Omid مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال امرسان؛ کدام برند بهتر است؟

Omid بدون دیدگاه
مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال امرسان | افشین کالا

11 دقیقه مطالعه

اولین کلامی که می‌توان درمورد مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال امرسان گفت این است که هردو این محصولات از جمله بهترین کالاهای موجود در بازار هستند. برای اینکه بدانیم یخچال امرسان بهتر است یا یخچال الکترواستیل باید توجه داشته باشیم که نباید تنها به ظاهر و مدل‌های این یخچال‌ها توجه کنیم؛ چراکه در مقایسه یخچال امرسان با یخچال الکترواستیل نکات مهم‌تری مانند ظرفیت این دستگاه‌ها، ابعاد، انواع قابلیت‌ها و مواردی دیگری مانند آبسردکن و یخ‌ساز ( که در یخچال‌های امروزی نقش بسزایی دارند) وجود داشته که از اهمیت بالایی برخوردار است.

همان‌طور که می‌دانید، هردو این برندها از اعتبار بالایی برخورد بوده و مارک‌هایی نام‌آشنا برای مشتریان هستند و بطور کلی برای سر در آوردن از این که یخچال الکترواستیل بهتر است یا یخچال امرسان، باید مشخصه‌های اساسی این محصولات را به صورت دقیق و تخصصی، مقایسه نماییم. بنابراین برای اطلاع از جزئیات یخچال‌های این دو برند و بررسی و مقایسه آن‌ها در فروشگاه افشین کالا، به مطالعه این مقاله بپردازید.

دسترسی سریع به محتوا

بررسی دقیق مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال امرسان

همان‌طور که در ابتدا این متن اشاره شد، برندهای الکترواستیل و امرسان به حدی نام آشنا و محبوب هستند که می‌توان گفت، امکان ندارد اسم آن‌ها را تاکنون در حوزه کالای خانگی نشنیده باشید و البته همین مسئله انتخاب میان محصولات این دو برند را برای خریداران سخت خواهد کرد؛ بنابراین در ادامه این محتوا، برای یافتن جواب این سوال که یخچال الکترواستیل بهتر است یا یخچال امرسان، به اساسی‌ترین نکات موجود، خواهیم پرداخت.

 

نظرات کاربران؛ یخچال الکترواستیل بهتر است یا یخچال امرسان؟

اولین قدم در محتوا مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال امرسان، نظرات کاربران درباره این دو برند است. احتمالا اولین قدمی که برای مقایسه این دو کالا برمی‌داریم، جست‌وجو عبارت یخچال امرسان بهتر است یا یخچال الکترواستیل بوده و مطالعه نظر کاربران راجع به یخچال امرسان و الکترواستیل نیز موثر خواهد بود. به هرحال اطلاع و استفاده از تجربیات کاربرانی که از این یخچال‌ها را استفاده کرده‌اند، تا حد زیادی به انتخاب ما کمک خواهد کرد. نظر کاربران راجع به یخچال الکترواستیل از کیفیت مناسب، ظرفیت بالا و خدمات پس از فروش مطلوب این محصولات سخن می‌گوید. در توصیف مشکلات این یخچال‌ها نیز به تنوع کم و پلاستیک دور درب ضعیف اشاره شده است. در مورد یخچال‌های امرسان نیز به تنوع بالا و قدرت یخ‌زنندگی قوی اشاره شده اما مشکلاتی مانند بدنه ضعیف و صدای نسبتا زیاد نیز به چشم می‌خورد.

مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال امرسان به لحاظ ضمانت

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در مقایسه یخچال امرسان با یخچال الکترواستیل تاثیر‌گذار است، مسئله گارانتی و خدمات پس از فروش این محصولات است. یخچال الکترواستال دارای 40 ماه ضمانت کالا و خدمات پس از فروش متعدد دیگری مانند تعمیرات و سرویس‌دهی مطلوب به سراسر نقاط کشور بوده و محصولات شرکت امرسان، به‌خصوص انواع یخچال امرسان نیز دارای 36 ماه و بعضا 24 ماه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به سراسر کشور خواهند بود. این کمپانی‌ها همواره در تلاشند تا با ارائه خدمات مطلوب و پاسخ‌دهی 24 ساعته به مشکلات مشتریان، رضایت مخاطبان را جلب کرده و خریدی امن و مطمئن را برای آن‌ها به ارمغان بیاورند.

قیمت؛ یخچال امرسان بهتر است یا یخچال الکترواستیل؟

موضوع قیمت، همواره یکی از مسائلی بوده که در قیاس دو محصول، علی‌الخصوص مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال امرسان، مورد توجه قرار خواهد گرفت. باید توجه داشته باشیم که تعیین قیمت این محصولات به مواردی مانند جنس متریال استفاده شده در دستگاه، انواع آپشن‌ها و مسائل دیگری مانند میزان گارانتی بستگی خواهد داشت؛ اما این موضوع که یخچال‌های امرسال دارای مدل‌های متنوعی است نیز حائز اهمیت بوده؛ چراکه تنوع بالا در ارائه محصول، موجب ایجاد انعطاف در قیمت نهایی کالا شده و شما عزیزان بدون صرف هزینه‌های گزاف نیز قادر به خرید یخچال‌های مدل پایین‌تر امرسان خواهید بود.

مقایسه یخچال امرسان با یخچال الکترواستیل از نظر رده انرژی

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های محتوا مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال امرسان، مقایسه این محصولات از نظر مصرف انرژی باشد. یکی از مقیاس‌هایی که باید در هنگام خرید محصولات برقی مورد توجه خریدارن قرار بگیرد، گرید انرژی خواهد بود و می‌توان گفت از جمله مولفه‌هایی است که به ما برای قضاوت درباره اینکه یخچال الکترواستیل بهتر است یا یخچال امرسان، کمک خواهد کرد. یخچال‌های امرسان از جمله اولین یخچال‌ها در ایران هستند که دارای رده انرژی A+++ بوده که برای محصولاتی پرمصرفی مثل یخچال، بسیار مناسب خواهد بود. یخچال فریزرهای الکترواستیل نیز دارای رده انرژی A و A+ بوده که از جمله گریدهای انرژی مناسب و کم‌مصرف به حساب خواهد آمد.

همه چیز در ارتباط با یخچال الکترواستیل و یخچال امرسان

علاوه بر موارد مهمی که در قسمت قبل مورد قیاس قرار گرفت، برای اینکه بدانیم یخچال امرسان بهتر است یا یخچال الکترواستیل، بایستی از محصولات این شرکت‌ها نیز اطلاعاتی داشته باشیم؛ چراکه این داده‌ها نیز به ما در مقایسه یخچال امرسان با یخچال الکترواستیل، یاری خواهد کرد.

یخچال الکترواستیل

اما برویم به سراغ معرفی شرکت الکترواستیل در محتوا مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال امرسان. نام شرکت الکترواستیل، قطعا از آن دسته از نام‌هایی است که به لحاظ کیفیت و کارایی، از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. با اینکه یخچال فریزرهای الکترواستیل دارای تنوع بالایی نیستند؛ اما از فناوری روز دنیا در تولید این محصولات استفاده شده و دارای کیفیت مناسبی نیز هستند که موجب کسب رضایت مشتریان شده است. همچنین، مسئله‌ای که محصولات شرکت الکترواستیل را متمایز کرده، خدمات‌دهی مناسب این کمپانی بوده و  از جمله مدل‌های یخچال فریزر الکترواستیل که مورد توجه قرار گرفته است نیز می‌توان به یخچال دوقلو الکترواستیل، یخچال ساید الکترواستیل، یخچال کمبی فریزر بالا و فریزر پایین، یخچال هتلی، فریزر صندوقی و یخچال‌های مدل فرانسوی اشاره کرد.

 

یخچال امرسان

حال به سراغ معرفی شرکت امرسان در محتوا مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال امرسان خواهیم رفت. شرکت امرسان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی مانند یخچال فریزرها بوده که دارای تنوع بالایی است. در اصل تنوع بالا و رنگ‌بندی زیاد این محصولات، یکی از مواردی است که باعث شده یخچال‌های این برند مورد توجه قرار بگیرند. یخچال فریزر زنگی امرسان (یخچال فریزر کلاسیک امرسان) و یخچال فریزر امرسان مشکی (یخچال فریزر الگانت امرسان) نیز از جمله محصولات پرمخاطب و خاص این کمپانی است. یخچال‌های امرسان به طور کلی دارای انواع مدل‌های دوقلو، ساید بای ساید، یخچال تک، فریزر تک، یخچال فریزر بالا، یخچال فریزر پایین (کمبی) و یخچال‌های مدل فرانسوی بوده که در ادامه به بررسی دقیق‌تر آن‌ها خواهیم پرداخت.

مقایسه یخچال‌ دوقلو امرسان با یخچال دوقلو الکترواستیل

اما در این بخش از محتوا مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال امرسان به مقایسه یخچال‌های دوقلو این دو برند خواهیم پرداخت. همان‌طور که در جریان هستید، اخیرا یخچال‌های دوقلو به دلیل ظرفیت بالایی که دارد به یکی از محبوب‌ترین انواع یخچال در بازار تبدیل شده و برای مقایسه یخچال دوقلو الکترواستیل با یخچال دوقلو امرسان به اطلاعات زیر نیاز خواهیم داشت.

یخچال دوقلو الکترواستیل

شاید پرفروش‌ترین محصولات این کمپانی، یخچال کمبی باشد که قصد داریم در محتوا مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال امرسان به صورت کامل با برند امرسان مقایسه کنیم. رنگ‌بندی این محصولات شامل رنگ‌های سفید چرمی و تیتانیوم بوده و وزن این محصولات به طور میانگین از 161 کیلو تا 172 کیلو متغیر بوده و علاوه برر مدل‌های معمولی، از یخچال دوقلو کابینتی یا توکار نیز برخوردار است. ارتفاع، عمق و عرض این محصولات به ترتیب 190 سانتی‌نتر، 57 تا 65 سانتی‌متر و 65 تا 73 سانتی‌متر بوده و از ظرفیتی معادل 660 لیتر برخوردار بوده که شامل ظرفیت یخچال و فریزر خواهد شد. برای اینکه بدانیم یخچال الکترواستیل بهتر است یا یخچال امرسان، باید به آبسردکن و یخساز این محصولات نیز توجه نماییم. این کالا دارای آبسردکن اتوماتیک و یخساز اتوماتیک سه حالته یوده که قلابلیت اتصال به آب شهری را نیز دارند. از دیگر قابلیت‌های یخچال دوقلو الکترواستیل نیز می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سیستم نوفراست (بدون برفک)
  • صفحه نمایش هوشمند لمسی
  • درب هوم‌بار
  • کندانسور مخفی
  • سیستم مصرف اقتصادی
  • دستگیره مخفی
  • سیستم کنترل الکترونیکی
  • لامپ LED
  • لاستیک دور درب ضد باکتری
  • جریان هوای چندگانه
  • سیستم سرمایش و انجماد سریع
  • سامانه کنترل سرمایش
  • سیستم برودتی یکنواخت در تمام طبقات
  • سطوح داخلی آنتی باکتریال

یخچال دوقلو امرسان

در مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال امرسان باید بگوییم که یخچال‌ امرسان دارای رنگ‌های سفید، طوسی، تیتانیوم، قرمز و مشکی بوده و به طور میانگین دارای وزن 130 کیلوگرم است. همان‌طور که اشاره شد این محصولات دارای تنوع بالایی بوده و علاوه بر مدل‌های معمولا دارای مدل الگانت (یخچال دوقلو مشکی امرسان) نیز هستند. ابعاد این محصولات به طور میانگین دارای ارتفاع، عمق و عرض 185 سانتی‌متر، 70 سانتی‌متر و 60 سانتی‌متر بوده و از ظرفیت تقریبی معادل 560 لیتر برخوردار است. همچنین این محصولات دارای یخساز دستی و آبسردکن (آب‌ریز بیرونی) نیز هستند. برای اطلاع از سایر ویژگی‌های یخچال دوقلو امرسان به مطالعه موارد زیر بپردازید.

  • دارای سیستم بدون برفک
  • مجهز به سیستم سردکننده سریع
  • دارای سیستم کنترل دیجیتال
  • مجهز به نمایشگر لمسی
  • دارای سیسمتم عیب‌یاب هوشمند
  • مجهز به سیستم کاهش‌دهنده مصرف انرژی
  • دارای سیستم گردش هوای اجباری
  • مجهز به قابلیت ست شدن با یخچال مشابه
  • دارای سیستم انجماد سریع
  • مجهز به قفل کودک
  • دارای درب شیشه‌ای و جنس بدنه فولادی
  • مجهز به کندانسور مخفی
  • دارای لامپ LED

 

مقایسه یخچال ساید امرسان با یخچال ساید الکترواستیل

بخش بعدی در محتوا مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال امرسان، مقایسه ساید بای سایدهای این دو برند است. یخچال ساید نیز یکی از محصولات پرفروش این روزها بوده که دارای طرفداران زیادی است. این محصول به دلیل ظاهر مدرن و زیبا و ظرفیت بالایی که دارد همواره در صدر فروش لوازم خانگی بوده و شما عزیزان نیز می‌توانید برای مقایسه یخچال ساید امرسان با یخچال ساید الکترواستیل به مطالعه محتوا زیر بپردازید.

یخچال ساید الکترواستیل

در مقایسه یخچال امرسان با یخچال الکترواستیل باید بگوییم یخچال‌های ساید الکترواستیل دارای رنگ‌بندی سفید چرمی و تیتانیوم بوده و دارای وزنی تقریبی معادل 100 کیلوگرم هستند. از طرفی ابعاد این یخچال‌ها نیز به طور میانگین دارای ارتفاع، عمق و عرض 183 سانتی‌متر، 90 سانتی‌متر و 80 سانتی‌متر بوده و در مدل‌های محدودی نیز تولید خواهند شد. از طرفی ظرفیت یخچال ساید الکترواستیل نیز به طور تقریبی 550 لیتر بوده و به آبسردکن اتومات و یخساز اتومات سه حالته نیز مجهز هستند و همچنین از قابلیت اتصال به آب شهری نیز برخوردار خواهند بود. قابلیت‌های دیگر این یخچال را نیز می‌توانید در متن زیر مطالعه نمایید:

  • سیستم ضد برفک
  • صفحه نمایش هوشمند لمسی
  • دارای کندانسور مخفی
  • سیستم مصرف اقتصادی
  • دارای درب بار
  • سیستم کنترل الکترونیکی
  • صدای بسیار کم
  • جریان هوای خنک چندگانه
  • لامپ LED
  • دارای لاستیک دور درب ضد باکتری
  • سیستم سرمایش و انجماد سریع
  • سطوح داخلی آنتی باکتریال
  • سیستم برودتی یکنواخت در تمام طبقات
  • دارای گردش هوای دوگانه
  • سامانه کنترل سرمایس الکترونیک

یخچال ساید امرسان

اما اگر به قصد خرید ساید بای ساید را دارید حتما این بخش پرطرفدار در محتوا مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال امرسان را مطالعه فرمایید. یخچال ساید امرسان دارای رنگ‌بندی سفید، استیل و درب استیل بوده و این محصولات به طور تقریبی دارای وزنی معادل 150 کیلوگرم هستند. یخچال‌های ساید این برند دارای بیش از پنج مدل متفاوت بوده و دارای ارتفاع، عمق و عرضی برابر 180 سانتی‌متر، 85 سانتی‌متر و 92 سانتی‌متر خواهند بود. همچنین ظرفیت یخچال و فریزر این محصولات نیز به طور میانگین برابر 550 لیتر است. به علاوه برای اینکه بدانیم یخچال امرسان بهتر است یا یخچال الکترواستیل، باید به موارد مهمی مانند یخساز اتومات و آبسردکن این کالا اشاره کنیم که قابلیت اتصال به آب شهری را نیز دارند. برای اطلاع از سایر آپشن‌های یخچال ساید امرسان به مطالعه موارد زیر بپردازید:

  • دارای سیستم نوفراست یا ضد برفک
  • مجهز به قفل کودک
  • دارای سیستم کنترل دیجیتال
  • مجهز به نمایشگر لمسی
  • دارای سیستم عیب‌یاب هوشمند
  • مجهز به سیستم سرمایش سریع
  • دارای سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی
  • مجهز به سیستم گردش هوای چندگانه
  • دارای سیستم انجماد سریع
  • مجهز به محفظه یخ برای یخساز
  • دارای هشدارا باز ماندن درب
  • مجهز به چراغ LED
  • دارای درب بار جهت دسترسی سریع
  • مجهز به دستگیره آلمینیومی و جنس بدنه فولادی
  • دارای پایه‌های قابل تنظیم و چرخ‌دار

مقایسه یخچال کمبی امرسان با یخچال کمبی الکترواستیل

قبل از مقایسه یخچال کمبی الکترواستیل با یخچال کمبی امرسان باید عرض کنیم که این یخچال‌‌ها دارای دو نوع یخچال‌های فریزر بالا و یخچال‌های فریزر پایین بوده که دارای تفاوت‌های اندکی نیز هستند. برای مثال؛ معمولا در یخچال‌های  فریزر بالا، ظرفیت و گنجایش فریزرها کمتر است؛ اما گنجایش یخچال و فریزر در مدل‌های یخچال‌ فریزر پایین، تقریبا برابر هم هستند.

یخچال کمبی الکترواستیل

رنگ‌بندی این یخچال‌ها شامل سفید چرمی و نقره‌ای (تیتانیوم) بوده و وزن تقریبی آن‌ها نیز معادل 100 کیلوگرم است. این محصولات که در بیش از 8 مدل گوناگون تولید می‌شوند، دارای میانگین ابعادی معادل ارتفاع، عمق و عرض 200 سانتی‌متر، 70 سانتی‌متر  75 سانتی‌متر خواهند بود. همچنین در مقایسه یخچال الکترواستل با یخچال امرسان نیز باید بگویییم که ظرفیت این یخچال‌های کمبی، به طور میانگین از 350 تا 550 لیتر متغیر خواهند بود. در مورد موارد مهمی دیگر این محصولات نیز باید بگوییم که دارای یخساز و آبسردکن نیمه اتومات هستند که قابلیت اتصال به آب شهری را نیز دارند. در ادامه این محتوا می‌توانید قابلیت‌های دیگر این یخچال فریزرها را نیز مشاهده نمایید:

  • سیستم نوفراست یا ضد برفک
  • صفحه نمایش هوشمند لمسی
  • دارای کندانسور مخفی
  • مجهز به دستگیره مخفی
  • سیستم مصرف اقتصادی
  • مجهز به جا کره‌ای در درب فریزر
  • دارای درب بار
  • سیستم کنترل الکترونیکی
  • صدای بسیار کم
  • جریان هوای خنک چندگانه
  • لامپ LED
  • دارای لاستیک دور درب ضد باکتری
  • سیستم سرمایش و انجماد سریع
  • سطوح داخلی آنتی باکتریال
  • دارای فیلتر بوگیر و ضد باکتری
  • سیستم برودتی یکنواخت در تمام طبقات
  • دارای گردش هوای دوگانه
  • سامانه کنترل سرمایس الکترونیک

یخچال کمبی امرسان

اما بخش پر طرفدار محتوا مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال امرسان، معرفی تخصصی یخچال کمبی امرسان است. در ارتباط با این موضوع که یخچال الکترواستیل بهتر است یا یخچال امرسان نیز باید بگوییم که یخچل‌های کمبی فریزر پایین این برند، دارای مدل‌های با نام یخچال کلاسیک امرسان هستند که از رنگ‌بندی متنوع و جذابی مانند رنگ‎‌های قرمز، صورتی، فیروزه‌ای، زرد، مشکی و غیره برخوردار خواهند بود. علاوه بر یخچال‌ رنگی امرسان، این محصولات دارای رنگ‌های سفید، طوسی و تیتانیوم نیز هستند. وزن این یخچال‌ها از 60 تا 110 کیلوگرم متغیر بوده و دارای ظرفیت تقریبی معادل 200 تا 500 لیتر هستند. ابعاد این کالاها نیز متنوع بوده و از ارتفاع 140 تا 200 سانتی‌متری و عمق و عرض 60 تا 80 سانتی‌متری برخوردار هستند. همچنین برخی از مدل‌های این محصولات نیز دارای آبسردکن و یخساز اتومات بوده که از قابلیت اتصال به آب شهری نیز بهره‌مند هستند. شما عزیزان نیز می‌توانید با مطالعه ادامه این متن از ویژگی‌های دیگر یخچال کمبی امرسان مطلع شوید:

  • مجهز به سیستم بدون برفک
  • دارای سیستم سردکننده سریع
  • مجهز به سیستم کنترل دیجیتال
  • دارای نمایشگر لمسی پنل
  • مجهز به سیستم انجماد سریع
  • دارای لامپ LED
  • مجهز به بوگیر مواد غذایی با کربن فعال‌شده
  • دارای سیستم کاهش‌دهنده مصرف انرژی
  • مجهز به سیستم عیب‌یاب هوشمند
  • دارای سیستم گردش هوای چندگانه
  • مجهز به پایه‌های چرخ‌دار و قابل تنظیم
  • دارای درب بار برای دسترسی آسان
  • مجهز به درب استیل و بدنه فلزی یا فولادی
  • دارای طبقات شیشه‌ای نشکن
  • مجهز به قفل کودک
  • دارای محفظه جایخی
  • مجهز به کندانسور مخفی

مقایسه یخچال و فریزر امرسان با یخچال فریزر الکترواستیل

اما آخرین بخش از محتوا مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال امرسان، مربوط به یخچال و فریزرهای تک این دو برند است. برای مقایسه یخچال و فریزر الکترواستیل با یخچال و فریزر امرسان نیز باید به این مسئله بپردازیم که هردو این شرکت‌ها علاوه بر انواع یخچال فریزر، به تولید یخچال تک و فریزر تک نیز روی آورده‌اند. در ادامه این محتوا به صورت کامل از این محصولات سخن خواهیم گفت.

شرکت لوازم خانگی الکترواستیل علاوه بر محصولاتی که در قسمت‌های قبل به آن اشاره شد، از یخچال هتلی و فریزر هتلی نیز برخوردار هستند. این محصولات دارای ظرفیت و ابعاد کوچک هستند و معمولا برای اماکنی مثل هتل یا خانه‌های متراژ پایین بسیار مناسب هستند. علاوه برآن، لازم است در ارتباط با مقایسه یخچال امرسان با یخچال الکترواستیل بگوییم که کمپانی الکترواستیل به تولید فریزر صندوقی و حتی محصولاتی مانند یخچال فریزر هتلی کابینتی (هتلی) نیز پرداخته است.

همان‌طور که اطلاع دارید، در رابطه با این موضوع که یخچال امرسان بهتر است یا یخچال الکترواستیل نیز باید بگوییم که شرکت امرسان از تنوع بالایی در تولید محصولات خود استفاده نموده و به تولید بیش از 10 مدل فریزر تک با رنگ‌بندی، ابعاد و ظرفیت متنوع، از جمله مدل فریزر هتلی امرسان نیز پرداخته است. همچنین یخچال‌های تک این برند نیز در بیش از 15 مدل مختلف با ابعاد، ظرفیت و رنگ‌بندی متنوع ساخته شده و بعضی از مدل‌های این یخچال‌ها نیز دارای آبسردکن هستند.

اما سوال آخر؛ یخچال الکترواستیل بخریم یا یخچال امرسان؟

شاید یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های محتوا مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال امرسان، این سوال باشد که باید یخچال الکترواستیل بخریم یا یخچال امرسان؟ پاسخ به این سوال کمی دشوار است اما ما قصد داریم در این مسیر دشوار، همراه و یاور شما باشیم. در رابطه با اینکه کدام محصول را بخرید ابتدا باید مدل محصولتان را انتخاب کرده و سپس در میان این کالاها انتخاب کنید. مثلا اگر قصد خرید یخچال دوقلو دارید ابتدا باید بخش مقایسه یخچال دوقلو امرسان با یخچال دوقلو الکترواستیل را مطالعه فرمایید و امکانات این دو محصول را مورد بررسی قرار دهید. پس از آن مشخصات فنی محصول مثل نوع موتور، گاز مبرد، رده مصرف انرژی، گنجایش و غیره را مورد مقایسه قرار دهید.

ما در مجتوا مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال امرسان تمامی امکانات و ویژگی‌های محصولات این دو شرکت را به تفکیک مدل بیان کردیم که به راحتی می‌توانید یک مقایسه خوب و کارآمد را مطالعه فرمایید. در این بخش‌ها ما سعی کرده‌ایم بدون طرفداری از شرکت یا برند خاصی، تمامی مزایا، امکانات، معایب و هرچیزی که شما لازم دارید را بیان کنیم تا به کوچک‌ترین مشکلی در انتخاب این دو محصول بر نخورید. اما اگر همچنان پاسخ سوال یخچال الکترواستیل بخریم یا یخچال امرسان را دریافت نکردید، کافیست با مشاوران فروش افشین کالا ارتباط برقرار کرده تا مجددا شما را راهنمایی کنیم؛ ما همیشه در خدمتتان هستیم!

سخن آخر

در این محتوا به بررسی و مقایسه یخچال امرسان با یخچال الکترواستیل پرداختیم و برای جواب به این سوال که یخچال امرسان بهتر است یا یخچال الکترواستیل نیز هریک از مدل‌های این یخچال‌ها را به طور جداگانه و با یکدیگر مورد نقد و بررسی قرار دادیم. همچنین لازم است بدانید که یکی از مهم‌ترین مسائل در ارتباط با مقایسه یخچال الکترواستیل با یخچال امرسان، به موضوع گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت‌ها، جنس بدنه و متریال استفاده شده در محصولات، قیمت و حتی نظرات کاربران بوده که در این متن به هریک از این سرتیترها پرداخته شد. امید است که بتوانید پس از مطالعه و بررسی این مقاله و تصمیم‌گیری در این مورد که یخچال الکترواستیل بهتر است یا یخچال امرسان، بهترین و مناسب‌تری انتخاب را برای خود و خانواده‌تان به ارمغان آورید.

سوالات متداول

یخچال‌های الکترواستیل دارای کیفیت و گنجایش بسیار مناسبی بوده اما از طرفی از تنوعی کمی برخوردار هستند و در مورد یخچال‌های امرسان نیز به تنوع بالا، قدرت یخ‌زنندگی قوی و البته بدنه نسبتا ضعیف، اشاره شده است.

یخچال دوقلو امرسان از تنوع بالا و امکانات مناسبی برخوردار بوده و یخچال دوقلو الکترواستیل نیز دارای کیفی مطلوب و انواع آپشن‌های بروز است.

محصولات امرسان معمولا دارای 24 تا 36 ماه گارانتی و محصولات شرکت الکترواستیل نیز دارای 40 ماه گارانتی هستند. این دو برند در سراسر کشور خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان ارائه خواهد کرد.

قیمت این محصولات به عوامل مختلفی مانند انواع آپشن‌ها، جنس بدنه، تنوع محصولات و غیره بستگی داشته و دارای گستره متنوعی هستند.

مطالب مرتبط
برچسب ها
ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه به منزله پذیرفتن قوانین نشر افشین کالا | فروشگاه تخصصی لوازم خانگی و صوتی تصویری می باشد.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مقاله نوشته نشده است