Omid شناخت بهترین یخچال الکترواستیل؛ استوار مثل رستم و اسفندیار!

Omid بدون دیدگاه
آشنایی با بهترین یخچال الکترواستیل | افشین کالا

5 دقیقه مطالعه

بهترین یخچال الکترواستیل موجود در بازار کدام است؟ بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو کدام می‌باشد؟ جدیدترین مدل یخچال الکترواستیل که می‌توانم تهیه کنم، کدامین است؟ قیمت یخچال فریزر ایرانی خوب چقدر می‌باشد؟ وغیره. این‌ها سؤالاتی هستند که اغلب تمامی شما حداقل برای یک‌بار که شده از ما پرسیده‌اید! یکی از برندهای مشهوری که برای خرید یخچال و فریزر اغلب مورد توجه قرار می‌گیرد، الکترواستیل است‌. یخچال و فریزرها را می‌توان یکی از اساسی‌ترین کالاهای برقی خانه و آشپزخانه نام برد. به همین دلیل هم بایستی جهتِ خرید آن به سمت و سوی بهترین‌ مدل‌ها و برندها رهسپار شد. ما در این محتوا قصد داریم بهترین مدل یخچال الکترواستیل را به شما معرفی کنیم. چنانچه که شما هم قصد خرید دارید تا به انتهای این مطلب همراه افشین کالا باشید.

بهترین یخچال الکترواستیل موجود در بازار!

 

بهترین یخچال الکترواستیل موجود در بازار | افشین کالا

در ارتباط با انواع محصولات الکترواستیل و بهترین‌های این برند، موضوعی که بسیار بیشتر از همه اهمیت دارد، بررسی مشخصات و ویژگی‌های این نوع از یخچال و فریزرها است. ما در این مطلب تلاش کرده‌ایم تا براساس نظرات و انتقاداتی که ارائه شده است، بهترین یخچال الکترواستیل را معرفی کنیم. در واقع برای خرید بهترین مدل یخچال و فریزر الکترواستیل لازم است تا شما براساس انتظارات خود و همچنین نیازهایتان تصمیم‌گیری کنید. به طور مثال آیا یخچال ساید بای ساید پاسخ‌گوی نیاز شما خواهد بود یا یخچال دوقلو؟

فراموش نکنید که برند الکترواستیل تمامی مدل‌های یخچال فریزر اعم از یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال فریزر دوقلو، یخچال کوچک هتلی، یخچال فریزر کمبی وغیره را تولید و روانه بازار می‌کند.

یخچال الکترواستیل مدل ES23 سری یونیک

 

آشنایی با یخچال فریزر الکترواستیل ES23 یونیک | افشین کالا

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل ES23 سری یونیک یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین یخچال و فریزر برند الکترواستیل است که می‌‌توانیم بگوییم یکی از بهترین‌های ایرانی می‌باشد! یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل از طراحی زیبا و ساده‌ای برخوردار بوده و شبیه به ساید بای ساید است. یخچال فریزر الکترو یونیک ES23 در سه رنگ سفید و سیلور و سفید چرمی تولید می‌گردد. بنابراین هرکسی می‌تواند با توجه به دیزاین آشپزخانه و دکوراسیون داخلی خانه خود مدل دلخواهش را تهیه کند.

این محصول در ابعاد 71*130*189 سانتی‌متر تولید و روانه بازار فروش می‌شود‌. پس به هنگام خرید بهترین یخچال‌ الکترواستیل یعنی ES23 دقّت کنید مکانی که قرار است یخچال را جای دهید، با این اندازه سازگاری داشته باشد و متناسب با ابعاد این محصول طراحی گردیده باشد.

جالب است بدانید که این یخچال‌ فریزر دوقلو الکترواستیل به یخ‌ساز و آب‌سرد کُن مجهز شده است و محفظه‌ای در راستای قرار دادن بطری‌ها و… دارد. شما با تهیه این محصول می‌توانید فضای بسیاری را در اختیار خود داشته باشید و از طبقات و کشوهای آن با خیالی آسوده استفاده کنید. در بخش یخچال پنج طبقه و دو عدد کِشو برای قرار دادن میوه و سبزیجات تعبیه شده است. در بخش فریزر یک عدد طبقه و نُه کِشو طراحی شده است که می‌توانید کلّیهٔ مواد غذایی خود را درون فریزر قرار بدهید و دیگر نگرانی از بابت کمبود جا نداشته باشید.

حال آن‌که این یخچال دوقلو از تکنولوژی نوفراست هم پشتیبانی می‌کند و بدون هیچ‌گونه برفک فعالیت خود را در پیش می‌گیرد. انجماد سریع از دیگر قابلیت‌هایی است که نباید نسبت بدان چَشم پوشی کنیم همچنین شما می‌توانید از روی درب یخچال و فریزر دمای آن را کم و یا زیاد کنید.

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل ES24 سری پرایم

 

آشنایی با یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل ES24 سری پرایم | افشین کالا

یخچال فریزر دوقلو مدل es24 سری پرایم از زیر مجموعه بهترین یخچال الکترواستیل طرح ساید 46 فوت یخ‌ساز برقی است که دارای درب بار می‌باشد. پرایم از القاب جدید یک نوع یخچال و فریزر یخ‌ساز دوقلو الکترواستیل است. تغییراتی که در اسم محصولات به وجود آمده منجر شده تا خرید برای مصرف کنندگان راحت‌تر گردد. همچنین بهتر است بگوییم که این یخچال فریزر از مدل دوقلو بوده و دارای یخ‌ساز برقی یا اتوماتیک است‌.

یخچال الکترواستیل ES32 سری واید

 

آشنایی با یخچال الکترواستیل ES32 سری واید |‌ افشین کالا

در سری واید بهترین یخچال الکترواستیل ویژگی که خودنمایی می‌کند، بدون برفک بودن آن حتی در دماهایی بسیار پایین می باشد که یک گام جلوتر از نمونه‌های شبیه به خود است. چرا که در مدل‌های قدیمی وجود برفک دردسرهایی را برای خانواده‌ها به همراه داشت و فضای زیادی از فریزر را به خود اختصاص می‌داد. این محصول از سری واید دارای فیلتر بوگیر داخلی است. بنابراین بوی ناخوشایندی درون یخچال متصاعد نخواهد شد و همراه با لاستیک دور درب ضد باکتری که فضای تماماً بهداشتی را برای مواد غذایی شما رقم خواهد زد. منظور ما یخچال الکترواستیل es32 سری واید است که بسیار کم صدا عمل می‌کند و صدای آن تنها به اندازه سی‌ونه دسیبل می‌باشد که آن را تبدیل به یکی از کم‌ صداترین محصولات الکترواستیل نموده است. این مقدار از کم صدا بودن محصول الکترواستیل مدیون پنهان بودن کندانسور است. برچسب‌ انرژی سری واید در رتبه مصرف انرژی A واقع شده است. بنابراین با توجه به امکاناتی که دارد از اتلاف انرژی و صرف هزینه‌هایی اضافی برای خانواده‌ها پیش‌گیری خواهد کرد. البته که بهره‌گیری از لامپ LED در درون یخچال نیز به صرفه‌جویی در مقدار مصرف انرژی کمک شایانی نموده است.

همچنین بهره‌گیری از کمپرسور اروپا نیز مصرف انرژی یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES32 سری واید را تا به حد بسیاری کاهش داده است. این کمپرسور دور موتور یخچال را کنترل نموده و از استهلاک زودرس یخچال پیش‌گیری می‌کند. یخچال الکترواستیل سری واید با هدف حفظ ارزش مواد غذایی مجهز به انجماد و سرمایش سریع می‌باشد که این مسئله منجر به حفظ کیفیت و ارزش مواد غذایی خواهد شد. شما برای تنظیم این قابلیت می‌توانید از پنل تنظیمات هم اقدام بنمایید‌. همچنین وجود سیستم جریان هوای چندگانه در این محصولات به پخش یک‌دست سرما منتهی می‌شود و این موضوع موجب حفظ تازگی مواد غذایی خواهد شد.

یخچال ساید بای ساید الکترواستیل مدل ES51 سری رویال

 

آشنایی با یخچال ساید بای ساید الکترواستیل مدل ES51 سری رویال | افشین کالا

این روزها یخچال و فریزر ساید بای ساید جزئی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین‌های بازار محسوب می‌شود که شرکت الکترواستیل با سالیان طولانی و پی‌درپی در زمینهٔ تولید محصولات برودتی، دستی باتجربه در این زمینه دارد. شما دوستان عزیز می‌توانید یخچال ساید بای ساید الکترواستیل دارای یخ‌ساز اتوماتیک را در سری رویال با دو طرح چرمی نیز تیتانیوم مشاهده بنمایید. یخچال ساید بای ساید الکترواستیل مدل ES51 سری رویال در واقع یکی از بهترین یخچال الکترواستیل است که با طراحی مدرن و رنگ‌بندی بسیار زیبا، زینت بخش خانه‌های شما خواهد بود. به لحاظ فنی این مدل از یخچال و فریزرها در مقایسه با قیمت خود بسیار پیشرفته و مدرن به نظر می‌رسند. یخچال ساید برند الکترواستیل از گنجایش بسیار مطلوبی برخوردار است. از نظر کارشناسان یخچال کوچک به سوی بهره‌وری انرژی کمتر تمایل دارند و در طی بلند مدّت هزینه‌هایی بیشتر به شما تحمیل خواهند کرد. حال آن‌که یخچال و فریزر ساید بای ساید الکترواستیل می‌تواند به لحاظ ابعاد نسبت به قیمت و کارآیی رضایت شما را به دست آورد.

درباره کیفیت یخچال الکترواستیل!

بسیاری از افراد می‌پرسند که آیا کیفیت یخچال‌ الکترواستیل خوب است؟ آیا ارزش خرید را دارد؟ این موضوع مستقیماً به ویژگی‌های فنی و امکاناتی که در محصول مورد استفاده قرار گرفته است بازمی‌گردد! ما می‌‌توانیم با اطمینان خاطر چنین بگوییم که با توجه به فناوری و نوآوری‌هایی که در محصولات این برند به کار برده شده، یکی از بهترین‌های موجود در بازار هم از نظر کیفی و هم قیمت است. در واقع بهترین یخچال الکترواستیل در مقایسه با نمونه‌های خارجی هم‌رده خود دارای قیمت بسیار مناسبی است.

سخن آخر

ما در این مطلب از افشین کالا سعی بر آن داشتیم به گونه‌ای کلّی محصولاتِ شرکت الکترواستیل را بررسی کنیم. اکنون شما با سری یخچال‌های برند الکترواستیل آشنا شده و می‌توانید در انواع محصولات الکترواستیل یکی را که از همه بیشتر مناسب حال شماست را انتخاب کنید. ما تضمین می‌کنیم که بهترین یخچال الکترواستیل می‌‌تواند پاسخ‌گوی بسیاری از نیازهای شما در طول سالیان باشد.

مطالب مرتبط
برچسب ها
ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه به منزله پذیرفتن قوانین نشر افشین کالا | فروشگاه تخصصی لوازم خانگی و صوتی تصویری می باشد.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مقاله نوشته نشده است