آرمین حسینی معرفی بهترین اسپیکر برای باغ + قیمت روز و مشخصات

آرمین حسینی بدون دیدگاه
آشنایی با بهترین اسپیکر برای باغ | افشین کالا

15 دقیقه مطالعه

بسیاری از مصرف کنندگان که به دنبال خرید اسپیکر برای باغ خود هستند؛ نمی‌دانید چه محصولی برای خرید از ارزش بسیار بالایی برخوردار بوده و مناسب است. بیش از صدها مدل اسپیکر در بازار قرار دارد که این مسئله موجب گیجی و سردرگمی مصرف کنندگان می‌شود به طوری که با توجه به ابعاد و متریال باغ خود نمی‌دانند که بهترین اسپیکر برای باغ کدام است؟ امروزه بیش از ده‌ها کمپانی در حوزه تولید کالای صوتی و تصویری تاسیس شده و در این حوزه فعالیت می‌کند. هر یک از این برندها بیش از ده‌ها مدل مختلف اسپیکر تولید نموده و به بازار داخلی عرضه نموده است. این امر سبب شده تا شما ندانید که کدام یک از این اسپیکرها از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و دوام و طول عمر بسیار بالایی دارند.

در این محتوا قصد داریم تا بهترین اسپیکر برای باغ را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید با خیال آسوده و با اطمینان کامل محصول متناسب با باغ خود را یافته و آن را برای باغ خود خریداری کنید. اگر شما نیز از دسته از مصرف کنندگانی هستید که در هنگام خرید اسپیکر مورد نیاز خود دچار شک و دودلی هستید و نمی‌دانید که کدام محصول برای منزل شما انتخاب بسیار مناسبی است، پیشنهاد می‌کنیم تا در ادامه مطلب با افشین کالا همراه شوید.

بهترین اسپیکر برای باغ کدام مدل است؟

همانطور که اطلاع دارید بیش از صدها مدل اسپیکر در بازار امروزی تولید شده و به بازار عرضه شده است. این مسئله انتخاب را برای بسیاری از مصرف کنندگان بسیار سخت و دشوار نموده و مصرف کنندگان را دچار گیجی و سردرگمی کرده است. همچنین با طراحی‌های متنوع محصولات سبب شده تا مصرف کنندگان خود همواره در انتخاب خود دچار شک و دودلی شوند. این امر سبب شده تا مصرف کنندگان ندانند که کدام یک از محصولات صوتی و تصویری برای آن‌ها انتخاب بسیار مناسبی است. در این محصول قصد داریم تا به شما بهترین اسپیکر برای باغ را معرفی کنیم تا شما بتوانید با خیال آسوده مدل مورد نظر خود را براساس سلیقه خود انتخاب کنید. در این صورت شما می‌توانید بهترین انتخاب را در خرید اسپیکر داشته و هیچ گاه شما در انتخاب اسپیکر مورد نظر خود دچار شک و دودلی نشده و با اطمینان کامل آن را خریداری کنید. بی‌درنگ به سراغ معرفی این محصولات جذاب خواهیم رفت، بهترین اسپیکر برای باغ عبارتند از:

  • اسپیکر مکسیدر مدل 255
  • اسپیکر آیوا مدل 2200 پرو
  • اسپیکر ویکر مدل LH-5
  • اسپیکر آیوا مدل 2100 پرو
  • اسپیکر مکسیدر مدل 1563
  • اسپیکر آیوا مدل 3000 پرو
  • اسپیکر میکرولب مدل S-600
  • اسپیکر ویکر مدل 6655
  • اسپیکر زیکو مدل 882
  • اسپیکر لومکس مدل باس
  • اسپیکر مکسیدر مدل 1242

اسپیکر مکسیدر مدل 255

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل AL 255-DP5 | افشین کالا

 

 

اولین اسپیکری که قصد داریم در میان بهترین اسپیکر برای باغ به شما معرفی کنیم، اسپیکر مکسیدر مدل 255 است. این محصول یکی از پرقدرت‌ترین محصولات برند مکسیدر است که دارای 4 عدد ساب ووفر 15 اینچ است. ساب ووفرهای 15 اینچ در این محصول سبب شده تا این کالا از یک بیس بسیار قوی و قدرت صدای شگفت انگیز برخوردار باشد. این امر سبب شده تا بسیاری از مصرف کنندگان بتوانند از کیفیت بسیار بالای این اسپیکر ساب 15 مکسیدر نهایت لذت را برده و این محصول را در میان بهترین اسپیکر برای باغ قرار دهد.

 

این محصول دارای وضوح صدای بسیار فوق العاده است که صدایی بسیار باکیفیت را به شما تحویل می‌دهد. این محصول دارای یک پنل بسیار جذاب و حرفه‌ای در قسمت بالای محصول است. این امر سبب شده تا اسپیکر مکسیدر مدل 255 از تنظیمات بسیار حرفه‌ای برای تنظیم بیس و تریبل موسیقی برخوردار بوده و به این ترتیب شما بتوانید با استفاده از آن میزان بیس و تریبل را بر اساس سلیقه خود انتخاب نمایید و توری محافظی که در قسمت جلوی ساب ووفرها تولید شده است، سبب شده تا این اسپیکر مکسیدر در برابر هرگونه ضربه محافظت شده و به این ترتیب بتواند سلامت ساب ووفرها را حفظ کند. بدنه طراحی شده در این محصول معرفی شده در محتوا بهترین اسپیکر برای باغ در مقابل ضربه نیز دارای مقاومت بسیار بالا است، این امر سبب شده تا این اسپیکر مکسیدر از میزان دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و شما بتوانید در طی مدت زمان زیادی از این محصول استفاده کنید. اسپیکر مکسیدر مدل 255 دارای 12 ماه گارانتی معتبر گاندو سرویس است که خمات پس از فروش خود را به مصرف کنندگان حاضر در سراسر کشور ارائه کند.

 

 

اسپیکر آیوا مدل 2200 پرو

 

قیمت اسپیکر آیوا مدل 2200 پرو | افشین کالا

 

 

یکی از محصولاتی که بی شک در میان بهترین اسپیکر برای باغ قرار می‌گیرد، اسپیکر 2200 از برند پرطرفدار است. این محصول از یک طراحی بسیار خاص و ویژه تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است، این امر سبب شده تا توجه بسیاری از مصرف کنندگان به سوی این محصول خارق العاده جلب شده و این محصول را در میان بهترین اسپیکر برای باغ قرار دهد.

 

این محصول دارای رقص نور لیزری بسیار خاص است که جلوه این محصول را چندین برابر نموده و دو عدد لایت در قسمت جلوی ساب ووفرهای آن نیز قرار دارد که جذابیت این محصول را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. اسپیکر آیوا مدل 2200 دارای 4 عدد ساب ووفر 12 اینچ است که سبب شده تا این اسپیکر ساب ووفر 12 اینچ از میزان قدرت صدای بسیار بالایی برخوردار بوده و صدایی با میزان وضوح بسیار بالا و شفاف در اختیار شما قرار دهد. این کالا به صورت جفتی و با قابلیت اتصال به برق شهری است، به همین دلیل شما در مناطقی که قابلیت اتصال به برق شهری دارید می‌توانید از این اسپیکر استفاده کنید. همچنین این محصول بسیار باکیفیت دارای بدنه‌ای با مقاومت بسیار بالا برای ضربه و فرسایش است. این امر سبب شده تا میزان دوام و طول عمر این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یافته و این محصول را در میان بهترین اسپیکر برای باغ قرار داده است. کمپانی معتبر آیوا نیز اسپیکر آیوا مدل 2200 را به مدت زمان 18 ماه گارانتی نموده و خدمات پس از فروش خود را با تاسیس نمایندگی در سراسر کشور به مصرف کنندگان حاضر در سراسر کشور همانند انواع محصولات آیوا ارائه می‌کند.

 

 

اسپیکر ویکر مدل LH-5

 

خرید اسپیکر ویکر مدل LH-5 | افشین کالا

 

 

یکی دیگر از محصولاتی که در میان بهترین اسپیکر برای باغ قرار گرفته است، اسپیکر ویکر مدل LH-5 است. این محصول یکی از پرقدرت‌ترین محصولاتی است که کمپانی معتبر ویکر تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. اسپیکر ویکر مدل LH-5 دارای 4 عدد ساب ووفر 15 اینچ است.

 

این اسپیکر ویکر به واسطه ساب ووفرهای 15 اینچی خود از میزان قدرت صدای بسیار بالا و بیس بسیار قدرتمند برخوردار است و صدای بدون نویز و شفاف را به شما تحویل می‌دهد. همچنین این محصول دارای طراحی بسیار خاص و خیره کننده است که سبب شده تا این محصولات بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته و از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار شود. این اسپیکر ساب ووفر 15 اینچ دارای دو عدد لایت سقفی بزرگ هستند که جذابیت این محصول را چندین برابر نموده و محیط بسیار جذاب و منحصر به فردی را ایجاد می‌کند. این محصول معرفی شده در محتوا بهترین اسپیکر برای باغ دارای قابلیت بسیار ویژه به نام DUAL SYSTEM است. قابلیت DUAL SYSTEM سیستم سبب شده تا شما بتوانید به هر یک از اسپبکرها به صورت جداگانه متصل شده و از هر یک از باندها آهنگ متفاوت پخش کنید. همچنین شما می‌توانید میزان تنظیمات صدا، بیس و تریبل را به صورت جداگانه تنظیم نمایید. بدنه‌ای که برای این اسپیکر ویکر طراحی شده است در برابر ضربه از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این امر سبب شده تا این محصول از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و بتواند در طی مدت زمان طولانی نیز سلامت خود را حفظ کند. اسپیکر ویکر مدل LH-5 دارای 12 ماه گارانتی معتبر ویکر است که خدمات پس از فروش خود را به مصرف کنندگان حاضر در سراسر کشور ارائه می‌کند.

 

 

اسپیکر آیوا مدل 2100 پرو

 

خرید اسپیکر آیوا مدل AW-X2100DSP PRO | افشین کالا

 

 

اسپیکری بعدی که می‌توان به عنوان بهترین اسپیکر برای باغ به شما معرفی کنیم، اسپیکر 2100 از برند معتبر آیوا است. برند آیوا یکی از پرطرفدارترین برندهایی است که امروزه در حوزه تولید کالای صوتی و تصویری فعالیت نموده و محصولات خود را به بازار عرضه نموده است که یکی از محصولات جذاب آن اسپکیر 2100 است.

این اسپیکر آیوا دارای طراحی بسیار خاص و منحصر به فردی است که سبب شده تا مصرف کنندگان از دیدن این محصول حیرت زده شده و آن را برای خرید بسیار مناسب بدانند. همچنین پنل این محصول که به صورت مورب بر روی این اسپیکر قرار گرفته است سبب شده تا زیبایی و جذابیت این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یابد. رقص نورهای طراحی شده بر قسمت ساب ووفرها به همراه رقص نور لیرزی آن سبب شده تا جذابیت این محصول چندین برابر شده و این محصول را در میان بهترین اسپیکر برای باغ قرار دهد.

این محصول از برند آیوا دارای 4 عدد ساب ووفر 12 اینچ است که سبب شده تا این محصول از قدرت صدا و پرتاب صدای بسیار فوق العاده‌ای برخوردار شده و صدایی بسیار شفاف و بدون نویز در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. این محصول دارای توری محافظ در قسمت جلوی ساب ووفرها است که سبب شده تا کمترین آسیبی بر اثر ضربه یا برخورد با شی تیز با ساب ووفرهای این محصول وارد نشده و این محصول بتواند در طولانی مدت نیز سلامت خود را حفظ کند. این محصول باکیفیت دارای 12 ماه گارانتی گاندو سرویس است که خدمات پس از فروش خود را به مصرف کنندگانی که در نقاط مختلف کشور زندگی می‌کند ارائه می‌دهد.

 

 

اسیپیکر مکسیدر مدل 1563

 

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل JS1563 | افشین کالا

 

 

از دیگر اسپیکرهای که می‌توان از آن به عنوان بهترین اسپیکر برای باغ نام برد، بدون شک اسپیکر مکسیدر مدل 1563 است. این اسپیکر مکسیدر یکی از پرقدرت‌‍ترین اسپیکرهایی است که تا کنون کمپانی مکسیدر تولید نموده و به بازار داخلی عرضه کرده است. این محصول به واسطه 4 عدد ساب ووفرهای 15 اینچی خود از میزان قدرت صدای بسیار بالایی برخوردار بوده و نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است.

این محصول دارای یک بیس بسیار قوی است و صدای با کیفیت بسیار بالا و بسیار شفاف را به شما تحویل می‌دهد. همچنین این محصول بسیار خاص و باکیفیت به سبب طراحی بسیار جذابی که دارد بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته و توانسته تا خود را در میان بهترین اسپیکر برای باغ جا کند. رقص نورهای بسیار منحصر به فردی که در قسمت ساب ووفرهای این محصول طراحی شده است سبب شده تا زیبایی و جذابیت این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

این محصول از سری‌های وارداتی کمپانی مکسیدر است که از دو لایت بزرگ در قسمت بالای محصول نیز استفاده نموده است. لایت‌های بزرگ سقفی جلوه این محصول را چندین برابر نموده و محیط بسیار جذابی را نیز ایجاد می‌کند. در قسمت جلوی ساب ووفرهای این محصول توری محافط قرار گرفته است که وظیفه محافظت از ساب ووفرها را در برابر ضربه برعهده دارد. وجود توری در این محصول سبب شده تا میزان دوام و طول عمر این محصول به میزان قابلیت توجهی افزایش یابد.

این محصول معرفی شده در محتوا بهترین اسپیکر برای باغ دارای آمپلی فایر جداگانه است که شما توسط آن می‌توانید میزان ولوم، بیس و تریبل را بسته به نیاز خود تنظیم کنید. همچنین این محصول دارای 12 ماه گارانتی معتبر گاندو سرویس است که خدمات خود را به مصرف کنندگان خود در نقاط مختلف کشور ارائه می‌کند.

 

 

اسپیکر آیوا مدل 3000 پرو

 

خرید اسپیکر آیوا مدل 3000 پرو | افشین کالا

 

 

قطعا یکی از شگفتی‌های کمپانی آیوا که در میان بهترین اسپیکر برای باغ قرار گرفته است، اسپیکر آیوا مدل 3000 است. این محصول به واسطه طراحی بسیار خاص و منحصر به فردی که دارد توجه عمومی از مصرف کنندگان را به خود جلب نموده و از جایگاه بسیار ویژه‌ای به نسبت سایر محصولات موجود در بازار برخوردار است. همچنین رقص نورهای بسیار جذابی که در قسمت ساب ووفرهای این محصول طراحی شده که جلوه و جذابیت این اسپیکر آیوا را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

این محصول دارای قطعات بسیار باکیفیت و با بالاترین فناوری‌های موجود در باراز است که سبب شده تا میزان دوام و طول عمر این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یابد. اسپیکر آیوا مدل 3000 دارای 6 عدد ساب ووفر 12 اینچ است که سبب شده تا این محصول از قدرت صدای بی‌نظیر و بیس قوی برخوردار شود. صدایی که به گوش شما می‌رساند صدایی بسیار نرم و بدون نویز باشد، به طوری که شما حتی پس از ساعت‌ها بتوانید بدون آنکه اذیت شوید به موسیقی گوش بسپارید.

این اسپیکر معرفی شده در محتوا بهترین اسپیکر برای باغ دارای یک آمپلی فایر جداگانه بر روی محصول است که شما توسط آن می‌توانید تا میزان بیس و تریبل را بسته به نیاز و سلیقه خود تنظیم نموده و شما از شنیدن صدای موسیقی لذت ببرید. بر قسمت جلوی این محصول نیز از توری محافظ استفاده شده است تا از ساب ووفرهای این محصول محافظت کند، به این ترتیب ساب ووفرهای این محصول در برابر ضربه حفظ شده و میزان طول عمر آن‌ها افزایش می‌یابد. البته برند آیوا نیز محصولات خود را در زیر نظر کمپانی معتبر گاندو سرویس به مدت 12 ماه گارانتی نموده و با تاسیس نمایندگی‌های خود در سراسر کشور خدمات پس از فروش نیز ارائه می‌کند.

 

 

اسپیکر میکرولب مدل S-600

 

قیمت اسپیکر میکرولب مدل DJ-S600 | افشین کالا

 

 

محصول بعدی که از یک قدرت صدای بسیار خارق العاده برخوردار بوده و در میان بهترین اسپیکر برای باغ قرار گرفته است؛ اسپیکر میکرولب مدل S-600 است. این محصول به واسطه 6 عدد ساب ووفر 12 اینچی که دارد سبب شده تا این محصول از یک قدرت صدای بسیار فوق العاده با بیس قدرتمند بوده و صدا را باکیفیت و شفافیت بسیار بالا به گوش شما می‌رساند.

میزان توان این کالای صوتی و تصویری در حدود 520 وات بوده که نشان دهنده این است که این محصول از میزان پرتاب صدای بسیار قوی برخوردار شود. این محصول دارای قابلیت بسیار سرگرم کننده کارائوکه است که توسط آن می‌توانید تا صدای خواننده را از روی موسیقی به طور کامل حذف نموده و خودتان با موسیقی همخوانی کنید. این محصول دارای 2 عدد میدرنج است که سبب شده تا میزان شفافیت صدای این اسپیکر به میزان قابل توجهی افزایش یافته و صدایی با بالاترین کیفیت به شما تحویل دهد.

این اسپیکر میکرولب دارای قابلیت پشتیبانی از فرمت تصویری شده است که شما با استفاده از آن می‌توانید تا آن را به تلویزیون متصل نموده و به این ترتیب صدای تلویزیون را از آن خارج نمایید. همچنین این محصول بسیار باکیفیت به واسطه طراحی بسیار خاص و منحصر به فردی که دارد سبب شده تا توجه عمومی از مصرف کنندگان به سوی این محصول بسیار جذاب جلب شده و بسیار مورد توجه نیز قرار گیرد. همچنین رقص نورهایی که در قسمت ساب ووفرهای این محصول قرار گرفته است که سبب شده تا زیبایی و جذابیت این محصول چندین برابر شده و در میان بهترین اسپیکر برای باغ قرار گرفته است. به این ترتیب شما می‌توانید از کیفیت بسیار بالای این محصول نهایت لذت را برده و نام خود را در میان بهترین محصولات موجود در بازار قرار دهد. این محصول دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است که محصولات خود را به مدت 24 ماه گارانتی نموده و خدمات پس از فروش خود را به مصرف کنندگان حاضر در سراسر کشور ارائه می‌کند.

 

 

اسپیکر ویکر مدل 6655

 

خرید اسپیکر ویکر مدل 6655BL | افشین کالا

 

 

از دیگر اسپیکرهایی که می‌توان از آن به عنوان بهترین اسپیکر برای باغ معرفی کرد، اسپیکر 6655 از برند پرطرفدار ویکر است. این محصول از طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. این امر سبب شده تا توجه عمومی از مصرف کنندگان به سوی این محصول خارق العاده جلب شده و این محصول را انتخاب بسیار مناسبی برای خرید بدانند. همچنین رقص نورهای طراحی شده بر قسمت ساب ووفرها سبب شده تا زیبایی این محصول چندین برابر شده و به میزان قابل توجهی افزایش یابد و توجه بسیاری از مصرف کنندگان به سمت این محصول بسیار زیبا جلب شود. اسپیکر ویکر مدل 6655 از 4 عدد ساب ووفر 12 اینچی برخوردار است که بیانگر میزان قدرت صدای خارق العاده و باکیفیت بوده و برای مهمانی و مراسمات انتخاب بسیار مناسبی باشد.

میزان توان این اسپیکر 400 وات RMS است که سبب شده تا میزان پرتاب صدای این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یافته و به این ترتیب شما می‌توانید صدایی با قدرت بسیار فوق العاده از این اسپیکر تحویل بگیرید. در قسمت بالای این محصول از یک پنل بسیار حرفه‌ای برخوردار است که شما با استفاده این پنل می‌توانید بیس و تریبل این محصول را بسته به نیاز و سلیقه خود تنظیم نمایید. یه همراه این کالای صوتی و تصویری یک عدد میکروفون بیسیم به همراه ریموت کنترل و کابل‌های مربوطه است.

این محصول معرفی شده در محتوا بهترین اسپیکر برای باغ به صورت جفتی تولید شده و با استفاده از اتصال به برق شهری است که شما با اتصال آن به برق شهری می‌توانید از این محصول بسیار باکیفیت استفاده نمایید. این محصول دارای بدنه‌ای بسیار مقاوم در برابر ضربه قرار گرفته و ضد خش است. به این ترتیب این محصول از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و در طی مدت زمان طولانی می‌‌تواند زیبایی خود را حفظ کند. این محصول دارای 12 ماه گارانتی معتبر شرکت ویکر است که خدمات پس از فروش خود را به مصرف کنندگان حاضر در سراسر کشور ارائه می‌کند.

 

 

اسپیکر زیکو مدل 882

 

خرید اسپیکر زیکو مدل AS882 (گارانتی گاندوسرویس) | افشین کالا

 

 

و اما یکی از محصولات خارق العاده که جزء بهترین اسپیکر برای باغ معرفی می‌شود، اسپیکر زیکو مدل 882 است. این محصول به واسطه 4 عدد ساب ووفر 12 اینجی که برخوردار است از میزان قدرت صدای بسیار بالا با بیس بسیار قوی است که شما با استفاده از این اسپیکر فوق العاده می‌توانید در تمامی مهمانی‌ها و مراسمات خود استفاده نموده و به این ترتیب می‌توانید از کیفیت بسیار خارق العاده این محصول نهایت لذت را ببرید.

این اسپیکر زیکو بسیار باکیفیت بوده و حتی در باشگاه‌ها نیز می‌توان استفاده کرد؛ بنابراین نگران افت صدا یا کیفیت موسیقی حین ورزش نخواهید بود و می‌توانید برای مدت طولانی از این حصول استفاده کنید. بدنه‌ای که برای این اسپیکر زیکو مدل 882 طراحی شده است، دارای مقاومت بسیار بالایی در برای ضربه بوده که سبب شده است تا میزان دوام و طول عمر این اسپیکر جفتی به میزان قابل توجهی افزایش یافته و به این ترتیب میزان دوام و طول عمر محصولات این کمپانی به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد. به این ترتیب شما می‌توانید در طی مدت زمان طولانی از این محصول بسیار باکیفیت استفاده نموده و نهایت لذت را ببرید.

قطعات به کار برده شده درون این کالای معرفی شده در محتوا بهترین اسپیکر برای باغ از بهترین قطعات و با استفاده از به روزترین تکنولوژی‌ها تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد که این امر سبب شده تا این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در طی طولانی مدت نیز بتواند کیفیت آن را حفظ نماید. این اسپیکر زیکو دارای توری محافظ در قسمت جلوی محصول است که به منظور محافظت از ساب ووفرها تولید شده و از ایجاد ضربه بر روی ساب ووفرها جلوگیری می‌کند. این محصول بسیار باکیفیت دارای 12 ماه گارانتی معتبر گاندو سرویس بوده که ضمن محافظت از این محصول کیفیت آن را حفظ می‌نماید.

 

 

اسپیکر لومکس مدل باس

خرید اسپیکر لومکس مدل Boss 1 | افشین کالا

و اما یکی دیگر از محصولاتی بسیار باکیفیتی که می‌توان به عنوان بهترین اسپیکر برای باغ می‌توان معرفی کرد، اسپیکر لومکس مدل باس است. این محصول دارای بدنه‌ای با بالاترین مقاومت بوده و ضدخش است که می‌تواند در مقابل ضربه‌ از خود مقاوت نشان دهد؛ به این ترتیب دوام و طول عمر این کالا به میزان قابل توجهی افزایش یافته و به این ترتیب شما می‌توانید در مدت زمان طولانی از این محصول در منزل یا باغ‌تان استفاده نموده و از کیفیت بسیار بالای آن نهایت لذت را ببرید.

این محصول دارای طراحی بسیار خاص و شگفت‌ انگیز است که سبب شده تا مصرف کنندگان پس از مشاهده آن بسیار لذت برده و آن را از دسته محصولات برتر موجود در بازار بدانند. این محصول دارای رقص نورهای بسیار ویژه و منحصر به فرد در قسمت ساب ووفرهای این محصول است که سبب شده تا بر جذابیت و زیبایی این محصول افزوده شده و انتخاب بسیار مناسبی برای خرید باشد. اسپیکر لومکس مدل باس دارای 4 عدد ساب ووفر 15 اینچ است که از یک صدای بی‌نهایت قدرتمند و بیس بسیار قوی و فوق العاده برخوردار باشد و شما بتوانید از این محصول بسیار منحصر به فرد در تمامی مهمانی و مجالس خود استفاده نموده و شادی را مهمان منزلتان کنید.

قطعاتی که درون این اسپیکر لومکس معرفی شده در محتوا بهترین اسپیکر برای باغ طراحی شده است با توجه به بالاترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌ها بوده که سبب شده است تا میزان دوام و طول عمر این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یافته و به این ترتیب بتوانید تا پس از گذشت زمان نیز کیفیت خود را همانند روز اول حفظ نماید. اسپیکر لومکس مدل باس نیز دارای 24 ماه گارانتی معتبر لومکس است که با توجه به نمایندگی‌هایی که در بخش‌های مختلف کشور دارد موفق شده تا بتوانید مشکل مصرف کنندگان را در کمترین زمان ممکن به طور کامل رفع کند.

 

 

اسپیکر مکسیدر مدل 1242

قیمت اسپیکر مکسیدر مدل IRC 1242-AP | افشین کالا

این محصول دارای ارتفاع بالا بوده که جذابیت این محصول را چندین برابر نموده و این محصول را بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار داده است. همچنین این محصول بسیار باکیفیت دارای طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد است که سبب شده تا این اسپیکر مکسیدر بسیار مورد استقبال قرار بگیرد و توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب کند. این محصول بسیار باکیفیت دارای رقص نور بسیار جذاب RGB دور ساب ووفرهای این محصول است که سبب شده تا میزان زیبایی این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یابد. به همین دلیل این محصول به نسبت سایر محصولات موجود در بازار بسیار مورد توجه قرار گرفته و توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب نموده است.

اما اخرین محصو از برند مکسیدر که قصد داریم به عنوان بهترین اسپیکر برای باغ به شما معرفی کنیم، اسپیکر مکسیدر مدل 1242 است. این محصول یکی از غول‌ترین محصولاتی است که امروزه کمپانی معتبر مکسیدر آن را ساخته و خدمات پس از فروش به آن ارائه می‌کند. اسپیکر مکسیدر دارای 6 عدد ساب ووفر 12 اینچ است که سبب شده تا این اسپیکر مکسیدر از بیس بسیار قوی و تریبل قدرتمندی برخوردار بوده و سبب شده تا این اسپیکر از قدرت صدای بسیار بالایی برخوردار بوده و برای باغ‌های بسیار بزرگ نیز به آسانی پاسخگو است.

بدنه این محصول معرفی شده در محتوا بهترین اسپیکر برای باغ از مقاومت بسیار بالایی به نسبت سایر محصولات موجود در بازار قرار گرفته است که سبب شده تا این محصول بسیار باکیفیت از میزان دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار شود. اسپیکر مکسیدر مدل 1242 مجهز به توری محافظ در قسمت جلویی محصول است که سبب شده تا کمترین میزان آسیبی به این اسپیکر نرسیده و این محصول از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار شود. اسپیکر مکسیدر 1242 همانند سایر محصولات مکسیدر دارای 12 ماه گارانتی گاندو سرویس است و خدمات پس از فروش خود را به مصرف کنندگان حاضر در سراسر کشور ارائه می‌کند.

 

 

سخن آخر

همانطور در این مطلب راجع به بهترین اسپیکر برای باغ مطالعه کردید، در این مطلب اسپیکر متنوعی را از برندهای مختلف به شما معرفی کردیم. محصولاتی که به عنوان بهترین اسپیکر برای باغ به شما معرفی کردیم، این محصولات از برندهای بسیار معتبر و محبوب تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته‌اند، به همین دلیل همگی این محصولات از کیفیت بسیار خارق العاده و منحصر به فرد تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

طراحی که در این محصولات نیز تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است سبب شده تا شما بتوانید از کیفیت بسیار بالای این محصولات معرفی شده در محتوا بهترین اسپیکر برای باغ نهایت لذت را ببرید. همچنین این محصول بسیبار باکیفیت به سبب استفاده از قطعات بسیار باکیفیت درون محصولات خود سبب شده تا میزان دوام و طول عمر این محصول به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد. همچنین تمامی این محصولات به دست طراحان بسیار خوشنام و باتجربه داخلی تولید شده و درون این محصول قرار گرفته‌اند. به همین دلیل این امر سبب شده تا کیفیت محصولات این برندها بسیار بالا بوده و محصولات از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار شود.

تمامی این برندها محصولات خود را گارانتی نموده و با تاسیس نمایندگی در سراسر کشور موفق شده‌اند تا خدمات پس از فروش خود را به مصرف کنندگان حاضر در سراسر کشور ارائه کنند. اگر شما نیز به دنبال بهترین اسپیکر برای باغ خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا از این اسپیکرها را برای باغ خود خریداری کنید.

مطالب مرتبط
برچسب ها
ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه به منزله پذیرفتن قوانین نشر افشین کالا | فروشگاه تخصصی لوازم خانگی و صوتی تصویری می باشد.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مقاله نوشته نشده است