آشنایی با بهترین مدل لباسشویی کندی ایتالیا؛ محصولی بی نقص!

بدون دیدگاه
شناخت بهترین مدل لباسشویی کندی |‌افشین کالا

5 دقیقه مطالعه

شاید اگر این روزها به بازار جهت خرید ماشین لباسشویی مراجعه کنید با برندهای متفاوتی روبه‌رو شوید. اما در حال حاضر برند CANDY ITALIA محصولاتش را به بازار ایران عرضه کرده که توسط کارخانه معتبر ونام آشنای کمپانی معتبر پاکشوما تولید می‌شود. شماهم با مشاهده مدل‌های مختلف لباسشویی کندی حیرت زده خواهید شد و قطعا به دنبال خرید بهترین مدل لباسشویی کندی خواهید رفت که در این محتوا آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. از دهه 50 با نام کمپانی پاکشوما فعالیت خود را آغاز نموده و تا کنون موفق شده تا محصولات بسیار جذاب و باکیفیتی را روانه بازار کند. این کمپانی با گسترش فعالیت خود موفق شده تا چندین برند را ریز نظر خود پشتیبانی کرده و روانه بازار کند. یکی از کمپانی‌هایی که زیر نظر برند پاکشوما قرار گرفته و محصولات خود را با بازار عرضه نموده ، برند معتبر کندی است. محصولات برند کندی دارای فناوری‌های بسیار جذاب ایتالیایی بوده و محصولات خود را تحت نظر طراحی ایتالیایی تولید نموده و به بازار داخلی عرضه کرده است.

محصولات این کمپانی به دلیل طراحی بسیار جذاب و خیره کننده خود موفق شده تا توجه بسیاری از مصرف کنندگان به سوی خود جلب نموده و محصولات این کمپانی را جزء برترین محصولات موجود در بازار قرار داده است. محصولات کمپانی کندی از بهترین قطعات و متریال‌های موجود در بازار و تحت تکنولوژی ایتالیایی تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است، به همین دلیل موجب شده تا مصرف کنندگان برای کمپانی کندی توجه و ارزش ویژه‌ای قائل باشند. امروز آمدیم تا چند مدل از بهترین مدل لباسشویی کندی را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه این مطلب با افشین کالا همراه شوید.

آشنایی با بهترین مدل لباسشویی کندی

حتما نام آشنای برند کندی برای شما نیز نامی بسیار آشناست. کمپانی کندی محصولاتی با طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد تولید کرده و به دست مصرف کنندگان رسانده است، به همین دلیل کمپانی کندی از دسته برندهایی است که موفق شده‌اند تا محصولات بسیار باکیفیتی را تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. همچنین قابلیت‌های قرار گرفته درون این کالای خانگی براساس نیازها و خواسته‌های مصرف کنندگان تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. محصولات این کمپانی از دسته محصولات بسیار باکیفیت موجود در بازار بوده که انتخاب بسیار مناسبی برای منزلتان است. قصد داریم تا در این مطلب برخی از ویژگی‌های بهترین مدل لباسشویی کندی را به شما معرفی کنیم.

لباسشویی کندی مدل PFC-946

 

خرید ماشین لباسشویی 9 کیلویی کندی مدل GBT-1459 رنگ سفید | افشین کالا

 

اولین محصول از بهترین مدل لباسشویی کندی، با ظرفیت 9 کیلوگرم تولید شده که با مدل PFC-946 روانه بازار شده است. لباسشویی کندی مدل PFC-946 به واسطه طراحی بسیار و منحصر به فرد خود موجب شده تا به نسبت سایر محصولات موجود در بازار از جایگاه بسیار خاص و ویژه‎‌ای برخوردار شود. همچنین این محصول دارای موتور پرقدرت تسمه‌ای BLDC است که موجب شده تا دوام و طول عمر این محصول را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. همچنین این موتور به دلیل ساختار ساده و وزن نسبتا کم خود موجب شده تا میزان وزن این ماشین لباسشویی کاهش یافته و راحت‌تر قابل تعمیر باشد؛ به این ترتیب از پرداخت هزینه‌های هنگفت برای تعمیرات جلوگیری کند.

این ماشین لباسشویی از قابلیت‌های بسیار متنوع برای شست‌وشو برخوردار بوده که سبب شده تا شما بتوانید البسه خود را براساس نوع الیاف و پارچه متناسب را برنامه شست‌وشوی خود شست‌وشو دهید، به این ترتیب میزان کیفیت لباس‌های خود را همانند روز اول حفظ نموده و بتوانید تا مدت زمان زیادی کیفیت و زیبایی آن را حفظ نمایید. میزان دور موتور این مدل از بهترین مدل لباسشویی کندی 1400 دور در دقیقه بوده که شما می‌توانید میزان دور موتور را بسته به فعالیت خود تنظیم نمایید. این محصول از یک قابلیت شگفت انگیز به نام قابلیت افزودن لباس در حین شست‌وشو برخوردار است که موجب شده تا شما بتوانید شست‌وشو را متوقف نموده و به این ترتیب لباس‌های کثیف برجای مانده را شست‌وشو دهید.

 

قیمت ماشین لباسشویی کندی مدل PFC-946

 

لباسشویی کندی مدل PFC-846

 

قیمت ماشین لباسشویی 9 کیلویی کندی مدل GBT-1459 رنگ سیلور | افشین کالا

 

دومین محصول از میان بهترین مدل لباسشویی کندی، محصولی با مدل PFC-846 است. این ماشین لباسشویی تحت طراحی ایتالیایی تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است؛ به همین دلیل طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد این محصول موجب شده تا این کالای خانگی بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار بگیرد. همچنین درون این محصول پرطرفدار از درب فضایی و به رنگ دودی استفاده شده که موجب شده تا زیبایی این محصول چندین برابر شود.

در این محصول از موتور تسمه‌ای استفاده شده که به دلیل ساختار بسیار خاص خود دوام و طول عمر این محصول را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. کمپانی Candy در موتور این مدل از بهترین مدل لباسشویی کندی از یک تکنولوژی ویژه به نام فناوری BLDC استفاده نموده که موجب شده تا میزان صدا و لرزش درون این ماشین لباسشویی به میزان قابل توجهی کاهش یابد. طراحان و متخصصان برند کندی از برنامه‌های بسیار متنوع و ویژه برای شست‌وشو درون این ماشین لباسشویی استفاده نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است، به همین دلیل شما می‌توانید با استفاده هر یک از برنامه‌های شست‌وشوی مختص به نوع پارچه البسه خود لباس‌ها را شست‌وشو داده و همانند روز اول تحویل بگیرید. این محصول دارای بدنه‌ای با مقاومت بسیار بالا بوده که به آسانی آسیب نخواهد دید؛ به این ترتیب در طی مدت زمان طولانی می‌توانید زیبایی این محصول را حفظ کنید.

 

قیمت ماشین لباسشویی کندی مدل PFC-846

 

آیا محصولات کندی ایتالیا از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار هستند؟

امروزه به جرئت می‌توانید نام برند کندی را در میان برترین برندها در حوزه گارانتی و خدمات پس از فروش نام ببریم، زیرا محصولات این کمپانی مخصوصا لباسشویی کندی تحت نظر کمپانی پاکشوما ساخته شده و خدمات پس از فروش را به مصرف کنندگان ارائه می‌کنند. گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات برای بسیاری از مصرف کنندگان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ زیرا در هنگام خرابی محصول شما ناچار به پرداخت هزینه‌های هنگفت برای تعمیرات نبوده و بتوانید گارانتی و خدمات پس از فروش همان کمپانی استفاده نمایید. تا کنون در این مطلب درباره بهترین مدل لباسشویی کندی اطلاعاتی یافتید، محصولات کندی تحت نظر کمپانی پاک سرویس یا همان برند پاکشوما به مدت 24 ماه گارانتی شده و خدمات پس از فروش به آن‌ها تعلق می‌گیرد. این کمپانی معتبر با توجه به نمایندگی‌های متعدد خود در نقاط مختلف کشور موفق شده تا بتوانند خدمات پس از فروش مناسبی را به مصرف کنندگان خود ارائه کنند.

به همین دلیل این کمپانی از دسته برندهایی بوده که خدمات بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان خود ارائه می‌کند. این برند از تعمیرکاران بسیار حاذق و بااستعداد درون کمپانی خود استفاده نموده که موجب شده تا محصولات آن‌ها از گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار شده و بتوانند محصولات مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن تعمیر نموده و همانند روز اول به شما تحویل دهند. لازم است بدانید که بهترین مدل لباسشویی کندی شامل گارانتی ویژه بوده و در سراسر ایران خدمات پس از فروش به آن‌ها ارائه خواهد شد.

سخن آخر

در این محتوا به بررسی بهترین مدل لباسشویی کندی پرداختیم، همانطور که متوجه شدید برند کندی یک برندی ایتالیایی بوده که کمپانی پاکشوما نمایندگی این برند را برعهده خود گرفته و محصولات این برند را با توجه به فناوری‌ها و تکنولوژی‌های ایتالیایی تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است، به همین دلیل محصولات این کمپانی از جایگاه بسیار ویژه‌ای در بازار برخوردار بوده و بسیار نیز مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. این محصولات دارای طراحی بسیار زیبا و جذاب ایتالیایی بوده که موجب شده اند تا زیبایی و جذابیت این محصول چندین برابر شود و زیبایی منزلتان را چندین برابر کند.

محصولات این برند دارای یک موتور با فناوری پیشرفته به نام موتور تسمه‌ای BLDC بوده که میزان صدا و لرزش در بهترین مدل لباسشویی کندی را به میان قابل توجهی کاهش داده و دوام و طول عمر این محصول به میزان قابل توجهی افزایش داده است. همچنین درب این محصول دارای ابعاد بزرگتر و به رنگ دودی تولید و درون این محصول قرار گرفته که موجب شده تا لباس‌های درون ماشین لباسشویی مشخص نشود. این محصول بسیار جذاب دارای برنامه‌های بسیار متنوع برای شست‌وشو بوده که شما می‌توانید برای هریک از لباس‌های خود با الیاف و جنس متفاوت، آن را با برنامه‌های مختص به خود شست‌وشو دهید.

مطالب مرتبط
برچسب ها
ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه به منزله پذیرفتن قوانین نشر افشین کالا | فروشگاه تخصصی لوازم خانگی و صوتی تصویری می باشد.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مقاله نوشته نشده است