهند کرد. اگر جهت خرید این محصول به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کرده باشید، با برندهای مختلفی روبه‌رو شده‌اید و ممکن است در میان آن‌ها کمی سردرگم شوید. اما برند پایه ثابت فروشگاه‌ها مکسیدر بوده که کالاهای باکیفیتی را روانه بازار کرده است. در حال حاضر این کمپانی بهترین محصولات را در حوزه باند و اسپیکر روانه بازار خواهد کرد که کیفیت بالایی داشته و در نزد مصرف‌کنندگان محبوبیت خاصی دارند. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین مدل اسپیکر مکسیدر آشنا کنیم تا اگر قصد خرید از این برند را داشید، با خیال راحت محصولتان را انتخاب کنید. این کمپانی مدل‌های مختلفی از اسپیکر را روانه بازار کرده است که در این مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت؛ بنابراین همراه افشین کالا باشید و در صورت نیاز جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

معرفی بهترین مدل اسپیکر مکسیدر

همان‌طور که در بخش قبل مطالعه کردید، پایه ثابت تمامی فروشگاه‌ها برند مکسیدر بوده و اغلب فروشندگان محصولات این شرکت را به سایر شرکت‌ها ترجیح خواهند داد. دلیل محبوبیت اسپیکر مکسیدر کیفیت ساخت و صدای بالا بوده که نگاه مصرف‌کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است. بی‌درنگ به سراغ معرفی بهترین مدل اسپیکر مکسیدر خواهیم رفت. این مدل‌ها عبارت‌اند از:

  1. اسپیکر مکسیدر مدل JS15 B12
  2. اسپیکر مکسیدر مدل AL226 GP5
  3. اسپیکر مکسیدر مدل HR 609
  4. اسپیکر مکسیدر مدل AL 1024
  5. اسپیکر مکسیدر مدل JS 1563 (وارداتی)
  6. اسپیکر مکسیدر مدل CN8E02
  7. اسپیکر مکسیدر مدل JS1262
  8. اسپیکر مکسیدر مدل TN 104
  9. اسپیکر مکسیدر مدل IRC-1241-AP
  10. اسپیکر مکسیدر مدل AL 325-LP5

اسپیکر مکسیدر مدل JS15 B12

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل JS15 B12 | افشین کالا

 

به سراغ اولین محصول از محتوا معرفی بهترین مدل اسپیکر مکسیدر خواهیم رفت. اولین محصول این محتوا از غول دو ساب 15 مکسیدر بوده که با قطعات وارداتی روانه بازار شده است. اسپیکر مکسیدر مدل JS15 B12 یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت بوده که دارای 2 عدد ساب ووفر 15 اینچ بوده و از قدرت صدای بسیار بالایی برخوردار است. این محصول با پسوند JS تولید شده که نشان دهنده استفاده از قطعات باکیفیت و وارداتی بوده و صدای آن با سایر محصولات درون بازار بسیار متفاوت است که کیفیت خیلی بالاتری دارد. این محصول مستقیما با برق شهری فعالیت داشته که نهایت توان خروجی را در بر دارد. همچنین توان خروجی این کالای وارداتی 28000 وات P.M.P.O است که برای فضای بسته بیش از 150 متر مناسب خواهد بود.

این محصول مجهز به یک رقص نور سقفی بسیار بزرگ بوده که اصطلاحا به آن PARTY LIGHT نیز گفته می‌شود. در هوای تاریک و بدون چراغ این رقص نور به صورت کامل حضورش حس خواهد شد و خلوه خاصی را به محل مورد نظرتان خواهد داد. کمپانی مکسیدر در این محصول از یک پنل DJ با قابلیت‌های فراوان استفاده کرده است که شما می‌توانید تنظیمات متعددی را روی موسیقی اعمال کنید. یکی از امکانات ویژه و کلیدی این محصول تکنولوژی DJ MIXING بوده که با استفاده از قابلیت DUAL SYSTEM انجام خواهد شد. این ویژگی می‌تواند صدای متفاوتی از هر باند را پخش کند و به راحتی موسیقی را میکس کنید و احتیاج به دیجی نداشته باشید.

این محصول فول آپشن بوده و هر امکاناتی که لازم داشته باشید در آن حضور دارد. اگر ابعاد و اندازه این محصول برایتان کمی بزرگ است، نگران نباشید؛ زیرا شرکت مکسیدر محصولی مشابه با تک ساب 15 اینچ تولید کرده است که نام آن اسپیکر مکسیدر مدل JS15 B11 است. لازم است بدانید که تمامی محصولات این شرکت شامل گارانتی هستند و حتی محصولات تولیدی با قطعات وارداتی نیز شامل گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور خواهند شد.

 

 

اسپیکر مکسیدر مدل AL226 GP5

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل AL 226-GP5 | افشین کالا

اما اسپیکر پرطرف‌دار بعدی که طراحی زیبا و کیفیت صدای بالایی دارد، اسپیکر مکسیدر مدل AL226 GP5 است. این مدل با 4 ساب ووفر 12 اینچ طراحی شده و توان خروجی 200 وات RMS دارد. این محصول به دلیل کیفیت ساخت و صدا بالا در میان سایر کالاهای دسته‌بندی اسپیکر ساب ووفر 12 اینچ، در رده‌بندی بهترین مدل اسپیکر مکسیدر قرار گرفته است. مکسیدر این کالا با ارتفاع 127 سانتی‌متری طراحی شده که مناسب فضای بسته بزرگ یا فضای باز است.

از سایر امکانات این اسپیکر ساب 12 مکسیدر می‌توان به پخش فرمت MP5 (فرمت‌های تصویری) ، دارای رقص نور سقفی (Disco Light) ، اتصال به تلویزیون ، دارای قابلیت اتصال به اپلیکیشن موبایل جهت تنظیم نور و صدا، دارای ورودی اپتیکال Optical ورودی کواکسیال Coaxial ، دارای قابلیت کارائوکه KARAOKE ، صدای بسیار قدرتمند ، توری محافظ فلزی و غیره اشاره کرد.

این کالا جزو اسپیکرهای ایستاده مکسیدر محسوب شده و تنها با برق مستقیم شهری فعالیت خواهد کرد. لازم به ذکر است بدانید که سری GP5 این محصول در جلوی ساب‌ها دارای توری محافظ بوده و این موضوع باعث شده تا ارزش خرید آن بالاتر باشد و یک نوع مزیت نسبت به نسخه قدیمی یعنی LP5 باشد. علاوه بر آن، توری محافظ کمک بسزایی در انتخاب این محصول به عنوان بهترین مدل اسپیکر مکسیدر کرده است.

 

 

اسپیکر مکسیدر مدل HR 609

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل HR 609 | افشین کالا

شاید اگر قصد خرید اسپیکرهای کمی کوچک‌تر را داشته باشید، مدل‌ها کمتری پیش روی‌تان باشد. اما کمپانی مکسیدر به فکر این روز هم بوده و محصولات باکیفیت را با ابعاد کمی کوچک‌تر روانه بازار کرده است. یکی از این محصولات اسپیکر مکسیدر مدل HR 609 بوده که دارای 2 ساب ووفر 6 اینچ است و جزو دسته بندی اسپیکر شارژی مکسیدر محسوب می‌شود.

این اسپیکر ساب 6 مکسیدر با طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد روانه بازار شده و شما می‌توانید آن را به صورت افقی استفاده کنید و در هر مکانی که دوست داشتید، آن را قرار دهید. این محصول معرفی شده در محتوا بهترین مدل اسپیکر مکسیدر از یک پنل دیجی بسیار حرفه‌ای و جذاب بهره‌مند بوده که شما می‌توانید تنظیمات صوتی بسیاری را روی موسیقی‌ اعمال کنید و طبق سلیقه خودتان به موسیقی گوش دهید.

این اسپیکر ساب ووفر 6 اینچ مجهز به رقص نور RGB بوده و کمپانی مکسیدر از یک باتری قدرتمند درون آن استفاده کرده که به راحتی می‌توانید چندین ساعت موسیقی پخش کرده و نگران خاموشی آن نباشید. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به تغییر فولدر + توری محافظ + قابل حمل + مجهز به قابلیت اولویت میکروفون + مجهز به قابلیت ضبط صدا + قابلیت TWS و غیره اشاره کرد.

 

 

اسپیکر ایستاده مکسیدر مدل AL 1024

خرید اسپیکر مکسیدر مدل AL 1024

برخی از محصولات، احتیاج به معرفی ندارند و علاقه‌مندان با یک نگاه جزئی به آن، متوجه خواهند شد که با یک اسپیکر غول پیکر روبه‌رو هستند. اسپیکر ایستاده مکسیدر مدل AL 1024 دقیقا همان محصولیست که با یک نگاه جزئی متوجه خواهید شد از متریال و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و متفاوت از سایر کالاها است. این محصول معرفی شده در محتوا بهترین مدل اسپیکر مکسیدر دارای 6 ساب ووفر 10 اینچ، میدرنج و تیوتر بوده که قدرت صدای بسیار بالایی داشته و مناسب برای فضای باز یا فضای بسته بسیار بزرگ است.

اسپیکر مکسیدر 1024 از یک پنل دیجی حرفه‌ای با افکت دیجی بهره‌مند بوده که حسابی شما را شگقت زده خواهد کرد. رقص نور RGB کار شده در این اسپیکر سبب افزایش زیبایی آن شده و می‌توانید از این محصول به عنوان یک کالای لوکس و لاکچری یاد کنید.

قابلیت‌هایی نظیر خروجی USB CHARGE، صدای اپتیکال، صدای کواکسیال، نمایشگر وضعیت LED، 2 عدد ورودی میکروفون، تنظیم اکولایزر، تنظیم بیس موسیقی، تنظیم تریبل، اپلیکیشن هوشمند، قابلیت اتصال به تلویزیون، تغییر فولدر، رقص نور سقفی، رقص نور بغل و غیره درون این محصول قرار دارد. اگر شماهم به دنبال خرید یک باند غول پیکر از میان بهترین مدل اسپیکر مکسیدر هستید، در خرید این کالای باکیفیت کمپانی مکسیدر شک نکنید و با خیال راحت آن را برای خانه یا باغ خود سفارش دهید.

 

 

اسپیکر مکسیدر مدل JS 1563 (وارداتی)

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل JS1563 | افشین کالا

 

وقتی سخن از سری JS محصولات مکسیدر می‌آید، همه ما منتظر یک اسپیکر غول و بسیار باکیفیت هستیم؛ زیرا این سری از باندهای مکسیدر وارداتی بوده و کیفیت آن‌ها چندین برابر از سایر محصولات بهتر است. اما در محتوا معرفی بهترین مدل اسپیکر مکسیدر قصد داریم پرقدرت‌ترین و جدیدترین محصول این کمپانی را به شما معرفی کنیم، نام این محصول اسپیکر مکسیدر مدل JS1563 است. این اسپیکر دارای 4 ساب ووفر 15 اینچ بوده که قدرت صدا و BASS به شدت قوی دارد.

این اسپیکر ساب ووفر 15 اینچ توان خروجی 42000 وات P.M.P.O داشته که تبدیل به قوی‌ترین محصول بازار ایران شده است. این اسپیکر ساب 15 مکسیدر دارای یک عدد آمپلی فایر مجزا بسیار حرفه‌ای و قدرتمند بوده که تنظیمات صوتی متعددی را قادر هستید با آن تغییر داده و می‌توانید همانند یک DJ حرفه‌ای موسیقی را میکس کنید. این محصول باکیفیت از طراحی بسیار زیبا و جذابی برخوردار بوده و شرکت MAXEEDER روی هر دو پایه این محصول یک عدد دیسکو لایت بزرگ سقفی قرار داده است که این موضوع سبب شده تا مصرف کنندگان خیره طراحی و کیفیت این محصول شوند.

اسپیکر مکسیدر 1563 که تحت عنوان بهترین مدل اسپیکر مکسیدر شناخته می‌شود، قابلیت پخش فرمت MP5 را داشته و می‌توانید به راحتی آن را به تلویزیون متصل کرده و صدای ویدیو را پخش کنید. لازم است بدانید که آمپلی فایر این محصول دارای ورودی CD / DVD بوده و می‌توانید از این طریق نیز از مکسیدر 1563 استفاده کنید.

 

 

اسپیکر مکسیدر مدل CN8E02

 

خرید اسپیکر مکسیدر مدل CN8E02 | افشین کالا

 

محصول بعدی از مقاله معرفی بهترین مدل اسپیکر مکسیدر متعلق به یک باند شارژی بوده که طراحی بسیار زیبا و خاصی دارد. اسپیکر مکسیدر مدل CN8E02 یکی از جدیدترین محصولات کمپانی Maxeeder بوده که کیفیت صدای بسیار بالایی داشته و این شرکت از قطعات بسیار باکیفیت درون آمپلی فایر این محصول استفاده کرده است. ساب ووفرهای این کالا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می‌توان گفت که یکی از عوامل اصلی صدای باکیفیت مکسیدر 8E02 هستند. لازم به ذکر است که این محصول دارای 2 ساب ووفر 8 اینچ بوده که برای فضای بسته تا 150 متر کاملا مناسب بوده و می‌توانید یک مهمانی پرشور را با این محصول تجربه کنید.

برخی قطعات این اسپیکر ساب ووفر 8 اینچ وارداتی بوده که این موضوع سبب شده تا صدای بی‌نقص و شفافی را ارائه دهد. این محصول از رقص نور RGB در اطراق ساب ووفر برخوردار بوده که طراحی بسیار چشم نوازی داشته و جزو محصولات پرطرفدار این کمپانی است. این اسپیکر ساب 8 مکسیدر دارای بلوتوث، ورودی AUX، ورودی USB، ورودی TF Card و غیره بوده که شنا می‌توانید به راحتی با اسپیکر مکسیدر CN8E02 اتصال برقرار کنید. این محصول به پنل DJ بسیار توانمند برخوردار بوده که شما قادر هستید تنظیمات صوتی بسیاری را اعمال کنید و موسیقی را طبق سلیقه‌تان پخش کنید. این محصول در 3 طراحی متفاوت تولید شده که در بخش زیر می‌توانید آن ها را مشاهده کنید.

 

 

اسپیکر مکسیدر مدل JS1262

 

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل JS1262 | افشین کالا

 

اما یکی دیگر از محصولات معرفی شده در محتوا بهترین مدل اسپیکر مکسیدر، متعلق به یک محصول وارداتی و باکیفیت است. اسپیکر مکسیدر 1262 یکی از محصولات بسیار باکیفیت و وارداتی کمپانی Maxeeder بوده که کیفیت ساخت بسیار بالایی داشته و جزو کالاهای لوکس و پرطرفدار محسوب می‌شود. این محصول مجهز به 4 ساب ووفر 12 اینچ بوده که از کیفیت بالایی برخوردار است و قطعات آن وارداتی و درجه یک هستند.

این محصول دارای پنل DJ بسیر حرفه‌ای بوده که مجهز به قابلیت DUAL SYSTEM است. این قابلیت به شما اجازه خواهد داد تا موسیقی را همانند یک دیجی حرفه‌ای میکس کرده و از هر باند یک صدای مجزا خارج کنید. علاوه بر آن، پنل DJ این محصول بسیار حرفه‌ای بوده و قابلیت‌های متنوعی را دارد. طراحی اسپیکر مکسیدر 1262 بسیار خاص و جدید بوده که جذابیت آن را دو برابر کرده است.

 

 

اسپیکر مکسیدر مدل TN 104

 

خرید اسپیکر مکسیدر مدل TN104 | افشین کالا

 

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار برند MAXEEDER مربوط به دسته اسپیکرهای خانگی بوده که با طراحی کلاسیک و خاص روانه بازار شده است. اسپیکر مکسیدر مدل TN 109 با بدنه تمام چوبی (MDF) تولید شده که کیفیت ساخت بالایی داشته و جزو محصولات محبوب این کمپانی محسوب می‌شود.

این محصول معرفی شده در محتوا بهترین مدل اسپیکر مکسیدر دارای 6 ساب ووفر 10 اینچ بوده و توان خروجی آن 38000 وات P.M.P.O است که علاوه بر قدرت صدای بالا، تفکیک صدای بی‌نظیری داشته و می‌توانید بهترین کیفیت را پخش کند. این اسپیکر ساب ووفر 10 اینچ قابلیت پخش فرمت MP5 را داشته که می‌توانید از طریق ورودی اپتیکال یا AUX به تلویزیون متصل کنید. به دلیل طراحی کلاسیک و بدنه چوبی این محصول را می‌توانید به راحتی با میز تلویزیون ست کرده و در کنار آن قرار دهید.

قابلیت‌هایی نظیر کارائوکه، پخش فرمت MP5، رقص نورهای متنوع در بغل و بالای محصول، قابلیت اتصال به اپلیکیشن هوشمند و غیره باعث شده تا این محصول از سایر کالاهای بازار نیز متمایز شود. فراموش نکنید که این اسپیکر ساب 10 مکسیدر تنها با برق مستقیم شهری فعالیت داشته و درون بسته بندی آن میکروفون بی‌سیم، ریموت کنترل، کابل‌های برق و رابط، دفترچه راهنمای و غیره قرار گرفته است.

 

 

اسپیکر مکسیدر مدل IRC-1241-AP

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل IRC-1241-AP | افشین کالا

 

کمپانی مکسیدر به تازگی اسپیکرهای قد بلند را تولید کرده است که توجه مصرف کنندگان و علاقه‌مندانبه اسپیکر را بار دیگر به سوی خود جلب کرده است. این محصول که در محتوا معرفی بهترین مدل اسپیکر مکسیدر قصد معرفی آن را داریم، اسپیکر مکسیدر مدل IRC-1241-AP نام دارد.

این محصول مجهز به 4 ساب ووفر 12 اینچ بوده و ارتفاع آن 150 سانتی متر است. کمپانی MAXEEDER در جلوی این محصول یک پنل DJ بسیار زیبا به همراه رقص مور RGB قرار داده است که به راحتی می‌توانید تنظیمات موسیقی را انجام دهید. در اطراف ساب ووفر، بغل و بالای باندها رقص نور طراحی شده است که این موضوع باعث شده تا زیبایی اسپیکر مکسیدر 1241 چندین برابر شود. رقص نورهای این محصول در 6 حالت قابل تغییر هستند و هر کدام جلوه خاصی خواهند داشت.

این محصول با طراحی بسیار زیبا و قدرت نواز طراحی شده که نگاه دوست داران اسپیکر را مجذوب خود می‌کند. تمامی امکانات و ورودی‌های لازم اعم از AUX، ورودی USB، ورودی میکروفون، ورودی SD CARD و غیره را دارد و می‌توان گفت تمام نیازهایتان را در این محصول که بهترین مدل اسپیکر مکسیدر است را برطرف خواهد کرد.

 

 

اسپیکر مکسیدر مدل AL 325-LP5

 

خرید اسپیکر مکسیدر مدل AL 325-LP5 | افشین کالا

 

یکی از جدیدترین محصولات تولیدی شرکت مکسیدر با طراحی بسیار پرطرفدار و جذاب روانه بازار شده که با سرعت بسیار زیاد در میان محصولات موجود در محتوا معرفی بهترین مدل اسپیکر مکسیدر جای گرفت. این محصول با نام اسپیکر مکسیدر مدل AL 325-LP5 روانه بازار شد که طراحی آن را قبلا در میان محصولات ساب 12 کمپانی MAXEEDER دیده بودیم. این طراحی بسیار زیبا بوده و جزو پرطرفدارترین کالاهای این شرکت محسوب خواهد شد.

اسپیکر مکسیدر AL325 دارای 6 ساب ووفر 10 اینچ بوده و مجهز به پنل DJ است که از سایر محصولات این شرکت چیزی کم ندارد. مکسیدر در بالای این کالا یک رقص نور و در اطراف آن 4 رقص نور RGB طراحی کرده که طراحی خاص و زیبایی دارد. این محصول مجهز به تیوتر و میدرنج بوده که در صدای بالا نیز کیفیت بسیار مناسبی را ارائه خواهد کرد.

این محصول معرفی شده در محتوا بهترین مدل اسپیکر مکسیدر مجهز به 3 ورودی AUX و 2 ورودی USB بوده که این امکانات ویژه و اضافه‌تر از سایر محصولات این کمپانی است. لازم است بدانید که مدل دیگری با نام مکسیدر 326 نیز تولید شده که هیچ تفاوتی با مدل 325 نداشته و تنها تفاوت آن‌ها در طراحی و شکل ظاهری است.

 

 

چرا اسپیکر مکسیدر پرفروش است؟

اما پس از معرفی بهترین مدل اسپیکر مکسیدر، به سراغ دلایل فروش بالای کمپانی Maxeeder خواهیم رفت. در بخش ابتدایی بیان کردیم که اغلب فروشگاه‌ها برند مکسیدر را دارند و فروشندگان محصولات این کمپانی را بیشتر از سایر برندها معرفی خواهند کرد. معرفی محصولات این کمپانی بی‌دلیل نبوده و فروشندگان قصد دارند بهترین برند را به مشتریانشان معرفی کنند. در حال حاضر کمپانی مکسیدر بهترین محصولات را در زمینه اسپیکر تولید خواهد کرد که محبوبیت خاصی نزد مصرف‌کنندگان دارد.

این کمپانی با تولید محصولات باکیفیت توانسته نگاه اغلب مشتریان را به خود جلب کند که این موضوع باعث شده تا فروش بالایی داشته باشد. علاوه بر کیفیت مناسب، تمامی محصولات MAXEEDER با قیمت بسیار مناسب روانه بازار خواهند شد که ارزش خرید بالایی دارند.

یکی دیگر از دلایل فروش بالای محصولات Maxeeder، گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب این شرکت است. شاید نگرانی اصلی ما حین خرید محصولات صوتی و تصویری، قطعات و خرابی‌های احتمالی این کالاها باشد که شرکت مکسیدر توسط گاندوسرویس این نگرانی را برطرف کرده و به مشتریان عزیز در سراسر کشور خدمات پس از فروش بسیار عالی ارائه خواهد داد. همچنین اگر پس از گذشت مدت رمان گارانتی، محصولتان دچار مشکل شود این شرکت قطعات اصلی آن را موجود داشته و می‌توانید بدون هیچ نگرانی کالای خود را به تعمیرکاران گاندوسرویس بسپارید.

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با بهترین مدل اسپیکر مکسیدر آشنا شدید. همان‌طور که مطالعه کردید این کمپانی محصولات باکیفیتی را روانه بازار خواهد کرد که محبوبیت خاصی در نزد مصرف کنندگان دارد. مکسیدر مدل‌های مختلفی از اسپیکر نظیر اسپیکر ایستاده، اسپیکر شارژی، اسپیکر کوچک قابل‌حمل و غیره را تولید کرده که مشتریان می‌توانند با خیال راحت از محصولات این کمپانی استفاده کنند.

کمپانی Maxeeder با تولید محصولات باکیفیت توانسته تبدیل به برند برتر بازار شود. این شرکت محصولات متنوع و مختص به مکان‌ها متفاوت تولید کرده که به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و لذت ببرید. فراموش نکنید که تمامی محصولات مکسیدر دارای گارانتی از شرکت گاندوسرویس هستند و در سراسر کشور این شرکت خدمات پس از فر.ش به مشتریان گرامی عرضه خواهد کرد که این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد.

مطالب مرتبط
برچسب ها
ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه به منزله پذیرفتن قوانین نشر افشین کالا | فروشگاه تخصصی لوازم خانگی و صوتی تصویری می باشد.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مقاله نوشته نشده است