Omid معرفی پرفروش‌ترین تلویزیون 50 اینچ + مشخصات کامل

Omid بدون دیدگاه
پرفروش‌ترین تلویزیون 50 اینچ | افشین کالا

5 دقیقه مطالعه

آیا شما هم به دنبال خرید تلویزیون 50 اینچ هستید و نمی‌دانید کدام برند مناسب است؟ قطعا با مطالعه معرفی پرفروش‌ترین تلویزیون 50 اینچ می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. خانه بدون تلویزیون، همانند تنفس در هوای بدون اکسیژن است. تصور خانه‌ای که درون آن تلویزیون وجود ندارد، برای همه ما سخت بوده و می‌توان گفت این کالا تبدیل به یکی از پر کاربردترین محصولات درون خانه شده است. به دلیل استفاده و کاربرد زیاد این محصول درون خانه، مدل‌ها و ابعاد مختلفی از آن روانه بازار شده است که مناسب تمامی مکان‌ها است. یکی از ابعادهای پرفروش در این محصول 50 اینچ است که اکثر خانه‌ها مورد استفاده است. به همین علت قصد داریم با پرفروش‌ترین تلویزیون سایز 50 اینچ آشنا شویم.

سایز 50 اینچ در این گروه کالا بسیار پرفروش بوده که در همین راستا شرکت‌های متعددی اقدام به تولید آن خواهند کرد. در این محتوا 6 محصول پرفروش از برندهای آیوا، سام، ام جی اس، مکسیدر، الیو و تی سی ال را معرفی خواهیم کرد؛ بنابراین همراه افشین کالا باشید تا به صورت کامل با پرفروش‌ترین تلویزیون 50 اینچ آشنا شویم.

تلویزیون 50 اینچ ایرانی بخریم یا خارجی؟

قبل از معرفی پرفروش‌ترین تلویزیون 50 اینچ ابتدا به سراغ خرید محصول ایرانی یا خارجی در گروه صوتی و تصویری خواهیم رفت. همانطور که می‌دانید سایز استاندارد تلویزیون برای خانه 50 الی 55 اینچ است. فاصله چشم تلویزیون 50 اینچ یا تلویزیون 55 اینچ باید حداقل 20 متر باشد؛ به همین علت درون خانه‌ها اغلب از تلویزیون 50 الی 55 اینچ استفاده می‌شود.

اما اگر بر سر دوراهی خرید تلویزیون 50 اینچ ایرانی یا خرید تلویزیون 50 اینچ خارجی مانده‌اید، باید بدانید که ورود تلویزیون‌های خارجی به بازار ایران ممنوع بوده و تمامی محصولات به صورت قاچاق وارد ایران می‌شود. علاوه بر آن محصولات وارداتی فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش هستند که این موضوع کمی نگران کننده است.

برای خرید محصولات الکتریکی مانند تلویزیون باید محصولاتی را خریداری کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد؛ زیرا در صورت بروز هرگونه خرابی یا بروز نقص، در سراسر ایران به مصرف کنندگان خدمات عرضه خواهد شد. در حال حاضر تمامی تلویزیون‌های ساخت ایران دارای گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور بوده و کیفیت ساخت آن‌ها بسیار بالا است. محصولات ساخت ایران با بهترین کیفیت و تحت نظر مهندسان ایرانی تولید می‌شوند که با کالاهای لوکس خارجی در رقابت هستند.

آشنایی با پرفروش‌ترین تلویزیون 50 اینچ

اما به سراغ پرفروش‌ترین تلویزیون 50 اینچ در بازار ایران خواهیم رفت. همانطور که در بخش قبلی مطالعه کردید، تمام تلویزیون‌های 50 اینچ ایرانی بوده و تحت نظر مهندسان متخصص در کشورمان تولید خواهند شد. در ادامه ما 4 مدل از پرفروش‌ترین تلویزیون 50 اینچ را معرفی خواهیم کرد.

1. تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 50P725 سایز 50 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 50P725 | افشین کالا

اولین محصول از محتوا معرفی پرفروش‌ترین تلویزیون 50 اینچ مربوط به کمپانی محبوب TCL بوده که نام آن تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 50P725 سایز 50 اینچ است. همانطور که می‌دانید این کالا با صفحه نمایش 50 اینچ و تکنولوژی LED روانه بازار شده است. این تلویزیون تی سی ال با کیفیت بسیار بالای ULTRA HD – 4K تولید شده که از بالاترین سطح کیفیت تصویر برخوردار است. همانطور که از نام این محصول پیداست، این کالا هوشمند بوده و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی خواهد کرد. این کالا همانند انواع محصولات تی سی ال دارای 24 ماه گارانتی مادیران بوده و در سراسر کشور خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان عزیز ارائه خواهد شد.

2. تلویزیون QLED هوشمند 50 اینچ آیوا مدل M8

خرید تلویزیون ال ای دی 50 اینچ هوشمند آیوا (QLED) مدل M8 | افشین کالا

امام حصول دوم از محتوا معرفی پرفروش‌ترین تلویزیون 50 اینچ مربوط به کمپانی معتبر و خوش آوازه AIWA JAPAN است. این محصول که نامش تلویزیون QLED هوشمند 50 اینچ آیوا مدل M8 است، ساخت کشور ایران بوده و قطعات آن از کارخانه آیوا در تایوان به ایران وارد می‌شود. این تلویزیون آیوا با پنل فوق باکیفیت QLED تولید شده و کیفیت تصویر آن ULTRA HD – 4K است. نوع پنل این محصول IPS بوده و از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر آن مصرف انرژی آن پایین بوده و جزو محصولات کم مصرف محسوب می‌شود. این کالا همانند انواع محصولات آیوا دارای 18 ماه گارانتی شرکت گاندوسرویس بوده و در سراسر ایران خدمات پس از فروش به خریداران عرضه می‎شود.

3. تلویزیون ال ای دی 50 اینچ هوشمند ام جی اس مدل M50UB7000W

خرید تلویزیون ال ای دی 50 اینچ هوشمند ام جی اس مدل M50UB7000W | لوازم خانگی افشین

اما محصول سوم از رتبه بندی پرفروش‌ترین تلویزیون 50 اینچ به سراغ محصول خوش آوازه تولید ایران شرکت تولید کننده MGS خواهیم رفت. نام این کالا تلویزیون ال ای دی 50 اینچ هوشمند ام جی اس مدل M50UB7000W بوده و تحت نظر مهندسان متخصص ایرانی روانه بازار ایران می‌شود. شرکت تولید کننده ام جی اس این محصول را با تکنولوژی LED تولید کرده و کیفیت تصویر آن ULTRA HD – 4K است. این محصول همانند سایر کالاها هوشمند بوده و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی خواهد کرد. این تلویزیون ام جی اس هوشمند دارای 18 ماه گارانتی معتبر شرکت MGS بوده و در سراسر ایران خدمات پس از فروش ارائه خواهد داد.

4. تلویزیون ال ای دی سام مدل 50T5300 سایز 50 اینچ

قیمت تلویزیون سام مدل 50T5300 سایز 50 اینچ | افشین کالا

محصول دیگر از محتوا پرفروش‌ترین تلویزیون 50 اینچ مربوط به کمپانی SAM است. این کالا با نام تلویزیون ال ای دی سام مدل 50T5300 سایز 50 اینچ روانه بازار ایران شده و این تلویزیون سام با سایر محصولات معرفی شده تفاوت دارد. تفاوت آن در قابلیت هوشمند یا SMART بوده که تلوزیون 5300 سام از سیستم عامل اندروید پشتیبانی نخواهد کرد. این محصول با تکنولوژی صفحه نمایش LED تولید شده و کیفیت آن FULL HD است. این محصول باکیفیت با قیمت بسیار مناسب عرضه شده و یکی از نقاط قوت آن، قیمت بسیار مناسب و اقتصادی آن است. این کالا همانند انواع محصولات سام دارای 24 ماه گارانتی شرکت سام سرویس بوده و در سراسر ایران خدمات پس از فروش به مشتریان گرامی عرضه خواه کرد.

5. تلویزیون هوشمند مکسیدر مدل MX-TV216U FN5010 سایز 50 اینچ (UHD 4K)

خرید تلویزیون هوشمند مکسیدر مدل MX-TV216U FN5010 سایز 50 اینچ | افشین کالا

در بازار ایران تلویزیون‌های 50 اینچ از فروش بسیار بالایی برخوردار هستند و شرکت‌های تولید کننده سعی دارند که این سایز را با تیراژ بالا تولید کنند. کمپانی مکسیدر به تازگی تلویزیون‌های باکیفیتی را روانه بازار کرده که با توجه به استقبال مصرف کنندگان، یکی از این محصولات جزو پرفروش‌ترین تلویزیون 50 اینچ شده است. تلویزیون هوشمند مکسیدر مدل MX-TV216U FN5010 سایز 50 اینچ با تکنولوژی کوانتوم دات (QLED) روانه بازار شده و از کیفیت UHD-4K برخوردار است. این تلویزیون مکسیدر هوشمند بوده و دارای اندروید 11 است که به راحتی به تلویزیون متصل خواهد شد. تلویزیون 50 اینچ مکسیدر معرفی شده در محتوا پرفروش‌ترین تلویزیون 50 اینچ از امکانات قابلیت اتصال به WIFI ، LAN ، ESHARE + دارای پردازشگر 4 هسته ای + مجهز به فناوری HDR + مجهز به قابلیت WIFI SCREEN MIRROR ، DLNA + دارای قابلیت HYBRID BROADCAST BRIIDBSND TV + مجهز به درگاه ورودی RF ، AV + دارای قابلیت ضبط برنامه تلوزیونی + دارای زاویه دید وسیع 178 درجه برخوردار بوده و جزو کالاهای بسیار لوکس بازار ایران محسوب می‌شود.

6. تلویزیون ال ای دی هوشمند الیو مدل 50UB8740 سایز 50 اینچ

قیمت تلویزیون ال ای دی هوشمند الیو مدل 50UB8740 سایز 50 اینچ | افشین کالا

معمولا در میان تلویزیون‌های سایز 50 بازار ایران، اختلاف آنچنانی وجود ندارد و اکثرا با یک کیفیت روانه بازار خواهند شد. اما اگر به تصاویر تلویزیون‌های الیو نگاه کنید، قطعا شاهد کیفیت بسیار بالاتر و چشمگیر خواهید بود. یکی از محصولات این شرکت که در محتوا پرفروش‌ترین تلویزیون 50 اینچ قصد معرفی آن را داریم، تلویزیون ال ای دی هوشمند الیو مدل 50UB8740 سایز 50 اینچ نام دارد. این محصول توسط شرکت محبوب و معتبر الیو روانه بازار شده که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و پنل‌های این محصولات برای شرکت ال‌جی است. این تلویزیون الیو با کیفیت 4K روانه بازار شده و مجهز به اندروید 11 است که بسیار  ساده و سریع به موبایلتان متصل می‌شود. این تلویزیون الیو که در محتوا پرفروش‌ترین تلویزیون 50 اینچ معرفی کردیم، دارای قابلیت‌های متعددی نظیر خروجی صدای دیجیتال اپتیکال، بلوتوث، وای فای، گیرنده دیجیتال، ورودی HDMI، ورودی USB و غیره است.

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با پرفروش‌ترین تلویزیون 50 اینچ آشنا شدید. همانطور که می‌دانید این محصولات با بالاترین سطح کیفی تولید شده و تحت نظارت کارشناسان متخصص ایرانی روانه بازار می‌شوند. فراموش نکنید که تلویزیون سایز 50 اینچ برای خانه بسیار مناسب بوده و جزو پرکاربردترین کالا در خانه محسوب می‌شود. فراموش نکنید که تلویزیون 50 اینچ ایرانی بهتر از تلویزیون 50 اینچ خارجی بوده؛ زیرا تمامی محصولات اسخت کشور ایران دارای گارانتی هستند و هیچگونه نگرانی بابت خرابی یا بروز نقص در آن نخواهید داشت.

مطالب مرتبط
برچسب ها
ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه به منزله پذیرفتن قوانین نشر افشین کالا | فروشگاه تخصصی لوازم خانگی و صوتی تصویری می باشد.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مقاله نوشته نشده است