آشنایی با ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل!

بدون دیدگاه

10 دقیقه مطالعه

آیا شما هم به دنبال خرید ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل هستید؟ کمپانی معتبر الکترواستیل یکی از محبوب‌ترین برندهایی بوده که امروزه در حوزه تولید کالای خانگی فعالیت نموده است. محصولات این کمپانی توجه عده بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب نموده است؛ به همین دلیل موجب شده است تا از این کمپانی به عنوان یکی از برترین و موفق‌ترین برندها نام برده شود. الکترواستیل با تولید یخچال فریزرهای بسیار خاص و جذاب موجب جلب توجه بسیاری از مصرف کنندگان شده است. همچنین از دیگر دلایلی که محصولات این کمپانی را بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار داده است؛ تکنولوژی‌های به روز و فناوری‌های بسیار جذاب طراحی شده درون این محصولات است که این محصولات این کمپانی را به نسبت سایر محصولات موجود در بازار بسیار خاص کرده است. بدنه بسیار مقاوم یخچال فریزرهای کمپانی الکترواستیل موجب شده تا دوام و طول عمر این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یافته و زیبایی آشپرخانه شما را چندین برابر کند. کمپانی معتبر الکترواستیل با تلاش‌های پیوسته خود موفق شده تا محصولات متنوعی مانند یخچال دوقلو، یخچال کمبی، یخچال ساید بای ساید و یخچال هتلی تولید کرده است. امروزه آمدیم تا ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل را به شما معرفی کنیم پس در ادامه این مطلب با افشین کالا همراه شوید.

معرفی مدل‌هایی که ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل را دارند

همه مصرف کنندگان به دنبال یک محصول جذاب و باکیفیت هستند؛ اما یکی از موضوعاتی که برای مصرف کنندگان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، قیمت محصولات این کمپانی است. کمپانی الکترواستیل از محصولات بسیار جذاب و باکیفیت برخوردار بوده که می‌تواند توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب کند؛ یک نکته قابل توجه در این محصولات قیمت بسیار مقرون به صرفه محصولات این کمپانی است. قیمت بسیار متناسب در عین طراحی خاص یخچال الکترواستیل موجب شده تا برند الکترواستیل جزئی از بهترین برندهای موجود در بازار باشد. این شرکت یخچال‌های خود را در انواع گوناگون مثل دوقلو، کمبی یا بالا پایین، هتلی و ساید بای ساید روانه بازار کرده که در هر گروه ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل را به شما معرفی خواهیم کرد.

یخچال دوقلو الکترواستیل

یکی از دسته یخچال‌هایی که امروزه بسیاری از مصرف کنندگان به دلیل گنجایش بالای این مدل یخچال‌ها، این محصولات را برای منزل خود مناسب می‌دانند یخچال دوقلو است. یخچال دوقلوهای این شرکت به سبب طراحی بسیار جذابی که دارند موجب شده تا این توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب کنند. همچنین این کالای خانگی به دلیل قطعات بسیار بادوام خود موجب شده تا محصولات این کمپانی از دوام بسیار بالایی برخوردار باشند.

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل Es24 پرایم

 

قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل ES24 پرایم | افشین کالا

 

یکی از ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل، یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل Es24 پرایم است. این محصول مجهز به کندانسور مخفی بوده که منجر به بهبود عملکرد یخچال و در نتیجه زیبایی و جذابیت این محصول است. همچنین این یخچال دوقلو الکترواستیل از سیستم گردش هوای چندگانه برخوردار بوده که میزان دما را در نواحی مختلف این یخچال را یکسان می‌کند. همچنین لاستیک درب ضد باکتری در این محصول به همراه سطوح داخلی آنتی باکتریالی که درون این محصول قرار دارد موجب شده تا مواد غذایی قرار گرفته درون یخچال فریزر فاسد نشده و مورد حمله باکتری و قارچ‌ها قرار نگیرند؛ به همین دلیل کیفیت مواد غذایی همانند روز اول حفظ می‌‍شود. سیستم مصرف اقتصادی درون این محصول موجب شده تا میزان مصرف انرژی این محصول به میزان قابل توجهی کاهش یابد. یخساز تولید شده در قسمت فریزر این محصول به صورت اتوماتیک طراحی شده و متصل به آب شهری است؛ اما آبسردکن طراحی شده درون این کالای خانگی به صورت مخزن دار بوده که برای استفاده از آن لازم است آبسردکن این محصول را به صورت دستی پر کنید. این محصول معرفی شده در محتوا ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل در دو رنگ سفید و تیتانیوم تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان ارائه شده است که می‌توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و آن را با سایر محصولات موجود در منزلتان ست کنید.

 

قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل Es24 پرایم

 

یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES24 پرایم پلاس

 

قیمت یخچال الکترواستیل مدل ES24 سری پرایم پلاس | افشین کالا

 

دومین محصول از ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل، یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES24 پرایم پلاس است. این محصول به دلیل طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد خود موفق شده تا توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب نموده است. همچنین این کالای خانگی از تکنولوژی بسیار کاربردی نوفراست برخوردار بوده که موجب شده تا تمامی برفک‌هایی که تشکیل می‌شود به صورت خودکار از بین برود. همچنین این کالای خانگی دارای فضای درونی به گنجایش 702 لیتر است که موجب شده تا بتوانید مواد غذایی مورد نیاز خود را درون این کالای خانگی قرار دهید. در قسمت یخچال این محصول کشوی میوه و سبزیجاتی طراحی شده که می‌توانید میوه و سبزیجات خود را درون کشوی مخصوص خود قرار دهید. این محصول از سیستم عیب یاب هوشمند بوده که با استفاده از آن دیگر نیازی نیست نگران فعالیت‌های یخچالتان باشید؛ زیرا این قابلیت موجب شده تا در صورت بروز کمترین مشکل برای یخچالتان شما مطلع شوید. یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار کاربردی درون این یخچال دوقلو قابلیت اخطار درب باز است. این قابلیت درون این کالای خانگی موجب شده تا میزان هوای سرد داخل یخچال تخلیه نشده و در مصرف انرژی صرفه جویی شود. آبسردکن درون این محصول معرفی شده از محتوا ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل به صورت اتوماتیک و یخساز موجود در این محصول به صورت دستی بوده و لازم است که آن را به سوی دستی پر کنید.

 

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES24 پرایم پلاس

 

یخچال کمبی الکترواستیل

یکی دیگر از محصولات بسیار کاربردی کمپانی الکترواستیل، یخچال کمبی است. بسیاری از مصرف کنندگان به دلیل محدودیت فضای خود نمیدانند چه یخچال فریزری را تهیه کنند که هم ابعاد مناسبی داشته و هم از قابلیت‌های متنوعی برخوردار باشد. یخچال‌های کمبی با توجه به ابعاد متناسبی که دارند موجب شده تا برای آشپزخانه گزینه بسیار مناسبی باشد. می‌خواهیم تا چند مدل از ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل از نوع کمبی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب بسیار مناسبی در هنگام خرید داشته باشید، پس ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

یخچال فریزر الکترواستیل ES11 سری اسمایل

 

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل ES11 سری اسمایل | افشین کالا

 

یکی از به صرفه‌ترین یخچال‌های کمبی الکترواستیل، یخچال فریزر الکترواستیل ES11 سری اسمایل بوده که اولین محصول از محتوا معرفی ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل است. این محصول دارای بدنه بسیار مقاوم بوده که موجب شده تا میزان دوام و طول عمر این محصول چندین برابر شود. همچنین این کالای خانگی مجهز به لاستیک دور درب ضد باکتری بوده که موجب شده تا از آلودگی مواد غذایی درون یخچال جلوگیری شده و میزان کیفیت آن‌ها نیز حفظ شود. این محصول بسیار باکیفیت دارای ارتفاع 128 سانتی متر، عرض 42 سانتی متر و عمق 47 سانتی متر و میزان گنجایش 120 لیتر است. همچنین این کالای خانگی با استفاده از موتور بسیار باکیفیتی به کار برده شده درون آن موجب شده تا میزان صدای این یخچال بسیار کم است. کندانسور این محصول معرفی شده در محتوا ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل نیز به صورت مخفی طراحی شده است. مخفی بودن کندانسور این محصول موجب شده تا بر زیبایی این محصول افزوده چندین برابر شده و در بهبود عملکرد این یخچال فریزر نیز نقش به سزایی دارد. این کالای خانگی از میزان مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردار بوده که موجب شده تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. کمپانی معتبر الکترو استیل با تولید این محصول با مصرف انرژی قدم بزرگی برای حفاظت از طبیعت برداشته است. اگر شما نیز به دنبال یک محصولی باکیفیت بالا و طراحی جذاب هستید، یخچال الکترواستیل ای اس 32 انتخاب بسیار مناسبی برای شما است.

 

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل ES11 سری اسمایل

 

یخچال فریزر الکترواستیل مدل Es14 سری کارا

 

خرید یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES14 سری کارا | افشین کالا

 

یکی از محبوب‌ترین محصولات کمبی این کمپانی، یخچال فریزر الکترواستیل مدل Es14 سری کارا است. این محصول معرفی شده در محتوا ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل از موتوری با بروزترین تکنولوژی‌ها تولید شده که موجب شده تا میزان صدای این یخچال به حداقل رسیده و خیلی کم شود. همچنین این کالای خانگی دارای طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد بوده که موجب شده تا این کالای خانگی به نسبت سایر محصولات موجود در بازار به نسبت سایر محصولات موجود در بازار بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار گیرد. همچنین این محصول در دو رنگ سفید و تیتانیوم طراحی شده که شما می‌توانید یخچال خود را با سایر محصولات موجود در آشپزخانه خود ست کنید. فضای داخلی این یخچال فریزر 310 لیتر است. این محصول به نسبت ابعاد متناسبی که دارد از فضای درونی گسترده‌ای برخوردار است. لاستیک درب این محصول از محتوا ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل به صورت ضد باکتری طراحی شده است که موجب شده تا تمامی مواد غذایی موجود در یخچال از خطر فساد حفظ شوند. این محصول جزئی از بهترین محصولات کمپانی الکترواستیل بوده که به دلیل بدنه بسیار مقاوم خود دوام و طول عمر این محصول چندین برابر کرده است. اگر شما به دنبال یک محصول با ابعاد مناسب و با دوام هستید؛ یخچال ای اس 14 انتخاب بسیار مناسبی برای منزلتان است.

 

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل مدل Es14 سری کارا

 

یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES20 پایا پلاس

 

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES20 سری پایا | افشین کالا

 

یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES20 پایا پلاس یکی از ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل است. این محصول از تکنولوژی نوفراست برخوردار است که موجب شده تا تمامی برفک‌های تشکیل شده درون این کالای خانگی به صورت خودکار از بین برود. همچنین این یخچال فریزر منافذی بر روی کابین یخچال طراحی شده که موجب شده تا میزان دمای هوا در طبقات مختلف یخچال یکسان شود که به این قابلیت سیستم گردش هوای چندگانه گفته می‌شود. این یخچال کمبی الکتوراستیل از آبسردکن و یخساز نیمه اتوماتیک برخوردار است که برای استفاده از آن لازم است مخزن آن را به صورت دستی پر کنید. لاستیک دور درب ضد باکتری درون این محصول سبب شده تا میزان کیفیت مواد غذایی همانند روز اول حفظ شده و به این ترتیب مواد غذایی شما را از فاسد شدن حفظ کند. این کالای خانگی در دو رنگ سفید چرمی و تیتانیوم طراحی شده که موجب شده تا بتوانید رنگ مورد نظر خود را پیدا کرده و خریداری کنید. میزان فضای درونی این یخچال فریزر 318 لیتر بوده که به دلیل گنجایشی که دارد مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. کندانسور این محصول معرفی ده در محتوا ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل نیز به صورت مخفی طراحی شده که موجب شده تا این نشستن گرد و خاک بر روی آن جلوگیری شده و به این ترتیب این یخچال فریزر از عملکرد مناسبی برخوردار شود.

 

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES20 پایا پلاس

 

یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35 پرستیژ پلاس؛ محصول پرفروش در محتوا ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل

 

خرید یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35 سری ساب زیرو پلاس | افشین کالا

 

آخرین یخچال کمبی از ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل، یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35 پرستیژ پلاس. این محصول بر روی درب خود از درب کوچکی به نام هوم بار برخوردار بوده که موجب دسترسی آسان به یک طبقه از یخچال شود. همچنین این یخچال فریزر دارای لامپ ال ای دی در قیمت یخچال این محصول است که از میزان مصرف انرژی بسیار پایینی نیز برخوردار است. این محصول از لاستیک ضد باکتری با بدنه آنتی باکتریال برخوردار بوده که موجب شده تا کیفیت مواد غذایی موجود در یخچال همانند روز اول حفظ شود. کمپانی معتبر الکترواستیل با طراحی سیستم برودتی سریع در قسمت فریزر این محصول موجب شده تا مواد غذایی که درون یخچال فریزر قرار می‌دهید در کمترین زمان به نقطه انجماد برسد. درون این محصول از برد هوشمند استفاده شده که تمامی عملکردهای درون یخچال فریزر را زیر نظر گرفته و فرمان‌های لازم را به این محصول می‌دهند. این محصول از ارتفاع 198 سانتی متر، عرض 75 سانتی متر و عمق 77 سانتی متر بوده که موجب شده تا این کالای خانگی از فضای درونی بزرگی برخوردار باشد. شما نیز می‌توانید با تهیه این محصول از زیبایی را به منزلتان هدیه کنید.

 

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35 پرستیژ پلاس

 

یخچال هتلی الکترواستیل

کمپانی معتبر الکترواستیل یخچال‌ها و فریزرهایی را در ابعاد کوچک تولید کرده و در خدمت مصرف کنندگان ارائه کرده است. حتما شما نیز این دسته از یخچال‌ها را در هتل‌ها دیده‌اید و یا در اتاقتان از آن استفاده می‌کنید. این یخچال‌ها که در ابعاد کوچک تولید شده اند، یخچال هتلی گفته می‌شود که اگر شما به دنبال یک یخچال و فریزر تک و در ابعاد کوچک هستید این یخچال‌های هتلی انتخاب بسیار مناسبی برای شما هستند. در میان یخچال‌های هتلی الکترو استیل چند مدل از ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل را می‌خواهیم به شما معرفی کنیم پس در ادامه این مطلب با ما همراه شوید.

یخچال تک الکترواستیل مدل ES7 سری کامپکت

 

قیمت یخچال تک الکترواستیل مدل ES7 سری کامپکت | افشین کالا

 

یکی از یخچال‌های هتلی در میان ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل، یخچال تک الکترواستیل مدل ES7 سری کامپکت است. این یخچال از قطعات بسیار باکیفیت و با بهترین متریال‌های موجود در بازار تولید و خدمت مصرف کنندگان عرضه شده است که موجب شده تا این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار از جایگاه بسیار خاص و ویژه‌ای برخوردار شود. همچنین از تکنولوژی دیفراست در این یخچال استفاده شده است که برفک‌های تشکیل شده درون این یخچال را به صورت دستی تمیز کرده و هر چند ماه یک بار برفک زدایی کنید. طبقات طراحی شده درون این کالای خانگی از جنسه شیشه بسیار مقاوم و نشکن هستند که می‌تواند تا چندین کیلوگرم وزن را تحمل کند. این محصول دارای ارتفاع 85 سانتی متر، عرض 47 سانتی متر و عمق 50 سانتی متر بوده که فضای کمی از منزلتان را اشغال کرده و بسیار کاربردی است. این محصول از میزان مصرف انرژی A++ برخوردار است، یه همین دلیل موجب شده تا میزان مصرف انرژی شما با استفاده از این یخچال هتلی الکترواستیل به حداقل برسد و شما بتوانید از کیفیت بالای این محصول معرفی شده در محتوا ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل نهایت لذت را ببرید. بوگیر موجود در این محصول موجب شده تا تمامی بوهای ایجاد شده درون یخچال از بین برود و به این ترتیب کیفیت مواد غذایی نیز حفظ می‌شود.

 

قیمت یخچال تک الکترواستیل مدل ES7 سری کامپکت

 

فریزر تک الکترواستیل مدل ES7 سری کامپکت

 

قیمت یخچال تک الکترواستیل مدل ES7 سری کامپکت | افشین کالا

 

دومین محصول از ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل، فریزر تک الکترواستیل مدل ES7 سری کامپکت است. این محصول به دلیل طراحی بسیار ساده و شیک خود موجب شده تا زیبایی مهمان منزلتان شود. همچنین قطعات طراحی شده درون این فریز از بهترین و باکیفیت ترین فناوری‌ها تولید و خدمت مصرف کنندگان ارائه می‌شود که موجب شده تا میزان دوام و طول عمر این محصول چندین برابر شده و این کالای خانگی از میزان ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار باشد. همچنین کمپرسوری که درون این محصول طراحی شده از بهترین فناوری‌ها تولید شده و درون این فریزر الکترو استیل قرار گرفته است، به همین دلیل این محصول از میزان صدای بسیار کمی برخوردار است. لاستیک دور درب ضد باکتری طراحی شده درون این کالای خانگی موجب شده تا تمامی مواد غذایی قرار گرفته درون این محصول از میزان دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار شود. همچنین از یک تکنولوژی بسیار حیرت انگیز نام تکنولوژی نوفراست در این یخچال فریزر طراحی شده است . استفاده از تکنولوژی نوفراست درون این یخچال فریزر موجب شده تا تمامی برفک‌های ایجاد شده درون کابین این محصول به صورت دستی از بین رفته و به این ترتیب نگران برفک‌های ایجاد شده درون این محصول معرفی شده در محتوا ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل نباشید.

 

قیمت فریزر تک الکترواستیل مدل ES7 سری کامپکت

 

یخچال تک الکترواستیل مدل ES10 سری استور

 

قیمت یخچال تک الکترواستیل مدل ES10 سری استور | افشین کالا

 

آخرین محصول از ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل، ییخچال تک الکترواستیل مدل ES10 سری استور است. این محصول در دو رنگ سفید و تیتانیوم تولید شده و خدمت مصرف کنندگان قرار گرفته که موجب شده تا بتوانید رنگ مورد نظر خود و مطابق با سایر محصولات موجود در منزلتان استفاده کرده و از کیفیت آن نهایت لذت را ببرید. همچنین این کالای خانگی از میزان مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردار است. شما نیز می‌توانید با استفاده از این محصول میزان مصرف برق خود را به حداقل برسانید. تکنولوژی‌های به روز استفاده شده درون موتور این محصول موجب شده تا میزان صدای این یخچال به حداقل برسد. به طوری که صدای آن را به صورت طبیعی حس نکنید. تکنولوژی دیفراست طراحی شده درون این یخچال کوچک هتلی موجب به حالت نیمه برفک درون این یخچال هتلی شده است که باید هر چند وقت یک بار به صورت دستی آن را پاکسازی کنید. میزان فضای داخلی این محصول 200 لیتر است این محصول به دلیل ابعاد متناسب خود گزینه بسیار مناسبی برای خرید این محصولات است. اگر شما نیز به دنبال یک محصول بسیار باکیفیت برای منزلتان هستید، پیشنهاد می‌کنیم از این یخچال معرفی شده در محتوا ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل دیدن کنید.

 

قیمت یخچال تک الکترواستیل مدل ES10 سری استور

 

سخن آخر

همانطور که تاکنون درباره ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل مطالعه نمودید، این محصولات از بهترین قطعات با بهترین فناوری‌ها تولید شده و خدمت مصرف کنندگان قرار گرفته است که موجب شده تا این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار از جایگاه بسیار خاص و ویژه‌ای برخوردار شود. همچنین تمامی محصولات ابن کمپانی توسط خلاق‌ترین و مجرب‌ترین طراحان تولید شده اند، به همین دلیل توجه تمامی مصرف کنندگان را به سوی خود جلب نموده اند. همچنین تنوع در طراحی‌ها موجب شده تا مصرف کنندگان بتوانند محصول مورد نظر خود را در میان محصولات این کمپانی به آسانی بیابند. همچنین کمپرسور طراحی شده درون محصولات الکترواستیل بسیار کم صدا بوده و موجب شده تا میزان صدای این یخچال‌ها به نسبت سایر یخچال‌های موجود در بازار بسیار کم باشد. بدنه طراحی شده درون این کالای خانگی نیز در برابر ضربه بسیار مقاوم است و می‌تواند زیبایی خود را حتی در طولانی مدت حفظ کند. فراموش نکنید که ارزان‌ترین قیمت یخچال الکترواستیل از 40 ماه گارانتی معتبر الکترواستیل برخوردار بوده که خدمات بسیاری را به مصرف کنندگان خود در سر تا سر کشور ارائه می‌کند اگر شما نیز به دنبال یک محصول بسیار خاص و باکیفیت برای منزلتان هستید، می‌توانید محصول مورد نظر خود را در میان محصولات الکترواستیل بیابید.

مطالب مرتبط
برچسب ها
ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه به منزله پذیرفتن قوانین نشر افشین کالا | فروشگاه تخصصی لوازم خانگی و صوتی تصویری می باشد.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مقاله نوشته نشده است