Omid یخچال هم قیمت ماشین شد! یک میلیارد تومان ناقابل!

Omid بدون دیدگاه
یخچال هم قیمت ماشین!

3 دقیقه مطالعه

شاید در سال‌های اخیر به کسی می‌گفتید که یخچال فریزر روزی به قیمت ماشین می‌رسد، به شما می‌خندید و حرفتان را باور نمیکرد. اما متاسفانه در حال حاضر این جمله که یخچال هم قیمت ماشین است خنده دار نیست و تبدیل به یک واقعیت شده است. در چند روز گذشته از جدیدترین یخچال فریزر LG رونمایی شده که آپشن‌ها و قابلیت‌های بسیار جذاب و باورنکردنی دارد. این محصول با طراحی بسیار خاص و زیبا توسط مهندسان الجی تولید شده که هم اکنون گران قیمت‌ترین یخچال فریزر بازار لوازم خانگی محسوب می‌شود. الجی در این محصول سعی داشته تا تمام دانشی که دارد را خرج کند یک محصول بسیار هوشمند و کارآمد را روانه بازار کند. در حال حاضر این محصول با توجه به نرخ ارز در بازار ایران حدود یک میلیارد تومان قیمت گذاری شده است و عبارت یخچال هم قیمت ماشین نیز به واقعیت پیوسته است. در ادامه برخی از اطلاعات این محصول را با شما در میان خواهیم گذاشت؛ پس با افشین کالا همراه باشید.

آشنایی با یخچال هم قیمت ماشین!

شاید هنوز هم باور اینکه یخچال هم قیمت ماشین کمی سخت و دشوار باشد اما باید با واقعیت‌ها کنار بیایم و این موضوع را درک کنیم. کمپانی الجی به تازگی محصولاتی را تحت عنوان lg signature روانه بازار کرده که محصولت لوکس این شرکت به حساب می‌آید. در جدیدترین مدل یخچال فریزر این برند شاهد یک محصول بسیار هوشمند و جذاب خواهیم بود که با توجه به نرخ ارز در بازار ایران حدود یک میلیارد تومان قیمت گذاری خواهد شد. این محصول که یخچال هم قیمت ماشین لقب گرفته است، از اپشن‌های بسیار خاص و حرفه‌ای برخوردار بوده که تا به‌حال در هیچ محصولی آن را مشاهده نکرده‌ایم. برخی از آپشن‌های خاص lg signature refrigerator در ادامه توضیح خواهیم داد. لازم است بدانید که این محصول در دو مدل دوقلو و بالا پایین تولید شده که از آپشن‌های بسیار لوکس و خاص بهره مند است.

1. آپشن جذاب یخچال هم قیمت ماشین؛ مجهز به 6 درب!

اولین آپشن این محصول درب‌های بسیار متعدد آن بوده که 6 درب دارد. این محصول در پایین دو درب برای فریزر و در بالا 2 درب یخچال و 2 درب شیشه‌ای که دارد که به راحتی می‌توانید مواد غذایی درون یخچالتان را مشاهده کنید.

2. درب یخچال به صورت اتوماتیک باز می‌شود!

یکی دیگر از آپشن‌های یخچال هم قیمت ماشین، باز شد درب به صورت اتواتیک است. این آپشن در زمانی که شما دستتان پر است مورد استفاده قرار گرفته و با استفاده از یک سنسور نور در پایین یخچال، می‌توانید پای خود را جلوی آن قرار داده و بدون دخالت دست درب یخچال به صورت اتوماتیک برایتان باز خواهد شد. البته برای باز شدن درب‌های یخچال راه دیگری نیز وجود خواهد داشت و با ضربه به قسمت درب شیشه‌ای، به صورت اتوماتیک درب‌ها باز می‌شوند.

3. اتصال به موبایل و کنترل از راه دور!

قابلیت جذاب دیگر این یخچال فریزر الجی که لقب یخچال هم قیمت ماشین را دارد، کنترل از راه دور به وسیله اتصال به موبایل است. شما می‌توانید این محصول را به موبایلتان متصل کرده و تنظیماتی مثل درجه سرمایش و غیره را از راه دور انجام دهید.

4. استیل ضد خش!

کمپانی الجی این محصول را با بدنه استیل ضد خش تولید کرده که این موضوع سبب شده تا نگرانی بابت خط و خش روی بدنه نداشته باشید و با خیال راحت از یخچال هم قیمت ماشین استفاده کنید.

5. باز شدن کشوهای فریزر به صورت اتوماتیک!

اما قابلیت بعدی که در lg signature refrigerator طراحی شده است، باز شدن اتوماتیک کشوهای فریزر بوده که این امر به وسیله یک سنسور درون این محصول انجام خواهد شد. فقط کافیست درب فریزر را باز کرده و تمامی کشوها را به صورت باز شده مشاهده کنید.

6. فریزر مجهز به آسانسور!

فریزر یخچال بالا پایین الجی مجهز به آسانسور بوده که شما پس از باز کردن درب فریزر، محفظه شیشه‌ای کشو به صورت اتوماتیک بالا آمده و دستسی راحت‌تری به مواد غذایی درون آن خواهید داشت.

سخن آخر

در این محتوا با برخی از امکانات lg signature refrigerator یا همان یخچال هم قیمت ماشین آشنا شدید. این محصولات در حال حاضر با قیمتی بسیار بالا و نجومی خرید و فروش خواهند شد اما نباید از اپشن‌های خاص آن صرف نظر کنید. اما به نظر شما آیا این محصول با چنین آپشن‌هایی و با قیمت حدود یک میلیارد تومان ارزش خرید دارد یا خیر؟

مطالب مرتبط
برچسب ها
ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه به منزله پذیرفتن قوانین نشر افشین کالا | فروشگاه تخصصی لوازم خانگی و صوتی تصویری می باشد.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مقاله نوشته نشده است