Omid مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال هیمالیا؛ کدام یک بهتر است؟

Omid بدون دیدگاه
مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال هیمالیا

12 دقیقه مطالعه

یخچال الکترواستیل بهتر است یا یخچال هیمالیا؟ چنانچه که به دنباله پاسخ این پرسش خود هستید پس به هیچ وجه مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال هیمالیا را از دست ندهید! آن دست از افرادی که تا به امروز برای خود جهیزیه خریده‌اند قطعاً به این مسئله واقف خواهند بود که خیلی از خریداران به هنگام تهیه لوازم خانگی دغدغه‌ها و مشکلات بسیاری برای انتخاب، میان دو برند خوب و باکیفیت دارند. به خصوص زمانی که بخواهند لوازم خانگی بزرگی چون یخچال‌ و فریزر را تهیه نمایند‌؛ بنابراین با این اوصاف، اینکه در هنگام خرید چه برندی از یخچال را برای منزل خود انتخاب خواهید کرد، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

همچنین می‌توان گفت که در بین یخچال‌های تولید داخل موجود در بازار لوازم خانگی، توجهات بیشتر روی یخچال فریزر برند الکترواستیل و برند هیمالیا معطوف است. به همین علّت پرسش‌های بسیاری در ارتباط با اینکه یخچال هیمالیا بهتر است یا یخچال الکترواستیل، پرسیده خواهد شد. ما در این محتوا از افشین کالا  به مقایسه یخچال هیمالیا با یخچال الکترواستیل خواهیم پرداخت و باقی راه را نیز به خود شما خواهیم سپرد..

مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال هیمالیا

در همین ابتدا باید بیان کنیم که چه برند هیمالیا و چه برند الکترواستیل جزئی از شرکت‌های مطرح و شناخته شده در حیطهٔ تولید یخچال و فریزرها خواهند بود! جهتِ مقایسه یخچال هیمالیا با یخچال الکترواستیل، لازم است تا خصوصیات و ویژگی‌های آن‌ها با یکدیگر مقایسه کنیم. همچنین در ارتباط با مقایسه یخچال الکترواستیل با هیمالیا به لحاظ قیمت، از نظر ساختار و امکانات، گارانتی و خدمات پس از فروش و غیره نیز اطلاعاتی را به دست آورده و در نهایت با داشتن این داده‌ها و بنا بر نیاز و خواسته‌های خود، پاسخ این سوال که یخچال هیمالیا بهتر است یا یخچال الکترواستیل را به آسانی پیدا خواهید کرد.

  • یخچال فریزر الکترواستیل

در ارتباط با مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال هیمالیا باید در همین ابتدا بیان کنیم که یخچال و فریزر الکترواستیل، ساخت کشور ایران بوده و دارای بیش از چهل سال تجربه در ساخت این محصولات است. همچنین انواع مدل‌های  یخچال الکترواستیل در حدود بیش از بیست نمونه مختلف مانند یخچال تک (یخچال‌های هتلی) ، فریزهای تک، مدل‌های دو درب و یا کمبی، مدل یخچال و فریزر دوقلو، یخچال‌های ساید بای ساید و مدل فرنچ نیز تولید خواهد بود. در رابطه با مشخصات ظاهری محصولات برند الکترواستیل نیز باید گفت که در بیشتر در دو رنگ سفید طرح چرمی و نقره‌ای تیتانیوم، در گستره بازار تولید می‌گردد.

 

  • یخچال فریزر هیمالیا

سابقه فعالیت برند هیمالیا نیز بیشتر از چهل ساله بوده و انواع مدل‌های یخچال‌ خانگی را تولید و روانه بازار خواهد کرد. تمام قطعات این برند در داخل کشور ساخته شده و سابقه خوبی در بازار داخلی لوازم خانگی دارند. برند هیمالیا بیشتر عمده محصولات خود را در دسته مدل یخچال کمبی، دوقلو، سایدبای‌ساید، یخچال تک و فریزر تک به بازار روانه می‌کند و از قطعات و متریال باکیفیت در ساخت این کالاها استفاده شده است. همچنین این برند، در تولید بدنه انواع یخچال هیمالیا ، معمولا از دو نوع ورق سفید چرمی و ورق‌های نقره‌ای و یا تیتانیوم نیز استفاده می‌نماید. البته به تازگی این شرکت رنگ یخچال مشکی را به خط تولید خود اضافه کرده است.

نگاهی دقیق‌تر به مقایسه یخچال هیمالیا با یخچال الکترواستیل

برای اینکه بتوانیم به طور قطع بگوییم که یخچال هیمالیا بهتر است یا یخچال الکترواستیل، سوالات مهمی در مورد کیفیت متریال، قیمت و گارانتی این محصولات پیش خواهد آمد که باید در ابتدا به آن‌ها پاسخ دهیم. در ادامه این متن به مهم‌ترین مواردی که ما را در رسیدن به جواب این سوال که یخچال الکترواستیل بهتر است یا هیمالیا؟ خواهیم پرداخت.

 

مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال هیمالیا  از نظر مواد اولیه و موتور

یکی از مواردی که در هنگام خرید یخچال‌های الکترواستیل، بسیار به چشم خواهد خورد، موتور این محصولات خواهد بود. برای این که بتوانیم به این سوال که یخچال الکترواستیل بهتر است یا یخچال هیمالیا؟ جواب دهیم باید بدانیم که در ساخت یخچال‌های شرکت لوازم خانگی الکترواستیل از موتور ACC ایتالیا استفاده شده و که از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و حتی دارای ضمانت نیز هستند. همچنین برای مقایسه یخچال هیمالیا با یخچال الکترواستیل، باید به مواد اولیه و موتور یخچال‌های هیمالیا نیز اشاره کنیم که دارای کیفیت مطلوبی است. به علاوه باید اشاره کرد که این شرکت  با کمپانی‌های خارجی نیز مراوداتی داشته و در ساخت محصولات خود، گاها از موتورهای خارجی استفاده خواهد کرد.

مقایسه یخچال هیمالیا با یخچال الکترواستیل به لحاظ خدمات پس از فروش

خواه یا ناخواه این موضوع که گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات بزرگ و گران‌قیمتی مانند یخچال‌ها، از اهمیت بالایی بهره‌مند خواهد بود؛ بنابراین این مسئله برای مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال هیمالیا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از تصمیم‌گیری درمورد اینکه یخچال الکترواستیل بهتر است یا یخچال هیمالیا باید مطلع باشیم که شرکت الکترواستیل برای محصولات خود گارانتی 40 ماهه و خدمات دیگری مانند ضمانت قطعات و موتورهای ایتالیایی یخچال‌هایش در نظر گرفته است. از آن طرف یخچال‌های هیمالیا نیز دارای گارانتی 30 ماهه و خدمات پس از فروش مطلوبی برخوردار خواهد بود. این کمپانی‌ها با بهره‌مندی از چندین نمایندگی در سراسر استان و شهرهای ایران، در نظر دارند که با ارائه خدماتی مطلوب، رضایت شما عزیزان را به خود جلب کنند.

مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال هیمالیا از نظر مشتریان

یکی از بهترین موضوعاتی که به ما در خرید به محصول کمک خواهد کرد، نظرات کاربران از تجربیات خود در استفاده از آن محصول خواهد بود. در جواب به این سوال که یخچال هیمالیا بهتر است یا یخچال الکترواستیل، ابتدا نگاهی به نظر مشتریان راجب به یخچال الکترواستیل خواهیم پرداخت. به جرئت می‌توان گفت که درصد قابل توجهی از مصرف‌کنندگان از خرید این کالا راضی بوده و از قیمت مقرون به صرفه آن نسبت به کیفیت و آپشن‌هایی که دارد، صحبت می‌کنند.

همچنین از جمله بیشترین موارد مثبتی که در مورد یخچال‌های الکتراستیل، به آن اشاره شده، گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب و فضای مناسب و کشوهای آن خواهد بود. با این حال مواردی مانند پلاستیک دور درب و دستگیره‌های ضعیف نیز در میان نظرات کاربران دیده می‌شود. از طرفی نظر مشتریان راجب به یخچال‌ هیمالیا نیز از کیفیت مطلوب این محصول سخن می‌گوید.

از جمله نظراتی که در مورد این محصول به چشم می‌خورد، ظاهر زیبا و مدرن، خدمات‌دهی مطلوب شرکت هیمالیا و البته مشکل چسبیدن یخ‌ها در یخساز دستگاه دیده خواهد شد. نکته دیگری که درمورد مقایسه یخچال هیمالیا با یخچال الکترواستیل و نظرات کاربران وجود دارد، به صدای این محصولات برمی‌گردد. در رابطه با هر دوی این یخچال‌ها دیدگاه‌های ضدونقیضی در رابطه با ایجاد صدای آن‌ها وجود دارد.

مقایسه یخچال هیمالیا با یخچال الکترواستیل به لحاظ قیمت

همان‌طور که در جریان هستید، بعد از اطمینان خاطر درمورد کیفیت هر کالایی، قیمت آن مورد توجه قرار خواهد گرفت. برای مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال هیمالیا از نظر قیمت نیز می‌توان به فروشگاه‌های توزیع و پخش این محصولات و یا سایت‌های فروش لوازم خانگی مثل افشین کالا مراجعه کرد. اما با این حال، این مسئله که یخچال‌های برند هیمالیا و الکترواستیل ایرانی هستند نیز بسیار حائز اهمیت خواهد بود؛ چراکه به نسبت محصولات مشابه خارجی از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. به طور کلی، شاخصه‌ای مانند قیمت نیز برای اینکه بگوییم یخچال الکترواستیل بهتر است یا هیمالیا، تاثیرگذار خواهد بود.

مقایسه انواع مدل‌های یخچال هیمالیا با یخچال الکترواستیل

در همین ابتدا درمورد مقایسه یخچال هیمالیا با یخچال الکترواستیل، باید گفت که این دو برند سازنده یخچال، دارای مدل‌های گوناگونی بوده که هریک از آن‌ها نیز از ویژگی و کاربردهای مختلفی برخوردار هستند، در این قسمت، برای مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال هیمالیا، قصد داریم که به بررسی هریک از مدل‌های این محصولات باهم بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

مقایسه یخچال دوقلو الکترواستیل با یخچال دوقلو هیمالیا

به طور کلی یخچال‌های دوقلو به دلیل ظرفیت بالایی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته و در دسته پرفروش‌ترین نوع این محصولات قرار می‌گیرند. در ادامه مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال هیمالیا از نوع دوقلو، به مهم‌ترین مواردی که توسط شرکت‌ تولیدکننده این محصولات قید شده، اشاره خواهیم کرد.

  • اولین نکته‌ای که در ارتباط با مقایسه یخچال دوقلو هیمالیا با یخچال دوقلو الکترواستیل باید بیان کنیم این است که هر دو این محصولات، علاوه بر مدل‌های معمولی، دارای مدل‌ کابینتی (مدل توکار) نیز هستند. یخچال‌های دوقلو توکار طوری طراحی شده‌اند که در کابینت جاسازی شده و برای آشپزخانه‌های مدرن، بسیار مناسب خواهند بود.
  • برای اینکه بدانیم یخچال الکترواستیل بهتر است یا یخچال هیمالیا نیز می‌توان به رنگ‌بندی بدنه آن‌ها توجه نمود. یخچال دوقلو‌ الکترواستیل دارای رنگ‌های سفید چرمی و نقره‌ای (تیتانیوم) بوده و یخچال دوقلو هیمالیا نیز دارای رنگ‌های سفید، سفید چرمی، استیل روشن، سفید متالیک، مشکی و نقره‌ای خواهند بود.
  • یکی دیگر از مسائل مهم درمورد مقایسه یخچال هیمالیا با یخچال الکترواستیل، وزن و مدل‌ آن‌ها خواهد بود. یخچال دوقلو الکترواستیل در حال حاضر در 3 مدل مختلف تولید شده که به طور میانگین از وزن 72 تا 94 کیلو برخوردار هستند. شرکت هیمالیا نیز تا کنون، 6 مدل مختلف از این یخچال‌های دوقلو را تولید کرده است و دارای وزن تقریبی 90 تا 150 کیلوگرم است.
  • برای مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال هیمالیا، به ابعاد این محصولات نیز نیاز خواهیم داشت. ارتفاع یخچال دوقلو الکترواستیل حدود 180 سانتی‌متر، با عرض 65 سانتی‌متری و عمق 70 سانتی‌متری است که مدل‌های کابینتی یخچال دوقلو از ارتفاع، عرض و عمق بیشتری برخوردار هستند. یخچال دوقلو هیمالیا نیز به طور میانگین از ارتفاعی برابر 190 سانتی‌متر و عمق و عرض 70 سانتی‌متری و 60 سانتی‌متری برخوردار هستند. لازم به ذکر است که ارتفاع مدل کابینتی این کالا از دیگر مدل‌های آن، کوتاه‌تر است.
  • در جواب به این سوال که یخچال هیمالیا بهتر است یا یخچال الکترواستیل، به ظرفیت دستگاه که یکی از شاخصه‌هایی است که موجب بالا رفتن اعتبار و رضایت مشتریان از یک یخچال فریزر خواهد شد، می‌پردازیم. ظرفیت یخچال‌‌های دوقلو الکترواستیل حدود 385 لیتر و فریزهای آن‌ها نیز به طور میانگین از 200 تا 300 لیتر ظرفیت خواهند داشت. از طرفی یخچال‌های دوقلو هیمالیا نیز دارای ظرفیتی، حدود 450 لیتر برای یخچال و 350 لیتر برای فریزرها بوده که این میزان در مدل کابینتی این محصول اندکی کمتر از مدل‌های دیگر است.
  • برای مقایسه یخچال هیمالیا با یخچال الکترواستیل به لحاظ برخورداری از آبسردکن و یخساز نیز ابتدا به سراغ یخچال دوقلو الکترواستیل خواهیم رفت که دارای آبسردکن اتوماتیک بوده و دارای قابلیت اتصال به آب شهری نیز هستند و به یخساز اتوماتیک سه حالته که قابلیت اتصال به آب شهری دارد نیز مجهز خواهند بود. یخچال دوقلو هیمالیا نیز دارای آبسردکن و یخساز اتومات بوده که دارای قابلیت اتصال به آب شهری هستند. همچنین برخی از مدل‌های این محصولات از فیلتر تصفیه آب نیز برخوردار هستند.

از جمله ویژگی‌های دیگر یخچال دوقلو الکترواستیل نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گرید انرژی A و A+
  • سیستم نوفراست (بدون برفک)
  • صفحه نمایش هوشمند لمسی
  • درب هوم‌بار
  • کندانسور مخفی
  • سیستم مصرف اقتصادی
  • دستگیره مخفی
  • سیستم کنترل الکترونیکی
  • لامپ LED
  • لاستیک دور درب ضد باکتری
  • جریان هوای چندگانه
  • سیستم سرمایش و انجماد سریع
  • سامانه کنترل سرمایش
  • سیستم برودتی یکنواخت در تمام طبقات
  • سطوح داخلی آنتی باکتریال

ویژگی‌های دیگر یخچال هیمالیا نیز شامل موارد زیر خواهد بود:

  • مجهز به هوم‌بار
  • دارای محفظه نگهداری میوه و سبزیجات همراه با کنترل رطوبت
  • مجهز به رده انرژی A
  • دارای سیتم خنک‌کننده دوگانه
  • مجهز به نمایشگر لمسی
  • دارای تصفیه هوای داخل
  • مجهز به خردکن یخ
  • دارای لامپ LED
  • مجهز به کنترل الکترونیکی هوشمند
  • دارای سیستم سردکننده سریع
  • مجهز به قابلیت آنتی باکتریال
  • دارای سیستم عیب‌یاب
  • مجهز به لاستیک دور درب ضد باکتری
  • دارای محفظه BIG BOX

مقایسه یخچال ساید الکترواستیل با یخچال ساید هیمالیا

همان‌طور که در جریان هستید، امروزه یخچال‌های ساید به دلیل طراحی زیبا و مدرنی که دارند مورد استقبال تعداد زیادی از خانواده‌ها قرار می‌گیرند. در ارتباط با مقایسه یخچال ساید هیمالیا با یخچال ساید الکترواستیل نیز موارد زیادی برای گفتن وجود دارد که در ادامه این محتوا به آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • در رابطه با رنگ‌بندی این محصولات باید بگوییم که یخچال ساید الکترواستیل دارای رنگ‎‌های تیتانیوم و سفید چرمی بوده و یخچال ساید هیمالیا نیز دارای رنگ‌های سفید چرمی، سفید متالیک، استیل دودی و استیل روشن هستند.
  • در این قسمت نیز برای مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال هیمالیا از نوع ساید، به تعداد مدل‌ و وزن این محصول اشاره خواهیم کرد. یخچال ساید الکترواستیل هم‌اکنون دارای دو مدل بوده که از وزنی در حدود 100 کیلوگرم بهره‌مند هستند. یخچال ساید هیمالیا نیز تاکنون دارای تنها یک مدل خواهند بود و وزن تقریبی معادل 80 تا 150 کیلوگرم دارد.
  • برای رسیدن به جواب این سوال که یخچال هیمالیا بهتر است یا یخچال الکترواستیل نیز در ابتدا به سراغ یخچال ساید الکترواستیل خواهیم رفت که حدودا دارای ارتفاع 180 سانتی‌متر و عرض و عمق 90 سانتی‌متر و 70 سانتی‌متر خواهد بود. یخچال ساید هیمالیا نیز دارای ابعاد تقریبی ارتفاع 190 و عرض و عمق 80 سانتی‌متر و 90 سانتیمتر خواهد بود.
  • برای مقایسه یخچال هیمالیا با یخچال الکترواستیل از نظر ظرفیت نیز ابتدا به سراغ یخچال ساید الکترواستیل می‌رویم. این محصولات دارای ظرفیت تقریبی 550 لیتر (مجموع ظرفیت یخچال و فریزر) بوده وبرای ظرفیت یخچال‌های هیمالیا نیز عددی معادل 600 لیتر قید شده است.
  • برای اینکه بدانیم یخچال الکترواستیل بهتر است یا یخچال هیمالیا باید در نظر داشته باشیم که یخچال ساید الکترواستیل دارای یخساز اتوماتیک سه حالته و آبسردکن اتوماتک بوده که قابلیت اتصال به آب شهری را نیز خواهند داشت. همچنین یخچال ساید هیمالیا نیز دارای آبسردکن اتوماتیک و یخساز اتوماتیک بوده و هر دو این محصولات از فیلتر تصفیه آب نیز برخوردار هستند.

قابلیت‌های دیگر یخچال ساید الکترواستیل نیز شامل موارد زیر خواهد بود:

  • سیستم ضد برفک
  • صفحه نمایش هوشمند لمسی
  • دارای کندانسور مخفی
  • گرید انرژی A
  • سیستم مصرف اقتصادی
  • دارای درب بار
  • سیستم کنترل الکترونیکی
  • صدای بسیار کم
  • جریان هوای خنک چندگانه
  • لامپ LED
  • دارای لاستیک دور درب ضد باکتری
  • سیستم سرمایش و انجماد سریع
  • سطوح داخلی آنتی باکتریال
  • سیستم برودتی یکنواخت در تمام طبقات
  • دارای گردش هوای دوگانه
  • سامانه کنترل سرمایس الکترونیک

از جمله قابلیت‌های دیگر یخچال ساید هیمالیا نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای صفحه نمایش هوشمند لمسی
  • مجهز به چراغ LED داخلی
  • دارای صدای بسیار کم
  • مجهز به گرید انرژی A++
  • دارای محفظه نگهدارنده میوه و سبزیجات همراه با کنترل رطوبت
  • مجهز به سیستم نوفراست
  • دارای اخطار باز ماندن در
  • مجهز به کنترل الکترونیکی هوشمند
  • دارای سیستم عیب‌یاب
  • مجهز به قفل کودک
  • دارای سیستم سردکننده سریع
  • مجهز به قابلیت بوگیر
  • دارای کمپرسور اینورتر
  • مجهز به آنتی ویروس

مقایسه یخچال کمبی الکترواستیل با یخچال کمبی هیمالیا

یکی از مدل‌های قدیمی و پرکاربرد میان یخچال فریزرها، یخچال‌های کمبی هستد که از ترکیب یخچال در قسمت بالای دستگاه و فریزر در قسمت پایین، ساخته خواهند شد. در این بخش از محتوا به بررسی و مقایسه یخچال کمبی هیمالیا با یخچال کمبی الکترواستیل ( یخچال فریزربالا و یخچال فریزر پایین) خواهیم پرداخت.

  • رنگ‌بندی یخچال کمبی الکترواستیل در رنگ‌های سفید چرمی و تیتانیوم خلاصه شده و یخچال کمبی هیمالیا نیز دارای رنگ‌های سفید، سفید چرمی، سفید لاین، نقره‌ای و تیتانیوم خواهد بود.
  • بعد از معرفی رنگ‌بندی محصولات، برای مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال هیمالیا از نوع کمبی به تعداد مدل‌ها و وزن این یخچال‌ها می‌رسیم. یخچال کمبی الکترواستیل در حال حاضر دارای بش از 8 مدل یخچال کمبی بوده که وزنی در حدود 100 کیلوگرم خواهند داشت. یخچال کمبی هیمالیا نیز دارای بیش از 10 مدل مختلف از این محصولات بوده و دارای وزنی تقریبی معادل 100 کیلوگرم است.
  • همچنین برای مقایسه یخچال هیمالیا با یخچال الکترواستیل، باید آن‌ها از نظر ابعاد نیز مورد بررسی قرار دهیم. یخچال کمبی الکترواستیل به ترتیب دارای ارتفاع، عمق و عرض 200 سانتی‌متری، 70 سانتی‌متری و 75 سانتی‌متری بوده که ارقامی حدودی است. ارتفاع، عمق و عرض یخچال کمبی هیمالیا نیز به طور تقریی شامل 200 سانتی‌متر، 70 سانتی‌متر و 70 سانتی‌متر خواهد شد.
  • برای جواب به این سوال که یخچال هیمالیا بهتر است یا یخچال الکترواستیل نیز باید به ظرفیت آن‌ها توجه شود. ظرفیت یخچال و فریزر کمبی الکترواستیل از 350 تا 550 لیتر متغیر بوده و همچنین ظرفیت یخچال و فریزر کمبی هیمالیا نیز حدودا شامل 500 لیتر خواهد شد.
  • علاوه بر موارد قبلی برای اینکه بدانیم یخچال الکترواستیل بهتر است یا یخچال هیمالیا نیزباید در نظر بگیریم که یخچال کمبی الکترواستیل دارای آبسردکن و یخساز نیمه اتوماتیک بوده که قابلیت اتصال به آب شهری را نیز دارند. یخچال کمبی هیمالیا نیز دارای آبسردکن و یخساز اتومات، نیمه اتومات و دستی خواهند بود.
  • همچنین لازم به ذکر است که در مقایسه یخچال هیمالیا با یخچال الکترواستیل، مدل یخچال‌های فریزر بالا هر دو این برندها دارای وزن، ابعاد و ظرفیتی برابر نصف مدل‌های فریزر پایین بوده و از قابلیت‌های کمتری نیز برخوردار هستند.

از جمله جزئیات دیگری که در مورد یخچال کمبی الکترواستیل وجود دارد نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم نوفراست یا ضد برفک
  • صفحه نمایش هوشمند لمسی
  • دارای کندانسور مخفی
  • مصرف انرژی A+ و A
  • مجهز به دستگیره مخفی
  • سیستم مصرف اقتصادی
  • مجهز به جا کره‌ای در درب فریزر
  • دارای درب بار
  • سیستم کنترل الکترونیکی
  • صدای بسیار کم
  • جریان هوای خنک چندگانه
  • لامپ LED
  • دارای لاستیک دور درب ضد باکتری
  • سیستم سرمایش و انجماد سریع
  • سطوح داخلی آنتی باکتریال
  • دارای فیلتر بوگیر و ضد باکتری
  • سیستم برودتی یکنواخت در تمام طبقات
  • دارای گردش هوای دوگانه
  • سامانه کنترل سرمایس الکترونیک

قابلیت‌های یخچال کمبی هیمالیا نیز شامل موارد زیر خواهد بود:

  • دارای صفحه نمایش هوشمند لمسی
  • مجهز به چراغ LED داخلی
  • دارای محفظه ضد بوی ماندگبی برای آبسردکن
  • مجهز به کنترل الکترونیکی هوشمند
  • دارای سیستم عیب‌یاب
  • مجهز به رده انرژی A
  • دارای سیستم نوفراست یا ضد برفک
  • مجهز به سیستم سرمایش سریع
  • دارای اخطار باز ماندن در
  • مجهز به قفل کودک
  • دارای سیستم آنتی باکتری
  • مجهز به سیستم خنک‌کننده چرخشی
  • دارای قسمت هوم‌بار
  • مجهز به دسترسی آسان به داخل هوم‌بار
  • دارای لاستیک دور درب ضد باکتری
  • مجهز به قابلیت تبدیل کابین فریزر به یخچال
  • دارای قابلیت تنظیم طبقات

مقایسه یخچال هتلی الکترواستیل با یخچال هتلی هیمالیا

 در رابطه با مقایسه یخچال هتلی هیمالیا و یخچال هتلی الکترواستیل نکاتی وجود دارد که در ادامه این محتوا عرض خواهیم کرد. مهم‌ترین نکته در مورد این محصولات، سایز و ابعاد آن‌ها است که مختص مناطق کوچک و البته هتل‌ها طراحی شده‌اند.

برای مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال هیمالیا باید به مسئله توجه داشته باشیم که یخچال هتلی الکترواستیل در 3 مدل مختلف تولید شده و شامل یخچال تک، یخچال فریزر و یخچال کابینتی یا توکار می‌شوند. رنگ‌بندی این محصولات نیز سفید، سفید چرمی و تیتانیوم بوده و به طور میانگین از وزنی حدود 30 تا 50 کیلو برخوردار هستند. ارتفاع یخچال‌های هتلی این برند نیز به طور میانگین 100 سانتی‌متر بوده و از ظرفیت 80 تا 200 لیتر برخوردار خواهند بود.

 

یخچال فریزر‌ هتلی هیمالیا نیز در یک مدل با رنگ سفید تولید شده که دارای ارتفاعی در حدود 100 سانتی‌متر بوده و از ظرفیت تقریبی برابر200 لیتر برخوردار هستند. نکته دیگر در ارتباط با یخچال هتلی شرکت هیمالیا این است که همانند برند الکترواستیل، دارای مدل کابینتی نیستند.

مقایسه فریزر الکترواستیل با فریزر هیمالیا

در ارتباط با مقایسه فریزر هیمالیا با فریزر الکترواستیل نیز باید بگوییم که این محصولات همانند یخچال‌های هتلی در دارای ارتفاع، عمق و عرض کمتری بوده و برای مناطق کوچک مناسب هستند.

برای رسیدن به جواب این سوال که یخچال الکترواستیل بهتر است یا یخچال هیمالیا، باید بدانیم که فریزر هتلی الکترواستیل در سه مدل گوناگون با ابعاد و وزن و ظرفیت مختلف تولید شده که شامل فریزر، فریزر هتلی و فریزر صندقی خواهند بود. از طرفی فریزر الکترواستیل تنها دارای یک مدل صندقی بوده و از ابعاد و وزن و ظرفیت متفاوتی نیز برخوردار است. به طور کلی برای اینکه بدانیم یخچال هیمالیا بهتر است یا یخچال الکترواستیل نیاز داریم به اطلاعاتی مانند انواع مدل‌های محصول و کاربرد آن‌ها نیز توجه نماییم. فریزرهای صندوقی یکی از محصولات پرکاربردی است که خوشبختانه در خط تولید هر دو این شرکت‌ها وجود دارد.

سخن آخر

در این محتوا به مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال هیمالیا پرداختیم. برای جواب به این سوال که یخچال الکترواستیل بهتر است یا یخچال هیمالیا در ابتدا باید مواردی مانند کیفیت ساخت محصولات، گارانتی و قیمت این دو محصول را مورد بررسی قرار دهیم.

البته مطالعه نظرات کاربران درمورد استفاده از این محصولات نیز یک ایده کلی در رابطه با اینکه یخچال هیمالیا بهتر است یا یخچال الکترواستیل نیز به ما خواهد داد. همچنین در ادامه این مطلب به مقایسه یخچال هیمالیا با یخچال الکترواستیل در ارتباط با مدل‌های مختلف این دو کالا پرداختیم و موارد مهمی مانند ابعاد و وزن، ظرفیت، رنگ‌بندی، آبسردکن و یخچال این محصولات و سایز قابلیت‌هایشان رو مورد بررسی قرار دادیم.

علاوه بر این به معرفی انواع مدل‌های این یخچال‌ و فریزرها و کاربردهایشان نیز پرداختیم؛ اما در نهایت، این شما مشتریان گرامی خواهید بود که تصمیم به انتخاب و خرید هریک از محصولات باکیفیت برندهای الکترواستیل و هیمالیا را خواهید گرفت.

مطالب مرتبط
برچسب ها
ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه به منزله پذیرفتن قوانین نشر افشین کالا | فروشگاه تخصصی لوازم خانگی و صوتی تصویری می باشد.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مقاله نوشته نشده است