مائده اسماعیلی معرفی بهترین اسپیکر ریشتر؛ زلزله صدا!

مائده اسماعیلی بدون دیدگاه
معرفی بهترین اسپیکر ریشتر

7 دقیقه مطالعه

ریشتر، برندی جوان با محصولاتی باکیفیت، اما بهترین اسپیکر ریشتر چیست؟ حتماً برای شما نیز پیش آمده است که برای خرید اسپیکر به بازا‌ر مراجعه می‌کنید، اما اطلاعات دقیقی از برندهای مختلف که امروزه در حوزه تولید کالای صوتی و تصویری فعالیت می‌کنند نداشته و نمی‌دانید که محصول مناسب برای منزل خود را از چه برندی خریداری کنند. امروزه در میان محصولات متنوعی که در بازار وجود دارد محصولات برند جذاب ریشتر را مشاهده می‌کنید. این کمپانی محصولات شارژی با طراحی بسیار جذاب و منحصر به فرد بوده که موفق شده تا جایگاه بسیار ویژه‌ای را در میان محصولات موجود در بازار کسب نماید. برند معتبر ریشتر به‌تازگی پا به عرصه تولید اسپیکر گذاشته و محصولات خود را به صورت شارژی تولید نموده است که از قدرت صدای فوق العاده‌ای نیز برخوردار است.

محصولات برند ریشتر از بدنه با مقاومت بسیار بالا و بسیار باکیفیت تولید شده‌اند که سبب شده تا این محصول از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و بتواند بدون هیچ مشکلی از این محصولات استفاده کنید. همچنین کمپانی ریشتر از توری محافظ در قسمت ساب ووفرهای خود استفاده نموده است که سبب شده تا ساب ووفرهای این محصول در برابر تیزی و اجسام به طور کامل محافظت شود؛ به این ترتیب سبب شده تا کیفیت صدای این اسپیکر همانند روز اول حفظ شود. در این محتوا قصد داریم تا بهترین اسپیکر ریشتر را به شما معرفی کنیم پس در ادامه این مطلب با افشین کالا همراه شوید.

معرفی بهترین اسپیکر ریشتر

برند ریشتر یکی از برندهایی است که در حوزه تولید کالای صوتی و تصویری فعالیت نموده و موفق شده تا محصولات خود را با توجه به بهترین فناوری‌ها و متریال‌ها تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد، این امر سبب شده  تا توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب نموده و انتخاب بسیار مناسبی برای خرید هستند. همچنین برنمعتبر ریشتر محصولات خود را با استفاده از ساب ووفرهای 4 اینچی، 8 اینچی، 12 اینچی و 15 اینچی تولید نموده است که شما بسته به نیاز و حجم صدای خود می‌توانید محصول مورد نظر خود را در میان بهترین اسپیکر ریشتر بیابید. بهترین باند ریشتر عبارتند از:

  • اسپیکر ریشتر مدل JC-212
  • اسپیکر ریشتر مدل JB-115
  • اسپیکر ریشتر مدل JB-280
  • اسپیکر ریشتر مدل JA-24

اسپیکر ریشتر مدل JC-212

خرید اسپیکر ریشتر مدل JC-212 | افشین کالا

اولین و جذاب‌ترین محصولی که در میان بهترین اسپیکر ریشتر قرار گرفته است، اسپیکر ریشتر مدل 212 است. این محصول از طراحی بسیار جذاب و خیره کننده تولید شده که موجب حیرت بسیاری از مصرف کنندگان شده است. همچنین پنل تمام LED با رقص نورهای سه بعدی و ویژه سبب شده تا زیبایی و جذابیت این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یابد. همچنین این اسپیکر دارای باتری بسیار قدرتمند است که سبب شده تا شما بتوانید از این محصول بسیار باکیفیت در مدت زمان 3 الی 4 ساعت به صورت پیاپی استفاده نموده و نهایت لذت را ببرید.

اسپیکر ریشتر مدل JC-212 دارای 2 عدد ساب ووفر 12 اینچ است که سبب شده تا این محصول از قدرت صدای بسیار بالایی برخوردار بوده و انتخاب بسیار مناسبی برای منزل، باغ و غیره باشد. شما با استفاده از چرخ‌هایی در قسمت زیر محصول طراحی شده و دستگیره چمدانی آن می‌توانید تا این اسپیکر شارژی ریشتر را به به آسانی حمل نمایید. پنل بسیار مجهز و حرفه‌ای که در این اسپیکر شارژی ریشتر طراحی شده است سبب شده تا این محصول در میان بهترین اسپیکر ریشتر قرار گرفته و شما با استفاده از آن بتوانید تا تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید.

بر روی پنل این محصول ورودی گیتار برقی قرار گرفته است که شما با استفاده از آن می‌توانید گیتار برقی خود را به این کالای صوتی و تصویری متصل نموده و نهایت لذت را ببرید. این اسپیکر یکی از بهترین باند ریشتر است که طرفداران خاص خود را دارد و از نظر بسیاری از مصرف کنندگان انتخاب بسیار مناسبی برای خرید است.

 

امکانات اسپیکر ریشتر مدل JC-212

اسپیکر ریشتر مدل JB-115

خرید اسپیکر ریشتر مدل JB-115 | افشین کالا

بی‌شک یکی از برترین محصولاتی که می‌توان از آن به عنوان بهترین اسپیکر ریشتر نام برد، اسپیکر ریشتر مدل JB-115 است. این محصول دارای 1 عدد ساب ووفر 15 اینچ بوده و از بیس و تریبل بسیار قوی و قدرتمندی برخوردار است، به همین دلیل این محصول در میان بهترین مدل باند ریشتر قرار گرفته است. این اسکیر دارای رقص نور RGB بر دور ساب ووفرهای محصول است که زیبایی و جذابیت آن را چندین برابر نموده و به این ترتیب جلوه ویژه‌ای به این اسپیکر داده است.

این اسپیکر ریشتر از توری محافظ در قسمت ساب ووفرها برخوردار است که سبب شده میزان دوام و طول عمر این کالای صوتی و تصویری به میزان قابل توجهی افزایش یافته و آسیبی به ساب ووفرهای آن نرسد. اسپیکر ریشتر مدل 115 دارای قابلیت TWS است که سبب شده تا شما بتوانید این اسپیکر را به اسپیکر مشابه خود با استفاده از وای فای اتصال نموده و به این ترتیب میزان حجم صدای دو برابر را از این اسپیکر دریافت نمایید.

روی پنل بسیار مجهز این محصول یک دکمه به نام دکمه XBASS قرار گرفته است که شما با استفاده از آن می‌توانید میزان بیس صدای اسپیکر را چندین برابر نموده و به این ترتیب صدایی با بیس بسیار بالا را از این اسپیکر دریافت نمایید. این اسپیکر دارای دستگیره چمدانی و چرخ در زیر محصول است، این امر سبب شده تا شما بتوانید این محصول را به آسانی حمل نمایید؛ به این ترتیب شما بتوانید از این محصول را به آسانی حمل نموده و حتی در مسافرت و فضای بیرون نیز از آن استفاده نمایید.

 

امکانات اسپیکر ریشتر مدل JB-115

اسپیکر ریشتر مدل JB-280

خرید اسپیکر ریشتر مدل JB-280 | افشین کالا

از دیگر محصولاتی که می‌توان به عنوان بهترین اسپیکر ریشتر به شما معرفی کنیم، اسپیکر ریشتر مدل JB-280 است. این محصول دارای طراحی بسیار خاص و خیره کننده است که سبب شده تا توجه بسیاری از مصرف کنندگان به سوی این محصول زیبا جلب شود. همچنین در این اسپیکر شارژی از رقص نورهای سه بعدی و خاص استفاده نموده‌اند که جلوه و زیبایی این اسپیکر را چندین برابر نموده و این کالای صوتی و تصویری را در میان بهترین اسپیکر ریشتر قرار گیرد.

این محصول دارای دو عدد ساب ووفر 8 اینچ بوده و از صدای بسیار شفاف با بیس قوی برخوردار است، به همین دلیل این محصول انتخاب بسیار مناسبی برای خرید است. پنل بسیار مجهزی بر روی این محصول استفاده شده است که سبب شده تا شما بتوانید تنظیماتی مربوط به بیس و تریبل این محصول را تنظیم نمایید. همچنین شما می‌توانید فلش، رم و تلفن همراه را به اسپیکر متصل کنید. این محصول دارای وزن و ابعاد متناسبی است که سبب شده تا شما بتوانید این اسپیکر را به آسانی به هرجا که می‌خواهید حمل نمایید.

این محصول دارای چرخ‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید تا به راحتی این اسپیکر را بر روی زمین حرکت دهید. این اسپیکر از قابلیت TWS نیز برخوردار است که سبب شده تا شما بتوانید این اسپیکر را بدون سیم و با استفاده از وای فای به اسپیکر دارای مدل مشابه متصل نمایید.

امکانات اسپیکر ریشتر مدل JB-280

 

اسپیکر ریشتر مدل JA-24

خرید اسپیکر ریشتر مدل JA-24 | افشین کالا

و اما آخرین محصولی که قصد داریم به عنوان بهترین اسپیکر ریشتر در بازار ایران به شما معرفی کنیم، اسپیکر ریشتر مدل JA-24 است. این محصول دارای ابعاد بسیار متناسبی و وزن بسیار سبک است که به شما این  امکان را می‌دهد تا شما بتوایند این محصول را به آسانی حمل نمایید. همچنین در قسمت بالای محصول یک دسته طراحی شده است که شما توسط آن می‌توانید تا این اسپیکر را به آسانی حمل کنید.

این اسپیکر شارژی دارای 2 عدد ساب ووفر 4 اینچ است که سبب شده تا این محصول به نسبت ابعاد که دارد از صدای بسیار بی‌نظیری برخوردار شود، به همین دلیل این محصول از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار بوده و انتخاب بسیار مناسبی برای خرید است. این اسپیکر دارای توری محافظ در قسمت جلوی ساب ووفر است، این امر سبب شده تا از ساب ووفرها در برابر هرگونه ضربه محافظت شده و این سلامت این اسپیکر حفظ شود.

طراحی بسیار خاص و شیک در کنار رقص نورهای RGB که در این اسپیکر ریشتر مدل JA-24 سبب شده تا زیبایی و جذابیت این محصول نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب نموده و به این ترتیب این محصول را در بهترین اسپیکر ریشتر قرار دهد. این محصول از قابلیت TWS برخوردار است که شما با استفاده از این قابلیت بسیار کاربردی می‌توانید تا این کالای صوتی و تصویری را به اسپیکر مشابه خود و از طریق وای فای متصل نموده و به این ترتیب میزان حجم صدای بیشتری را می‌توانید از این دو اسپیکر دریافت نمایید.

 

امکانات اسپیکر ریشتر مدل JA-24

آیا محصولات ریشتر از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار است؟

اما پس از آشنایی با بهترین اسپیکر ریشتر قطعا باید با یکی از نکات مثبت این محصولات یعنی گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور آشنا شوید. یکی از ضروری‌ترین عواملی که پیش از خرید هر محصولی لازم است به آن توجه کنید است این است که ببینید محصولی را که خریداری می‌کنید، از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار است یا خیر. در هنگام خراب شدن اسپیکر اگر از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار نباشد، شما ناچار به پرداخت هزینه‌های هنگفت برای تعمیرات و مدت زمان بیشتری نیز طول خواهد کشید که محصول شما تعمیر شده و همانند روز اول در اختیار شما قرار گیرد.

برند بسیار خوشنام ریشتر محصولات خود را در طی مدت زمان 18 ماه گارانتی نموده و خدمات پس از فروش خود را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. اگر شما نیز همانند سایر مصرف کنندگان به دنبال برندی هستید که از گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار شود، اسپیکر ریشتر انتخاب بسیار مناسبی برای شما است، زیرا این کشور در صورت بروز هرگونه مشکل آن را در کمترین زمان ممکن برای شما رفع می‌نماید. همچنین این برند به سبب استفاده از تعمیرکاران بسیار حرفه‌ای موفق شده‌اند تا محصولات شما را تعمیر نموده و همانند روز اول به شما تحویل دهند.

سخن آخر

در این محتوا به بررسی بهترین اسپیکر ریشتر پرداختیم، این کمپانی محبوب محصولات خود را با توجه به فناوری‌های بسیار پیشرفته و به روز تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. همچنین این کمپانی محصولات خود را از طراحی بسیار خاص و ویژه در محصولات خود استفاده نموده‌اند که سبب شده تا زیبایی و جذابیت محصولات آن توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب نموده و انتخاب بسیار مناسبی برای خرید باشد.

همچنین قطعات بسیار باکیفیت و مرغوبی که درون بهترین باند ریشتر قرار گرفته است سبب شده تا میزان دوام و طول عمر این محصولات بسیار بالا بوده و شما بتوانید از این اسپیکرها در مدت زمان بسیاری بتوانید از این محصول استفاده نمایید. باتری‌هایی که این کمپانی در بهترین اسپیکر ریشتر استفاده نموده‌اند سبب شده تا شما از این محصول بتوانید از بدون نیاز به برق شهری طی مدت 3 الی 4 می‌توانید از این اسپیکر استفاده نموده است. البته کمپانی معتبر ریشتر دارای 18 ماه گارانتی معتبر ریشتر بوده که خدمات پس از فروش خود را به مصرف کنندگان حاضر در سراسر کشور ارائه می‌نماید.

سوالات متداول

بله. باندهای برند ریشتر دارای 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور هستند که تمامی مدل‌های معرفی شده تحت عنوان بهترین باند ریشتر شامل گارانتی هستند.

بله. در حال حاضر کمپانی ریشتر محصولاتش را به صورت تک و مجهز به باتری قابل شارژ روانه بازار کرده است.

در محتوا آشنایی با بهترین اسپیکر ریشتر حدود 4 مدل به علاقه‌مندان معرفی شد که این محصولات بر حسب طراحی و قطعات قیمت متفاوتی دارند. اما لازم به ذکر است که محصولات این کمپانی نسبت به سایر کالاهای درون بازار از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

بله. خوشبختانه این شرکت از باتری‌های قدرتمند درون محصولاتش استفاده کرده و کالاهای معرفی شده در محتوا بهترین مدل اسپیکر ریشتر جزو قوی‌ترین‌ها هستند.

مطالب مرتبط
برچسب ها

دیدگاه ها برای این نوشته بسته می باشد