معرفی بهترین مدل یخچال دیپوینت؛ اوج خلاقیت و تکنولوژی!

بدون دیدگاه

8 دقیقه مطالعه

آیا شماهم قصد خرید یخچال Depoint را دارید و نمی‌دانید کدام محصول جزو بهترین مدل یخچال دیپوینت است؟ ما در این محتوا قصد داریم تا بهترین یخچال فریزرهای برند دیپوینت را به شما معرفی کنیم. کمپانی معتبر دیپوینت یکی از صدها کمپانی است که در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. این کمپانی با بهره‌گیری از نخبگان و متخصصان مطرح و ارتقای تجهزات و دسگاه‌های درون کارخانه موفق شده تا محصولات بسیار باکیفیتی را تولید و به بازار داخلی عرضه کند، به همین دلیل این کمپانی جزئی از برترین کمپانی‌ها در حوزه تولید کاای خانگی است که با تلاش‌های بسیار خود موفق شده تا محصولات متعددی را به بازار داخلی عرضه کند. کمپانی معتبر دیپوینت با استفاده از موتورهای بسیار باکیفیت در محصولات خود منجر به بهینه سازی مصرف انرژی درون یخچال فریزرهای خود می‌شود. همچنین بدنه طراحی شده درون این محصول در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده که موجب افزایش طول عمر محصولات این کمپانی شده است.

همچنین این کمپانی با استفاده از طراحان بسیار حاذق در خط تولید خود موفق شده تا محصولات خود را با منحصر به فرد ترین طراحی‌ها تولید کرده و به بازار داخلی عرضه کند؛ به همین دلیل موجب شده تا این محصول مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گیرند. کمپانی معتبر دیپوینت با تلاش‌های بسیار خود موفق شده تا ده‌ها محصول متنوع تولید و خدمت مصرف کنندگان ارائه کند. امروز آمدیم تا چند مدل از بهترین مدل یخچال دیپوینت را به شما معرفی کنیم؛ پس در ادامه این مطلب با افشین کالا همراه شوید.

آشنایی با بهترین مدل یخچال دیپوینت

حتما نام آشنای کمپانی دیپوینت به گوش شما نیز رسیده است. این کمپانی معتبر در طی فعالیت‌های پیوسته و ارتقای خط تولید خود موفق شده تا محصولات خوب را از به روزترین فناوری‌ها و برترین تکنولوژی‌های بازار تولید کرده و خدمت مصرف کنندگان ارائه کند. به همین دلیل یخچال دیپوینت به نسبت سایر محصولات موجود در بازار در رده بسیار بالاتری قرار گرفته و به این ترتیب نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است. همچنین این کمپانی محصولات متنوعی مانند یخچال دوقلو و یخچال کمبی تولید کرده که شما می‌توانید در میان محصولات این کمپانی کالای مورد نظر خود را برحسب نیازهای خود انتخاب نموده و آن را تهیه کنند. اگر شما نیز درباره بهترین مدل یخچال دیپوینت کنجکاو هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

یخچال دوقلو دیپوینت مدل مکس

 

خرید یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس MAX | افشین کالا

 

اولین محصول از بهترین مدل یخچال دیپوینت، یخچال دوقلو دیپوینت مدل مکس است. درون این محصول از سیستم برودتی سریع استفاده شده است. این قابلیت در قسمت فریزر این محصول موجب شده تا مواد غذایی که درون آن قرار می‌دهیم در طی کمترین زمان به نقطه انجماد خود برسد. همچنین کمپانی دیپوینت از کمپرسور کم مصرف درون این یخچال دوقلو استفاده کرده که موجب شده تا مصرف انرژی این محصول در کمترین میزان خود قرار گرفته و به میزان قابل توجهی در مصرف برق شما صرفه جویی شود. این محصول دارای فضای داخلی بسیار گسترده با گنچایش 601 لیتر است؛ به همین دلیل برای مصرف کنندگانی که نیازمند به فضای زیاد برای نگهداری مواد غذایی خود هستند، انتخاب بسیار مناسبی است. یخساز و آبسردکن طراحی شده درون این یخچال دوقلو دیپوینت به صورت اتوماتیک فعالیت کرده و متصل به آب شهری است.

برای تصفیه و پاکیزگی آب وارد شده درون یخساز و آبسردکن درون یخچال، این کمپانی از فیلتر تصفیه آب درون این محصول معرفی شده در محتوا بهترین مدل یخچال دیپوینت استفاده کرده که موجب شده تا این یخچال بتواند آبی بسیار گوارا به شما تحویل دهد. همچنین این کالای خانگی از قابلیت اخطار درب باز درون این یخچال فریزر خود استفاده کرده است که موجب شده تا شما از باز بودن درب یخچال مطلع شوید، به این ترتیب میزان هوای سرد درون یخچال به بیرون راه نیافته و در میزان مصرف انرژی نیز صرفه جویی شود.

 

قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مکس

 

یخچال کمبی دیپوینت مدل دیسکاور

 

خرید یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور (DISCOVER-H) | افشین کالا

 

دومین محصول از بهترین مدل یخچال دیپوینت، یخچال کمبی مدل دیسکاور است. در قسمت یخچال این کالای خانگی محفظه نگهداری مواد منجمد وجود داشته که موجب شده تا بتوانید مواد غذایی خود را در این قسمت به نقطه انجماد برسانید . این یخچال کمبی در دو رنگ سفید چرمی و نقره‌ای بوده که موجب شده تا شما بتوانید با انتخاب رنگ مورد نظر خود؛ زیبایی را به منزلتان هدیه کنید. همچنین سیستم برودتی در این محصول موجب شده تا مواد غذایی درون فریزر بسیار سریع به نقطه انجماد خود رسیده و یخ بزنند. طبقات شیشه‌ای طراحی شده درون این کالای خانگی در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده و به این ترتیب موجب شده تا بتوانید مواد غذایی خود را با خیال آسوده بر روی آن قرار دهید. این محصول از یخساز دستی برخوردار بوده که برای استفاده از آن لازم است مخزن آن را به صورت دستی پر کنید.

این محصول معرفی شده در محتوا بهترین مدل یخچال دیپوینت دارای ارتفاع 186 سانتی متر، عرض 86 سانتی متر و عمق 69 سانتی متر بوده که موجب شده تا این محصول به دلیل ابعاد متناسبی که دارد فضای بسیار کمی را اشغال کند؛ به همین دلیل برای هر آشپرخانه‌ای با هر ابعادی بسیار مناسب است. همچنین فضای درونی این محصول دارای گنجایش 570 لیتر بوده که بیانگر فضای بسیار گسترده کابین است. این محصول دارای سه درب بوده که یکی از درب‌های این محصول بسیار کوچک بوده و بر روی درب یخچال طراحی شده است. این درب کوچک موجب دسترسی آسان مصرف کنندگان به فضای درون یخچال است.

 

قیمت یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور

 

یخچال دوقلو دیپوینت مدل اکسپلور

 

خرید یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل اکسپلور EXPLORE | افشین کالا

 

یکی دیگر از یخچال‌های بهترین مدل یخچال دیپوینت، یخچال دوقلو مدل اکسپلور است. بر روی درب این محصول از دو نمایشگر مجزا در قسمت یخچال و فریزر طراحی کرده که با استفاده از آن می‌توانید از عملکرد محصولتان اطلاع یافته و به این ترتیب تنظیماتی مانند میزان دما را تنظیم کنید. همچنین این محصول دارای یک تکنولوژی بسیار جذاب و منحصر به فرد درون این محصول تکنولوژی دور این دور است. درون این محصول یک درب دوم در قسمت یخچال وجود داشته که می‌توانید مواد غذایی مورد نیاز خود را بر روی آن قرار دهید. این محصول از قابلیت گردش هوای داخلی برخوردار بوده که موجب شده تا میزان هوا در نقاط مختلف یخچال را یکسان سازی کند. سیستم اکو یا مصرف انرژی بهینه درون این محصول موجب شده تا عملکردهای این محصول را به طوری تنظیم کرده تا میزان مصرف انرژی درون این کالای خانگی به حداقل برسد.

یکی دیگر از جذاب‌ترین قابلیت‌ها درون این کالای خانگی معرفی شده در محتوا بهترین مدل یخچال دیپوینت، قابلیت Cool Select Zone است. این قابلیت دارای سه حالت دمایی cool، حالت quick cool و داو دارد. حالیت cool مواد را در سریع ترین حالت ممکن به درجه انجامد می‌رساند. حالت دوم حالیت quick cool بوده که موجب خنک سازی سریع مواد غذایی خواهد شد و حالت سوم داو است که همان کارکرد معمولی یخچال را شامل می‌شود. همچنین فراموش نکنید که یخساز و آبسردکن این محصول به صورت اتومات فعالیت کرده و نیازمند است تا آن را به آب شهری متصل کنید.

 

قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت اکسپلور

 

یخچال کمبی دیپوینت مدل دیسنت

 

خرید یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسنت (DECENT-HE) | افشین کالا

 

محصول بعدی از بهترین مدل یخچال دیپوینت، یخچال کمبی مدل دیسنت است. این محصول دارای تکنولوژی بسیار کاربردی نوفراست است. تکنولوژی نوفراست درون این محصول موجب شده تا شما دیگر نگران برفک‌های تشکیل شده درون ین کالای خانگی نباشید، زیرا با استفاده از تکنولوژی نوفراست تمامی برفک‌های تشکیل شده به صورت خودکار از بین می‌رود. همچنین سیستم برودتی موجود در این محصول موجب شده تا مواد غذایی قرار گرفته درون یخچال فریزر در کمترین زمان، به نقطه انجماد برساند. آبسردکن و یخساز دستی طراحی شده درون این کالای خانگی با قابلیت اتصال به آب شهری تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. همچنین فیلتر تصفیه آبی که درون این کالای صوتی و تصویری قرار گرفته موجب شده تا آب ورودی درون یخساز و آبسردکن به طور کامل تصفیه شود.

میزان فضای درونی این محصول معرفی شده در محتوا بهترین مدل یخچال دیپوینت نیز 333 لیتر بوده که به نسبت ابعاد متناسبی که دارد از میزان فضای گسترده‌ای برخوردار است. پنل موجود بر روی درب یخچال را می‌توانید در موقع نیاز خود توسط قفل کودک طراحی شده بر روی این محصول غیر فعال کنید. اگر شما نیز به دنبال یک یخچال بسیار باکیفیت با ابعاد متناسب برای منزلتان هستید، یخچال کمبی دیپوینت مدل دیسنت انتخاب بسیار مناسبی برای شماست.

 

قیمت یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسنت (DECENT-HE)

 

یخچال دوقلو دیپوینت مدل d5i

 

خرید یخچال فریزر دوقلو 40 فوت دیپوینت مدل D5i | افشین کالا

 

یکی از محصولات بسیار کیفیت از بهترین مدل یخچال دیپوینت، یخچال دوقلو مدل d5i است. درون این کالای خانگی از طبقات شیشه‌ای نشکن بوده که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و به آسانی آسیب نمی‌بیند. همچنین این کالای خانگی دارای محفظه نگهداری مواد منجمد در قسمت یخچال این محصول است که موجب شده تا شما بتوانید از مواد غذایی که نیاز به انجماد دارند را درون این مخزن منجمد کنید. کشوی میوه و سبزیجات در قسمت یخچال این محصول طراحی شده که می‌توانید میوه‌های خود را درون این کشو قرار دهید. همچنین این یخچال دوقلو در دو رنگ سفید و سیلور تولید شده است، به همین دلیل شما می‌توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و به این ترتیب با سایر محصولات موجود در آشپزخانه خود ست کنید.

همچنین وجود تکنولوژی نوفراست درون این کالای معرفی شده در محتوا بهترین مدل یخچال دیپوینت موجب شده تا برفک‌های تشکیل شده بر روی کابین به صورت خودکار آب شوند. آبسردکن و یخساز این محصول برای فعالیت خود نیازمند به آب شهری بوده و به صورت اتوماتیک فعالیت می‌کنند. این محصول دارای ارتفاع 180 سانتی متر، عرض 63 سانتی متر ،عمق 60 سانتی متر و میزان گنجایش 607 لیتر است. میزان فضای داخلی این محصول بسیار بزرگ بوده که موحب شده تا شما بتوانید مواد غذایی مورد نیاز خود را در این کالای خانگی حفظ کنید.

 

قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل D5i

 

یخچال کمبی دیپوینت مدل باس

 

خرید یخچال فریزر 28 فوت دیپوینت مدل باس BOSS |‌ افشین کالا

 

آخرین مدل از بهترین مدل یخچال دیپوینت، یخچال دیپوینت مدل باس است. این محصول از طراحی بسیار خاص و جذاب بوده که موجب شده تا این محصول مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گیرد. همچنین این کالای خانگی داخلی سیستم گردش هوای داخلی بوده که موجب یکسان‌سازی دمای یخچال در نواحی مختلف آن شده وبه این ترتیب منجر به بهبود عملکرد یخچال نیز می‌شود. سیستم مصرف اقتصادی یا اکو درون این محصول طراحی شده که به واسطه این قابلیت فعالیت‌های این کالای خانگی به طوری طراحی شده که موجب شده تا میزان مصرف انرژی درون این کالای خانگی به میزان قابل توجهی کاهش یابد. استفاده از فیلتر بوگیر درون این کالای خانگی موجب شده تا تمامی بوهای بد و ناپسند درون این محصول به طور کامل از بین رفته و به این ترتیب کیفیت مواد غذایی نیز حفظ شود.

همچنین این محصول معرفی شده درون محتوا بهترین مدل یخچال دیپوینت مجهز به قابلیت بسیار منحصر به فرد به نام metal cooling است. این قابلیت موجب شده تا میزان هوای سرد در درون یخچال حفظ شده و از افت دمای یخچال جلوگیری کرده؛ به این ترتیب کیفیت مواد غذایی درون این یخچال نیز حفظ می‌شود. فضای داخلی که برای این محصول در نظر گرفته شده 572 لیتر است که موجب شده تا بتوانید با آسودگی این محصول را خریداری کرده و نهایت لذت را ببرید.

 

قیمت یخچال فریزر دیپوینت مدل باس BOSS

 

آیا کیفیت محصولات دیپوینت خوبه؟

کمپانی معتبر دیپوینت یکی از موفق‌ترین و برترین برندها در حوزه تولید کالای خانگی بوده که تا تلاش‌های روز افزون خود، محصولاتش را در دل بسیاری از مصرف کنندگان جا کرده است. این کمپانی در طی تلاش‌های پیوسته خود موفق شده تا محصولاتی بسیار جذیب و با قابلیت‌های منحصر به فرد تولید کرده که این محصولات از جایگاه بسیار خاص و ویژه در بازار داخلی برخوردار هستند. این کمپانی با تقویت خط تولید خود موجب شده تا محصولات تولیدی خود را ارتقا داده و بتواند یخچال فریزر با به روز ترین فناوری‌ها تولید کرده و خدمت مصرف کنندگان ارائه کند. همچنین این کمپانی درون محصولات معرفی شده در محتوا بهترین مدل یخچال دیپوینت از موتور بسیار باکیفیت و بادوام در محصولات خود استفاده نموده که از میزان مصرف انرژی درون این یخچال‌ها را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

همچنین بدنه‌ای که درون این محصولات معرفی شده در محتوا بهترین مدل یخچال دیپوینت طراحی شده در برابر ضربه بسیار مقاوم است ؛ به همین دلیل میزان دوام و طول عمر این محصول را به میزان قابل توجهی افزایش داده و به این ترتیب زیبایی این محصول را در طی مدت زمان طولانی حفظ خواهد کرد. همچنین طبقات و کشوهای طراحی شده درون یخچال‌های این کمپانی در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده و می‌توانند سنگینی بسیاری را تحمل کنند. اگر شما نیز به دنبال یک محصول بسیار باکیفیت هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات دیپوینت را امتحان کنید.

سخن آخر

در این محتوا درباره بهترین مدل یخچال دیپوینت مطالعه نمودید، طراحان این کمپانی محصولات دیپوینت را از جذاب‌ترین و شیک‌ترین طراحی‌ها تولید کرده و به بازار داخلی عرصه می‌کند؛ به همین دلیل موجب شده تا عده زیادی از مصرف کنندگان محصولات این کمپانی را به برای منزل خود بسیار مناسب بدانند. همچنین این کالای خانگی با وجود بدن بسیار مقاومی که دارد موجب شده تا این کالای خانگی از میزان دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار شود. همچنین کمپانی با تنوع بسیار محصولات خود موجب شده تا شما بتوانید محصول مورد نظر خود را به آسانی در میان محصولات این کمپانی بیابید. موتور طراحی شده درون این محصول از کیفیت فوق العاده‌ای برخوردار بوده که موجب شده تا میزان دوام و طول عمر این محصول افزایش یافته و به این ترتیب میزان مصرف انرژی در محصولات خود را کاهش دهد.

همچنین قطعات استفاده شده درون این محصولات معرفی شده در محتوا بهترین مدل یخچال دیپوینت از بهترین و به روزترین متریال‌ها تولید شده و خدمت مصرف کنندگان قرار گرفته که موجب شده تا دوام این کالای خانگی به میزان قابل توجهی افزایش یابد. فراموش نکنید که انواع محصولات دیپونت دارای 30 ماه گارانتی معتبر دیپوینت بوده که خدمات بسیاری را به مصرف کنندگان خود در سر تا سر کشور ارائه می‌کند. اگر شما نیز به دنبال یک یخچال بسیار جذاب و باکیفیت برای منزلتان هستید پیشنهاد می‌کنیم تا از محصولات این کمپانی دیدن کنید.

مطالب مرتبط
برچسب ها
ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه به منزله پذیرفتن قوانین نشر افشین کالا | فروشگاه تخصصی لوازم خانگی و صوتی تصویری می باشد.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مقاله نوشته نشده است