آرمین حسینی کولاک کمپانی Aiwa Japan در بازار ایران با تلویزیون Mini QLED آیوا

آرمین حسینی بدون دیدگاه
آشنایی تلویزیون Mini QLED آیوا

4 دقیقه مطالعه

قطعا شماهم این روزها اخبار مربوط به تلویزیون Mini QLED آیوا را شنیده‌اید، همه رسانه‌های این روزها درباره محصولات جدید کمپانی Aiwa Japan در ایران سخن می‌گویند و از این محصولات تعریف و تجمید می‌کنند؛ اما نسل جدید تلویزیون آیوا چگونه هستند و چه قابلیت‌های دارند که این روزها همه از تحولی بزرگ در این حوزه سخن می‌گویند.

همانطور که می‌دانید کمپانی معتبر Aiwa Japan طی سال‌های گذشته محصولات متعددی را در حوزه صوتی تصویری و لوازم خانگی روانه بازار ایران کرده که این محصولات همانند گذشته در صدر کالاهای بازار ایران قرار گرفته‌اند و از کیفیت بالایی برخودار هستند. این شرکت ابتدا تلویزیون‌های QLED را روانه بازار کرد که با استقبال مناسبی از سمت مصرف کنندگان روبه‌رو شد. حال محصولات جدید خود یعنی تلویزیون Mini QLED آیوا با تکنولوژی و قابلیت‌های بسیار پیشرفته روانه بازار ایران کرده است.

نسل جدید تلویزیون آیوا از تکنولوژی بروزتر و کیفیت بسیار بالاتر برخوردار هستند که ممکن است مشابه آن‌ها را در بازار ایران تابه‌حال مشاهده نکرده باشید. به طور مثال این محصولات از تکنولوژی‌های صدا و تصویر مدرن مانند Dolby Atmos و Dolby Vision برخوردار بود و تحت عنوان گوگل تی وی که شامل یک اپراتور قوی است، به بازار ایران عرضه خواهد شد. در ادامه قصد داریم با برخی از تکنولوژی‌های تلویزیون Mini QLED آیوا آشنا شده و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم؛ با افشین کالا همراه باشید.

تلویزیون Mini QLED آیوا چه ویژگی‌های خاصی دارد؟

همانطور که در بخش این محتوا مطالعه فرمودید، محصولات جدید کمپانی Aiwa Japan توانسته‌اند با بروزترین تکنولوژی‌های روز دنیا پا به بازار ایران بگذارند و جزو کالاهای درجه یک در ایران محسوب شوند. در واقع نسل جدید تلویزیون آیوا با پیشرفت چشمگیر در کیفیت تصویری و امکانات، تبدیل به محصولی بی‌رقیب شده است. امکانات تلویزیون Mini QLED آیوا عبارتند از:

  1. کنتراست بالاتر با استفاده از دیودهای نوری کوچکتر
  2. فناوری 144 هرتز
  3. صدای Dolby Atmos
  4. تکنولوژی Dolby Vision
  5. Japan Technology
  6. گوگل تی وی

کیفیت تصویری درجه یک با دیودهای نوری کوچکتر

همانطور که تیتر این بخش را مطالعه فرمودید، نسل جدید تلویزیون آیوا با کیفیت تصویر بسیار بالاتر تولید شده‌اند و می‌توان گفت که در صدر محصولات بازار ایران قرار خواهند گرفت. تلویزیون Mini QLED آیوا با استفاده از دیودهای نوری کوچکتر، روشنایی و کُنتراست بسیار بالاتری را دارند و تصویری بسیار باکیفیت و بدون نقص را به شما ارائه خواهد کرد. این تکنولوژی تفکیک بهتری بین مناطق روشن و تاریک داشته و به صورت دقیق‌، عمق و جزئیات بهتری از رنگ را نمایش می‌دهند. این ویژگی‌ها به خصوص در نمایش محتوای HDR (محدوده دینامیکی بالا) تاثیر بسزایی دارند.

فناوری 144 هرتز در تلویزیون Mini QLED آیوا

اگر شماهم جزو افرادی هستید که تصاویر متحرک زیادی را تماشا می‌کنید یا اهل بازی هستید فناوری 144 هرتز در تلویزیون Mini QLED آیوا به شما تصویری فوق العاده را ارائه می‌دهد. این محصولات با نرخ بروز رسانی 120 و 144 هرتز تولید شده‌اند و قادر هستند در ثانیه 144 فریم را به نمایش بگذارند. این ویژگی در تلویزیون برای کسانی که علاقه‌مند به بازی بوده و اصطلاحا گیمر هستند بسیار مهم بوده و می‌تواند رضایت کامل آن‌ها را جلب کند. البته اگر شما عاشق تماشا فیلم هستید و تمایل دارید از صحنه‌های اکشن و سریع فیلم لذت ببرید، فناوری 144 هرتز در تلویزیون Mini QLED آیوا می‌تواند لذت تماشا فیلم را به اوج برساند.

صدای Dolby Atmos

فقط تصویر مهم نیست، قطعا شما بدون صدا باکیفیت نمی‌توانید از فیلم یا بازی لذت ببرید؛ اما نگران نباشید چون کمپانی Aiwa Japan نیز برای این مورد تکنولوژی جدید به نام Dolby Atmos را در تلویزیون Mini QLED آیوا پیاده سازی کرده است. این تکنولوژی با استفاده از کانال‌های صوتی فراگیر صدایی چند بُعدی و واقع‌گرایانه را به شما ارئه خواهد کرد تا جزئیات صدا را هم به گوشتان برساند. در واقع این تکنولوژی به شما این حس را می‌دهد که در مرکز یک تجربه سینمایی قرار بگیرید و هیچ چیز را از دست ندهید.

تکنولوژی Dolby Vision در نسل جدید تلویزیون آیوا

تکنولوژی Dolby Vision در تلویزیون Mini QLED آیوا به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر را با کیفیت HDR دریافت کنید. این فناوری رنگ‌های تصویر را به صورت دقیق بازسازی کرده و کنتراست بالاتری را به شما ارائه می‌دهد. تکنولوژی DOLBY VISION در کنار دیودهای نوری کوچکتر به شما تصویری شفاف را ارئه داده و تمامی رنگ‌ها را به صورت دقیق پخش خواهد کرد.

Japan Technology

اما تکنولوژی کشور ژاپن یا Japan Technology را در سایر محصولات این کمپانی نیز مشاهده کرده‌اید. کشور ژاپن توانسته در حوزه صوتی و تصویری محصولات بسیار باکیفیت را روانه بازار کرده و از سایر برندهای جهان پیشتاز باشد. این تکنولوژی در تلویزیون Mini QLED آیوا توانسته صدای بهتر، کیفیت تصویر بالاتر و قطعات باکیفیت‌تر را به مصرف کنندگان ارائه کند؛ بنابراین شاهد کیفیت چشمگیر و تکونولوژی‌های خاص در نسل جدید تلویزیون آیوا خواهیم بود.

گوگل تی وی

این روزها در سرتاسر دنیا رابط کاربری و سرویس‌های ویدیویی رقابت شدیدی دارند و کمپانی‌های مطرح جهان به این موضوع اهمیت خاصی می‌دهند. در تلویزیون Mini QLED آیوا شاهد گوگل تی وی هستیم که این سرویس از طریق یک باکس جست‌وجو مثل GOOGLE.COM برای ویدیوها عمل کرده و با جست‌وجو عبارات مختلف می‌توانید ویدیوهای مدنظر خود را مشاهده کنید. این سرویس در این محصولات تبدیل به یک نقطه قوت خاص شده و توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است.

گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر

همانطور که می‌دانید انواع محصولات آیوا با گارانتی شرکت گاندوسرویس درون بازار ایران هستند که این شرکت توانسته برنده 8 دوره متوالی حمایت از حقوق مصرف کننده بوده که حرف اول را در حوزه خدمات پس از فروش خواهد زد. این شرکت همانند گذشته خدمات پس از فروش عالی را به کالاهای جدید یعنی تلویزیون Mini QLED آیوا ارائه خواهد داد و مصرف کنندگان در سراسر ایران می‌توانند از خدمات گاندوسرویس بهره‌مند شود. احتمالا نسل جدید تلویزیون آیوا همانند محصولات قبلی دارای 18 ماه گارانتی در سراسر ایران خواهند بود.

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با تلویزیون Mini QLED آیوا آشنا شدید. همانطور که مطالعه فرمودید محصولات جدید کمپانی AIWA JAPAN توانسته‌اند در بازار ایران کولاک کنند و تکنولوژی‌های بسیار بروز و جدیدی را مشاهده کنیم. این محصولات برای تماشای فیلم یا بازی بسیار مناسب هستند و بهترین کیفیت را به شما ارائه می‌دهد. همچنین با تکنولوژی‌های جدیدتر نسل جدید تلویزیون آیوا رنگ‌های تصاویر را به صورت دقیق ارائه کرده و عمق رنگ را به‌خوبی بازسازی می‌کند.

اما در تلویزیون Mini QLED آیوا تنها تصویر نسبت به نسل‌های قبلی پیشرفت نکرده است و این کمپانی تکنولوژی جدیدی را در بخش صوتی این محصولات پیاده سازی کرده تا شما بتوانید صدایی بسیار باکیفیت به همراه جزئیات را بشنوید. علاوه بر آن این تکنولوژی‌ها شما را در مرکز صدا قرار خواهند داد که تجربه‌ای هیجان انگیز در حین بازی یا فیلم را خواهید داشت. نسل جدید تلویزیون آیوا بزودی در بازار ایران عرضه خواهد شد و قطعا جزو کالاهای درجه یک بازار ایران خواهند بود. این کالاها با گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار مناسب در سراسر کشور به بازار ایران خواهند آمد که دیگر نگرانی بابت خرابی یا تعمیرات این کالاها نداشته باشید.

مطالب مرتبط
برچسب ها

دیدگاه ها برای این نوشته بسته می باشد