Omid معرفی بهترین اسپیکر مکسیدر از 15 تا 20 میلیون تومان + مشخصات کامل

Omid بدون دیدگاه
بهترین اسپیکر مکسیدر از 15 تا 20 میلیون تومان | افشین کالا

5 دقیقه مطالعه

قطعا شماهم زمانی به خانه دوستان یا اطرافیانتان می‌روید، شاهد سیستم‌های پخش کننده موسیقی هستید که هر یک از آن‌ها در مدل‌ها و ابعاد مختلفی تولید شده‌اند. با کمی پرس‌وجو و تحقیق درباره این سیستم‌ها متوجه خواهید شد که بهترین مدل‌ها را کمپانی نام آشنای مکسیدر تولید می‌کند که در این محتوا قصد داریم با بهترین اسپیکر از 15 تا 20 میلیون تومان آشنا شویم.

 اسپیکر مکسیدر یکی از محصولات پرفروش بازار در زمینه لوازم صوتی و تصویری بوده که کیفیت محصولات این برند بسیار بالا است. این شرکت تولید کننده محصولاتش را در کشور ایران توسط مهندسان متخصص تولید کرده که در حال حاضر با کالاهای باکیفیت خارجی رقابت خواهد کرد. این کمپانی انواع باند و اسپیکر را طراحی و تولید خواهد کرد که در تمامی مکان‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در ادامه با افشین کالا همراه باشید تا با بهترین اسپیکر مکسیدر از 15 تا 20 میلیون تومان آشنا شویم.

بهترین شرکت تولید کننده اسپیکر در ایران چه نام دارد؟

قبل از هرچیزی ابتدا به بررسی شرکت‌های تولید کننده که اقدام به تولید باند و اسپیکر می‌کنند، خواهیم رفت. اگر به بازار یا فروشگاه‌های سطح شهر مراجعه کنید، مشاهده خواهید کرد که شرکت‌های متفاوتی اقدام به تولید این کالای صوتی و تصویری خواهند کرد.

در حال حاضر این کالا را برندهایی مثل جی بی ال، ویکر، لومکس، راک و غیره تولید می‌کنند که تمامی محصولات آن‌ها ساخت ایران بوده و در سطح کیفی بسیار بالایی روانه بازار می‌شوند. اما یکی از برندهایی که اغلب توسط فروشنده‌ها معرفی می‌شود، برند محبوب MAXEEDER است. این کمپانی توانسته با تنوع بالایی بیش از 200 مدل اسپیکر، سهم زیادی از بازار را در دست گرفته و تبدیل به یکی از قطب‌های پرقدرت این حوزه شود.

دلایل فروش بالا و معرفی محصولات مکسیدر به مصرف کنندگان، بیشمار است. یکی از مهم‌ترین دلایل فروش بالای این محصولات، کیفیت و تفکیک صدای بی‌نظیر محصولاتش است. علاوه بر آن، طراحی زیبا در کنار تنوع بالا سبب شده تا مکسیدر به یکی از برترین برندهای تولید کننده اسپیکر شود. در ادامه قصد داریم که بهترین اسپیکر مکسیدر از 15 تا 20 میلیون تومان را معرفی کرده و با مشخصات آن‌ها آشنا شویم. در این لیست 5 مدل اسپیکر مکسیدر را معرفی کرده‌ایم که 4 مدل به صورت جفت بوده و 1 مدل به صورت تکی است.

آشنایی با بهترین اسپیکر مکسیدر از 15 تا 20 میلیون تومان

حال به سراغ مهم‌ترین بخش این محتوا خواهیم رفت. همانطور که می‌دانید محصولات مکسیدر در کشور ایران تولید خواهند شد و قطعات آن از سایر کشورها به ایران وارد می‌شود. در این لیست 5 مدل اسپیکر مکسیدر را معرفی کرده‌ایم که 4 مدل به صورت جفت بوده و 1 مدل به صورت تکی است. لازم است بدانید که تمامی محصولات MAXEEDER با 12 ماه گارانتی گاندوسرویس روانه بازار شده و هیچ گارانتی دیگری ندارند. گاندوسرویس برنده 5 دوره تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کننده است.

1. اسپیکر مکسیدر مدل  AL-229 LP5

خرید اسپیکر مکسیدر مدل AL-229 LP5 (سری جدید) | افشین کالا

اولین محصول از محتوا بهترین اسپیکر مکسیدر از 15 تا 20 میلیون تومان متعلق به اسپیکر مکسیدر مدل AL-229 LP5 است. این محصول به دلیل کیفیت صدا فوق العاده جزو پرفروش‌ترین‌ها بوده که طراحی و کیفیت بسیار زیبا و مدرن دارد. این محصول با 4 ساب ووفر 12 اینچ تولید شده که توان خروجی آن 38000 وات P.M.P.O است. این کالا تنها با برق شهری فعالیت خواهد کرد و فاقد باطری است. بالای این محصول یک پنل DJ جهت اکولایزر دستی و یک عدد دیسکو لایت (نور سقفی) قرار گرفته است. این محصول هوشمند بوده و با به اپلیکیشن مخصوص متصل خواهد شد. اسپیکر AL229 مکسیدر قابلیت پخش فرمت MP5 (فرمت تصویری) را داشته که می‌توانید آن را به تلویزیون متصل کنید.

2. اسپیکر مکسیدر مدل  AL 230 LP5

خرید اسپیکر مکسیدر مدل AL 230 MP5 وارداتی (سری جدید) | افشین کالا

اما به سراغ محصول دوم در محتوا معرفی بهترین اسپیکر مکسیدر از 15 تا 20 میلیون تومان خواهیم رفت. همانطور که می‌دانید اسپیکر مکسیدر مدل AL 230 LP5 با 4 ساب ووفر 12 اینچ تولید شده و طراحی خاص و بسیار زیبایی دارد. توان خروجی این محصول 38000 وات P.M.P.O بوده و حدود 118 سانتی متر ارتفاع دارد. این کالا از تفکیک صدا و بیس (BASS) بسیار قدرتمند برخوردار بوده که در مقایسه با سایر کالاها بسیار متمایز است. اسپیکر AL230 مکسیدر دارای یک پنل DJ جهت اکولایزر دستی، یک عدد دیسکو لایت و رقص نورهای کناری بوده که جلوه آن را بیشتر خواهد کرد. قابلیت پخش فرمت‌های تصویری و اتصال به تلویزیون این نقاط قوت این کالا محسوب خواهد شد. این محصول جزو دسته اسپیکر ساب ووفر 12 اینچ قرار گرفته و کیفیت صدای فوق العاده‌ای دارد.

3. اسپیکر مکسیدر مدل  JS 1211

خرید اسپیکر مکسیدر مدل JS 1211 | افشین کالا

اما محصول سوم در محتوا معرفی بهترین اسپیکر مکسیدر از 15 تا 20 میلیون تومان، اسپیکر مکسیدر مدل JS 1211 نام دارد. اگر به تصویر این کالا توجه کنید، مشاهده خواهید کرد که جزو محصولات تک این کمپانی بوده و به صورت جفت یا دوقلو نیست. این کالا که با پسوند JS نام گذاری شده است، جزو محصولات وراداتی کمپانی MAXEEDER بوده و دارای یک ساب ووفر 8 اینچ و یک ساب ووفر 12 اینچ است. این کالا که جزو دو دسته اسپیکر ساب ووفر 8 اینچ و اسپیکر ساب ووفر 12 اینچ قرار دارد، با توان خروجی 45000 وات P.M.P.O تولید شده و دارای طراحی بسیار زیبا و خاص است. پنل اطراف ساب ووفر این کالا تماما LED بوده و با ریتم موزیک تغییر خواهد کرد. علاوه بر آن مکسیدر یک لیزر با شعاع حدود 30 متر در جلوی این محصول قرار داده تا زیبایی آن را دوچندان کند. اگر به بالای اسپیکر JS1211 مکسیدر توجه کنید، یک عدد پنل DJ حرفه‌ای و یک دیسکو لایت (نور سقفی) بسیار بزرگ و زیبا قرار گرفته تا این محصول را از همه نظر بی‌نظیر کند.

4. اسپیکر مکسیدر مدل  AL 324-LP5

خرید اسپیکر مکسیدر مدل AL 324-LP5 | افشین کالا

اسپیکر مکسیدر مدل AL 324-LP5 محصول چهارم از لیست بهترین اسپیکر مکسیدر از 15 تا 20 میلیون تومان است که با 6 ساب ووفر 10 اینچ تولید شده است. این اسپیکر به دلیل طراحی زیبایی که دارد، معمولا درون خانه و در کنار تلویزیون قرار خواهد گرفت. این اسپیکر ساب ووفر 10 اینچ با توان خروجی 38000 وات P.M.P.O تولید شده و جزو محصولات پرقدرت بازار محسوب می‌شود. روی این کالا یک عدد پنل DJ جهت تنظیمات صدا و یک عدد دیسکو لایت (نور سقفی) قرار گرفته است که جلوه بسیار زیبایی دارد. اسپیکر AL324 مکسیدر همانند سایر محصولات قابلیت پخش فرمت‌های تصویری را خواهد داشت.

5. اسپیکر مکسیدر مدل  AL226 MP5

خرید اسپیکر مکسیدر مدل AL226 MP5 | افشین کالا

اما به سراغ آخرین محصول از محتوا آشنایی با بهترین اسپیکر مکسیدر از 15 تا 20 میلیون تومان خواهیم رفت که نام آن اسپیکر مکسیدر مدل AL226 MP5 است. این محصول با 4 ساب ووفر 12 اینچ و توان خروجی 200 وات RMS روانه بازار شده و جزو باکیفیت‌ترین محصولات محسوب می‌شود. این کالا با طراحی زیبایی که دارد، اغلب در فضای باز یا خانه‌های بزرگ مورد استفاده قرار گرفته و کیفیت صدا فوق العاده‌ای دارد. این محصول نیز دارای رقص نور سقفی بوده و در اطراف اسپیکر نیز رقص نور قرار گرفته است. قابلیت پخش فرمت‌های تصویری، طراحی زیبا و صدای قدرتمند از اصلی‌ترین دلایل فروش بالای این محصول است.

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با بهترین اسپیکر مسکیدر از 15 تا 20 میلیون تومان آشنا شدید. همانطور که می‌دانید این کالاها توسط کمپانی MAXEEDER در کشور ایران تولید شده و جزو باکیفیت‌ترین کالاهای حال حاضر بازار هستند. تمامی محصولات این کمپانی با 12 ماه گارانتی گاندوسرویس درون بازار عرضه شده و در سراسر کشور خدمات پس از فروش ارائه خواهد شد. تمامی این کالاها تحت نظر مهندسان متخصص ایرانی تولید شده و از بالاترین سطح کیفیت در این حوزه برخوردار هستند. فراموش نکنید که این کالاها با برق مستقیم شهری فعالیت کرده و دارای هیچگونه باطری داخلی یا خارجی نیستند.

مطالب مرتبط
برچسب ها
ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه به منزله پذیرفتن قوانین نشر افشین کالا | فروشگاه تخصصی لوازم خانگی و صوتی تصویری می باشد.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مقاله نوشته نشده است