مائده اسماعیلی معرفی 9 مدل از بهترین لباسشویی 8 کیلویی در ایران

مائده اسماعیلی بدون دیدگاه
معرفی بهترین لباسشویی 8 کیلویی | افشین کالا

12 دقیقه مطالعه

شاید بهترین حجم از ماشین لباسشویی، 8 کیلوگرم باشد اما در میان مدل‌ها و تنوع زیاد این حجم، ندانیم که بهترین لباسشویی 8 کیلویی کدام است. در دنیای پرمشغله امروزی بدون شک بسیاری از مصرف کنندگان زمان کافی برای شست‌وشوی لباس‌های خود را به صورت دستی ندارند. امروزه با تولید ماشین لباسشویی نیمی از مشکلات مصرف کنندگان رفع شده و می‌توانند تا به آسانی تمامی البسه، ملحفه و روتختی خود را به طور کامل شست‌وشو دهند.

از آنجا که یکی از کالاهای ضروری موجود در هرخانه‌ای، ماشین لباسشویی است؛ بیش از ده‌ها برند هستند که در حوزه تولید این کالای خانگی فعالیت می‌کنند، به همین دلیل همواره این سوال ذهن بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود درگیر نموده است که لباسشویی‌های چه برندی برای خرید بسیار مناسب است؟ یکی از پرطرفدارترین ماشین لباسشویی‌ها که بسیاری از مصرف کنندگان آن را انتخاب بسیار مناسبی برای منزل خود می‌دانند، لباسشویی‌هایی با میزان ظرفیت 8 کیلوگرم بوده که برای خانواده‌هایی با میزان جمعیت 4 الی 6 نفره انتخاب بسیار درستی است. در این محتوا قصد داریم تا شما را با بهترین لباسشویی 8 کیلویی آشنا کنیم که شما بتوانید محصول مورد نظر خود را بسته به نیاز و سلیقه خود انتخاب نمایید، پس در ادامه این محتوا با افشین کالا همراه شوید.

معرفی بهترین لباسشویی 8 کیلویی

بدون‌شک شما در هنگام خرید ماشین لباسشویی با ده‌ها برند و بیش از صدها مدل روبه‌رو می‌شوید که انتخاب را برای شما بسیار سخت و دشوار می‌کند؛ به همین دلیل بسیاری از مصرف کنندگان نمی‌دانند که خرید چه محصولی در میان کالاهای موجود در بازار می‌تواند به طور کامل خواسته‌ها و نیازهای مصرف کنندگان را براورده نموده و انتخاب برای مناسبی برای منزلشان است.

 

 

در این قسمت با مطالعه در رابطه با بهترین لباسشویی 8 کیلویی می‌توانید تا به آسانی محصول مورد نظر خود را در میان محصولات متنوع موجود در بازار بیابید و با خیال آسوده محصول مناسب را برای منزلتان خریداری کنید. اگر شما نیز از دسته مصرف کنندگانی بوده که به دنبال خرید کالای خانگی مناسب برای منزلتان هستید، حتما این مطلب را درباره بهترین لباسشویی 8 کیلویی مطالعه کنید. قصد داریم در این محتوا به معرفی این محصولات که لباسشویی 8 کیلویی هستند، بپردازیم:

  1. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40808
  2. ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW8TI1
  3. ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K8540
  4. ماشین لباسشویی کندی مدل PFC-846
  5. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-41801
  6. ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW8VW1
  7. ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG82
  8. ماشین لباسشویی هیمالیا مدل دلتا
  9. ماشین لباسشویی بست مدل BWD-8237

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40808

 

خرید ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما مدل BWF 40808 | افشین کالا

 

اولین محصولی که قصد داریم تا به عنوان بهترین لباسشویی 8 کیلویی به شما معرفی کنیم، ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40808 است. این لباسشویی پاکشوما یکی از جذاب‌ترین محصولات 8 کیلویی برند پاکشوما بوده که از طراحی بسیار خاص و منحصر به فردی برخوردار است. این ماشین لباسشویی از دیگ الماسه برخوردار است که سبب شده تا از چین و چروک البسه در حین شست‌شو جلوگیری شده و به این ترتیب سلامت الیاف لباس‌ها را حفظ می‌کند. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40808 از 16 برنامه اصلی برای شست‌وشو و 5 برنامه تکمیل کننده شست‌وشو برخوردار است که شما با توجه به نوع لباس و جنس پارچه آن می‌توانید تا برنامه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

 

همچنین این کالای خانگی از قابلیت افزودن لباس در حین شست‌وشو برخوردار بوده که به واسطه آن می‌توانید حتی پس از شروع شست‌وشو در لباسشویی شست‌وشو را متوقف نموده و به این ترتیب لباس‌های کثیف باقی مانده را درون لباسشویی بیاندازید. این ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما از موتور تسمه‌ای و پرقدرت BLDC برخوردار است و بسیار باکیفیت و پرقدرت بوده و از میزان دور موتور 1400 دور در دقیقه برخوردار است؛ به همین دلیل می‌توان گفت که این ماشین لباسشویی پاکشوما در رده بهترین لباسشویی 8 کیلویی قرار دارد.

موتور این محصول از میزان صدا و لرزش کمی برخوردار است که به سبب آن شما می‌توانید تا این کالای خانگی را حتی در شب نیز استفاده نمایید بدون آنکه صدای آن شما را اذیت کند. این محصول با میزان مصرف انرژی ++A برخوردار بوده و به میزان اندکی انرژی مصرف می‌کند. این محصول همانند انواع محصولات پاکشوما از 24 ماه گارانتی معتبر پاک سرویس برخوردار بوده و خدمات پس از فروش خود را به تمامی مصرف کنندگان ارائه می‌نماید.

 

 

ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW8TI1

 

خرید ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW8TI1 ظرفیت 8 کیلوگرم | افشین کالا

 

دومین محصولی که در میان بهترین لباسشویی 8 کیلویی قرار گرفته، بدون شک ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW8TI1 است. این لباسشویی کلور دارای بدنه خود رنگ کره‌ای است که سبب شده تا این محصول در برابر ضربه از میزان مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد؛ در نتیجه این کالای خانگی از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار است. دیگ طراحی شده در لباسشویی از فناوری جدید برخوردار بوده که لباس‌ها را در برابر خوردگی و آسیب حفظ می‌کند. ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW8TI1 دارای موتور بسیار باکیفیت دایرکت درایو است که از میزان دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و میزان صدا و لرزش آن به نسبت سایر موتورها بسیار کمتر است.

 

 

همچنین این کالای خانگی از طراحی بسیار زیبا و خیره کننده برخوردار است که توجه تمامی مصرف کنندگان را به سوی خود جلب نموده و این محصول را در میان بهترین لباسشویی 8 کیلویی قرار داده است. این ماشین لباسشویی از 14 برنامه برای شست‌وشو برخوردار است که شما به سبب آن می‌توانید تا تمامی البسه خود را با برنامه شست‌وشوی مخصوص شست‌وشو داده و به این ترتیب البسه مورد نیاز خود را با برنامه متناسب با آن شست‌وشو دهید. همچنین برنامه اشعه فرابنفش که درون این محصولات وجود دارد که شما با استفاده از این برنامه می‌توانید تا تمامی باکتری‌ها و میکروب‌های موجود بر البسه شما را به طور کامل از بین ببرد.

یک قابلیت بسیار ویژه در این ماشین لباسشویی وجود دارد که شما به واسطه آن می‌توانید مدت زمان شست‌وشو، دور موتور و دمای آب را به میزان دلخواه خود تنظیم نموده و به این ترتیب آن را به عنوان برنامه پیش فرض ذخیره کنید. این کالای خانگی دارای 30 ماه گارانتی معتبر ایرانیان شرق بوده و خدمات پس از فروش خود را به تمامی مصرف کنندگانی که در سراسر کشور زندگی می‌کنند ارائه می‌نماید.

 

 

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K8540

 

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K8540 رنگ سیلور

 

از دیگر محصولاتی که می‌توان به عنوان بهترین لباسشویی 8 کیلویی در اختیار شما قرار دهیم، ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K8540 است. این محصول یکی از جذاب‌ترین محصولات 8 کیلویی برند جی پلاس بوده و از طراحی بسیار خاص و جذابی برخوردار است.  این محصول دارای درب فضایی در قسمت جلوی محصول است که زیبایی و جذابیت این ماشین لباسشویی را چندین برابر نموده و از نمایش لباس‌ها در هنگام شست‌وشو جلوگیری می‌کند. این لباسشویی جی پلاس از 16 برنامه اصلی برای شست‌وشو برخوردار است که شما با استفاده از آن می‌توانید تا تمامی البسه‌های خود را با توجه به برنامه مناسب شست‌وشو داده و به این ترتیب کیفیت لباس‌های خود را همانند روز اول حفظ نمایید. موتور ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K8540 از نوع تسمه‌ای BLDC است که از میزان صدا و لرزش بسیار اندکی برخوردار است، به همین دلیل شما می‌توانید در هر ساعتی البسه خود را شست‌وشو داده و نگران صدای آزار دهنده آن نباشید.

 

 

میزان دور موتور این مدل که بهترین لباسشویی 8 کیلویی است، 1400 دور در دقیقه بوده و شما می‌توانید آن را نیز بسته به دلخواه و نوع البسه خود تغییر دهید. میزان مصرف انرژی این ماشین لباسشویی به میزان +++A رسیده و به این ترتیب به میزان کمی انرژی مصرف می‌کند و به میزان زیادی در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. این محصول از قابلیت افزودن لباس در حین شست‌وشو برخوردار است که شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید تا شست‌وشو را متوقف نموده و لباس‌های کثیف برجای مانده را داخل ماشین لباسشویی بریزید، به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا شما تا نوبت بعدی شست‌وشو صبر کنید. لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K8540 همانند انواع محصولات جی پلاس دارای 24 ماه گارانتی معتبر گلدیران بوده و در صورت بروز مشکل آن را برای محصول شما رفع می‌نماید.

 

 

ماشین لباسشویی کندی مدل PFC-846

 

خرید ماشین لباسشویی 9 کیلویی کندی مدل GBT-1459 رنگ سفید | افشین کالا

 

محصول بعدی که قصد داریم به شما به عنوان بهترین لباسشویی 8 کیلویی معرفی کنیم، ماشین لباسشویی کندی مدل PFC-846 است. این لباسشویی کندی نیز از طراحی بسیار خاص و بی‌نظیر ایتالیایی بوده امروزه که باب سقیله بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است؛ به همین دلیل این محصول نیز در رده بهترین لباسشویی 8 کیلویی قرار گرفته است. لباسشویی کندی از پنل بسیا مجهز برخوردار است که به واسطه آن شما می‌توانید تا تنظیمات مدنظر خود و برنامه شست‌وشو را انتخاب نمایید.

 

 

این کالای خانگی از موتور بسیار قدرتمند تسمه‌ای برخوردار بوده که از دوام و سرعت عمل مناسبی برخودار است. همچینن میزان صدا و لرزش این موتور به میزان کمی بوده و دارای میزان دور موتور 1400 دور در دقیقه است. ماشین لباسشویی کندی مدل PFC-846 به واسطه دیگ الماسه‌ای که دارد سبب شده تا از میزان برخورد البسه با دیگ کاسته شده و به این ترتیب این محصول بتواند تا میزان کیفیت آن را همانند روز اول حفظ نماید.

این ماشین لباسشویی از برنامه‌های بسیار متعدد مانند شست‌وشوی اقتصادی، شست‌وشوی سریع، شست‌‌وشوی ملحفه و روتختی و غیر برخوردار است که یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های شست‌وشوی آن، قابلیت افزودن لباس در حین شست‌وشو است؛ این قابلیت بسیار جذاب سبب شده تا شما بتوانید لباسشویی را در حین شست‌وشو متوقف نموده و درب آن را باز نمایید، به این ترتیب شما می‌توانید تا لباس‌های کثیف باقی مانده را شست‌وشو دهید. به طور کلی تعداد برنامه‌های این کالای خانگی 16 عدد بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با توجه به نوع پارچه و لباس خود برای شست‌وشو را انتخاب نمایید. لباسشویی کندی مدل PFC-846 نیز همانند انواع محصولات کندی از گارانتی و خدمات پس از فروش پاک سرویس برخوردار بوده و به مدت 24 ماه تحت گارانتی شرکت پاک سرویس است.

 

 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-41801

 

خرید ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-41801 | افشین کالا

 

یکی از جدیدترین محصولات برند پاکشوما که در میان بهترین لباسشویی 8 کیلویی قرار گرفته، ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-41801 است. این محصول از پرطرفدارترین محصولات برند پاکشوما بوده که به تازگی به بازار ارائه شده است. این محصول از طراحی بسیار شیک و جذاب برخوردار بوده و توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب نموده است. همچنین این ماشین لباسشویی از 16 برنامه اصلی برای شست‌وشو و 5 عدد برنامه جهت تکمیل شست‌وشو برخوردار است که سبب شده تا شما بتوانید تمامی البسه خود را با یک برنامه متناسب شست‌وشو دهید.

این ماشین لباسشویی از فناوری جدید به نام الماسه در دیگ خود برخوردار است که سبب شده تا از آسیب به لباس‌ها و ایجاد چین و چروک بر روی آن‌ها تا حد زیادی جلوگیری شود. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-41801 دارای موتور بسیار بادوام و پرقدرت تسمه‌ای بوده که از دوام بالا و عملکرد فوق العاده‌ای برخوردار است. همچنین کمپانی پاکشوما از فناوری BLDC در این محصول استفاده نموده است که سبب شده تا میزان صدا و لرزش این موتور به میزان قابل توجهی کاهش یافته و این محصول را در جایگاه بهترین لباسشویی 8 کیلویی قرار داده است. لباسشویی پاکشوما از میزان دور موتور 1400 دور در دقیقه برخوردار بوده که می‌توانید میزان آن را بسته به نیاز خود تنظیم نمایید.

البته بدنه این محصول که بهترین لباسشویی 8 کیلویی است، در برابر ضربه از میزان مقاومت بسیار بالایی برخوردار است که سبب شده تا این محصول از دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و بتواند تا زیبایی این محصول را همانند روز اول حفظ کند. این محصول نیز از قابلیت بسیار کاربردی افزودن لباس در حین شست‌وشو به شما این امکان را می‌دهد که باقی لباس‌های کثیف خود را به ماشین لباسشویی اضافه نمایید. لباسشویی پاکشوما مدل BWF-41801 از 24 ماه گارانتی معتبر پاک سرویس برخوردار بوده و خدمات خود را به تمامی مصرف کنندگان ارائه می‌نماید.

 

 

ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW8VW1

 

خرید ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW8VW1 ظرفیت 8 کیلوگرم | افشین کالا

 

از دیگر محصولاتی که به عنوان بهترین لباسشویی 8 کیلویی به مصرف کنندگان معرفی شده و بدون شک از طرفداران زیادی برخوردار است، ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW8VW1 بوده که از نظر بسیاری از مصرف کنندگان انتخاب مناسبی برای خرید است. این کالای خانگی دارای طراحی بسیار خاص و خیره کننده بوده و انتخابی بسیار خاص و شیک برای آشپزخانه شما است. همچنین این محصول از 14 برنامه اصلی برای شست‌وشو برخوردار است که شما به سبب آن می‌توانید تا نوع برنامه را در این محصول را به شکل دلخواه خود تنظیم نمایید.

ماشین لباسشویی کلور مدل CWM-BMW8VW1 از بدنه بسیار باکیفیت و از جنس خود رنگ کره‌ای برخوردار است که سبب شده تا میزان دوام و طول عمر این محصول به میزان قابل توجهی افزایش یابد. همچنین این محصول از برنامه شست‌وشو با بخار برخوردار بوده که سبب شده است تا از چروک شدن البسه در حین شست‌وشو جلوگیری شود؛ به این ترتیب بدون آنکه احتیاج به اتو کشیدن داشته باشید البسه خود را تن بزنید. همچنین وجود درامی به شکل الماسه در این کالای خانگی سبب شده تا سطح تماس البسه با دیگ کاهش یافته و به این ترتیب از آسیب به الیاف آن جلوگیری شود. نوع موتور این محصول نیز تسمه‌ای بوده که از راندمان بسیار بالایی برخوردار است.

وجود فناوری BLDC در این محصول که بهترین لباسشویی 8 کیلویی است، سبب شده تا میزان صدا و لرزش موتور ماشین لباسشویی به میزان قابل توجهی کاهش یافته و در میزان مصرف انرژی بسیار صرفه جویی شود؛ به همین دلیل میزان گرید مصرف انرژی در این محصول برند کلور به +++A  می‌رسد. لباسشویی کلور مدل CWM-BMW8VW1 نیز همانند انواع محصولات کلور از 30 ماه گارانتی معتبر شرکت ایرانیان شرق برخوردار است.

 

 

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG82

 

بررسی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG84 ظرفیت 8 کیلوگرم | افشین کالا

 

محصول بعدی که به عنوان بهترین لباسشویی 8 کیلویی قصد داریم به شما معرفی کنیم، ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG82 است. این لباسشویی ایکس ویژن یکی از محبوب‌ترین محصولات برند معتبر شرکت ایکس ویژن بوده که به دلیل طراحی بسیار زیبا و جذابی که دارد توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب می‌نماید. همچنین این محصول بسیار باکیفیت از بدنه‌ای با میزان مقاومت بسیار بالا برخوردار است که سبب شده تا میزان دوام و طول عمر این کالای خانگی نیز افزایش یابد. این محصول از موتور یونیورسال برخوردار بوده و از دور موتور 1200 دور در دقیقه برخوردار است. وجود دیگ کریستالی سبب شده تا میزان سطح تماس لباس‌ها با دیگ تا میزان قابل توجهی کاهش یافته و به این ترتیب کیفیت البسه شما حفظ می‌شود.

وجود سیستم تعادلی خودکار در این محصولات سبب شده تا متناسب با میزان حجم صدای این محصول آب اضافه نموده و به این ترتیب از مصرف بیش از حد آب در آن جلوگیری می‌کند. این لباسشویی 8 کیلویی ایکس ویژن به گونه‌ای طراحی شده است که از میزان مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردار بوده و به این ترتیب به میزان گرید انرژی +++A رسیده است، به همین دلیل این محصول نیز در میان بهترین لباسشویی 8 کیلویی قرار گرفته است. این محصول از برنامه‌های متنوعی ماننده شست‌وشوی سریع؛ شست‌وشوی اقتصادی، شست‌وشوی البسه کودکان و غیره است که شما بسته به نیاز خود می‌توانید مدل مورد نیاز خود انتخاب نمایید. میزان گارانتی و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG82 همانند انواع محصولات ایکس ویژن در طی مدت زمان 24 ماه بود و خدمات پس از فروش خود را به مصرف کنندگان حاضر در سراسر کشور ارائه می‌نماید.

 

 

ماشین لباسشویی هیمالیا مدل دلتا

 

خرید ماشین لباسشویی هیمالیا مدل دلتا ظرفیت 8 کیلوگرم | افشین کالا

 

محصول بعدی که یکی از بهترین لباسشویی 8 کیلویی بوده، ماشین لباسشویی هیمالیا مدل دلتا است. این لباسشویی هیمالیا یکی از جذاب‌ترین محصولات برند برند هیمالیا است که از طراحی بسیار جذاب و زیبایی برخوردار بوده و به این ترتیب زیبایی و جذابیت آن توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب می‌کند. همچنین پنل تیزه آن با درب فضایی این ماشین لباسشویی هارمونی جذابی را ایجاد نموده و به این ترتیب زیبایی و جذابیت این محصول را چندین برابر می‌نماید.

ماشین لباسشویی هیمالیا مدل دلتا از 12 برنامه اصلی برای شست‌وشو برخوردار بوده که به سبب آن شما می‌توانید البسه، ملحفه خود را بسته به نوع پارچه و الیاف آن شست‌وشو دهید. البته این کالای خانگی از قابلیت افزودن لباس در حین شست‌وشو نیز برخوردار است که شما با استفاده از این قابلیت بسیار جذاب و کاربردی می‌توانید در صورت نیاز شست‌وشو را متوقف نموده و به این ترتیب لباس‌های کثیف باقی مانده را داخل لباسشویی قرار دهید. موتور این لباسشویی هیمالیا مدل دلتا از نوع تسمه‌ای است که از میزان عملکرد بی‌نظیر و راندمان بسیار بالا برخوردار است.

وجود فناوری BLDC در این محصول که بهترین لباسشویی 8 کیلویی است، سبب شده تا میزان صدا و لرزش این ماشین لباسشویی به میزان قابل توجهی افزایش یافته و به این ترتیب در مصرف انرژی نیز به میزان قابل توجهی صرفه جویی می‌کند. همچنین این محصول از بدنه‌ای با میزان مقاومت بسیار بالا برخوردار بوده و در برابر ضربه به آسانی خراب نمی‌شود. البته این محصول از برند هیمالیا دارای دور رنگ سفید و سیلور بوده که شما بسته به سلیقه خود هر رنگ این ماشین لباسشویی را خریداری نمایید. ماشین لباسشویی هیمالیا مدل دلتا همانند انواع محصولات هیمالیا دارای 30 ماه گارانتی معتبر شرکت هیمالیا بوده که در صورت هر مشکلی در کمترین زمان ممکن برای شما رفع می‌نماید.

 

 

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-8237

 

خرید ماشین لباسشویی بست مدل BWD-8236 ظرفیت 8 کیلوگرم | افشین کالا

 

آخرین محصولی که قصد داریم تا به عنوان بهترین لباسشویی 8 کیلویی به شما معرفی کنیم، ماشین لباسشویی بست مدل BWD-8237 است. این لباسشویی بست یکی از بهترین محصولات برند بست بوده که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. این محصول دارای 15 عدد برنامه شست‌وشو بوده که مخصوص برای شست‌وشوی هرنوع لباس با هرنوع الیاف و پارچه‌ای انتخاب بسیار مناسبی است. همچنین این محصول بسیار باکیفیت دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد بوده که توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب نموده است. همچنین وجود درب فضایی در این محصول سبب شده تا زیبایی و جذابیت این محصول به میزان قابل توجهی افزایش بیابد. نوع موتور ماشین لباسشویی بست مدل BWD-8237 یونیورسال بوده و تا میزان 1200 دور در دقیقه فعالیت می‌کند.

این محصول از میزان مصرف انرژی بسیار پایینی بوده و به میزان +++A  می‌رسد، به همین دلیل این لباسشویی 8 کیلویی بست از دسته محصولاتی است که از میزان مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردار است و در میان بهترین لباسشویی 8 کیلویی قرار گرفته است. وجود برنامه بخارشوی در این کالای خانگی سبب شده تا از ایجاد چین و چروک بر روی البسه‌های در حال شست‌وشو شود؛ به این ترتیب شما می‌توانید تا بدون نیاز به اتو کردن لباس آن را استفاده نمایید. برند بست نیز محصولات خود را تحت نظر شرکت انتخاب سرویس  گارانتی نموده و خدمات پس از فروش خود را به سراسر کشور ارائه می‌کنند. ماشین لباسشویی بست مدل BWD-8237 دارای 24 ماه گارانتی شرکت انتخاب سرویس همانند انواع محصولات بست بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل برای محصول شما آن را در کمترین زمان ممکن رفع می‌نماید.

 

 

سخن آخر

همانطور که در این محتوا به مطالعه بهترین لباسشویی 8 کیلویی مطلعه نمودید، در این مطلب شما را با محصولات مختلفی آشنا نمودیم که جزئی از بهترین لباسشویی 8 کیلویی موجود در بازار هستند. همچنین محصولاتی که به شما معرفی کردیم جز برترین محصولات تمامی برندهای بسیار مطرح و جذابی بوده که امروزه در حوزه تولید کالای خانگی از جمله ماشین لباسشویی فعالیت نموده و محصولات متنوعی را به بازار عرضه می‌کنند. تمامی مصرف کنندگان بر این باور هستند که در میان تمامی محصولات موجود در آشپرخانه ماشین لباسشویی یکی از ضروری‌ترین محصولاتی است که امروزه کمک‌های بسیاری به راحتی و آسایش مصرف کنندگان نموده و نقش کلیدی در حفظ نظافت و سلامت آن دارد، به همین دلیل بسیاری از مصرف کنندگان در انتخاب لباسشویی مورد نیاز خود دچار نگرانی هستند. شما در این مطلب با انواع مختلفی از لباسشویی‌های 8 کیلویی آشنا شده و به این ترتیب می‌توانید بهترین انتخاب را برای منزل خود داشته باشید.

مطالب مرتبط
برچسب ها

دیدگاه ها برای این نوشته بسته می باشد