Omid آشنایی با بهترین فریزر تک ایرانی بدون برفک + قیمت و مشخصات فنی

Omid بدون دیدگاه

6 دقیقه مطالعه

قطعا برای شما پیش آمده است که مواد غذایی مثل گوشت و مرغ را به دلیل کمبود فضا در محلی دیگر قرار داده و پس از مدتی فاسد شده‌اند. در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده یخچال و فریزر، فضای بسیار کمی را به فریزر اختصاص می‌دهند و همه ما با مشکل انجماد مواد غذایی روبه‌رو هستیم؛ اما این مشکل غیر قابل حل نیست و قطعا شرکت‌های تولید کننده راهکار مناسبی برای آن ارائه داده‌اند. در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده لوازم برودتی محصولی را تحت عنوان فریزر تک روانه بازار کرده‌اند که این مشکل مهم را برطرف خواهند کرد. در این مقاله ما قصد داریم بهترین فریزر تک ایرانی بدون برفک را به شما معرفی کنیم تا انتخابی دقیق جهت رفع این مشکل داشته باشید.

در حال حاضر برندهای متعددی اقدام به تولید فریزر تکی خواهند کرد که هریک از آن‌ها کیفیت ساخت و تکنولوژی‌های منحصر به فرد خودشان را خواهند داشت. اگر قصد خرید فریزر تک را دارید با افشین کالا همراه باشید تا مشخصات فنی بهترین یخچال فریزر تک ایرانی را مورد بررسی قرار داده و آن‌ها را مقایسه کنیم.

معرفی بهترین فریزر تک ایرانی بدون برفک

قبل از هرچیزی بی‌درنگ به سراغ معرفی بهترین فریزر تک ایرانی بدون برفک خواهیم رفت. همانطور که مطالعه کردید فریزر تک را کمپانی‌ها و شرکت‌های متعددی روانه بازار خواهند کرد که خوشبختانه اغلب آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و شامل تکنولوژی‌های روز دنیا می‌شوند. بهترین و پرفروش‌ترین یخچال فریزر تک در بازار عبارتند از:

  1. فریزر تک 8 کشو هیمالیا مدل آیس پول
  2. فریزر تک پارس مدل FRZNF170
  3. فریزر 5 کشو ایستکول سایز 9 فوت مدل TM-999-95
  4. فریزر 16 فوت امرسان مدل دیاموند
  5. فریزر صندوقی لئوکو مدل 120
  6. فریزر تک 7 کشو هیمالیا مدل تتا
  7. فریزر صندوقی الکترواستیل مدل دیپ

فریزر تک 8 کشو هیمالیا مدل آیس پول

خرید فریزر تک 8 کشو هیمالیا مدل آیس پول | افشین کالا

اولین محصول از معرفی بهترین فریزر تک ایرانی بدون برفک متعلق به کمپانی محبوب و خوش آوازه هیمالیا است. فریزر تک 8 کشو هیمالیا مدل آیس پول یکی از محصولات پرفروش این کمپانی بوده که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و این محصول علاوه بر تک، به صورت جفتی (یخچال دوقلو) به فروش می‌رسد. همانطور که موضوع این مقاله پیداست، این فریزر تک هیمالیا از تکنولوژی نوفراست برخوردار بوده و فاقد برفک است. این کالا شامل یخساز نیمه اتوماتیک بوده و حجم آن 340 لیتر یا 17 فوت است. این یخچال فریزر هیمالیا دارای 192 سانتی متر ارتفاع، 70 سانتی متر عمق و 65 سانتی متر عرض است. این کالا شامل طبقات شیشه‌ای نشکن بوده و 8 کشو دارد. لازم به ذکر است که فریزر تک هیمالیا مدل آیس پول همانند انواع محصولات هیمالیا شامل 30 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور است.

 

قیمت فریزر تک 8 کشو هیمالیا مدل آیس پول

 

فریزر تک پارس مدل FRZNF170

خرید فریزر تک پارس مدل FRZNF170 | افشین کالا

اما محصول بعدی از مقاله بهترین فریزر تک ایرانی بدون برفک متعلق کمپانی محبوب پارس بوده که نام آن فریزر تک پارس مدل FRZNF170 است. این محصول نیز همانند سایر کالاهای این مقاله از تکنولوژی نوفراست برخوردار بوده و فاقد برفک است. شرکت تولید کننده یخچال فریزر پارس این محصول را با گنجایش 257 لیتر طراحی کرده و رده مصرف انرژی آن B است. این کالا مجهز به سیستم انجماد سریع بوده و شامل قابلیت‌هایی نظیر اخطار باز ماندن درب، سیستم عیب یابی هوشمند، سیستم گردش هوای فراگیر ،روشنایی داخلی هالوژن ،لاستیک دور درب ضدباکتری ،هشدار افزایش دما ،سطوح مقاوم در برابر خراش و غیره است. این فریزر تک پارس همانند سایر محصولات این کمپانی شامل 36 ماه گارانتی معتبر شرکت پارس و خدمات پس از فرو در سراسر کشور است.

 

قیمت فریزر تک پارس مدل FRZNF170

 

فریزر 5 کشو ایستکول سایز 9 فوت مدل TM-999-95

خرید فریزر 5 کشو ایستکول سایز 9 فوت مدل TM-999-95 | افشین کالا

اما محصول بعدی که طراحی خاص و متفاوتی دارد متعلق به کمپانی ایتسکول است. این یخچال کوچک هتلی به علت کیفیت بالا و قطعات قدرتمند در مقاله معرفی بهترین فریزر تک ایرانی بدون برفک قرار گرفته است. فریزر 5 کشو ایستکول سایز 9 فوت مدل TM-999-95 با ابعاد 53.5×55.5×108 سانتی متر و گنجایش 9 فوت روانه بازار شده که شامل 5 کشو بوده و از تکنولوژی نوفراست برخوردار است. این یخچال فریزر ایستکول شامل ویژگی‌های دارای برد عمودی لمسی + کلاس منطقه ای N (معتدله) + توان برفک زدایی ۲۴۰ وات + محدوده دمایی ۸- تا ۲۴- درجه سانتی گراد + قابلیت انجماد سریع (Super Cooling) + دارای استانداردهای CE و ROHS بوده و در رنگ‌های سفید، نوک مدادی و مشکی روانه بازار شده است. این کالا همانند انواع محصولات ایستکول دارای 18 ماه گارانتی شرکت تکران مبرد است.

 

قیمت فریزر 5 کشو ایستکول سایز 9 فوت مدل TM-999-95

 

فریزر 16 فوت امرسان مدل دیاموند

قیمت فریزر 16 فوت امرسان مدل دیاموند | افشین کالا

قطعا همه ما با برند محبوب و خوش آوازه امرسان آشنا هستیم. همانطور که می‌دانید این کمپانی محصولات برودتی بسیار باکیفیتی را روانه بازار کرده و می‌توان گفت که یخچال فریزر امرسان جزو کالاهای پرفروش بازار محسوب خواهند شد. کیفیت ساخت بالا، ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوع، طراحی زیبا و غیره سبب شده تا یکی از محصولات این کمپانی در مقاله آشنایی با بهترین فریزر تک ایرانی بدون برفک جای گیرد که نام این محصول فریزر 16 فوت امرسان مدل دیاموند است. این کالا همانند سایر محصولات شامل تکنولوژی نوفراست بوده و دیگر نگرانی بابت برفک ضدایی آن نخواهید داشت. این محصول در ابعاد 178.5*66*69.5 سانتی متر و گنجایش 179 لیتر یا 16 فوت تولید شده و رده مصرف انرژی آن A است. از سایر ویژگی‌های این کالا می‌توان به سیستم انجماد سریع، سیستم عیب یابی هوشمند، سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی و غیره اشاره کرد. این کالا همانند انواع محصولات امرسان دارای 36 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور است.

 

قیمت فریزر 16 فوت امرسان مدل دیاموند

 

فریزر صندوقی لئوکو مدل 120

قیمت فریزر صندوقی لئوکو مدل 120 | افشین کالا

اما محصول بعدی از مقاله بهترین فریزر تک ایرانی بدون برفک متعلق به برند نوپا و نام آشنای لئوکو هست. در حال حاضر انواع محصولات لئوکو توسط شرکت هیمالیا تولید و روانه بازار شده‌اند که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند. فریزر صندوقی لئوکو مدل 120 جزو پرفروش‌ترین فریزر بازار بوده و از امکانات مناسبی برخوردار است. این محصول با گنجایش 280 لیتر و ابعاد 120×76×82 سانتی متر روانه بازار شده است. از امکانات این فریزر تک لئوکو می‌توان به دارای کمپرسورهای ویژه جهت آب و هوای گرمسیری، دارای سبد های مفتولی با روکش پلاستیکی، مناسب برای نگهداری بلند مدت مواد غذایی، دارای قفل برای درب و غیره اشاره کرد. این کالا همانند سایر یخچال فریزر لئوکو دارای 30 ماه گارانتی معتبر شرکت هیمالیا هستند.

 

قیمت فریزر صندوقی لئوکو مدل 120

 

فریزر تک 7 کشو هیمالیا مدل تتا

خرید فریزر تک 7 کشو هیمالیا مدل تتا | افشین کالا

اما مجددا محصول بعدی از مقاله بهترین فریزر تک ایرانی بدون برفک متعلق به کمپانی محبوب هیمالیا است. فریزر تک 7 کشو هیمالیا مدل تتا با ابعاد 65*70*192 سانتی متر و گنجایش 340 لیتر یا 17 فوت روانه بازار شده است. جنس بدنه این کالا بدنه و درب مقاوم در برابر خوردگی با استفاده از ورقهای گالوانیزه پیش رنگ کره ای (Prepainted) بوده که از سایر محصولات بازار متمایز است. این کالا فاقد یخساز اتوماتیک بوده و شامل ویژگی‌های محفظه های نگهداری میوه و سبزیجات همراه با کنترل رطوبت ، کنترل الکترونیکی هوشمند مجهز به سیستم عیب یاب ، مجهز به LED داخلی ، نمایشگر لمسی ، جنس طبقات شیشه سیکوریت نشکن ، نمایشگر اطلاع از زمان تعویض فیلتر است. این کالا همانند سایر کالاهای HIMALIA دارای 30 ماه گارانتی معتبر هیمالیا است.

 

قیمت فریزر تک 7 کشو هیمالیا مدل تتا

 

فریزر صندوقی الکترواستیل مدل دیپ

خرید فریزر صندوقی الکترواستیل مدل دیپ | افشین کالا

اما محصول آخر از مقاله بهترین فریزر تک ایرانی بدون برفک متعلق به شرکت الکترواستیل است. همانطور که می‌دانید برند الکترواستیل محصولات بسیار باکیفیتی را روانه بازار خواهد کرد که یخچال فریزر الکترواستیل را می‌توان گفت جزو برترین کالاهای بازار محسوب خواهند شد. این فریزر تک الکرواستیل با نام فریزر صندوقی الکترواستیل مدل دیپ روانه بازار شده که دارای ابعاد 50×53.5×85 سانتی متر و 51 کیلوگرم وزن است. رده مصرف انرژی این محصول A بوده و شامل ویژگی‌های کمپرسور ACC ، بدنه داخلی آلومینیومی جهت حداکثر بهره وری سرمایش و توزیع یکنواخت سرما در کابین ، دارای نور LED است. این محصول همانند سایر یخچال الکترواستیل دارای 30 ماه گارانتی معتبر شرکت الکترواستیل بوده و در سراسر کشور نمایندگی‌های این کمپانی خدمات پس از فروش ارائه خواهند داد.

 

قیمت فریزر صندوقی الکترواستیل مدل دیپ

 

بهترین مارک فریزر تک ایرانی کدام است؟

اما پس از معرفی و آشنایی با بهترین فریزر تک ایرانی بدون برفک به سراغ معرفی بهترین مارک فریزر تک ایرانی خواهیم رفت. همانطور که در این مقاله مطالعه کردید، شرکت‌های متعددی اقدام به تولید فریزر تک خواهند کرد. این کالای خانگی به دلیل ویژگی‌های متنوع و کاربردهای فراوان، جزو محصولات پرفروش این حوزه محسوب می‌شود. در حال حاضر می‌توان گفت که تمامی برندهای ایرانی یخچال فریزر را با بهترین کیفیت روانه بازار خواهند کرد و نمی‌توان گفت که کدام برند بهترین است. اما در حال حاضر بهترین برند فریزر تک ایرانی عبارتند از:

  1. هیمالیا
  2. ایستکول
  3. الکترواستیل
  4. اسنوا
  5. لئوکو
  6. پارس
  7. امرسان

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با بهترین فریزر تک ایرانی بدون برفک آشنا شدید. همانطور که مطالعه کردید برندهای متعددی این محصول را تولید خواهند کرد که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی دارند. در حین خرید فریزر تک باید به نکاتی مثل تکنولوژی نوفراست، بدنه آنتی باکتریال، موتور، گارانتی و خدمات پس از فروش و غیره توجه ویژه‌ای کنید. در صورتی‌که نیاز به مشاوره رایگان داشتید می‌توانید با کارشناسان افشین کالا ارتباط مستقیم برقرار کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

مطالب مرتبط
برچسب ها
ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه به منزله پذیرفتن قوانین نشر افشین کالا | فروشگاه تخصصی لوازم خانگی و صوتی تصویری می باشد.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مقاله نوشته نشده است